Was gewoon met wat vrienden beetje aan het genieten van het mooie weer. Lekker op windstille plekjes gewoon zitten, blowtje roken, pilsje drinken en lachen gieren brullen. Had verder weinig met fietsen te maken haha.quote:
Sowieso altijd ff een oude lap om het frame heen gooien als je wilt klemmen op het frame of de zadelpen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een carbon frame is dat aan te raden ja. Zeker als je zoals bij de mijne van die vloeiende vormen hebt. Alu of staal moet wel kunnen.
Denk het wel, is ook wel echt minuscuul. Bij de bottombracket gewoon een grote verfscheur rondomquote:Op maandag 9 maart 2015 13:22 schreef muzas het volgende:
wat is dit? Gewoon lakschade hoop ik?
[ afbeelding ]
Wat doet een man van 83 op een racefiets?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:28 schreef Questular het volgende:
Wielrenner overleden door aanrijding
Je blijft toch enorm kwetsbaar als fietser op de openbare weg...
In dit geval sterven in het harnas?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat doet een man van 83 op een racefiets?
Een enorme eindbaas zijn?quote:Op maandag 9 maart 2015 14:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2015 14:35 schreef Questular het volgende:
[..]
In dit geval sterven in het harnas?
Alleen als het droog isquote:Op maandag 9 maart 2015 12:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nice, heb toch nog een inschrijving kunnen fixen voor de Fiets Elfstedentocht!
Nog meer Fokkers aanwezig daar?
True storyquote:Op maandag 9 maart 2015 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Denk dat Leonos jelly is dat oude bazen van boven de 80 meer fietsen dan hij.
Ik hoop dat ik dan ook nog lekker rondrij. Het schijnt dat in het velodrome in adam doordeweeks ook een hoop oude baasies nog over de baan scheuren.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je bent als je 83 bent, maar lijkt mij, als je al ziet hoe sommige auto rijden, dat je wat minder scherp bent.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan ook nog lekker rondrij. Het schijnt dat in het velodrome in adam doordeweeks ook een hoop oude baasies nog over de baan scheuren.
Én een zwart/blauwe jersey!quote:Op maandag 9 maart 2015 09:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jaaaa, eindelijk die standaard!! Krijg verdomme last van m'n rug als ik elke keer op m'n knieën de fiets moet schoonmaken.
SPT / Doping #104 Babyvoedingtransfusies.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef very het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)an_stijf_van_de.html
Dat krijg je, als je vaak fietstquote:
hey very ga ff blowtje roken & biertje drinken met je vrienden manquote:Op maandag 9 maart 2015 15:30 schreef very het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)an_stijf_van_de.html
Heb ik al gedaan afgelopen weekend. Maar bedankt voor de tip. Ik zal er volgend weekend aan proberen te denkenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey very ga ff blowtje roken & biertje drinken met je vrienden man
Nee. Als ik vaak fiets krijg jij een heel dashboard vol met mijn ritjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:47 schreef very het volgende:
[..]
Als je vaak fietst dan krijg je heel je dash vol met Kano? Hmmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |