daarom staat het topic ook in SEX.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:47 schreef aardbeving het volgende:
En daar willen we ons totaal niet mee geassocieerd worden!

''Daar willen we niet mee geassocieerd worden.''quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef aardbeving het volgende:
Hoi ben gelukkig niet zwanger en wil het niet worden ook. Maar is het ook mogelijk om kunstmatig de productie van moedermelk op gang te brengen en te houden? Het lijkt mij erg opwindend om mijn man op deze manier iets te geven van mij zelf. En daar naast om bijvoorbeeld 2 keer per dag gemolken te worden. Er zijn vrouwen die dit doen en worden ook wel humancow's genoemd dit lijkt me erg opwindend toe.

En chemopatiënten, sporters, zegt men. Misschien is het een MLM?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:48 schreef Mord_Sith het volgende:
Je denkt serieus dat er enkel zielige, ontaarde moeders op die undergroud fora zitten, die fors betalen voor wat afgekolfde moedermelk om hun baby mee te voeden?

Nee, is gewoon een Troll. Wat een onzin allemaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:34 schreef Royco1 het volgende:
En wat was nou het doel van dit topic?
Klanten ronselen of de veestapel uitbreiden met nieuwe koeien?

"zegt men"quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En chemopatiënten, sporters, zegt men. Misschien is het een MLM?

Jammer wel, ik zag zakelijk wel potentie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:05 schreef Ruif het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een Troll. Wat een onzin allemaal.

Ze rekende ¤15 euro per liter. Lijkt me nauwelijks winstgevend, tenzij die dochter non stop aan de kolfmachine zit aangesloten. Puur voor de ervaring zou ik wel eens zo'n borst helemaal willen leegzuigen, maar ik ben niet zo'n zuivelfanaat.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer wel, ik zag zakelijk wel potentie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |