Was gewoon met wat vrienden beetje aan het genieten van het mooie weer. Lekker op windstille plekjes gewoon zitten, blowtje roken, pilsje drinken en lachen gieren brullen. Had verder weinig met fietsen te maken haha.quote:
Sowieso altijd ff een oude lap om het frame heen gooien als je wilt klemmen op het frame of de zadelpen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een carbon frame is dat aan te raden ja. Zeker als je zoals bij de mijne van die vloeiende vormen hebt. Alu of staal moet wel kunnen.
Denk het wel, is ook wel echt minuscuul. Bij de bottombracket gewoon een grote verfscheur rondomquote:Op maandag 9 maart 2015 13:22 schreef muzas het volgende:
wat is dit? Gewoon lakschade hoop ik?
[ afbeelding ]
Wat doet een man van 83 op een racefiets?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:28 schreef Questular het volgende:
Wielrenner overleden door aanrijding
Je blijft toch enorm kwetsbaar als fietser op de openbare weg...
In dit geval sterven in het harnas?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat doet een man van 83 op een racefiets?
Een enorme eindbaas zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:35 schreef Questular het volgende:
[..]
In dit geval sterven in het harnas?
Alleen als het droog isquote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nice, heb toch nog een inschrijving kunnen fixen voor de Fiets Elfstedentocht!
Nog meer Fokkers aanwezig daar?
True storyquote:Op maandag 9 maart 2015 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat Leonos jelly is dat oude bazen van boven de 80 meer fietsen dan hij.
Ik hoop dat ik dan ook nog lekker rondrij. Het schijnt dat in het velodrome in adam doordeweeks ook een hoop oude baasies nog over de baan scheuren.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je bent als je 83 bent, maar lijkt mij, als je al ziet hoe sommige auto rijden, dat je wat minder scherp bent.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan ook nog lekker rondrij. Het schijnt dat in het velodrome in adam doordeweeks ook een hoop oude baasies nog over de baan scheuren.
Én een zwart/blauwe jersey!quote:Op maandag 9 maart 2015 09:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jaaaa, eindelijk die standaard!! Krijg verdomme last van m'n rug als ik elke keer op m'n knieën de fiets moet schoonmaken.
SPT / Doping #104 Babyvoedingtransfusies.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef very het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)an_stijf_van_de.html
Dat krijg je, als je vaak fietstquote:
hey very ga ff blowtje roken & biertje drinken met je vrienden manquote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef very het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)an_stijf_van_de.html
Heb ik al gedaan afgelopen weekend. Maar bedankt voor de tip. Ik zal er volgend weekend aan proberen te denkenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey very ga ff blowtje roken & biertje drinken met je vrienden man
Nee. Als ik vaak fiets krijg jij een heel dashboard vol met mijn ritjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:47 schreef very het volgende:
[..]
Als je vaak fietst dan krijg je heel je dash vol met Kano? Hmmmmm
Vuile dopeur. Samen met je maten EPO spuiten?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:48 schreef very het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan afgelopen weekend. Maar bedankt voor de tip. Ik zal er volgend weekend aan proberen te denken
deed hij dat maar dan werd het nog iets met hem. die luie hondquote:Op maandag 9 maart 2015 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vuile dopeur. Samen met je maten EPO spuiten?
bedankt voor de ophelderingquote:Op maandag 9 maart 2015 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Als ik vaak fiets krijg jij een heel dashboard vol met mijn ritjes.
Maat van mij had dat ook van het weekend, in een uurtje gefixt zonder ervaring.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:01 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb een klein slagje in mijn achterwiel (2mm bij het remblokje). Kan je zoiets zelf makkelijk fixxen of moet er een fietsenmaker aan te pas komen?
Doet je ketting 't alweer?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maat van mij had dat ook van het weekend, in een uurtje gefixt zonder ervaring.
quote:Op maandag 9 maart 2015 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit je al met het broekje op de knieen voor het verkooppraatje van de dag, very?
Tikt nog wel, ga morgenavond fietsen.quote:
Best duur, dus dal wel goed zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:08 schreef very het volgende:
Trouwens...vind dit wel een mooi shirt eigenlijk. Kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit?
[ afbeelding ]
https://www.wieleroutfits(...)nt-retro-wielershirt
Oh dat...ja, daar ben ik wel benieuwd naar inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2015 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaag wordt apple watch gepresenteerd toch?
Achja, koop je 1x. Ben je de komende 3 seizoenen klaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef very het volgende:
[..]
Ja, godver....alles behalve AliExpress is duur ofzo man
1 shirt voor 3 seizoenen?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Achja, koop je 1x. Ben je de komende 3 seizoenen klaar.
Geen idee, ik heb mijn fiets nog geen jaar. Maar dragen = gelijk wassen en zo vaak wassen komt zulke kleding niet echt ten goede, lijkt me.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet elke keer in de wasmacjine gooien is ook een idee...uitspoelen met lauw water, en in de wind laten drogen, doet al veel voor de levensduur. Misschien niet voor de hygiene, en mensen gaan je misschien wel erg veel ruimte geven als je er in rondrijdt, maar blijft wel langer goed!
Die 'vriendin' van fok?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:42 schreef very het volgende:
[..]![]()
Dan koop ik liever gewoon een nieuw shirt als die op is
Maar ik heb ook een opfrisoptie op mijn vriendin's droger....dus dat maar eens proberen
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef MarcoD het volgende:
Met de hoeveelheid die Very fietst hoef je je geen zorgen te maken over de levensduur.
Nee, deze heb ik op een andere manier gevonden, namelijk op de verjaardag van mijn exquote:
Ik fiets elke dag, tenzij het kutweer isquote:Op maandag 9 maart 2015 16:41 schreef MarcoD het volgende:
Met de hoeveelheid die Very fietst hoef je je geen zorgen te maken over de levensduur.
De zus?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:44 schreef very het volgende:
[..]
Nee, deze heb ik op een andere manier gevonden, namelijk op de verjaardag van mijn ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |