abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 10 maart 2015 @ 17:15:09 #151
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_150500739
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:03 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Een vrouw zal bij een dergelijke productie zeker meer eten en drinken. M.a.w.: het levert netto nog minder op. Ik blijf het een vage manier van slecht bijverdienen vinden.
Het lijkt me vooral een lastige manier van geld verdienen. Je moet kennelijk elke 3 uur "gemolken" worden. Reizen, een dagje uit en eigenlijk alles waarbij je langer dan 3 uur van huis bent wordt lastig. Bezoek bij je thuis wat langer dan 3 uur blijft wordt trouwens ook lastig, of je moet ze uit willen leggen dat je "gemolken" moet worden. En dan nog de gebroken nachtrust.

Het lijkt me dat er makkelijkere manieren moeten zijn om hetzelfde geld te verdienen.
pi_150501101
Gaat het niet ook om dat ze het leuk vinden?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_150502250
Dit topic, is zo heerlijk fout, met die moeder en die dochter ook in dit topic _O_ Geweldig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_150503544
Ik dacht dat ik alles op fetish gebied wel kende, maar dit is echt compleet nieuw qua bizarheid.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:30:41 #155
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150507595
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:39 schreef sandra-kim het volgende:

[..]

Ze zijn niet overgehaald , toen mijn dochter toen ze 17 was mij vroeg waarom ik vaak melk uit mijn borsten haalde heb ik haar verteld waarom ik het deed, daar door is zij geintreseerd geraakt en is er over gaan lezen. Mijn dochter heeft toen vlak voor haar 18de verjaardag zelfstandig het besluit genomen om ook in de moedermelk productie te gaan, en vanaf dat moment ben ik het wal erg gaan stimuleren bij haar te meer om dat ze nog jong is en daar door je een behoorlijk goede melk productie kan krijgen en ik laat wel aan mijn dochter blijken dat als ze echt wil mee doen wel goed moet gaan produceren en zet ik het ook hoog in voor har om haar op een zo groot mogelijke productie te krijgen waar bij ik 6 liter niet verafschuw. en 4 liter als een ondergrens zie voor haar.
Voor de moeite en de levensstijl die je er daarvoor op na moet houden lijkt het rendement me veel te laag. Iemand van 18 jaar wil zich toch niet laten beperken door om de zoveel uur gemolken te moeten worden. Hou kan je dan een normaal leven opbouwen met normaal werk, uitgaan, vakantie en sociale gelegenheden?

[ Bericht 0% gewijzigd door hmmmz op 10-03-2015 20:44:20 ]
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150507898
Overigens zou ik wel een litertje kopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150510144
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:30 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Voor de moeite en de levensstijl die je er daarvoor op na moet houden lijkt het rendement me veel te laag. Iemand van 18 jaar wil zich toch niet laten beperken door om de zoveel uur gemolken te moeten worden. Hou kan je dan een normaal leven opbouwen met normaal werk, uitgaan, vakantie en sociale gelegenheden?
Het is gewoon een complete levensstijl ik heb mijn hele leven er op aangepast en heb me er vol aan overgeleverd aan een levensstijl als human cow.
En heb vrienden en kennissen genoeg maar wel allemaal uit het wereldje deze is klein en overzichtelijk,binnen nederland een stuk of 150 vrouwen die professionele hier mee bezig zijn en zich laten melken en daar door maak je al gouw vrienden en kennissen en kom je wel bij elkaar over de vloer.
Daarom voel ik me er ook zo in thuis en denk al helemaal niet aan stoppen en zal blijven door gaan met het delen van mijn ervaringen en vrouwen aan moedigen om er vooral in te stappen.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:32:05 #158
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150510378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef sandra-kim het volgende:

[..]

Het is gewoon een complete levensstijl ik heb mijn hele leven er op aangepast en heb me er vol aan overgeleverd aan een levensstijl als human cow.
En heb vrienden en kennissen genoeg maar wel allemaal uit het wereldje deze is klein en overzichtelijk,binnen nederland een stuk of 150 vrouwen die professionele hier mee bezig zijn en zich laten melken en daar door maak je al gouw vrienden en kennissen en kom je wel bij elkaar over de vloer.
Daarom voel ik me er ook zo in thuis en denk al helemaal niet aan stoppen en zal blijven door gaan met het delen van mijn ervaringen en vrouwen aan moedigen om er vooral in te stappen.
Voor jou vind ik het al heel anders dan voor iemand van 18. Je dochter hoeft verder niet naar school of werk?
pi_150510413
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:03 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Een vrouw zal bij een dergelijke productie zeker meer eten en drinken. M.a.w.: het levert netto nog minder op. Ik blijf het een vage manier van slecht bijverdienen vinden.
Als je uit gaat van een opbrengst van 15 euro per liter trek daar ongeveer 6 euro vanaf aan eten drinken per liter dan hou je nog 9 euro er aan over.
pi_150510592
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:27 schreef Tamashii het volgende:
Gaat het niet ook om dat ze het leuk vinden?
Het is leuk om te doen en zo intensief met je lichaam bezig te zijn op een goede mannier waar anderen ook nog op een positieve mannier van kan profiteren en waar je nog wat aan over houdt ook nog eens.

En dan de vele vrienden en kennissen die je in het wereldje op doet. En dat je als geluk gestemden wel eens bij elkaar over de vloer komt is leuk hier aan.
pi_150511029
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Voor jou vind ik het al heel anders dan voor iemand van 18. Je dochter hoeft verder niet naar school of werk?
Mijn dochter is nu 19 en bijna klaar met school ( mbo + verzorging ), ze wil dan wel graag gaan werken , maar door alle bezuinigingen etc is het in deze streek waar wij wonen erg moeilijk om aan werk te komen ( ze moest zelfs de grootste moeite doen om aan een stage plaats te komen ).
Dit is dan ook een van de reden dat wij haar melk productie willen gaan opschroeven ( ook al om dat haar melk klieren in de eindfase zitten van ontwikkeling ) zo dat ze dan ook echt fulltime een human cow wordt die om de 3 uur gemolken moet worden en zo een redelijk goed inkomen gaat genereren.
pi_150511245
Dank voor de toelichting. Ik blijf het wat apart vinden.
Tot welke leeftijd kun je hier eigenlijk mee doorgaan? Menopauze of daarna ook nog?
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150512175
en je kan gewoon je ding doen tijdens het melken ff filmpje hoe wij het in onze scene doen ( geen sex bloot etc gewoon een normaal filmpje )
pi_150512295
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef sandra-kim het volgende:

[..]

Mijn dochter is nu 19 en bijna klaar met school ( mbo + verzorging ), ze wil dan wel graag gaan werken , maar door alle bezuinigingen etc is het in deze streek waar wij wonen erg moeilijk om aan werk te komen ( ze moest zelfs de grootste moeite doen om aan een stage plaats te komen ).
Dit is dan ook een van de reden dat wij haar melk productie willen gaan opschroeven ( ook al om dat haar melk klieren in de eindfase zitten van ontwikkeling ) zo dat ze dan ook echt fulltime een human cow wordt die om de 3 uur gemolken moet worden en zo een redelijk goed inkomen gaat genereren.
Ik ben best open minded, maar dit vind ik werkelijk te krankzinnig voor woorden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_150512366
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef sandra-kim het volgende:
en je kan gewoon je ding doen tijdens het melken ff filmpje hoe wij het in onze scene doen ( geen sex bloot etc gewoon een normaal filmpje )
Goed bedacht, die gaatjes. Is een Medela-kolf zo te zien.
pi_150512431
Aan wie verkoop je nou je melk?
pi_150512810

[ Bericht 100% gewijzigd door aardbeving op 10-03-2015 22:24:32 ]
pi_150513077
[quote]0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef aardbeving het volgende:

[..]
pi_150513347
Vreemd dat antwoorden zomaar verdwijnen hier....

Maar Sandra heeft hier al eerder over verteld en geantwoord.

Al met al vindt ik als topic opener het steeds intresanter worden al met al en ook de antwoorden die sandra geeft , ik verneem zo als ze hier antwoord chat ze ook met me
recht door zee en heel open over alles, waar ik haar nog voor wil bedanken .
pi_150514262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:26 schreef sandra-kim het volgende:

[..]

En heb vrienden en kennissen genoeg maar wel allemaal uit het wereldje deze is klein en overzichtelijk,binnen nederland een stuk of 150 vrouwen die professionele hier mee bezig zijn en zich laten melken en daar door maak je al gauw vrienden en kennissen en kom je wel bij elkaar over de vloer.
En die 150 vrouwen geven deze (neven)inkomsten ook netjes op, neem ik aan?
pi_150515241
Als je professioneel gaat melken, zeg 4 liter per dag, dan ontwikkel je zeker ook wel flinke jopen?
pi_150516053
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef aardbeving het volgende:
Vreemd dat antwoorden zomaar verdwijnen hier....

Maar Sandra heeft hier al eerder over verteld en geantwoord.

Al met al vindt ik als topic opener het steeds intresanter worden al met al en ook de antwoorden die sandra geeft , ik verneem zo als ze hier antwoord chat ze ook met me
recht door zee en heel open over alles, waar ik haar nog voor wil bedanken .
Je bent je eigen posts aan het bewerken? Geen enkele mod doet dat...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:44:16 #173
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150519110
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef sandra-kim het volgende:

[..]

En door het opschroeven van die productie je dochters kans op een normaal werkleven helemaal naar de vernieling helpen. Iedere 3 uur gemolken worden is toch geen doen op die leeftijd, aan huis gekluisterd ben je dan. Je kan nergens naartoe, niks doen en na een aantal jaar thuis melk geproduceerd te hebben is er niemand meer die je aanneemt. Voor een netto winst van ongeveer 1650 euro per maand (zonder belasting) is dat het echt niet waard. Beter stimuleer je haar om door te studeren of een baan te zoeken die buiten de streek is waar jullie wonen. Dit als alternatief kiezen omdat je niet dichtbij een baan kan vinden is te belachelijk voor woorden.
pi_150520095
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:41 schreef Eleiko het volgende:

[..]

En die 150 vrouwen geven deze (neven)inkomsten ook netjes op, neem ik aan?
misschien wel,maar daar zijn het bijverdiensten voor...en laten we eerlijk zijn, worden we in Nederland niet al genoeg UITGEMOLKEN???
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 maart 2015 @ 08:32:31 #175
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_150520824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:32 schreef sandra-kim het volgende:

[..]

Als je uit gaat van een opbrengst van 15 euro per liter trek daar ongeveer 6 euro vanaf aan eten drinken per liter dan hou je nog 9 euro er aan over.
Hallo Sandra,

Ik had je gisteren gevraagd:
quote:
Als ze 4 a 6 liter melk per dag moet gaan produceren, hoeveel moet ze dan per dag drinken? Die melk moet tenslotte ergens vandaan komen. En wat drinkt ze dan?
Want ik neem aan dat als je 6 liter per dag wilt produceren dat je dan toch wel een liter of 8 moet drinken per dag? En ik denk dat je er ook erg op moet letten wat je drinkt en eet omdat ik aanneem dat dat de smaak van de melk kan beïnvloeden,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')