SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou gewoon even kijken wat voor velgen te koop zijn eigenlijk en wat dat zo'n beetje kost.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat voor wiel meot je maken dan? /depends
Noem je het maken van een babyoksel zo?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
Oksel is het kippenhok aan het uitmesten.
Wel oppassen als ze zo'n bol bij de hiel hebben want dan kan je die wel flink verneuken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, hele goekope van Ikea, doen precies hetzelfde.
Tuseen de 30 en de 500 Euro voor een velg, spaken tussen de 30 cent en een paar euro per stuk. Wat het kost hangt af van wat je wil.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nou gewoon even kijken wat voor velgen te koop zijn eigenlijk en wat dat zo'n beetje kost.
Half hoog? 35-40 aluquote:Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tuseen de 30 en de 500 Euro voor een velg, spaken tussen de 30 cent en een paar euro per stuk. Wat het kost hangt af van wat je wil.
Zoek je hoog profiel carbon of
Laag profiel alu?
Moet ik al chip hebben voor die knakenkoers ?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tuseen de 30 en de 500 Euro voor een velg, spaken tussen de 30 cent en een paar euro per stuk. Wat het kost hangt af van wat je wil.
Zoek je hoog profiel carbon of
Laag profiel alu?
Adresjes?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vanaf een eurootje of 35.- per velg misschien
Oh, bij mij juist andersom. HR lag gisteren al ruim 10 slagen hoger dan normaal op dezelfde snelheden. Nu ligt dat natuurlijk niet 100% aan het temperatuurverschil, maar merkte dit met hardlopen ook al heel snel; mijn HR blijft nou eenmaal lager op koudere dagenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:00 schreef MarcoD het volgende:
Iets wat ik vandaag opmerkte, mijn hartslag was vandaag een stuk lager met deze temperaturen/minder lagen kleren bij een soortgelijke inspanning.
Dat is nou precies wat ik met de navigatie van Garmin zou willen doenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:04 schreef ratatat het volgende:
[..]
Van tevoren route maken in basecamp, deze inladen in de Garmin en dan werkt het prima.
Je moet dan alleen wel zorgen dat je in basecamp dezelfde map gebruikt als op je Garmin. Anders wordt het een drama als je een course gebruikt (course is met aanwijzingen). Als je echter een track (track is zonder aanwijzingen) gebruikt maakt het weer niet veel uit omdat je dan gewoon een lijntje op je map hebt met gps coordinaten.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik met de navigatie van Garmin zou willen doen
ben benieuwd naar de rest van de verhalen en vooral foto's!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:00 schreef Gripper het volgende:
Patroon en ik liggen gebroederlijk in bed (we hebben de bedden wel 19,5 cm uit elkaar geschoven zodat we elkaar niet per ongeluk raken) en het is 10 uur dus licht uit!
Lekker rondje gefietst vanmiddag, niet ver hoor want we waren om 15 uur in het hotel en moesten toen nog de fietsen monteren. Maar toch ff lekker 2 uurtjes gereden, wat heerlijk bij deze temperaturen!
Wat een aidsquote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef muzas het volgende:
http://www.amazon.com/Gea(...)S/ref=cm_rdp_product
Dafuq
quote:Q:Is this bike laterally stiff, while remaining vertically compliant?
A: This bike literally defies all laws pertaining to gravity.
Die reviews ookquote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef muzas het volgende:
Dafuq
Lelijk, maar die "schijfremmen"vind ik wel wat hebben. Scheelt dat veel in remkracht of henb je er alleen voordeel van bij vochtig weer?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef muzas het volgende:
Dafuq
Scheelt in modulatie.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Coppi het volgende:
[..]
Lelijk, maar die "schijfremmen"vind ik wel wat hebben. Scheelt dat veel in remkracht of henb je er alleen voordeel van bij vochtig weer?
Bij die vragen zitten wel een paar trolletjes bij. Deze review.....quote:
quote:Upon receiving this beast of a bike I immediately went and signed up for a STRAVA account. Next I searched all the local KOMs and decided to go hunting. On my first ride I stole 188 KOMs and got a speeding ticket from the local police department. The ticket is framed and hanging in my garage as a momento of the awesomeness that is the Machete. My second ride was even better, I decided to go race a local criterium. From the first whistle I left the field in my rear view mirror I have mounted on my helmet(safety first). With in 2 laps I had lapped the field. In the process I won 2 primes that consisted of a bag of coffee and an Ontario Series T-Shirt. With the field starring in awe at the awesomeness of my bike I decided that lapping the field once wasn't good enough and did it again. After I won the race, the podium picture had just me on the top step, all the other racers felt unworthy to be in the presence of such an amazing marvel of engineering. After the race one of the podium girls came up to me and offered herself as a reward, which I gladly accepted. I used the $63 first place winnings and took her to dinner, reservations for three of course (me, her, and the Machete). The future seems bright and the possibilities are endless with this bike in your arsenal!
e-bike?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef Andyy het volgende:
Stond vandaag ook even op m'n telefoon maps te checken, valt er midden op de weg een oud vrouwtje van d'r fiets. Had maar het verkeer even gestopt en geholpen met de fiets van de vrouw afhalen. Goede daad van dit jaar ook weer verricht.
Ja veel beter vooral met nat weer heb je veel meer remkracht met zo een mechanische schijfremquote:Op zondag 8 maart 2015 22:55 schreef Coppi het volgende:
[..]
Lelijk, maar die "schijfremmen"vind ik wel wat hebben. Scheelt dat veel in remkracht of henb je er alleen voordeel van bij vochtig weer?
http://www.amazon.com/Spo(...)16VKPX83VB4P7T9ENG0Yquote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef muzas het volgende:
Dafuq
Die fietsstandaard maakt het wel af gewoon.quote:Op maandag 9 maart 2015 06:26 schreef dop het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Spo(...)16VKPX83VB4P7T9ENG0Y
doe mij ook gelijk ninja wielen
Ik moest effe goed kijken voordat ik door had wat het wasquote:Op maandag 9 maart 2015 07:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die fietsstandaard maakt het wel af gewoon.
Hahaha, die fietsquote:Op maandag 9 maart 2015 08:28 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
stuurde ik ook net naar de vrouw
ff een partij sokken inslaan a 2.99 per paar
http://flyer.lidl.nl/af44c734-d732-46bb-b3bf-4c227171b8ba/#/26quote:
Jaaaa, eindelijk die standaard!! Krijg verdomme last van m'n rug als ik elke keer op m'n knieën de fiets moet schoonmaken.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:20 schreef Flipmoehoe het volgende:
volgende week maandag weer diverse fietsartikelen in de aanbieding bij de Lidl, waaronder de fietsmontagestandaard voor 24,99
Geloof dat velen (incl. Flip zelf) deze standaard hebben.
Ik zou zeggen.. doe er je voordeel mee
[ afbeelding ]
Ritje gisteren :quote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de rest van de verhalen en vooral foto's!
Met de 10 speed variant. En daarover niet echt tevreden, net 2000 km mee gered.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ieand ervaring met deze site? Er mag na 4 jaar ofzo wel eens een neiuwe ketting op, concludeerde ik gisteren onder het rijden.
http://www.fietssportiefo(...)_KMC_X8-93_116_ZIGR/
Hangt je fiets daar beetje stevig in?quote:Op maandag 9 maart 2015 08:20 schreef Flipmoehoe het volgende:
volgende week maandag weer diverse fietsartikelen in de aanbieding bij de Lidl, waaronder de fietsmontagestandaard voor 24,99
Geloof dat velen (incl. Flip zelf) deze standaard hebben.
Ik zou zeggen.. doe er je voordeel mee
[ afbeelding ]
Hum, ik dacht ik neem eens KMC, handig met dat linkje...ik heb een oudere Soa groep, dus ik moet absoluut een 8 speed, en de keuze daarin wordt wat minder natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met de 10 speed variant. En daarover niet echt tevreden, net 2000 km mee gered.
zeker! de klem doet zijn werk goed.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hangt je fiets daar beetje stevig in?
Ja, dat kan volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hum, ik dacht ik neem eens KMC, handig met dat linkje...ik heb een oudere Soa groep, dus ik moet absoluut een 8 speed, en de keuze daarin wordt wat minder natuurlijk.
Kan ik een SRAM ketting op m'n Shimano groepje leggen? Kettingen lijken me behoorlijk universeel toch?
Ook even oppikken danquote:Op maandag 9 maart 2015 09:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zeker! de klem doet zijn werk goed.
Heb hem geklemd op de bovenbuis en de fiets blijft prima stabiel hangen.
Ja man als het maar 8 speed is dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hum, ik dacht ik neem eens KMC, handig met dat linkje...ik heb een oudere Soa groep, dus ik moet absoluut een 8 speed, en de keuze daarin wordt wat minder natuurlijk.
Kan ik een SRAM ketting op m'n Shimano groepje leggen? Kettingen lijken me behoorlijk universeel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |