Er zijn wel regels op dit gebied maar echt precies ken ik ze niet, maar er wordt werd wijd nog al veel in moedermelk gehandeld om dat er gewoon weg vraag naar is, en het is een product wat niet uitsterft je maakt constant weer nieuwe aan dus ik zou niet weten wat er verkeerd aan is om het te verhandelen.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:03 schreef borbit het volgende:
[..]
Maar zover ik weet mag je geen lichaamsdelen en dergelijke verhandelen. Net als dat je in Nederland geen geld krijgt van de bloedbank als je doneert. Zodat mensen niet noodgedwongen bloed moeten geven als ze het financieel niet trekken. Lijkt me voor mensenmelk niet anders??

Ja dat is altijd een beetje jammer van onze scene dat het altijd in de taboe sfeer zit, terwijl als je goed leest op internet het niet altijd zo is, oke ik lever mijn moeder melk ook wel aan van die fetish mensen, maar heb ook geleverd aan mensen die een chemokuur hebben gehad, en moeders die door wat voor reden dan ook tweeling melk aan maakten na hun bevalling om de baby's te kunnen voeden, en ook aan adoptie baby's heb ik wel geleverd en vondelingen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:27 schreef Lenny77 het volgende:
Maar dat boek lijkt mij meer iets voor de fetisj. Op het net vind je ook bijna alleen sites waar het seksuele er achter heerst.
Ik neem aan dat je niet enkel aan dat soort mensen levert?

Ik ken het voornamelijk van mensen die een chemokuur hebben. Het is makkelijk opneembaar, en versterkt het immuunsysteem.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Naar het schijnt is er ook veel vraag vanuit de bodybuilding?
Ik vind het sowieso erg interessant. Jammer dat ik vroeger alles gewoon heb weggegooid. Letterlijk duizenden euro's dus..

Hoe komen die mensen daar dan aan, via illegale handel?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ken het voornamelijk van mensen die een chemokuur hebben. Het is makkelijk opneembaar, en versterkt het immuunsysteem.

Er is een donororganisatie, die screent de melk ook op hiv etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hoe komen die mensen daar dan aan, via illegale handel?

onderanderen maar ook schaatsers, wielrenners en zwemmers....quote:Op maandag 9 maart 2015 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Naar het schijnt is er ook veel vraag vanuit de bodybuilding?
Ik vind het sowieso erg interessant. Jammer dat ik vroeger alles gewoon heb weggegooid. Letterlijk duizenden euro's dus..

Die is er idd en ook wel de illegale handel Maar ook veel via de achterdeur van de medische wereld, daar is moedermelk geen taboe meer , maar er heerst nog wel een taboe op de professionele mannier waar op wij als "vrouwlijke moedermelk koeien" bezig zijn met melk productie.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef agter het volgende:
[..]
Er is een donororganisatie, die screent de melk ook op hiv etc.

. Ja dan zou ik het nog steeds doen het is een kleine wereld van vrouwelijke koeien waar in ik mij begeef het is overzichtelijk echt ons kent ons heb er veel vriendinnen binnen en het is een echt plezierig en gemoedelijk wereldje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 06:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Sandra, zou je het nog steeds doen als je het extra geld niet meer nodig hebt?

. Door dat ik op latere leeftijd er mee ben begonnen duurde het allemaal wat langer en hoef ik niet op de 3 uur te kolven ( melken) in het begin 17 jaar geleden deed het ieder uur om het op gang te brengen en te houden nu gaat het vanzelf on dat ik al Zolang bezig ben. En daar naast zit ik daar door niet op de maximale melk productie maar op ongeveer 60 ℅quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:06 schreef Lenny77 het volgende:
Maar hou jij je productie dan wel hoog genoeg met 4 keer per dag? Voor alles in het begin op gang te trekken zeg maar moet je toch bijna elk uur kolven? En daarna liefst binnen er 3 uur? Plus nacht kolven zou de productie ook veel stabieler maken en verhogen? En gebruik jij bv oxitocine spray voor een toeschiet te krijgen?
Oja 6 ltr bij je dochter als doel .. Wauw dat zou wel erg veel zijn zeg! Dat gaat serieus stuwen mocht ze een keertje niet tijdig kunnen kolven :-(

Wat als zij later toch besluit ermee te willen stoppen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef sandra-kim het volgende:
Wat mijn dochter betreft zij zal in de toekomst wel strikt om de 2 a 3 uur moeten kolven om dat haar borsten
anders te vol worden en het gaat lopen . met de melk productie die zij graag wil zij wil graag op 100 ℅ van de produktie of hoger gaan zitten meer dan 6 liter per dag zij wil hier dan ook echt haar verdiensten en inkomen van gaan maken

Hoogstwaarschijnlijk ben jij er wel groot mee geworden. Nee, volgens jou is het natuurlijker dat mensen melk voor kalfjes drinken. Maar melk speciaal gemaakt door mensen voor mensen is super smerig..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:24 schreef DerekB het volgende:
Moedermelk is supersmerig, snap niet dat daar een markt voor is.

. Zoals ik al eerder heb geschreven is dat je echt commercieel moedermelk gaat produceren en ook voor langere tijd is er geen weg meer terug en blijft je lichaam melk aan maken die omslag punt tref je na een jaar of 3 intensief produceren en zal je moeten blijven melken de enige manier om er dan mee te stoppen is je operatief laten helpen. En hoe lang je kan produceren is niet bekend nogquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat als zij later toch besluit ermee te willen stoppen?
En tot welke leeftijd gaan/kunnen jullie ermee door?

Ik zal vast ook wel Olvarit hebben gegeten, maar dat hoef ik nu ook niet meer dus wat moedermelk er mee te maken heeft..............?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk ben jij er wel groot mee geworden. Nee, volgens jou is het natuurlijker dat mensen melk voor kalfjes drinken. Maar melk speciaal gemaakt door mensen voor mensen is super smerig..

Lekker leven heb je dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:39 schreef sandra-kim het volgende:
Wat mijn dochter betreft zij zal in de toekomst wel strikt om de 2 a 3 uur moeten kolven om dat haar borsten
anders te vol worden en het gaat lopen . met de melk productie die zij graag wil zij wil graag op 100 ℅ van de produktie of hoger gaan zitten meer dan 6 liter per dag zij wil hier dan ook echt haar verdiensten en inkomen van gaan maken

quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
. Zoals ik al eerder heb geschreven is dat je echt commercieel moedermelk gaat produceren en ook voor langere tijd is er geen weg meer terug en blijft je lichaam melk aan maken die omslag punt tref je na een jaar of 3 intensief produceren en zal je moeten blijven melken de enige manier om er dan mee te stoppen is je operatief laten helpen. En hoe lang je kan produceren is niet bekend nog

Ben je zeker van dat operatief laten helpen? Want ik heb langer borstvoeding gegeven dan 3 jaar en ken vrouwen die nog langer hebben gegeven en met een beetje verstand van zaken kan je gewoon rustig uitbollen. Ik zal niet zeggen op een week tijd maar een maand moet wel lukken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
. Zoals ik al eerder heb geschreven is dat je echt commercieel moedermelk gaat produceren en ook voor langere tijd is er geen weg meer terug en blijft je lichaam melk aan maken die omslag punt tref je na een jaar of 3 intensief produceren en zal je moeten blijven melken de enige manier om er dan mee te stoppen is je operatief laten helpen. En hoe lang je kan produceren is niet bekend nog

. Ik vindt het nog al mee vallen eerlijk gezegd heb er ook bewust voor gekozen om in de moeder melk productie te gaan jwt levert aardig wat geld op en daar is het tenslotte om te doen .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |