Sure, dan kan je vragen waarom iemand dat wilt. Dit is gewoon trollen. Gewoon inhoudelijk posten, dan is alles goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef RingBewoner het volgende:
Wij mogen onze verbazing niet meer uiten tegenwoordig?
Moet kunnen, staan genoeg tips op websites.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef aardbeving het volgende:
Maar is het ook mogelijk om kunstmatig de productie van moedermelk op gang te brengen en te houden?
Dat is niet wat ze wilt he... Ze vraagt om tips voor als ze niet zwanger is/wilt zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:47 schreef borbit het volgende:
Waarom ga je niet gewoon zwanger worden? De baby kun je gewoon doneren of misschien zelfs wel verkopen. Als de melk dan eenmaal stroomt en je blijft melken moet het goed komen. Ik wens je veel succes met de prachtige spirituele reis die jij samen met je man gaat door maken.
Ja makkelijkste manier is gewoon zwanger worden. Nadelig is natuurlijk dat er dan ook een baby ontstaat. Maar deze kan vrij makkelijk verkocht/ vernietigd worden. Zonder zwangerschap is ook mogelijk. Maar in mijn persoonlijke ervaring is het nooit gelukt echt goed productie te draaien met een vrouw die niet eerst zwanger is geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet wat ze wilt he... Ze vraagt om tips voor als ze niet zwanger is/wilt zijn.
Godverdomme wat heerlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 08:18 schreef sandra-kim het volgende:
Heb hier erg veel ervaring mee, alleen ik ben doorgegaan met melken na de geboorte van onze zoon 17 jaar geleden.
Je kan ook zonder dat je zwanger bent melk gaan aanmaken en je ( laten melken ) Hier bij heb je wel een aanloop periode voor nodig van zo'n 2 a 3 maand om tot productie te komen.
Je moet niet alleen je borsten en tepels masseren, maar ook door middel van een lactatie pomp die je aan je borsten zet en aan je borsten laat zuigen zo dat de klieren weten er is vraag wij moeten gaan werken, hier mee moet je veel geduld hebben om dit te bereiken .
En als je gaat produceren en ook voor langere tijd weet het stopt niet meer, je borsten en klieren raken er aan gewend en blijven na een tijd "automatisch " door gaan met het produceren van melk. Anders dan bij baby's deze gaan na loop van tijd minder en minder drinken en sterft het uit, maar als je echt gaat produceren en ook met pompjes en machines gaat werken ebt het niet langzaam meer weg en als je dan wilt stoppen kan het alleen operatief.
Voor de rest moet jij je in dit proces op vaste tijden gaan melken, anders raken je borsten steeds voller en gaat het melk vanzelf lopen en krijg je een grote klieder boel en vlekken etc in je kleren.
Zelf ben ik er al jaren mee bezig en produceer ongeveer 1,5 tot 2 liter per dag.
En geloof me zonder zwanger raken kan het ook, mijn 19 jarige dochter is er voor een dik jaar geleden ook mee begonnen en na 3 maand had ook zij melk productie en zij produceert nu iets meer dan een liter per dag.
Mijn dochter en ik zijn nu een vriendin van mijn dochter aan het trainen om tot productie te komen zij is nu zo'n 2 maand bezig en er komt al witte afscheiding uit haar borsten, dus zij komt ook zo in productie.
Wat vraag/aanbod betreft wij hebben meer vraag dan dat wij aan kunnen als er meer vrouwen zich geroepen voelen om ook melk te produceren dan graag.
TO opener ik stuur je via pm wel de nodige verdere informatie
The fuck I did readquote:Op zondag 8 maart 2015 11:54 schreef sandra-kim het volgende:
IK lees dat er nog al verontwaardig over is en dit fenomeen niet zo bekend is.
Maar er zijn wereld wijd veel vrouwen als ik die hun moedermelk commercieel exploiteren tegen betaling. Er zijn ook diverse filmpjes over op youtube en diverse forums over lactation .
Maar wij gaan een stap verder en melken ons en verkopen het, wij worden in diverse culturen en scenes ook wel hucows of human cows genoemd. Er zijn ook diverse forums over, en ook een kleine onderlinge competitie wie er de meeste melk per dag produceert ( zelf zit ik in 17 jaar tijd nu rond de 10000 liter en melk me 4x per dag met een elektronische lactation pomp ). En het is nog erg nuttig ook , want als je zo met je borsten om gaat als wij hou je ook een een goede controle op knobbeltjes in je borsten wat kan duiden op borstkanker.
En voor de beginnelingen heb geduld, ook de hoeveelheid die je produceert het begint maar met een beetje en het wordt er steeds meer , light ook aan de omvang van je melkklieren en het aantal ik zit zelf al een aantal jaar op en stabiele lijn van 1,5 tot 2 liter per dag , maar merk bij mijn dochter die nu krap een jaar een human cow is dat er nog steeds een steigendelijn in haar melk productie zit
Vroeger in de begin periode wel ja toen had het ook nog iets seksueel, mijn man vond het toen lekker om zachtjes in mn borsten te knijpen zo dat het melk in het rond spoot en of lekker aan mn tepels zitten sabbelen voor het lekkere melk. Maar dit gebeurt al jaren niet meer we zijn al zolang bij elkaar dat dit eigelijk niet meer gebeurt. Mijn man is vandaag de dag alleen maar meer geintereseerd in hoeveel ik die dag en week weer heb geproduceerd. Mijn melk productie is in loop der jaren van pret voor 2 naar een echte produktie machine gegaan en wordt ik op die mannier gemolken zonder maar 1 druppel te morsen puur voor de verkoop. Dit is ook de reden dat ik me de laatste jaren ook echt een human cow noem die maar 1 ding heeft met moedermelk en dat is productie en verkopen en daar naast andere vrouwen help om hun melk productie zo veel en efficient mogelijk op gang te helpen .quote:Op zondag 8 maart 2015 13:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
The fuck I did read
Maar genieten jullie partners nog een beetje van jullie melk? Of juist andere mannen? Daar is het immers om te doen, het seksuele toch?
10 tot 15 euro per liter met een productie van 2 liter per dag/ 14 liter per week tel maar uit.......quote:
Machine, gemolken worden. Zijn nogal termen die subs gebruiken... Is het nu alleen voor jou iets seksueels onderdanig, naast de opbrengst?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:41 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Vroeger in de begin periode wel ja toen had het ook nog iets seksueel, mijn man vond het toen lekker om zachtjes in mn borsten te knijpen zo dat het melk in het rond spoot en of lekker aan mn tepels zitten sabbelen voor het lekkere melk. Maar dit gebeurt al jaren niet meer we zijn al zolang bij elkaar dat dit eigelijk niet meer gebeurt. Mijn man is vandaag de dag alleen maar meer geintereseerd in hoeveel ik die dag en week weer heb geproduceerd. Mijn melk productie is in loop der jaren van pret voor 2 naar een echte produktie machine gegaan en wordt ik op die mannier gemolken zonder maar 1 druppel te morsen puur voor de verkoop. Dit is ook de reden dat ik me de laatste jaren ook echt een human cow noem die maar 1 ding heeft met moedermelk en dat is productie en verkopen en daar naast andere vrouwen help om hun melk productie zo veel en efficient mogelijk op gang te helpen .
Kom op kom op, reageer even serieus. Topic met potentie!quote:
Ik ben serieus verbaasd. Ik vroeg me nog af of er foto's zijn van Sandra-Kim + dochter + vriendin dochter samen aan de melkmachine.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom op kom op, reageer even serieus. Topic met potentie!
Dit dus. Als je niet zwanger bent (geweest) kan het gewoon niet, never nooit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef knuffeldier het volgende:
Het hormoon prolactine dat na de zwangerschap in hoge concentraties aanwezig is in de moeder zorgt voor melkproductie dus nee met wat kneden ga je er niet komen
Is dat interessant voor het topic? Wat vind je van het onderwerp, nog nooit van gehoord? Hoe voel je je erbij? Vind je het tof? Of eerder niet zo leuk? Vertel vertel!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:50 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik ben serieus verbaasd. Ik vroeg me nog af of er foto's zijn van Sandra-Kim + dochter + vriendin dochter samen aan de melkmachine.
Jij neemt dit serieus?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom op kom op, reageer even serieus. Topic met potentie!
Ik krijg er dorst van.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat interessant voor het topic? Wat vind je van het onderwerp, nog nooit van gehoord? Hoe voel je je erbij? Vind je het tof? Of eerder niet zo leuk? Vertel vertel!
Het kan gewoon niet, klaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat interessant voor het topic? Wat vind je van het onderwerp, nog nooit van gehoord? Hoe voel je je erbij? Vind je het tof? Of eerder niet zo leuk? Vertel vertel!
Ja, ik ben heel nieuwsgierig of dit echt zo is of kan zijn. Er is een markt voor, dat heb ik ondertussen gegoogled.quote:
In melk?quote:
Dat is een mening. Maar zoals ik het lees op internet kan het wel. Of is er zeker een mogelijkheid toe.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet, klaar.
Een verhaal wat niet uit haar tiet maar uit haar dikke duim is gezogen
ben bang dat je er dik naast zit,er kan wel degelijk borstvoeding opgewekt worden zonder zwangerschap!! Zoek het zelf maar op...quote:Op zondag 8 maart 2015 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet, klaar.
Een verhaal wat niet uit haar tiet maar uit haar dikke duim is gezogen
Hoe, waar, en aan wie verkoop je dat dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 08:18 schreef sandra-kim het volgende:
Heb hier erg veel ervaring mee, alleen ik ben doorgegaan met melken na de geboorte van onze zoon 17 jaar geleden.
Je kan ook zonder dat je zwanger bent melk gaan aanmaken en je ( laten melken ) Hier bij heb je wel een aanloop periode voor nodig van zo'n 2 a 3 maand om tot productie te komen.
Je moet niet alleen je borsten en tepels masseren, maar ook door middel van een lactatie pomp die je aan je borsten zet en aan je borsten laat zuigen zo dat de klieren weten er is vraag wij moeten gaan werken, hier mee moet je veel geduld hebben om dit te bereiken .
En als je gaat produceren en ook voor langere tijd weet het stopt niet meer, je borsten en klieren raken er aan gewend en blijven na een tijd "automatisch " door gaan met het produceren van melk. Anders dan bij baby's deze gaan na loop van tijd minder en minder drinken en sterft het uit, maar als je echt gaat produceren en ook met pompjes en machines gaat werken ebt het niet langzaam meer weg en als je dan wilt stoppen kan het alleen operatief.
Voor de rest moet jij je in dit proces op vaste tijden gaan melken, anders raken je borsten steeds voller en gaat het melk vanzelf lopen en krijg je een grote klieder boel en vlekken etc in je kleren.
Zelf ben ik er al jaren mee bezig en produceer ongeveer 1,5 tot 2 liter per dag.
En geloof me zonder zwanger raken kan het ook, mijn 19 jarige dochter is er voor een dik jaar geleden ook mee begonnen en na 3 maand had ook zij melk productie en zij produceert nu iets meer dan een liter per dag.
Mijn dochter en ik zijn nu een vriendin van mijn dochter aan het trainen om tot productie te komen zij is nu zo'n 2 maand bezig en er komt al witte afscheiding uit haar borsten, dus zij komt ook zo in productie.
Wat vraag/aanbod betreft wij hebben meer vraag dan dat wij aan kunnen als er meer vrouwen zich geroepen voelen om ook melk te produceren dan graag.
TO opener ik stuur je via pm wel de nodige verdere informatie
Bij ons gaat het tegen wording puur om de opbrengst , maar misschien speelt dit onderbewust wel een rol mee want het geeft mij altijd weer een voldoening als het weer melktijd is en ik weer aan de machine mag om gemolken te worden en ik weer het witte goud in de flesjes zie verschijnen.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Machine, gemolken worden. Zijn nogal termen die subs gebruiken... Is het nu alleen voor jou iets seksueels onderdanig, naast de opbrengst?
Klopt het kan wel degelijk gebeurt ook veel bij vrouwen die baby's adopteren en ze nog graag borstvoeding willen geven.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:10 schreef gustaf het volgende:
[..]
ben bang dat je er dik naast zit,er kan wel degelijk borstvoeding opgewekt worden zonder zwangerschap!! Zoek het zelf maar op...
Via een een gesloten forum wij wonen in limburg en als ik weer melk heb zet ik het direct op de forum en er komen van allerlei mensen op af van uit de benelux duitsland en zelfs frankrijk en ze duiken als aasgieren op je advertentie als je er een plaatst want de vraag is groter dan het aanbod.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:12 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Hoe, waar, en aan wie verkoop je dat dan?
Geven ze dat aan hun kinderen ofzo? Als je via internet bij iemand moedermelk koopt weet je toch nooit wat voor ziektes erin zitten? Je kan zelfs aids krijgen van moedermelk geloof ik. Denk ook niet dat hte mag in Nederland? Net als dat je geen geld kan krijgen van de bloed/ sperma bank.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:18 schreef sandra-kim het volgende:
Via een een gesloten forum wij wonen in limburg en als ik weer melk heb zet ik het direct op de forum en er komen van allerlei mensen op af van uit de benelux duitsland en zelfs frankrijk en ze duiken als aasgieren op je advertentie als je er een plaatst want de vraag is groter dan het aanbod.
stimuleer je daardoor niet de hormoonspiegels om te stijgen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef knuffeldier het volgende:
Het hormoon prolactine dat na de zwangerschap in hoge concentraties aanwezig is in de moeder zorgt voor melkproductie dus nee met wat kneden ga je er niet komen
Allereerst zij hebben de volwassen leeftijd bereikt en kiezen er zelf voor, wij verplichten ze tot niets.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:30 schreef hmmmz het volgende:
Als het iets seksueels is vind ik het behoorlijk creepy om je dochter en vriendin van dochter daar ook bij te betrekken.
Nou lekker dan, als je er daarna alleen nog maar operatief mee kunt stoppen. Ik vraag me af of je daar op je 19e de lange termijn gevolgen van kan overzien.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:38 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Allereerst zij hebben de volwassen leeftijd bereikt en kiezen er zelf voor, wij verplichten ze tot niets.
En zij zien het ook niet als seksueel maar pure productie en geld verdienen.
enhoe gaat dat dan? Je verkoopthet per liter ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:18 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Via een een gesloten forum wij wonen in limburg en als ik weer melk heb zet ik het direct op de forum en er komen van allerlei mensen op af van uit de benelux duitsland en zelfs frankrijk en ze duiken als aasgieren op je advertentie als je er een plaatst want de vraag is groter dan het aanbod.
ik ben ook erg verbaasd.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:55 schreef Detroit het volgende:
Wow. Ik dacht dat ik de meeste fenomenen wel kende.. Hucows?
.
Tussen de 10 en 15 euro. Lezen graag!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:54 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
enhoe gaat dat dan? Je verkoopthet per liter ofzo?
Stuur je het dan op? Wat doet een liter op de moedermelkmarkt? ()
ik ben niet blind, vroeg me af of dat via dat supergeheime forum ook voor die prijs van de hand gaat, ofhogere prijzen, aangezien er ergens staat dat de vraag veel hoger is dan het aanbod.quote:
De kwaliteit van de melk zal vast een rol spelen. Dat ligt aan de voeding en of ze binnen of buiten staan.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:57 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
ik ben niet blind, vroeg me af of dat via dat supergeheime forum ook voor die prijs van de hand gaat, ofhogere prijzen, aangezien er ergens staat dat de vraag veel hoger is dan het aanbod.
Dan vraag ik me af of de melk van sommige hucows meer opbrengt. De ene koe is de andere niet namelijk!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
De kwaliteit van de melk zal vast een rol spelen. Dat ligt aan de voeding en of ze binnen of buiten staan.
Ziet er niet echt plezant uit als ik naar die gezichten kijkquote:
Jawel hoor. Met name bepaalde anti-depressiva kan verhoging van prolactine veroorzaken en vrouwen kunnen dan al wat voormelk gaan afscheiden. Via deze weg kan je de boel dus al in gang zetten.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit dus. Als je niet zwanger bent (geweest) kan het gewoon niet, never nooit.
!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat ligt aan de voeding en of ze binnen of buiten staan.
Domperidon, een gewoon (maag/darm) middeltje van de apotheek zonder recept, werk ook goed om de productie op te krikken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel hoor. Met name bepaalde anti-depressiva kan verhoging van prolactine veroorzaken en vrouwen kunnen dan al wat voormelk gaan afscheiden. Via deze weg kan je de boel dus al in gang zetten.
Misschien helpt dagelijks klaarkomen, voor de oxytocine produktie hierbij ook wel
Volgens mij kan je het seksueel ook nog aardig financieel uitbuiten. Vast zat mannen die live aan jullie willen komen drinken... Ik kijk nergens meer van opquote:Op zondag 8 maart 2015 19:38 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Allereerst zij hebben de volwassen leeftijd bereikt en kiezen er zelf voor, wij verplichten ze tot niets.
En zij zien het ook niet als seksueel maar pure productie en geld verdienen.
Jij bent niet echt open minded he?quote:Op maandag 9 maart 2015 04:03 schreef Megara het volgende:
Grootste WTF-moment sinds lange tijd dit. Maar buiten alle waaroms om: je gaat toch niet serieus andermans lichaamsvloeistoffen drinken? Niemand controleert die shit op virussen, bacteriële infecties, bestanddelen uit medicijnen, al die hormonen erin, oneindig veel mogelijke onzuiverheden, de definitie van ranzig dit, dat je kickt op lactatie is één ding maar hoe kan er een markt voor mensenmelk zijn, echt nare shit dit.
Dit is gevaarlijk man. Als je bloed geeft, is er een toch ook hele reeks criteria waar de donor aan moet voldoen die ongelofelijk strict lijken, maar bestaan met het oog op besmettingsgevaar? En dan zijn er mensen die op internet een litertje moedermelk inslaan, is het echt zo apart dat het me tegenstaat?quote:
Ik denk toch echt aan iets anders bij het witte goudquote:Op zondag 8 maart 2015 19:13 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Bij ons gaat het tegen wording puur om de opbrengst , maar misschien speelt dit onderbewust wel een rol mee want het geeft mij altijd weer een voldoening als het weer melktijd is en ik weer aan de machine mag om gemolken te worden en ik weer het witte goud in de flesjes zie verschijnen.
Je bent gewoon preutsquote:Op maandag 9 maart 2015 04:12 schreef Megara het volgende:
[..]
Dit is gevaarlijk man. Als je bloed geeft, is er een toch ook hele reeks criteria waar de donor aan moet voldoen die ongelofelijk strict lijken, maar bestaan met het oog op besmettingsgevaar? En dan zijn er mensen die op internet een litertje moedermelk inslaan, is het echt zo apart dat het me tegenstaat?
Oke manquote:
Nou ja lijken me ook termen die een boer zou gebruiken toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Machine, gemolken worden. Zijn nogal termen die subs gebruiken... Is het nu alleen voor jou iets seksueels onderdanig, naast de opbrengst?
Er is wetenschappelijk bewezen dat moedermelk 99% veilig is en vrij van ziekten ed.quote:Op maandag 9 maart 2015 04:03 schreef Megara het volgende:
Grootste WTF-moment sinds lange tijd dit. Maar buiten alle waaroms om: je gaat toch niet serieus andermans lichaamsvloeistoffen drinken? Niemand controleert die shit op virussen, bacteriële infecties, bestanddelen uit medicijnen, al die hormonen erin, oneindig veel mogelijke onzuiverheden, de definitie van ranzig dit, dat je kickt op lactatie is één ding maar hoe kan er een markt voor mensenmelk zijn, echt nare shit dit.
Afvallen niet je moet gewoon op je voeding en voeding stoffen letten wat je eet etc en vooral geen alcehol en drugs dit si erg slecht voor de productie.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:09 schreef Frag_adder het volgende:
Oke wauw weer iets geleerdMisschien een rare vraag maar valt iemand hier nou ook van af? Ik kan me indenken dat als je op een dag een liter geeft dat je en veel meer water moet drinken dan de gemiddelde persoon en dat er behoorlijk wat energie in gaat.
[..]
Nou ja lijken me ook termen die een boer zou gebruiken toch?
Oke stel dat je dochter 4 liter per dag produceert a 15 euro heeft ze een slordige 20k per jaar als extra inkomsten. Hoe geef je dat op bij de belastingdienst? Als je 20k per jaar extra hebt gaat dat toch opvallen lijkt me? En kun je met al het melken gewoon werken ook, of is het als extratje naast je uitkering?quote:Op maandag 9 maart 2015 16:22 schreef sandra-kim het volgende:
Om te beginnen hier mee is het beter om al op jonge leeftijd te beginnen als je borsten in de eindfase zitten qua ontwikkeling hier door vergroot de productie.
Zelf ben ik zeer laat begonnen pas op mijn 29ste toen mijn borsten al uit ontwikkeld waren en mijn melk klieren ook waar door ik maar een melk productie heb van 1,5 tot 2 liter.
Mijn dochter is vlak voor haar 18de begonnen met melken zij is nu net 19 en in een jaar tijd is ze opgeklommen naar een productie van 1,5 liter per dag.
Haar melk productie is nog groeiende en haar melk klieren ook ( we hebben er een mammografie van laten maken) Wij streven er naar dat mijn dochter binnen afzienbare tijd uitgaat groeien naar een melk productie van minimaal 4 liter per dag door middel van het stimuleren van haar borsten en melk klieren, om dat deze nog niet helemaal uitontwikkeld zijn.
En kwa vraag en aanbod de vraag is groter nog dan het aanbod er is een schattin dat de vraag alleen al binnen nederland ybelgie en luxemburg op zo'n 1500 liter per week is terwijl er nog maar een aan bod is van zo'n 700 liter per week.
Lijkt me dat de ouders ook een deel van de melkbaten krijgen. Die moeten immers regelmatig de borsten van klaartje 23 stimuleren.quote:
vrijheid van meningsuiting is ver te zoeken op fokquote:
Belasting dienst geef ik op dat dit een extraatje is zoals iemand zijn spaargeld op moet geven als hij te veel heeft. En we hebben als gezin maar een inkomen op wettelijk minimum loon dus ieder extraatje is welkom zo ben ik ook begonnen na de geboorte van ons 2de kind als aan vulling op de inkomsten van mn man.quote:Op maandag 9 maart 2015 16:44 schreef borbit het volgende:
[..]
Oke stel dat je dochter 4 liter per dag produceert a 15 euro heeft ze een slordige 20k per jaar als extra inkomsten. Hoe geef je dat op bij de belastingdienst? Als je 20k per jaar extra hebt gaat dat toch opvallen lijkt me? En kun je met al het melken gewoon werken ook, of is het als extratje naast je uitkering?
Hoe smaakt mensenmoedermelk? Lijkt het op koemelk?
Is het veel werk per dag? Je moet natuurlijk jezelf melken en dan moeten jullie ook nog dagelijks de borsten en melk klieren van jullie dochter stimuleren. Lijkt me best veel werk allemaal.
Ja zeker zo heeft zij gaat nog naar school en zo heeft zij wat verdiensten , de een werkt in de supermarkt of loopt met folders en kranten zijn laat zich melken en verkoopt moedermelkquote:
ze mag mij wel een keer melkenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:32 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Ja zeker zo heeft zij gaat nog naar school en zo heeft zij wat verdiensten , de een werkt in de supermarkt of loopt met folders en kranten zijn laat zich melken en verkoopt moedermelk
Maar zover ik weet mag je geen lichaamsdelen en dergelijke verhandelen. Net als dat je in Nederland geen geld krijgt van de bloedbank als je doneert. Zodat mensen niet noodgedwongen bloed moeten geven als ze het financieel niet trekken. Lijkt me voor mensenmelk niet anders??quote:Op maandag 9 maart 2015 18:29 schreef sandra-kim het volgende:
[..]
Belasting dienst geef ik op dat dit een extraatje is zoals iemand zijn spaargeld op moet geven als hij te veel heeft. En we hebben als gezin maar een inkomen op wettelijk minimum loon dus ieder extraatje is welkom zo ben ik ook begonnen na de geboorte van ons 2de kind als aan vulling op de inkomsten van mn man.
Het smaakt een beetje zurig je kan het niet vergelijken met koe melk dat smaakt totaal anders.
Zelf werk ik niet wij zijn een traditioneel gezin mijn man werkt en ik ben altijd thuis gebleven om voor het huishouden te zorgen en de kinderen .
Veel werk is het niet zo ik melk me dan 4x verdaag ben dan per keer zo'n 20 minuten tot een half uurtje bezig. En daar naast help ik mijn dochter die is ook ongeveer de zelfde tijd bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |