Geven ze dat aan hun kinderen ofzo? Als je via internet bij iemand moedermelk koopt weet je toch nooit wat voor ziektes erin zitten? Je kan zelfs aids krijgen van moedermelk geloof ik. Denk ook niet dat hte mag in Nederland? Net als dat je geen geld kan krijgen van de bloed/ sperma bank.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:18 schreef sandra-kim het volgende:
Via een een gesloten forum wij wonen in limburg en als ik weer melk heb zet ik het direct op de forum en er komen van allerlei mensen op af van uit de benelux duitsland en zelfs frankrijk en ze duiken als aasgieren op je advertentie als je er een plaatst want de vraag is groter dan het aanbod.

stimuleer je daardoor niet de hormoonspiegels om te stijgen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef knuffeldier het volgende:
Het hormoon prolactine dat na de zwangerschap in hoge concentraties aanwezig is in de moeder zorgt voor melkproductie dus nee met wat kneden ga je er niet komen

Allereerst zij hebben de volwassen leeftijd bereikt en kiezen er zelf voor, wij verplichten ze tot niets.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:30 schreef hmmmz het volgende:
Als het iets seksueels is vind ik het behoorlijk creepy om je dochter en vriendin van dochter daar ook bij te betrekken.

Nou lekker dan, als je er daarna alleen nog maar operatief mee kunt stoppen. Ik vraag me af of je daar op je 19e de lange termijn gevolgen van kan overzien.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:38 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Allereerst zij hebben de volwassen leeftijd bereikt en kiezen er zelf voor, wij verplichten ze tot niets.
En zij zien het ook niet als seksueel maar pure productie en geld verdienen.

enhoe gaat dat dan? Je verkoopthet per liter ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:18 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Via een een gesloten forum wij wonen in limburg en als ik weer melk heb zet ik het direct op de forum en er komen van allerlei mensen op af van uit de benelux duitsland en zelfs frankrijk en ze duiken als aasgieren op je advertentie als je er een plaatst want de vraag is groter dan het aanbod.

ik ben ook erg verbaasd.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Detroit het volgende:
Wow. Ik dacht dat ik de meeste fenomenen wel kende.. Hucows?
.

Tussen de 10 en 15 euro. Lezen graag!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:54 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
enhoe gaat dat dan? Je verkoopthet per liter ofzo?
Stuur je het dan op? Wat doet een liter op de moedermelkmarkt? ()

ik ben niet blind, vroeg me af of dat via dat supergeheime forum ook voor die prijs van de hand gaat, ofhogere prijzen, aangezien er ergens staat dat de vraag veel hoger is dan het aanbod.quote:

De kwaliteit van de melk zal vast een rol spelen. Dat ligt aan de voeding en of ze binnen of buiten staan.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:57 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
ik ben niet blind, vroeg me af of dat via dat supergeheime forum ook voor die prijs van de hand gaat, ofhogere prijzen, aangezien er ergens staat dat de vraag veel hoger is dan het aanbod.

Dan vraag ik me af of de melk van sommige hucows meer opbrengt. De ene koe is de andere niet namelijk!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
De kwaliteit van de melk zal vast een rol spelen. Dat ligt aan de voeding en of ze binnen of buiten staan.

Ziet er niet echt plezant uit als ik naar die gezichten kijkquote:

Jawel hoor. Met name bepaalde anti-depressiva kan verhoging van prolactine veroorzaken en vrouwen kunnen dan al wat voormelk gaan afscheiden. Via deze weg kan je de boel dus al in gang zetten.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit dus. Als je niet zwanger bent (geweest) kan het gewoon niet, never nooit.

!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat ligt aan de voeding en of ze binnen of buiten staan.

Domperidon, een gewoon (maag/darm) middeltje van de apotheek zonder recept, werk ook goed om de productie op te krikken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel hoor. Met name bepaalde anti-depressiva kan verhoging van prolactine veroorzaken en vrouwen kunnen dan al wat voormelk gaan afscheiden. Via deze weg kan je de boel dus al in gang zetten.
Misschien helpt dagelijks klaarkomen, voor de oxytocine produktie hierbij ook wel

Volgens mij kan je het seksueel ook nog aardig financieel uitbuiten. Vast zat mannen die live aan jullie willen komen drinken... Ik kijk nergens meer van opquote:Op zondag 8 maart 2015 19:38 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Allereerst zij hebben de volwassen leeftijd bereikt en kiezen er zelf voor, wij verplichten ze tot niets.
En zij zien het ook niet als seksueel maar pure productie en geld verdienen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |