Sure, dan kan je vragen waarom iemand dat wilt. Dit is gewoon trollen. Gewoon inhoudelijk posten, dan is alles goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef RingBewoner het volgende:
Wij mogen onze verbazing niet meer uiten tegenwoordig?
Moet kunnen, staan genoeg tips op websites.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef aardbeving het volgende:
Maar is het ook mogelijk om kunstmatig de productie van moedermelk op gang te brengen en te houden?
Dat is niet wat ze wilt he... Ze vraagt om tips voor als ze niet zwanger is/wilt zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:47 schreef borbit het volgende:
Waarom ga je niet gewoon zwanger worden? De baby kun je gewoon doneren of misschien zelfs wel verkopen. Als de melk dan eenmaal stroomt en je blijft melken moet het goed komen. Ik wens je veel succes met de prachtige spirituele reis die jij samen met je man gaat door maken.
Ja makkelijkste manier is gewoon zwanger worden. Nadelig is natuurlijk dat er dan ook een baby ontstaat. Maar deze kan vrij makkelijk verkocht/ vernietigd worden. Zonder zwangerschap is ook mogelijk. Maar in mijn persoonlijke ervaring is het nooit gelukt echt goed productie te draaien met een vrouw die niet eerst zwanger is geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet wat ze wilt he... Ze vraagt om tips voor als ze niet zwanger is/wilt zijn.
Godverdomme wat heerlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 08:18 schreef sandra-kim het volgende:
Heb hier erg veel ervaring mee, alleen ik ben doorgegaan met melken na de geboorte van onze zoon 17 jaar geleden.
Je kan ook zonder dat je zwanger bent melk gaan aanmaken en je ( laten melken ) Hier bij heb je wel een aanloop periode voor nodig van zo'n 2 a 3 maand om tot productie te komen.
Je moet niet alleen je borsten en tepels masseren, maar ook door middel van een lactatie pomp die je aan je borsten zet en aan je borsten laat zuigen zo dat de klieren weten er is vraag wij moeten gaan werken, hier mee moet je veel geduld hebben om dit te bereiken .
En als je gaat produceren en ook voor langere tijd weet het stopt niet meer, je borsten en klieren raken er aan gewend en blijven na een tijd "automatisch " door gaan met het produceren van melk. Anders dan bij baby's deze gaan na loop van tijd minder en minder drinken en sterft het uit, maar als je echt gaat produceren en ook met pompjes en machines gaat werken ebt het niet langzaam meer weg en als je dan wilt stoppen kan het alleen operatief.
Voor de rest moet jij je in dit proces op vaste tijden gaan melken, anders raken je borsten steeds voller en gaat het melk vanzelf lopen en krijg je een grote klieder boel en vlekken etc in je kleren.
Zelf ben ik er al jaren mee bezig en produceer ongeveer 1,5 tot 2 liter per dag.
En geloof me zonder zwanger raken kan het ook, mijn 19 jarige dochter is er voor een dik jaar geleden ook mee begonnen en na 3 maand had ook zij melk productie en zij produceert nu iets meer dan een liter per dag.
Mijn dochter en ik zijn nu een vriendin van mijn dochter aan het trainen om tot productie te komen zij is nu zo'n 2 maand bezig en er komt al witte afscheiding uit haar borsten, dus zij komt ook zo in productie.
Wat vraag/aanbod betreft wij hebben meer vraag dan dat wij aan kunnen als er meer vrouwen zich geroepen voelen om ook melk te produceren dan graag.
TO opener ik stuur je via pm wel de nodige verdere informatie
The fuck I did readquote:Op zondag 8 maart 2015 11:54 schreef sandra-kim het volgende:
IK lees dat er nog al verontwaardig over is en dit fenomeen niet zo bekend is.
Maar er zijn wereld wijd veel vrouwen als ik die hun moedermelk commercieel exploiteren tegen betaling. Er zijn ook diverse filmpjes over op youtube en diverse forums over lactation .
Maar wij gaan een stap verder en melken ons en verkopen het, wij worden in diverse culturen en scenes ook wel hucows of human cows genoemd. Er zijn ook diverse forums over, en ook een kleine onderlinge competitie wie er de meeste melk per dag produceert ( zelf zit ik in 17 jaar tijd nu rond de 10000 liter en melk me 4x per dag met een elektronische lactation pomp ). En het is nog erg nuttig ook , want als je zo met je borsten om gaat als wij hou je ook een een goede controle op knobbeltjes in je borsten wat kan duiden op borstkanker.
En voor de beginnelingen heb geduld, ook de hoeveelheid die je produceert het begint maar met een beetje en het wordt er steeds meer , light ook aan de omvang van je melkklieren en het aantal ik zit zelf al een aantal jaar op en stabiele lijn van 1,5 tot 2 liter per dag , maar merk bij mijn dochter die nu krap een jaar een human cow is dat er nog steeds een steigendelijn in haar melk productie zit
Vroeger in de begin periode wel ja toen had het ook nog iets seksueel, mijn man vond het toen lekker om zachtjes in mn borsten te knijpen zo dat het melk in het rond spoot en of lekker aan mn tepels zitten sabbelen voor het lekkere melk. Maar dit gebeurt al jaren niet meer we zijn al zolang bij elkaar dat dit eigelijk niet meer gebeurt. Mijn man is vandaag de dag alleen maar meer geintereseerd in hoeveel ik die dag en week weer heb geproduceerd. Mijn melk productie is in loop der jaren van pret voor 2 naar een echte produktie machine gegaan en wordt ik op die mannier gemolken zonder maar 1 druppel te morsen puur voor de verkoop. Dit is ook de reden dat ik me de laatste jaren ook echt een human cow noem die maar 1 ding heeft met moedermelk en dat is productie en verkopen en daar naast andere vrouwen help om hun melk productie zo veel en efficient mogelijk op gang te helpen .quote:Op zondag 8 maart 2015 13:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
The fuck I did read
Maar genieten jullie partners nog een beetje van jullie melk? Of juist andere mannen? Daar is het immers om te doen, het seksuele toch?
10 tot 15 euro per liter met een productie van 2 liter per dag/ 14 liter per week tel maar uit.......quote:
Machine, gemolken worden. Zijn nogal termen die subs gebruiken... Is het nu alleen voor jou iets seksueels onderdanig, naast de opbrengst?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:41 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Vroeger in de begin periode wel ja toen had het ook nog iets seksueel, mijn man vond het toen lekker om zachtjes in mn borsten te knijpen zo dat het melk in het rond spoot en of lekker aan mn tepels zitten sabbelen voor het lekkere melk. Maar dit gebeurt al jaren niet meer we zijn al zolang bij elkaar dat dit eigelijk niet meer gebeurt. Mijn man is vandaag de dag alleen maar meer geintereseerd in hoeveel ik die dag en week weer heb geproduceerd. Mijn melk productie is in loop der jaren van pret voor 2 naar een echte produktie machine gegaan en wordt ik op die mannier gemolken zonder maar 1 druppel te morsen puur voor de verkoop. Dit is ook de reden dat ik me de laatste jaren ook echt een human cow noem die maar 1 ding heeft met moedermelk en dat is productie en verkopen en daar naast andere vrouwen help om hun melk productie zo veel en efficient mogelijk op gang te helpen .
Kom op kom op, reageer even serieus. Topic met potentie!quote:
Ik ben serieus verbaasd. Ik vroeg me nog af of er foto's zijn van Sandra-Kim + dochter + vriendin dochter samen aan de melkmachine.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom op kom op, reageer even serieus. Topic met potentie!
Dit dus. Als je niet zwanger bent (geweest) kan het gewoon niet, never nooit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef knuffeldier het volgende:
Het hormoon prolactine dat na de zwangerschap in hoge concentraties aanwezig is in de moeder zorgt voor melkproductie dus nee met wat kneden ga je er niet komen
Is dat interessant voor het topic? Wat vind je van het onderwerp, nog nooit van gehoord? Hoe voel je je erbij? Vind je het tof? Of eerder niet zo leuk? Vertel vertel!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik ben serieus verbaasd. Ik vroeg me nog af of er foto's zijn van Sandra-Kim + dochter + vriendin dochter samen aan de melkmachine.
Jij neemt dit serieus?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom op kom op, reageer even serieus. Topic met potentie!
Ik krijg er dorst van.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat interessant voor het topic? Wat vind je van het onderwerp, nog nooit van gehoord? Hoe voel je je erbij? Vind je het tof? Of eerder niet zo leuk? Vertel vertel!
Het kan gewoon niet, klaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat interessant voor het topic? Wat vind je van het onderwerp, nog nooit van gehoord? Hoe voel je je erbij? Vind je het tof? Of eerder niet zo leuk? Vertel vertel!
Ja, ik ben heel nieuwsgierig of dit echt zo is of kan zijn. Er is een markt voor, dat heb ik ondertussen gegoogled.quote:
In melk?quote:
Dat is een mening. Maar zoals ik het lees op internet kan het wel. Of is er zeker een mogelijkheid toe.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet, klaar.
Een verhaal wat niet uit haar tiet maar uit haar dikke duim is gezogen
ben bang dat je er dik naast zit,er kan wel degelijk borstvoeding opgewekt worden zonder zwangerschap!! Zoek het zelf maar op...quote:Op zondag 8 maart 2015 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet, klaar.
Een verhaal wat niet uit haar tiet maar uit haar dikke duim is gezogen
Hoe, waar, en aan wie verkoop je dat dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 08:18 schreef sandra-kim het volgende:
Heb hier erg veel ervaring mee, alleen ik ben doorgegaan met melken na de geboorte van onze zoon 17 jaar geleden.
Je kan ook zonder dat je zwanger bent melk gaan aanmaken en je ( laten melken ) Hier bij heb je wel een aanloop periode voor nodig van zo'n 2 a 3 maand om tot productie te komen.
Je moet niet alleen je borsten en tepels masseren, maar ook door middel van een lactatie pomp die je aan je borsten zet en aan je borsten laat zuigen zo dat de klieren weten er is vraag wij moeten gaan werken, hier mee moet je veel geduld hebben om dit te bereiken .
En als je gaat produceren en ook voor langere tijd weet het stopt niet meer, je borsten en klieren raken er aan gewend en blijven na een tijd "automatisch " door gaan met het produceren van melk. Anders dan bij baby's deze gaan na loop van tijd minder en minder drinken en sterft het uit, maar als je echt gaat produceren en ook met pompjes en machines gaat werken ebt het niet langzaam meer weg en als je dan wilt stoppen kan het alleen operatief.
Voor de rest moet jij je in dit proces op vaste tijden gaan melken, anders raken je borsten steeds voller en gaat het melk vanzelf lopen en krijg je een grote klieder boel en vlekken etc in je kleren.
Zelf ben ik er al jaren mee bezig en produceer ongeveer 1,5 tot 2 liter per dag.
En geloof me zonder zwanger raken kan het ook, mijn 19 jarige dochter is er voor een dik jaar geleden ook mee begonnen en na 3 maand had ook zij melk productie en zij produceert nu iets meer dan een liter per dag.
Mijn dochter en ik zijn nu een vriendin van mijn dochter aan het trainen om tot productie te komen zij is nu zo'n 2 maand bezig en er komt al witte afscheiding uit haar borsten, dus zij komt ook zo in productie.
Wat vraag/aanbod betreft wij hebben meer vraag dan dat wij aan kunnen als er meer vrouwen zich geroepen voelen om ook melk te produceren dan graag.
TO opener ik stuur je via pm wel de nodige verdere informatie
Bij ons gaat het tegen wording puur om de opbrengst , maar misschien speelt dit onderbewust wel een rol mee want het geeft mij altijd weer een voldoening als het weer melktijd is en ik weer aan de machine mag om gemolken te worden en ik weer het witte goud in de flesjes zie verschijnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Machine, gemolken worden. Zijn nogal termen die subs gebruiken... Is het nu alleen voor jou iets seksueels onderdanig, naast de opbrengst?
Klopt het kan wel degelijk gebeurt ook veel bij vrouwen die baby's adopteren en ze nog graag borstvoeding willen geven.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:10 schreef gustaf het volgende:
[..]
ben bang dat je er dik naast zit,er kan wel degelijk borstvoeding opgewekt worden zonder zwangerschap!! Zoek het zelf maar op...
Via een een gesloten forum wij wonen in limburg en als ik weer melk heb zet ik het direct op de forum en er komen van allerlei mensen op af van uit de benelux duitsland en zelfs frankrijk en ze duiken als aasgieren op je advertentie als je er een plaatst want de vraag is groter dan het aanbod.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:12 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Hoe, waar, en aan wie verkoop je dat dan?
Geven ze dat aan hun kinderen ofzo? Als je via internet bij iemand moedermelk koopt weet je toch nooit wat voor ziektes erin zitten? Je kan zelfs aids krijgen van moedermelk geloof ik. Denk ook niet dat hte mag in Nederland? Net als dat je geen geld kan krijgen van de bloed/ sperma bank.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:18 schreef sandra-kim het volgende:
Via een een gesloten forum wij wonen in limburg en als ik weer melk heb zet ik het direct op de forum en er komen van allerlei mensen op af van uit de benelux duitsland en zelfs frankrijk en ze duiken als aasgieren op je advertentie als je er een plaatst want de vraag is groter dan het aanbod.
stimuleer je daardoor niet de hormoonspiegels om te stijgen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef knuffeldier het volgende:
Het hormoon prolactine dat na de zwangerschap in hoge concentraties aanwezig is in de moeder zorgt voor melkproductie dus nee met wat kneden ga je er niet komen
Allereerst zij hebben de volwassen leeftijd bereikt en kiezen er zelf voor, wij verplichten ze tot niets.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:30 schreef hmmmz het volgende:
Als het iets seksueels is vind ik het behoorlijk creepy om je dochter en vriendin van dochter daar ook bij te betrekken.
Nou lekker dan, als je er daarna alleen nog maar operatief mee kunt stoppen. Ik vraag me af of je daar op je 19e de lange termijn gevolgen van kan overzien.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:38 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Allereerst zij hebben de volwassen leeftijd bereikt en kiezen er zelf voor, wij verplichten ze tot niets.
En zij zien het ook niet als seksueel maar pure productie en geld verdienen.
enhoe gaat dat dan? Je verkoopthet per liter ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:18 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Via een een gesloten forum wij wonen in limburg en als ik weer melk heb zet ik het direct op de forum en er komen van allerlei mensen op af van uit de benelux duitsland en zelfs frankrijk en ze duiken als aasgieren op je advertentie als je er een plaatst want de vraag is groter dan het aanbod.
ik ben ook erg verbaasd.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Detroit het volgende:
Wow. Ik dacht dat ik de meeste fenomenen wel kende.. Hucows?
.
Tussen de 10 en 15 euro. Lezen graag!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:54 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
enhoe gaat dat dan? Je verkoopthet per liter ofzo?
Stuur je het dan op? Wat doet een liter op de moedermelkmarkt? ()
ik ben niet blind, vroeg me af of dat via dat supergeheime forum ook voor die prijs van de hand gaat, ofhogere prijzen, aangezien er ergens staat dat de vraag veel hoger is dan het aanbod.quote:
De kwaliteit van de melk zal vast een rol spelen. Dat ligt aan de voeding en of ze binnen of buiten staan.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:57 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
ik ben niet blind, vroeg me af of dat via dat supergeheime forum ook voor die prijs van de hand gaat, ofhogere prijzen, aangezien er ergens staat dat de vraag veel hoger is dan het aanbod.
Dan vraag ik me af of de melk van sommige hucows meer opbrengt. De ene koe is de andere niet namelijk!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
De kwaliteit van de melk zal vast een rol spelen. Dat ligt aan de voeding en of ze binnen of buiten staan.
Ziet er niet echt plezant uit als ik naar die gezichten kijkquote:
Jawel hoor. Met name bepaalde anti-depressiva kan verhoging van prolactine veroorzaken en vrouwen kunnen dan al wat voormelk gaan afscheiden. Via deze weg kan je de boel dus al in gang zetten.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit dus. Als je niet zwanger bent (geweest) kan het gewoon niet, never nooit.
!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat ligt aan de voeding en of ze binnen of buiten staan.
Domperidon, een gewoon (maag/darm) middeltje van de apotheek zonder recept, werk ook goed om de productie op te krikken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel hoor. Met name bepaalde anti-depressiva kan verhoging van prolactine veroorzaken en vrouwen kunnen dan al wat voormelk gaan afscheiden. Via deze weg kan je de boel dus al in gang zetten.
Misschien helpt dagelijks klaarkomen, voor de oxytocine produktie hierbij ook wel
Volgens mij kan je het seksueel ook nog aardig financieel uitbuiten. Vast zat mannen die live aan jullie willen komen drinken... Ik kijk nergens meer van opquote:Op zondag 8 maart 2015 19:38 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Allereerst zij hebben de volwassen leeftijd bereikt en kiezen er zelf voor, wij verplichten ze tot niets.
En zij zien het ook niet als seksueel maar pure productie en geld verdienen.
Jij bent niet echt open minded he?quote:Op maandag 9 maart 2015 04:03 schreef Megara het volgende:
Grootste WTF-moment sinds lange tijd dit. Maar buiten alle waaroms om: je gaat toch niet serieus andermans lichaamsvloeistoffen drinken? Niemand controleert die shit op virussen, bacteriële infecties, bestanddelen uit medicijnen, al die hormonen erin, oneindig veel mogelijke onzuiverheden, de definitie van ranzig dit, dat je kickt op lactatie is één ding maar hoe kan er een markt voor mensenmelk zijn, echt nare shit dit.
Dit is gevaarlijk man. Als je bloed geeft, is er een toch ook hele reeks criteria waar de donor aan moet voldoen die ongelofelijk strict lijken, maar bestaan met het oog op besmettingsgevaar? En dan zijn er mensen die op internet een litertje moedermelk inslaan, is het echt zo apart dat het me tegenstaat?quote:
Ik denk toch echt aan iets anders bij het witte goudquote:Op zondag 8 maart 2015 19:13 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Bij ons gaat het tegen wording puur om de opbrengst , maar misschien speelt dit onderbewust wel een rol mee want het geeft mij altijd weer een voldoening als het weer melktijd is en ik weer aan de machine mag om gemolken te worden en ik weer het witte goud in de flesjes zie verschijnen.
Je bent gewoon preutsquote:Op maandag 9 maart 2015 04:12 schreef Megara het volgende:
[..]
Dit is gevaarlijk man. Als je bloed geeft, is er een toch ook hele reeks criteria waar de donor aan moet voldoen die ongelofelijk strict lijken, maar bestaan met het oog op besmettingsgevaar? En dan zijn er mensen die op internet een litertje moedermelk inslaan, is het echt zo apart dat het me tegenstaat?
Oke manquote:
Nou ja lijken me ook termen die een boer zou gebruiken toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Machine, gemolken worden. Zijn nogal termen die subs gebruiken... Is het nu alleen voor jou iets seksueels onderdanig, naast de opbrengst?
Er is wetenschappelijk bewezen dat moedermelk 99% veilig is en vrij van ziekten ed.quote:Op maandag 9 maart 2015 04:03 schreef Megara het volgende:
Grootste WTF-moment sinds lange tijd dit. Maar buiten alle waaroms om: je gaat toch niet serieus andermans lichaamsvloeistoffen drinken? Niemand controleert die shit op virussen, bacteriële infecties, bestanddelen uit medicijnen, al die hormonen erin, oneindig veel mogelijke onzuiverheden, de definitie van ranzig dit, dat je kickt op lactatie is één ding maar hoe kan er een markt voor mensenmelk zijn, echt nare shit dit.
Afvallen niet je moet gewoon op je voeding en voeding stoffen letten wat je eet etc en vooral geen alcehol en drugs dit si erg slecht voor de productie.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:09 schreef Frag_adder het volgende:
Oke wauw weer iets geleerdMisschien een rare vraag maar valt iemand hier nou ook van af? Ik kan me indenken dat als je op een dag een liter geeft dat je en veel meer water moet drinken dan de gemiddelde persoon en dat er behoorlijk wat energie in gaat.
[..]
Nou ja lijken me ook termen die een boer zou gebruiken toch?
Oke stel dat je dochter 4 liter per dag produceert a 15 euro heeft ze een slordige 20k per jaar als extra inkomsten. Hoe geef je dat op bij de belastingdienst? Als je 20k per jaar extra hebt gaat dat toch opvallen lijkt me? En kun je met al het melken gewoon werken ook, of is het als extratje naast je uitkering?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:22 schreef sandra-kim het volgende:
Om te beginnen hier mee is het beter om al op jonge leeftijd te beginnen als je borsten in de eindfase zitten qua ontwikkeling hier door vergroot de productie.
Zelf ben ik zeer laat begonnen pas op mijn 29ste toen mijn borsten al uit ontwikkeld waren en mijn melk klieren ook waar door ik maar een melk productie heb van 1,5 tot 2 liter.
Mijn dochter is vlak voor haar 18de begonnen met melken zij is nu net 19 en in een jaar tijd is ze opgeklommen naar een productie van 1,5 liter per dag.
Haar melk productie is nog groeiende en haar melk klieren ook ( we hebben er een mammografie van laten maken) Wij streven er naar dat mijn dochter binnen afzienbare tijd uitgaat groeien naar een melk productie van minimaal 4 liter per dag door middel van het stimuleren van haar borsten en melk klieren, om dat deze nog niet helemaal uitontwikkeld zijn.
En kwa vraag en aanbod de vraag is groter nog dan het aanbod er is een schattin dat de vraag alleen al binnen nederland ybelgie en luxemburg op zo'n 1500 liter per week is terwijl er nog maar een aan bod is van zo'n 700 liter per week.
Lijkt me dat de ouders ook een deel van de melkbaten krijgen. Die moeten immers regelmatig de borsten van klaartje 23 stimuleren.quote:
vrijheid van meningsuiting is ver te zoeken op fokquote:
Belasting dienst geef ik op dat dit een extraatje is zoals iemand zijn spaargeld op moet geven als hij te veel heeft. En we hebben als gezin maar een inkomen op wettelijk minimum loon dus ieder extraatje is welkom zo ben ik ook begonnen na de geboorte van ons 2de kind als aan vulling op de inkomsten van mn man.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:44 schreef borbit het volgende:
[..]
Oke stel dat je dochter 4 liter per dag produceert a 15 euro heeft ze een slordige 20k per jaar als extra inkomsten. Hoe geef je dat op bij de belastingdienst? Als je 20k per jaar extra hebt gaat dat toch opvallen lijkt me? En kun je met al het melken gewoon werken ook, of is het als extratje naast je uitkering?
Hoe smaakt mensenmoedermelk? Lijkt het op koemelk?
Is het veel werk per dag? Je moet natuurlijk jezelf melken en dan moeten jullie ook nog dagelijks de borsten en melk klieren van jullie dochter stimuleren. Lijkt me best veel werk allemaal.
Ja zeker zo heeft zij gaat nog naar school en zo heeft zij wat verdiensten , de een werkt in de supermarkt of loopt met folders en kranten zijn laat zich melken en verkoopt moedermelkquote:
ze mag mij wel een keer melkenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:32 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Ja zeker zo heeft zij gaat nog naar school en zo heeft zij wat verdiensten , de een werkt in de supermarkt of loopt met folders en kranten zijn laat zich melken en verkoopt moedermelk
Maar zover ik weet mag je geen lichaamsdelen en dergelijke verhandelen. Net als dat je in Nederland geen geld krijgt van de bloedbank als je doneert. Zodat mensen niet noodgedwongen bloed moeten geven als ze het financieel niet trekken. Lijkt me voor mensenmelk niet anders??quote:Op maandag 9 maart 2015 18:29 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Belasting dienst geef ik op dat dit een extraatje is zoals iemand zijn spaargeld op moet geven als hij te veel heeft. En we hebben als gezin maar een inkomen op wettelijk minimum loon dus ieder extraatje is welkom zo ben ik ook begonnen na de geboorte van ons 2de kind als aan vulling op de inkomsten van mn man.
Het smaakt een beetje zurig je kan het niet vergelijken met koe melk dat smaakt totaal anders.
Zelf werk ik niet wij zijn een traditioneel gezin mijn man werkt en ik ben altijd thuis gebleven om voor het huishouden te zorgen en de kinderen .
Veel werk is het niet zo ik melk me dan 4x verdaag ben dan per keer zo'n 20 minuten tot een half uurtje bezig. En daar naast help ik mijn dochter die is ook ongeveer de zelfde tijd bezig.
Er zijn wel regels op dit gebied maar echt precies ken ik ze niet, maar er wordt werd wijd nog al veel in moedermelk gehandeld om dat er gewoon weg vraag naar is, en het is een product wat niet uitsterft je maakt constant weer nieuwe aan dus ik zou niet weten wat er verkeerd aan is om het te verhandelen.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:03 schreef borbit het volgende:
[..]
Maar zover ik weet mag je geen lichaamsdelen en dergelijke verhandelen. Net als dat je in Nederland geen geld krijgt van de bloedbank als je doneert. Zodat mensen niet noodgedwongen bloed moeten geven als ze het financieel niet trekken. Lijkt me voor mensenmelk niet anders??
Ja dat is altijd een beetje jammer van onze scene dat het altijd in de taboe sfeer zit, terwijl als je goed leest op internet het niet altijd zo is, oke ik lever mijn moeder melk ook wel aan van die fetish mensen, maar heb ook geleverd aan mensen die een chemokuur hebben gehad, en moeders die door wat voor reden dan ook tweeling melk aan maakten na hun bevalling om de baby's te kunnen voeden, en ook aan adoptie baby's heb ik wel geleverd en vondelingen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef Lenny77 het volgende:
Maar dat boek lijkt mij meer iets voor de fetisj. Op het net vind je ook bijna alleen sites waar het seksuele er achter heerst.
Ik neem aan dat je niet enkel aan dat soort mensen levert?
Ik ken het voornamelijk van mensen die een chemokuur hebben. Het is makkelijk opneembaar, en versterkt het immuunsysteem.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Naar het schijnt is er ook veel vraag vanuit de bodybuilding?
Ik vind het sowieso erg interessant. Jammer dat ik vroeger alles gewoon heb weggegooid. Letterlijk duizenden euro's dus..
Hoe komen die mensen daar dan aan, via illegale handel?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ken het voornamelijk van mensen die een chemokuur hebben. Het is makkelijk opneembaar, en versterkt het immuunsysteem.
Er is een donororganisatie, die screent de melk ook op hiv etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hoe komen die mensen daar dan aan, via illegale handel?
onderanderen maar ook schaatsers, wielrenners en zwemmers....quote:Op maandag 9 maart 2015 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Naar het schijnt is er ook veel vraag vanuit de bodybuilding?
Ik vind het sowieso erg interessant. Jammer dat ik vroeger alles gewoon heb weggegooid. Letterlijk duizenden euro's dus..
Die is er idd en ook wel de illegale handel Maar ook veel via de achterdeur van de medische wereld, daar is moedermelk geen taboe meer , maar er heerst nog wel een taboe op de professionele mannier waar op wij als "vrouwlijke moedermelk koeien" bezig zijn met melk productie.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef agter het volgende:
[..]
Er is een donororganisatie, die screent de melk ook op hiv etc.
. Ja dan zou ik het nog steeds doen het is een kleine wereld van vrouwelijke koeien waar in ik mij begeef het is overzichtelijk echt ons kent ons heb er veel vriendinnen binnen en het is een echt plezierig en gemoedelijk wereldje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 06:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Sandra, zou je het nog steeds doen als je het extra geld niet meer nodig hebt?
. Door dat ik op latere leeftijd er mee ben begonnen duurde het allemaal wat langer en hoef ik niet op de 3 uur te kolven ( melken) in het begin 17 jaar geleden deed het ieder uur om het op gang te brengen en te houden nu gaat het vanzelf on dat ik al Zolang bezig ben. En daar naast zit ik daar door niet op de maximale melk productie maar op ongeveer 60 ℅quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:06 schreef Lenny77 het volgende:
Maar hou jij je productie dan wel hoog genoeg met 4 keer per dag? Voor alles in het begin op gang te trekken zeg maar moet je toch bijna elk uur kolven? En daarna liefst binnen er 3 uur? Plus nacht kolven zou de productie ook veel stabieler maken en verhogen? En gebruik jij bv oxitocine spray voor een toeschiet te krijgen?
Oja 6 ltr bij je dochter als doel .. Wauw dat zou wel erg veel zijn zeg! Dat gaat serieus stuwen mocht ze een keertje niet tijdig kunnen kolven :-(
Wat als zij later toch besluit ermee te willen stoppen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef sandra-kim het volgende:
Wat mijn dochter betreft zij zal in de toekomst wel strikt om de 2 a 3 uur moeten kolven om dat haar borsten
anders te vol worden en het gaat lopen . met de melk productie die zij graag wil zij wil graag op 100 ℅ van de produktie of hoger gaan zitten meer dan 6 liter per dag zij wil hier dan ook echt haar verdiensten en inkomen van gaan maken
Hoogstwaarschijnlijk ben jij er wel groot mee geworden. Nee, volgens jou is het natuurlijker dat mensen melk voor kalfjes drinken. Maar melk speciaal gemaakt door mensen voor mensen is super smerig..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:24 schreef DerekB het volgende:
Moedermelk is supersmerig, snap niet dat daar een markt voor is.
. Zoals ik al eerder heb geschreven is dat je echt commercieel moedermelk gaat produceren en ook voor langere tijd is er geen weg meer terug en blijft je lichaam melk aan maken die omslag punt tref je na een jaar of 3 intensief produceren en zal je moeten blijven melken de enige manier om er dan mee te stoppen is je operatief laten helpen. En hoe lang je kan produceren is niet bekend nogquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat als zij later toch besluit ermee te willen stoppen?
En tot welke leeftijd gaan/kunnen jullie ermee door?
Ik zal vast ook wel Olvarit hebben gegeten, maar dat hoef ik nu ook niet meer dus wat moedermelk er mee te maken heeft..............?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk ben jij er wel groot mee geworden. Nee, volgens jou is het natuurlijker dat mensen melk voor kalfjes drinken. Maar melk speciaal gemaakt door mensen voor mensen is super smerig..
Lekker leven heb je dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef sandra-kim het volgende:
Wat mijn dochter betreft zij zal in de toekomst wel strikt om de 2 a 3 uur moeten kolven om dat haar borsten
anders te vol worden en het gaat lopen . met de melk productie die zij graag wil zij wil graag op 100 ℅ van de produktie of hoger gaan zitten meer dan 6 liter per dag zij wil hier dan ook echt haar verdiensten en inkomen van gaan maken
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
. Zoals ik al eerder heb geschreven is dat je echt commercieel moedermelk gaat produceren en ook voor langere tijd is er geen weg meer terug en blijft je lichaam melk aan maken die omslag punt tref je na een jaar of 3 intensief produceren en zal je moeten blijven melken de enige manier om er dan mee te stoppen is je operatief laten helpen. En hoe lang je kan produceren is niet bekend nog
Ben je zeker van dat operatief laten helpen? Want ik heb langer borstvoeding gegeven dan 3 jaar en ken vrouwen die nog langer hebben gegeven en met een beetje verstand van zaken kan je gewoon rustig uitbollen. Ik zal niet zeggen op een week tijd maar een maand moet wel lukken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
. Zoals ik al eerder heb geschreven is dat je echt commercieel moedermelk gaat produceren en ook voor langere tijd is er geen weg meer terug en blijft je lichaam melk aan maken die omslag punt tref je na een jaar of 3 intensief produceren en zal je moeten blijven melken de enige manier om er dan mee te stoppen is je operatief laten helpen. En hoe lang je kan produceren is niet bekend nog
. Ik vindt het nog al mee vallen eerlijk gezegd heb er ook bewust voor gekozen om in de moeder melk productie te gaan jwt levert aardig wat geld op en daar is het tenslotte om te doen .quote:
. Na mijn weten wordt je dan operatief geholpen is ook bij een kennis van mij gebeurd zij wilde na 10 jaar ook stoppen maar na een jaar dat ze besloot te stoppen gaf ze nog melk wel minder maar zij heef zich toen operatief laten helpenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ben je zeker van dat operatief laten helpen? Want ik heb langer borstvoeding gegeven dan 3 jaar en ken vrouwen die nog langer hebben gegeven en met een beetje verstand van zaken kan je gewoon rustig uitbollen. Ik zal niet zeggen op een week tijd maar een maand moet wel lukken?
3*10*30=¤ 900,- 'aardig wat geld' noemen om behoorlijk aan huis gekluisterd te zijn en geen 'vakantie' kunnen nemen... Behoorlijk weinig wil je zeggen, tenzij je alternatief ook thuisblijven zonder uitstapjes is. of zie ik het verkeerd en kan het in de vriezer?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:26 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
. Ik vindt het nog al mee vallen eerlijk gezegd heb er ook bewust voor gekozen om in de moeder melk productie te gaan jwt levert aardig wat geld op en daar is het tenslotte om te doen .
Het kan in de vriezer, maar de financiële opbrengsten staan in geen verhouding tot het werk / de offers die je ervoor moet brengen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
3*10*30=¤ 900,- 'aardig wat geld' noemen om behoorlijk aan huis gekluisterd te zijn en geen 'vakantie' kunnen nemen... Behoorlijk weinig wil je zeggen, tenzij je alternatief ook thuisblijven zonder uitstapjes is. of zie ik het verkeerd en kan het in de vriezer?
Om de 2-3 uur voeden of kolven is normaal hoor.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:35 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
. Door dat ik op latere leeftijd er mee ben begonnen duurde het allemaal wat langer en hoef ik niet op de 3 uur te kolven ( melken) in het begin 17 jaar geleden deed het ieder uur om het op gang te brengen en te houden nu gaat het vanzelf on dat ik al Zolang bezig ben. En daar naast zit ik daar door niet op de maximale melk productie maar op ongeveer 60 ℅
Wat is de maximale produktie? En is 6 liter per dag niet extreem veel?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef sandra-kim het volgende:
6 liter is extreem veel, en dan kom je nog steeds maar aan een matig loon.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef v93 het volgende:
1 liter voor 10-15 euro en je produceert 2l op een dag kom je in 3 jaar toch op 2x12,5x365x3=27357,- euro. Neemt niet weg dat het toch wel wat belemmeringen geeft lijkt me.
Nette cent voor de dochter als ze straks 6 liter kan produceren
Ik vraag me af of het geen troll is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik vraag me af of de dochter van Sandra-Kim niet een beetje overgehaald is (en haar vriendin ook) en of ze er geen spijt van zal krijgen.
Of zit je naast het kolven gewoon op kantoor ook?
dat kan wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:59 schreef MissButterflyy het volgende:
En dan heb ik het over melkproductie op gang te brengen zonder zwanger te zijn.
Niet over het verkopen van moedermelk, dat bestaat inderdaad.
Nouja, als je jezelf een koe noemt, dan geeft dat toch een onderdanige lading. Of iemand die niet al te hoge dunk heeft van zichzelf...quote:Op maandag 9 maart 2015 08:09 schreef Frag_adder het volgende:
Nou ja lijken me ook termen die een boer zou gebruiken toch?
Weet niet of dat zo is. Het is gewoon een term in die wereld volgens mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja, als je jezelf een koe noemt, dan geeft dat toch een onderdanige lading. Of iemand die niet al te hoge dunk heeft van zichzelf...
Ja als je zwanger bent en daarna nog. Maar toch niet voor de rest van je leven...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Om de 2-3 uur voeden of kolven is normaal hoor.
Je telt verkeerd. Het is niet per kolfbeurt 6 liter. Maar 6 liter per dag verdeeld over verschillende kolfbeurten. Dus dan kom je uit aan 2790 Euro.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:59 schreef borbit het volgende:
6 liter * 4 keer kolven * 15 euro * 31 dagen = 11160 euro is best een oke maandloon
Ik ben niet achterlijk ofzo he. Als je 4 goede koeien houd kun je makkelijk aan 24 liter komen. Mijn berekening is natuurliijk puur de omzet. stal en voederkosten moeten hier nog af.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je telt verkeerd. Het is niet per kolfbeurt 6 liter. Maar 6 liter per dag verdeeld over verschillende kolfbeurten. Dus dan kom je uit aan 2790 Euro.
Wat nog netjes is.
Maar het lijkt me al een hele opgave om 6 liter geproduceerd te krijgen!
Wat zijn vakanties en dagjes weg??? als je zoals wij maar moet rond zien te komen van het wettelijk minimum loon blijft er voor dit soort dingen niet veel over. Ben allang blij dat ik op deze mannier nog wat bij kan verdienen zo dat we de maand rond komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
3*10*30=¤ 900,- 'aardig wat geld' noemen om behoorlijk aan huis gekluisterd te zijn en geen 'vakantie' kunnen nemen... Behoorlijk weinig wil je zeggen, tenzij je alternatief ook thuisblijven zonder uitstapjes is. of zie ik het verkeerd en kan het in de vriezer?
Je kunt je energie ook in werk met een hoger rendement steken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:29 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Wat zijn vakanties en dagjes weg??? als je zoals wij maar moet rond zien te komen van het wettelijk minimum loon blijft er voor dit soort dingen niet veel over. Ben allang blij dat ik op deze mannier nog wat bij kan verdienen zo dat we de maand rond komen.
Extreem niet nee er zijn vrouwen die inderdaad zoveel produceren per dag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Wat is de maximale produktie? En is 6 liter per dag niet extreem veel?
En de verhouding tussen wat het je kost aan tijd etc. staat toch niet in verhouding tot de (financiële) opbrengsten?
Waarom heb je juist voor deze inkomstenbron gekozen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:32 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Extreem niet nee er zijn vrouwen die inderdaad zoveel produceren per dag.
en nog maals elke opbrengst kunnen we goed gebruiken.
Ze zijn niet overgehaald , toen mijn dochter toen ze 17 was mij vroeg waarom ik vaak melk uit mijn borsten haalde heb ik haar verteld waarom ik het deed, daar door is zij geintreseerd geraakt en is er over gaan lezen. Mijn dochter heeft toen vlak voor haar 18de verjaardag zelfstandig het besluit genomen om ook in de moedermelk productie te gaan, en vanaf dat moment ben ik het wal erg gaan stimuleren bij haar te meer om dat ze nog jong is en daar door je een behoorlijk goede melk productie kan krijgen en ik laat wel aan mijn dochter blijken dat als ze echt wil mee doen wel goed moet gaan produceren en zet ik het ook hoog in voor har om haar op een zo groot mogelijke productie te krijgen waar bij ik 6 liter niet verafschuw. en 4 liter als een ondergrens zie voor haar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik vraag me af of de dochter van Sandra-Kim niet een beetje overgehaald is (en haar vriendin ook) en of ze er geen spijt van zal krijgen.
Of zit je naast het kolven gewoon op kantoor ook?
Om dat het makkelijk was toen , ik was bevallen van mijn zoon en ben toen door gegaan met melken zo dat ik ook nog eens thuis kon blijven om voor de kinderen te zorgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom heb je juist voor deze inkomstenbron gekozen?
En je dochter kreeg door de borstvoeding ook cup DD zonder een chirurg, zal vast ook een rol gespeeld hebben?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:39 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Ze zijn niet overgehaald , toen mijn dochter toen ze 17 was mij vroeg waarom ik vaak melk uit mijn borsten haalde heb ik haar verteld waarom ik het deed, daar door is zij geintreseerd geraakt en is er over gaan lezen. Mijn dochter heeft toen vlak voor haar 18de verjaardag zelfstandig het besluit genomen om ook in de moedermelk productie te gaan, en vanaf dat moment ben ik het wal erg gaan stimuleren bij haar te meer om dat ze nog jong is en daar door je een behoorlijk goede melk productie kan krijgen en ik laat wel aan mijn dochter blijken dat als ze echt wil mee doen wel goed moet gaan produceren en zet ik het ook hoog in voor har om haar op een zo groot mogelijke productie te krijgen waar bij ik 6 liter niet verafschuw. en 4 liter als een ondergrens zie voor haar.
Als ze 4 a 6 liter melk per dag moet gaan produceren, hoeveel moet ze dan per dag drinken? Die melk moet tenslotte ergens vandaan komen. En wat drinkt ze dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:39 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
en zet ik het ook hoog in voor har om haar op een zo groot mogelijke productie te krijgen waar bij ik 6 liter niet verafschuw. en 4 liter als een ondergrens zie voor haar.
Een vrouw zal bij een dergelijke productie zeker meer eten en drinken. M.a.w.: het levert netto nog minder op. Ik blijf het een vage manier van slecht bijverdienen vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Als ze 4 a 6 liter melk per dag moet gaan produceren, hoeveel moet ze dan per dag drinken? Die melk moet tenslotte ergens vandaan komen. En wat drinkt ze dan?
Het lijkt me vooral een lastige manier van geld verdienen. Je moet kennelijk elke 3 uur "gemolken" worden. Reizen, een dagje uit en eigenlijk alles waarbij je langer dan 3 uur van huis bent wordt lastig. Bezoek bij je thuis wat langer dan 3 uur blijft wordt trouwens ook lastig, of je moet ze uit willen leggen dat je "gemolken" moet worden. En dan nog de gebroken nachtrust.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een vrouw zal bij een dergelijke productie zeker meer eten en drinken. M.a.w.: het levert netto nog minder op. Ik blijf het een vage manier van slecht bijverdienen vinden.
Voor de moeite en de levensstijl die je er daarvoor op na moet houden lijkt het rendement me veel te laag. Iemand van 18 jaar wil zich toch niet laten beperken door om de zoveel uur gemolken te moeten worden. Hou kan je dan een normaal leven opbouwen met normaal werk, uitgaan, vakantie en sociale gelegenheden?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:39 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Ze zijn niet overgehaald , toen mijn dochter toen ze 17 was mij vroeg waarom ik vaak melk uit mijn borsten haalde heb ik haar verteld waarom ik het deed, daar door is zij geintreseerd geraakt en is er over gaan lezen. Mijn dochter heeft toen vlak voor haar 18de verjaardag zelfstandig het besluit genomen om ook in de moedermelk productie te gaan, en vanaf dat moment ben ik het wal erg gaan stimuleren bij haar te meer om dat ze nog jong is en daar door je een behoorlijk goede melk productie kan krijgen en ik laat wel aan mijn dochter blijken dat als ze echt wil mee doen wel goed moet gaan produceren en zet ik het ook hoog in voor har om haar op een zo groot mogelijke productie te krijgen waar bij ik 6 liter niet verafschuw. en 4 liter als een ondergrens zie voor haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Het is gewoon een complete levensstijl ik heb mijn hele leven er op aangepast en heb me er vol aan overgeleverd aan een levensstijl als human cow.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Voor de moeite en de levensstijl die je er daarvoor op na moet houden lijkt het rendement me veel te laag. Iemand van 18 jaar wil zich toch niet laten beperken door om de zoveel uur gemolken te moeten worden. Hou kan je dan een normaal leven opbouwen met normaal werk, uitgaan, vakantie en sociale gelegenheden?
Voor jou vind ik het al heel anders dan voor iemand van 18. Je dochter hoeft verder niet naar school of werk?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Het is gewoon een complete levensstijl ik heb mijn hele leven er op aangepast en heb me er vol aan overgeleverd aan een levensstijl als human cow.
En heb vrienden en kennissen genoeg maar wel allemaal uit het wereldje deze is klein en overzichtelijk,binnen nederland een stuk of 150 vrouwen die professionele hier mee bezig zijn en zich laten melken en daar door maak je al gouw vrienden en kennissen en kom je wel bij elkaar over de vloer.
Daarom voel ik me er ook zo in thuis en denk al helemaal niet aan stoppen en zal blijven door gaan met het delen van mijn ervaringen en vrouwen aan moedigen om er vooral in te stappen.
Als je uit gaat van een opbrengst van 15 euro per liter trek daar ongeveer 6 euro vanaf aan eten drinken per liter dan hou je nog 9 euro er aan over.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een vrouw zal bij een dergelijke productie zeker meer eten en drinken. M.a.w.: het levert netto nog minder op. Ik blijf het een vage manier van slecht bijverdienen vinden.
Het is leuk om te doen en zo intensief met je lichaam bezig te zijn op een goede mannier waar anderen ook nog op een positieve mannier van kan profiteren en waar je nog wat aan over houdt ook nog eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:27 schreef Tamashii het volgende:
Gaat het niet ook om dat ze het leuk vinden?
Mijn dochter is nu 19 en bijna klaar met school ( mbo + verzorging ), ze wil dan wel graag gaan werken , maar door alle bezuinigingen etc is het in deze streek waar wij wonen erg moeilijk om aan werk te komen ( ze moest zelfs de grootste moeite doen om aan een stage plaats te komen ).quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Voor jou vind ik het al heel anders dan voor iemand van 18. Je dochter hoeft verder niet naar school of werk?
Ik ben best open minded, maar dit vind ik werkelijk te krankzinnig voor woorden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Mijn dochter is nu 19 en bijna klaar met school ( mbo + verzorging ), ze wil dan wel graag gaan werken , maar door alle bezuinigingen etc is het in deze streek waar wij wonen erg moeilijk om aan werk te komen ( ze moest zelfs de grootste moeite doen om aan een stage plaats te komen ).
Dit is dan ook een van de reden dat wij haar melk productie willen gaan opschroeven ( ook al om dat haar melk klieren in de eindfase zitten van ontwikkeling ) zo dat ze dan ook echt fulltime een human cow wordt die om de 3 uur gemolken moet worden en zo een redelijk goed inkomen gaat genereren.
Goed bedacht, die gaatjes. Is een Medela-kolf zo te zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef sandra-kim het volgende:
en je kan gewoon je ding doen tijdens het melken ff filmpje hoe wij het in onze scene doen ( geen sex bloot etc gewoon een normaal filmpje )
En die 150 vrouwen geven deze (neven)inkomsten ook netjes op, neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Het is gewoon een complete levensstijl ik heb mijn hele leven er op aangepast en heb me er vol aan overgeleverd aan een levensstijl als human cow.
En heb vrienden en kennissen genoeg maar wel allemaal uit het wereldje deze is klein en overzichtelijk,binnen nederland een stuk of 150 vrouwen die professionele hier mee bezig zijn en zich laten melken en daar door maak je al gauw vrienden en kennissen en kom je wel bij elkaar over de vloer.
Daarom voel ik me er ook zo in thuis en denk al helemaal niet aan stoppen en zal blijven door gaan met het delen van mijn ervaringen en vrouwen aan moedigen om er vooral in te stappen.
Je bent je eigen posts aan het bewerken? Geen enkele mod doet dat...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef aardbeving het volgende:
Vreemd dat antwoorden zomaar verdwijnen hier....
Maar Sandra heeft hier al eerder over verteld en geantwoord.
Al met al vindt ik als topic opener het steeds intresanter worden al met al en ook de antwoorden die sandra geeft , ik verneem zo als ze hier antwoord chat ze ook met me
recht door zee en heel open over alles, waar ik haar nog voor wil bedanken .
En door het opschroeven van die productie je dochters kans op een normaal werkleven helemaal naar de vernieling helpen. Iedere 3 uur gemolken worden is toch geen doen op die leeftijd, aan huis gekluisterd ben je dan. Je kan nergens naartoe, niks doen en na een aantal jaar thuis melk geproduceerd te hebben is er niemand meer die je aanneemt. Voor een netto winst van ongeveer 1650 euro per maand (zonder belasting) is dat het echt niet waard. Beter stimuleer je haar om door te studeren of een baan te zoeken die buiten de streek is waar jullie wonen. Dit als alternatief kiezen omdat je niet dichtbij een baan kan vinden is te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Mijn dochter is nu 19 en bijna klaar met school ( mbo + verzorging ), ze wil dan wel graag gaan werken , maar door alle bezuinigingen etc is het in deze streek waar wij wonen erg moeilijk om aan werk te komen ( ze moest zelfs de grootste moeite doen om aan een stage plaats te komen ).
Dit is dan ook een van de reden dat wij haar melk productie willen gaan opschroeven ( ook al om dat haar melk klieren in de eindfase zitten van ontwikkeling ) zo dat ze dan ook echt fulltime een human cow wordt die om de 3 uur gemolken moet worden en zo een redelijk goed inkomen gaat genereren.
misschien wel,maar daar zijn het bijverdiensten voor...en laten we eerlijk zijn, worden we in Nederland niet al genoeg UITGEMOLKEN???quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En die 150 vrouwen geven deze (neven)inkomsten ook netjes op, neem ik aan?
Hallo Sandra,quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Als je uit gaat van een opbrengst van 15 euro per liter trek daar ongeveer 6 euro vanaf aan eten drinken per liter dan hou je nog 9 euro er aan over.
Want ik neem aan dat als je 6 liter per dag wilt produceren dat je dan toch wel een liter of 8 moet drinken per dag? En ik denk dat je er ook erg op moet letten wat je drinkt en eet omdat ik aanneem dat dat de smaak van de melk kan beïnvloeden,quote:Als ze 4 a 6 liter melk per dag moet gaan produceren, hoeveel moet ze dan per dag drinken? Die melk moet tenslotte ergens vandaan komen. En wat drinkt ze dan?
Ja dat moet wel... Melk zal wel niet in dr rug zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:02 schreef thenxero het volgende:
Als je professioneel gaat melken, zeg 4 liter per dag, dan ontwikkel je zeker ook wel flinke jopen?
En wat wil ze zelf? Ik zie de eurotekens bijna in je ogen zitten....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Dit is dan ook een van de reden dat wij haar melk productie willen gaan opschroeven ( ook al om dat haar melk klieren in de eindfase zitten van ontwikkeling )
Goed inkomen, voor jou?quote:zo dat ze dan ook echt fulltime een human cow wordt die om de 3 uur gemolken moet worden en zo een redelijk goed inkomen gaat genereren.
Natuurlijk niet...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En die 150 vrouwen geven deze (neven)inkomsten ook netjes op, neem ik aan?
Uit haar bericht:quote:Op woensdag 11 maart 2015 06:53 schreef gustaf het volgende:
[..]
misschien wel,maar daar zijn het bijverdiensten voor...en laten we eerlijk zijn, worden we in Nederland niet al genoeg UITGEMOLKEN???
professioneel ergens mee bezig zijn = professionele inkomsten. Er werd hierboven gesproken over 2700 euro per vrouw per maand. Ik ben er vrij zeker van dat 5400 euro per maand netto naast een uitkering niet de bedoeling is. Daarnaast: haar uitkering wordt opgehoest door alle mensen die wel netjes belasting betalen. Ik vind dit geen correcte situatie.quote:[..] binnen nederland een stuk of 150 vrouwen die professionele hier mee bezig zijn [..]
Het filmpje laat zien dat het een het ander niet uitsluit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
En wat wil ze zelf? Ik zie de eurotekens bijna in je ogen zitten....
[..]
Goed inkomen, voor jou?
Beter kan ze inderdaad doorstuderen naar HBO niveau, verdient ze uiteindelijk meer dan alleen een wandelende koe te worden.
Wikipedia zegt toch wat anders. Lees maar eens goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kan wel.
Vroeger gaven rijke vrouwen zelf geen borstvoeding, maar lieten ze dat de kindermeisjes doen. Ook zonder dat zij zelf kinderen gehad hadden, kwam de melkproductie uiteindelijk op gang.
Heb ik btw op school geleerd bij geschiedenis, dus ik heb geen bron. Wel altijd onthouden omdat ik t zo raar vond.
In België mag je helemaal niet in het zwart bij verdienen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...
Hoewel het ook Luxemburgse en Belgische vrouwen zijn. Wellicht mag je daar meer zwart verdienen, ken de belastingregels daar niet.
In die tijd hadden ze natuurlijk geen automatische kolfmachientjes en geen hulpmiddelen zoals oxitocine. Ook wisten ze toen niet dat het zo ook op gang gebracht kan worden. En mocht er al een vrouw hebben rondgelopen met spontane melkproductie dan zou ze wel op de brandstapel geraakt zijn wegens voeden van een duivel ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wikipedia zegt toch wat anders. Lees maar eens goed.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Min_%28beroep%29
En aangezien er nu al gesproken wordt van zes liter per dag geloof ik er al helemaal niet meer in. Dit is getroll.
O sorry heb ik vergeten te beantwoorden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:32 schreef qltel het volgende:
[..]
Hallo Sandra,
Ik had je gisteren gevraagd:
[..]
Want ik neem aan dat als je 6 liter per dag wilt produceren dat je dan toch wel een liter of 8 moet drinken per dag? En ik denk dat je er ook erg op moet letten wat je drinkt en eet omdat ik aanneem dat dat de smaak van de melk kan beïnvloeden,
Ja dat wil ze idd allemaal zelf om dat zij geen toekomst meer ziet in de zorg door alles wat daar momenteel gebeurt met bezuinigingen. Er zijn veel meiden op haar school die deze opleiding doen die totaal geen heil meer in de zorg zien en wat anders gaan doen, Ik verplicht mijn dochter nog om haar school af te ronden dit jaar en examen te doen, maar er zijn al veel meiden gestopt daar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
En wat wil ze zelf? Ik zie de eurotekens bijna in je ogen zitten....
[..]
Goed inkomen, voor jou?
Beter kan ze inderdaad doorstuderen naar HBO niveau, verdient ze uiteindelijk meer dan alleen een wandelende koe te worden.
Lenny77 je haalt de woorden uit de mond er is heel veel veranderd de laatste jaren op dit gebied.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In die tijd hadden ze natuurlijk geen automatische kolfmachientjes en geen hulpmiddelen zoals oxitocine. Ook wisten ze toen niet dat het zo ook op gang gebracht kan worden. En mocht er al een vrouw hebben rondgelopen met spontane melkproductie dan zou ze wel op de brandstapel geraakt zijn wegens voeden van een duivel ofzo.
Nee dit is geen nep topic.
Tsja wat studiefinanciering en dergelijke betreft zou zij zelf even goed moeten uitzoeken of zij er recht op heeft...quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:20 schreef sandra-kim het volgende:
Haar door te laten studeren hebben we helaas geen geld voor en dan zullen we schulden moeten gaan maken hier voor . En schulden maken hoort er in ons geloof niet bij.
6,8 literquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Lenny77 je haalt de woorden uit de mond er is heel veel veranderd de laatste jaren op dit gebied.
En meiden die vroeg gaan beginnen met afkolfen ( melken ) nog voor dat hun melk klieren volgroeid zijn kunnen met hulp middeltjes op een behoorlijk grote productie komen Ik ken iemand persoonlijk uit de scene die is nu 23 is begonnen met afkolven op haar 17de en produceert nu daags 6,8 liter melk.
Misschien geheel oftopic: maar dat is toch gewoon een goede investering, in KENNIS?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:20 schreef sandra-kim het volgende:
Haar door te laten studeren hebben we helaas geen geld voor en dan zullen we schulden moeten gaan maken hier voor . En schulden maken hoort er in ons geloof niet bij.
Dit werk is gewoon makkelijk zwart te doen. Het is de bedoeling om zowel een uitkering te vangen als veel zwart bij te verdienen, niet om zelf belasting te gaan betalen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien geheel oftopic: maar dat is toch gewoon een goede investering, in KENNIS?
Wat gaat ze doen dan na al dat gemelk, als ze daar mee klaar is, en ze vindt nog niks in de zorg of vindt het niet leuk genoeg om in te werken?
En het is dan toch haar studieschuld, die ze gaat terugbetalen als ze werkt? Net als al vele andere jonge mensen moeten die studeren en straks gaan werken?
Ja, boeien. Heb ik ook zo vaak gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef sandra-kim het volgende:
Mijn dochter is net weer van de melkmachine af heb ff fotootje gemaakt van het eind product waar we zeer trots op zijn. http://i296.photobucket.c(...)97_n_zpsqfpfiptm.jpg
Blijft e rnog wel voor haar vriendje over?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:45 schreef sandra-kim het volgende:
Mijn dochter is net weer van de melkmachine af heb ff fotootje gemaakt van het eind product waar we zeer trots op zijn. http://i296.photobucket.c(...)97_n_zpsqfpfiptm.jpg
Voor die paar honderd euro per maandquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is trouwens echt ontzettend saai 'werk'.
Zit je daar een kwartier, half uur meerdere keren per dag op een stoel met van die zuigers aan je tepels.
Er is leuker werk.
Met z'n tweeën harken ze toch ruim 5K netto binnen. Naast de uitkeringen, uiteraard.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:07 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Voor die paar honderd euro per maand
Als ik mijn kont verkoop verdien ik dat per dag.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Met z'n tweeën harken ze toch ruim 5K netto binnen. Naast de uitkeringen, uiteraard.
Als je dat 40 jaar volhoudt zit je aan de 100.000 literquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:28 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Lenny77 je haalt de woorden uit de mond er is heel veel veranderd de laatste jaren op dit gebied.
En meiden die vroeg gaan beginnen met afkolfen ( melken ) nog voor dat hun melk klieren volgroeid zijn kunnen met hulp middeltjes op een behoorlijk grote productie komen Ik ken iemand persoonlijk uit de scene die is nu 23 is begonnen met afkolven op haar 17de en produceert nu daags 6,8 liter melk.
Wat drinken jullie dan vooral? Water of andere dingen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:13 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
O sorry heb ik vergeten te beantwoorden.
Alles wat je schrijft klopt ja, en ook vooral letten op wat je eet en drinkt, hier staat voornamelijk gezonde vezelrijke producten op tafel en ook met veel vitamines etc , ik let ook wel op wat ik koop
veel natuurlijke producten zonder al teveel kunstmatige toevoegingen en ook let ik op suikers vetten .
Ik neem aan dat je bedoeld: "een man die deze hobby leuk vindt"; een man met die hobby zal niet veel verdienen...quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat drinken jullie dan vooral? Water of andere dingen?
Hoe ziet je dochter haar toekomst eigenlijk voor zich? Ik neem aan dat ze op een gegeven moment wel een man/vriend wil en wellicht een kind. Het lijkt me lastig om een man te vinden met deze hobby?
Oa water maar ook sinasappelsap , appelsap, thee grapefruit sap, maar geen alcohol koffie cola redbul dit is weer slecht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat drinken jullie dan vooral? Water of andere dingen?
Hoe ziet je dochter haar toekomst eigenlijk voor zich? Ik neem aan dat ze op een gegeven moment wel een man/vriend wil en wellicht een kind. Het lijkt me lastig om een man te vinden met deze hobby?
quote:
Goede vragen!quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Toch even nieuwsgierig;
Op een vorige pagina stond een website, met expliciete foto's van ''human cows'' in de letterlijkste zin.
In hoeverre hou jij je bezig met deze fetisj? Is het iets seksueels, of gaat het puur en alleen om de opbrengsten?
Je zei dat je ''in de scène'' zit, zijn dit allemaal fetisjisten of mensen die op deze manier willen bijbeunen?
Of er komt er ook een in LIF voor de praktischere kantquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede vragen!
Zou het topic ook graag die kant op willen gaan.
Uiteindelijk is de TS degene die meer wilde weten. Dit is natuurlijk goede informatie voor TS.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of er komt er ook een in LIF voor de praktischere kant
Vooral commercieel. Topic kan haast naar V&Aquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:26 schreef Poesopstokje het volgende:
TS's intentie is seksueel geladen.
Dat van Sandra weet ik niet, kan het allemaal niet plaatsen
Wat een onzin. Ze geeft antwoord op elke vraag die men hier stelt. Zou leuk zijn als je daaraan mee zou doen ipv alleen maar oordelen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:27 schreef emil23 het volgende:
[..]
Vooral commercieel. Topic kan haast naar V&A
Die fetish sites is eigenlijk een zwarte bladzijde aan ons ( de echte human cows ) bestaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Toch even nieuwsgierig;
Op een vorige pagina stond een website, met expliciete foto's van ''human cows'' in de letterlijkste zin.
In hoeverre hou jij je bezig met deze fetisj? Is het iets seksueels, of gaat het puur en alleen om de opbrengsten?
Je zei dat je ''in de scène'' zit, zijn dit allemaal fetisjisten of mensen die op deze manier willen bijbeunen?
kinky hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:06 schreef aardbeving het volgende:
Even aanvullend op bovenstaande ik heb wel eens met mijn man wat geprobeerd tijdens het "spel" met melk onderspuiten en mijn man aan mn borsten zuigen voor de kick ( hij vondt het ook niet veel aan ), maar dit is maar een paar keer gebeurt en gaf zo'n rommel dat weer er maar gauw weer mee gestopt zijn en ben ik puur op commerciele basis verder gaan kolven ( melken )
quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:14 schreef aardbeving het volgende:
OH sorry zit onder de nick van mn dochter , wij wilden hier een misschien een beetje op een vreemde mannier aandacht aan geven.
een heel goed doel dienend?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:29 schreef sandra-kim het volgende:
Wij willen dmv aandacht te trekken van zoveel mogelijk mensen ons ding vertellen waar wij mee bezig zijn en waar wij voorstaan.
En daar door zoveel mogelijk vrouwen benaderen om toch zich voor dit doel gaan in zetten om dat dit enorm nuttig is en een heel goed doel bediend.
Alles wat hier geschreven is , is 100% ons eigen belevenis en ervaring met dit onderwerp.
Wij danken u voor alle aandacht en hopende u tot nadenken te hebben gezet om ook aan boven genoemde onderwerp te gaan deelnemen .
Sandra-Kim & Denise
daarom staat het topic ook in SEX.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:47 schreef aardbeving het volgende:
En daar willen we ons totaal niet mee geassocieerd worden!
''Daar willen we niet mee geassocieerd worden.''quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef aardbeving het volgende:
Hoi ben gelukkig niet zwanger en wil het niet worden ook. Maar is het ook mogelijk om kunstmatig de productie van moedermelk op gang te brengen en te houden? Het lijkt mij erg opwindend om mijn man op deze manier iets te geven van mij zelf. En daar naast om bijvoorbeeld 2 keer per dag gemolken te worden. Er zijn vrouwen die dit doen en worden ook wel humancow's genoemd dit lijkt me erg opwindend toe.
En chemopatiënten, sporters, zegt men. Misschien is het een MLM?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:48 schreef Mord_Sith het volgende:
Je denkt serieus dat er enkel zielige, ontaarde moeders op die undergroud fora zitten, die fors betalen voor wat afgekolfde moedermelk om hun baby mee te voeden?
Nee, is gewoon een Troll. Wat een onzin allemaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:34 schreef Royco1 het volgende:
En wat was nou het doel van dit topic?
Klanten ronselen of de veestapel uitbreiden met nieuwe koeien?
"zegt men"quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En chemopatiënten, sporters, zegt men. Misschien is het een MLM?
Jammer wel, ik zag zakelijk wel potentie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:05 schreef Ruif het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een Troll. Wat een onzin allemaal.
Ze rekende ¤15 euro per liter. Lijkt me nauwelijks winstgevend, tenzij die dochter non stop aan de kolfmachine zit aangesloten. Puur voor de ervaring zou ik wel eens zo'n borst helemaal willen leegzuigen, maar ik ben niet zo'n zuivelfanaat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer wel, ik zag zakelijk wel potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |