Vuile dopeur. Samen met je maten EPO spuiten?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:48 schreef very het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan afgelopen weekend. Maar bedankt voor de tip. Ik zal er volgend weekend aan proberen te denken
deed hij dat maar dan werd het nog iets met hem. die luie hondquote:Op maandag 9 maart 2015 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vuile dopeur. Samen met je maten EPO spuiten?
bedankt voor de ophelderingquote:Op maandag 9 maart 2015 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Als ik vaak fiets krijg jij een heel dashboard vol met mijn ritjes.
Maat van mij had dat ook van het weekend, in een uurtje gefixt zonder ervaring.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb een klein slagje in mijn achterwiel (2mm bij het remblokje). Kan je zoiets zelf makkelijk fixxen of moet er een fietsenmaker aan te pas komen?
Doet je ketting 't alweer?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maat van mij had dat ook van het weekend, in een uurtje gefixt zonder ervaring.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit je al met het broekje op de knieen voor het verkooppraatje van de dag, very?
Tikt nog wel, ga morgenavond fietsen.quote:
Best duur, dus dal wel goed zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:08 schreef very het volgende:
Trouwens...vind dit wel een mooi shirt eigenlijk. Kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit?
[ afbeelding ]
https://www.wieleroutfits(...)nt-retro-wielershirt
Oh dat...ja, daar ben ik wel benieuwd naar inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2015 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag wordt apple watch gepresenteerd toch?
Achja, koop je 1x. Ben je de komende 3 seizoenen klaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef very het volgende:
[..]
Ja, godver....alles behalve AliExpress is duur ofzo man
1 shirt voor 3 seizoenen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Achja, koop je 1x. Ben je de komende 3 seizoenen klaar.
Geen idee, ik heb mijn fiets nog geen jaar. Maar dragen = gelijk wassen en zo vaak wassen komt zulke kleding niet echt ten goede, lijkt me.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet elke keer in de wasmacjine gooien is ook een idee...uitspoelen met lauw water, en in de wind laten drogen, doet al veel voor de levensduur. Misschien niet voor de hygiene, en mensen gaan je misschien wel erg veel ruimte geven als je er in rondrijdt, maar blijft wel langer goed!
Die 'vriendin' van fok?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef very het volgende:
[..]![]()
Dan koop ik liever gewoon een nieuw shirt als die op is
Maar ik heb ook een opfrisoptie op mijn vriendin's droger....dus dat maar eens proberen
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef MarcoD het volgende:
Met de hoeveelheid die Very fietst hoef je je geen zorgen te maken over de levensduur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |