Ik neem aan dat je bedoeld: "een man die deze hobby leuk vindt"; een man met die hobby zal niet veel verdienen...quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat drinken jullie dan vooral? Water of andere dingen?
Hoe ziet je dochter haar toekomst eigenlijk voor zich? Ik neem aan dat ze op een gegeven moment wel een man/vriend wil en wellicht een kind. Het lijkt me lastig om een man te vinden met deze hobby?

Oa water maar ook sinasappelsap , appelsap, thee grapefruit sap, maar geen alcohol koffie cola redbul dit is weer slecht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat drinken jullie dan vooral? Water of andere dingen?
Hoe ziet je dochter haar toekomst eigenlijk voor zich? Ik neem aan dat ze op een gegeven moment wel een man/vriend wil en wellicht een kind. Het lijkt me lastig om een man te vinden met deze hobby?

quote:

Goede vragen!quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Toch even nieuwsgierig;
Op een vorige pagina stond een website, met expliciete foto's van ''human cows'' in de letterlijkste zin.
In hoeverre hou jij je bezig met deze fetisj? Is het iets seksueels, of gaat het puur en alleen om de opbrengsten?
Je zei dat je ''in de scène'' zit, zijn dit allemaal fetisjisten of mensen die op deze manier willen bijbeunen?

Of er komt er ook een in LIF voor de praktischere kantquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede vragen!
Zou het topic ook graag die kant op willen gaan.

Uiteindelijk is de TS degene die meer wilde weten. Dit is natuurlijk goede informatie voor TS.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of er komt er ook een in LIF voor de praktischere kant

Vooral commercieel. Topic kan haast naar V&Aquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:26 schreef Poesopstokje het volgende:
TS's intentie is seksueel geladen.
Dat van Sandra weet ik niet, kan het allemaal niet plaatsen

Wat een onzin. Ze geeft antwoord op elke vraag die men hier stelt. Zou leuk zijn als je daaraan mee zou doen ipv alleen maar oordelen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:27 schreef emil23 het volgende:
[..]
Vooral commercieel. Topic kan haast naar V&A

Die fetish sites is eigenlijk een zwarte bladzijde aan ons ( de echte human cows ) bestaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Toch even nieuwsgierig;
Op een vorige pagina stond een website, met expliciete foto's van ''human cows'' in de letterlijkste zin.
In hoeverre hou jij je bezig met deze fetisj? Is het iets seksueels, of gaat het puur en alleen om de opbrengsten?
Je zei dat je ''in de scène'' zit, zijn dit allemaal fetisjisten of mensen die op deze manier willen bijbeunen?

kinky hoorquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:06 schreef aardbeving het volgende:
Even aanvullend op bovenstaande ik heb wel eens met mijn man wat geprobeerd tijdens het "spel" met melk onderspuiten en mijn man aan mn borsten zuigen voor de kick ( hij vondt het ook niet veel aan ), maar dit is maar een paar keer gebeurt en gaf zo'n rommel dat weer er maar gauw weer mee gestopt zijn en ben ik puur op commerciele basis verder gaan kolven ( melken )

quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:14 schreef aardbeving het volgende:
OH sorry zit onder de nick van mn dochter , wij wilden hier een misschien een beetje op een vreemde mannier aandacht aan geven.

een heel goed doel dienend?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:29 schreef sandra-kim het volgende:
Wij willen dmv aandacht te trekken van zoveel mogelijk mensen ons ding vertellen waar wij mee bezig zijn en waar wij voorstaan.
En daar door zoveel mogelijk vrouwen benaderen om toch zich voor dit doel gaan in zetten om dat dit enorm nuttig is en een heel goed doel bediend.
Alles wat hier geschreven is , is 100% ons eigen belevenis en ervaring met dit onderwerp.
Wij danken u voor alle aandacht en hopende u tot nadenken te hebben gezet om ook aan boven genoemde onderwerp te gaan deelnemen .
Sandra-Kim & Denise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |