abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150536260
Toch even nieuwsgierig;

Op een vorige pagina stond een website, met expliciete foto's van ''human cows'' in de letterlijkste zin.

In hoeverre hou jij je bezig met deze fetisj? Is het iets seksueels, of gaat het puur en alleen om de opbrengsten?

Je zei dat je ''in de scène'' zit, zijn dit allemaal fetisjisten of mensen die op deze manier willen bijbeunen?
pi_150536448
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Toch even nieuwsgierig;

Op een vorige pagina stond een website, met expliciete foto's van ''human cows'' in de letterlijkste zin.

In hoeverre hou jij je bezig met deze fetisj? Is het iets seksueels, of gaat het puur en alleen om de opbrengsten?

Je zei dat je ''in de scène'' zit, zijn dit allemaal fetisjisten of mensen die op deze manier willen bijbeunen?
Goede vragen!
Zou het topic ook graag die kant op willen gaan.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_150536685
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:55 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Goede vragen!
Zou het topic ook graag die kant op willen gaan.
Of er komt er ook een in LIF voor de praktischere kant :)
pi_150536790
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:05 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Of er komt er ook een in LIF voor de praktischere kant :)
Uiteindelijk is de TS degene die meer wilde weten. Dit is natuurlijk goede informatie voor TS.
pi_150537287
TS's intentie is seksueel geladen.

Dat van Sandra weet ik niet, kan het allemaal niet plaatsen :?
pi_150537321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:26 schreef Poesopstokje het volgende:
TS's intentie is seksueel geladen.

Dat van Sandra weet ik niet, kan het allemaal niet plaatsen :?
Vooral commercieel. Topic kan haast naar V&A
pi_150537576
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:27 schreef emil23 het volgende:

[..]

Vooral commercieel. Topic kan haast naar V&A
Wat een onzin. Ze geeft antwoord op elke vraag die men hier stelt. Zou leuk zijn als je daaraan mee zou doen ipv alleen maar oordelen.
pi_150539691
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Toch even nieuwsgierig;

Die fetish sites is eigenlijk een zwarte bladzijde aan ons ( de echte human cows ) bestaan.
In feite is dit al heel oud wat wij doen zie maar op de wikipedia link die hier eerder geplaatst is
De hele lactation, human milk scene waar in ik mij bevindt ( verreweg van het fetish gedoe deze heeft het pas later op deze mannier op gepakt ) is ontstaan in de flowerpowertijd en dan in de underground scene , daar werden toen nog al veel drugs gebruikt en waren daar door vrouwen niet in staat om hun kinderen borstvoeding te geven en toen is er ik meende in amerika een doctor of dominee op gestaan en heeft vrouwen die niets gebruikten op geroepen om naast hun baby's ook de andere baby's te voeden of om hun melk hier voor af te staan.

Zelf sta ik geheel negatief tegen over die fetish gedoe ( helaas ik lever af en toe wel aan mensen die het achteraf hier voor gebruiken ). Ik ben hier in gerold toen mijn zoon werd geboren 17 jaar geleden en bij mij op de kraam afdeling een vrouw was die een baby had gekregen het niet kon voeden via de borst om dat ze al op jonge leeftijd haar borsten heeft moeten afstaan wegens borstkanker. Deze baby ben ik heb ik toen naast mijn eigen zoon gevoed de borst. En om dat ik dit heb gedaan op deze mannier hebben ze mij ( via de achterdeur ) benaderd of ik wilde door gaan met afkolven ( melken ) voor dit soort doeleinden en zo ben ik in deze wereld "scene" terecht gekomen.

Ik spreek over scene om dat het nog een klein wereldje is van vrouwen die dit doen op commerciële mannier niet om bij te beunen maar meer goede product te leveren wat ook nog eens geld op brengt.
pi_150540325
-Laat maar-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2015 20:14:59 ]
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 20:05:52 #214
441859 crew  Lenny77
pi_150540568
Ik vind de fetisj nogal raar maar kijk nergens van op. Zolang ze er maar plezier van hebben zou ik zo zeggen.
Maar de groep waar jij je in beweegt vind ik wel weer mooi. Alleen klinkt het nogal raar als je zegt: dan moet ik mij laten melken. Ik zou liever: 'dan melk ik mij' zeggen. Anders klinkt het toch een beetje slaafs en onderdanig. Terwijl het eigenlijk iets heel krachtigs is. Je maakt iets aan wat echt gezond is, een eindeloze stroom. Je kan er mensen mee helpen en je borsten vervullen hun doel zeg maar. Ipv dat het lustobjecten zijn. Sorry guys! Maar daar zijn ze echt voor gemaakt, het zijn melkfabriekjes :-)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_150540590
Even aanvullend op bovenstaande ik heb wel eens met mijn man wat geprobeerd tijdens het "spel" met melk onderspuiten en mijn man aan mn borsten zuigen voor de kick ( hij vondt het ook niet veel aan ), maar dit is maar een paar keer gebeurt en gaf zo'n rommel dat weer er maar gauw weer mee gestopt zijn en ben ik puur op commerciele basis verder gaan kolven ( melken )
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:10:51 #216
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_150540772
Ohjee. Verkeerde nick?
Prrrrr
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:11:53 #217
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150540816
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:06 schreef aardbeving het volgende:
Even aanvullend op bovenstaande ik heb wel eens met mijn man wat geprobeerd tijdens het "spel" met melk onderspuiten en mijn man aan mn borsten zuigen voor de kick ( hij vondt het ook niet veel aan ), maar dit is maar een paar keer gebeurt en gaf zo'n rommel dat weer er maar gauw weer mee gestopt zijn en ben ik puur op commerciele basis verder gaan kolven ( melken )
kinky hoor
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150540881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:10 schreef mrspoeZ het volgende:
Ohjee. Verkeerde nick?
:D The fuck!
pi_150540899
OH sorry zit onder de nick van mn dochter , wij wilden hier een misschien een beetje op een vreemde mannier aandacht aan geven.
pi_150540931
Dit was al het WTF?! topic van het jaar, maar dit slaat echt alles :')
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:27:26 #221
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150541356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:14 schreef aardbeving het volgende:
OH sorry zit onder de nick van mn dochter , wij wilden hier een misschien een beetje op een vreemde mannier aandacht aan geven.
:')_!!!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150541436
Wij willen dmv aandacht te trekken van zoveel mogelijk mensen ons ding vertellen waar wij mee bezig zijn en waar wij voorstaan.
En daar door zoveel mogelijk vrouwen benaderen om toch zich voor dit doel gaan in zetten om dat dit enorm nuttig is en een heel goed doel bediend.
Alles wat hier geschreven is , is 100% ons eigen belevenis en ervaring met dit onderwerp.
Wij danken u voor alle aandacht en hopende u tot nadenken te hebben gezet om ook aan boven genoemde onderwerp te gaan deelnemen .

Sandra-Kim & Denise
pi_150541497
_O- _O- _O-
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:34:02 #224
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150541595
En wat was nou het doel van dit topic?
Klanten ronselen of de veestapel uitbreiden met nieuwe koeien?
pi_150541924
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:29 schreef sandra-kim het volgende:
Wij willen dmv aandacht te trekken van zoveel mogelijk mensen ons ding vertellen waar wij mee bezig zijn en waar wij voorstaan.
En daar door zoveel mogelijk vrouwen benaderen om toch zich voor dit doel gaan in zetten om dat dit enorm nuttig is en een heel goed doel bediend.
Alles wat hier geschreven is , is 100% ons eigen belevenis en ervaring met dit onderwerp.
Wij danken u voor alle aandacht en hopende u tot nadenken te hebben gezet om ook aan boven genoemde onderwerp te gaan deelnemen .

Sandra-Kim & Denise
een heel goed doel dienend?
Sinds wanneer zijn mannen die zich, al lebberend aan aangekochte moedermelk, aftrekken een goed doel..?
Want laten we nou ff eerlijk wezen, dat is de hoofddoelgroep.
Mokkel met stuntstok
pi_150542104
En daar willen we ons totaal niet mee geassocieerd worden!
pi_150542125
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:47 schreef aardbeving het volgende:
En daar willen we ons totaal niet mee geassocieerd worden!
daarom staat het topic ook in SEX.
Mokkel met stuntstok
pi_150542176
Je denkt serieus dat er enkel zielige, ontaarde moeders op die undergroud fora zitten, die fors betalen voor wat afgekolfde moedermelk om hun baby mee te voeden?
Mokkel met stuntstok
pi_150542242
Wat een bizarre wending. ;(
pi_150542263
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef aardbeving het volgende:
Hoi ben gelukkig niet zwanger en wil het niet worden ook. Maar is het ook mogelijk om kunstmatig de productie van moedermelk op gang te brengen en te houden? Het lijkt mij erg opwindend om mijn man op deze manier iets te geven van mij zelf. En daar naast om bijvoorbeeld 2 keer per dag gemolken te worden. Er zijn vrouwen die dit doen en worden ook wel humancow's genoemd dit lijkt me erg opwindend toe.
''Daar willen we niet mee geassocieerd worden.''
pi_150542892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:48 schreef Mord_Sith het volgende:
Je denkt serieus dat er enkel zielige, ontaarde moeders op die undergroud fora zitten, die fors betalen voor wat afgekolfde moedermelk om hun baby mee te voeden?
En chemopatiënten, sporters, zegt men. Misschien is het een MLM?
pi_150542962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:34 schreef Royco1 het volgende:
En wat was nou het doel van dit topic?
Klanten ronselen of de veestapel uitbreiden met nieuwe koeien?
Nee, is gewoon een Troll. Wat een onzin allemaal.
pi_150543290
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

En chemopatiënten, sporters, zegt men. Misschien is het een MLM?
"zegt men"
Mokkel met stuntstok
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:12:19 #234
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150543355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:05 schreef Ruif het volgende:

[..]

Nee, is gewoon een Troll. Wat een onzin allemaal.
Jammer wel, ik zag zakelijk wel potentie.
pi_150543504
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jammer wel, ik zag zakelijk wel potentie.
Ze rekende ¤15 euro per liter. Lijkt me nauwelijks winstgevend, tenzij die dochter non stop aan de kolfmachine zit aangesloten. Puur voor de ervaring zou ik wel eens zo'n borst helemaal willen leegzuigen, maar ik ben niet zo'n zuivelfanaat.
pi_150543551
Goed, genoeg geweest.

Het had zo mooi kunnen zijn. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')