abonnement Unibet Coolblue
pi_150345109
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat haar heup aan stukken was gebroken? Waar baseer je dat op?
Ik refereer daar aan een hypothese van iemand anders. Moet je hem/haar vragen, niet mij. Ik vind het overigens geen rare gedachte dat botten breken na een val vanaf een torenflat op de stenen beneden.
pi_150345184
Waarom blijft dat gebroken bekken nog regelmatig terug komen? Het bekkenbot op de foto is níet gebroken.. De verschillende botten worden door ligamenten bij elkaar gehouden. Die ligamenten zijn kwetsbaar, zwangere vrouwen kunnen bijvoorbeeld last krijgen van bekkeninstabiliteit. Dan "verweken" de ligamenten onder de invloed van hormonen, waardoor de verschillende bekkenbotten enigszins uit balans kunnen raken, wat veel pijn kan veroorzaken.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:56:22 #156
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150345210
Ik zit weer op de here kaart te kijken:

https://www.here.com/dire(...)2.42451,16,satellite

Het zou dus hier ergens in de buurt moeten zijn. Op de kaart verder naar rechts zie ik wel een "zwart gat" maar dat is niet naast het pad
pi_150345335
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, daar hadden we het toen over, maar de NFI-lijst geeft 16:39 en 16:51 aan.

Ik acht precieze tijden veel betrouwbaarder dan zo'n losse uitspraak die juist aangeeft dat men de data niet gezien heeft.
Aangezien de uitspraak van (ongeveer) 1,5 uur vaker voorkomt uit bronnen die het zouden moeten weten.. zou het natuurlijk ook nog kunnen dat de tijden op de mobieltjes een uur afweken van de juiste tijd?
pi_150345351
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zit weer op de here kaart te kijken:

https://www.here.com/dire(...)2.42451,16,satellite

Het zou dus hier ergens in de buurt moeten zijn. Op de kaart verder naar rechts zie ik wel een "zwart gat" maar dat is niet naast het pad
Volgens mij is dat het Pianistadal, niet het pad van de Mirador naar de 2 quebrada's:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:04:04 #159
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150345406
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mmm. Off topic maar ik heb op een nieuwssite mijn eigen woorden (hele lap tekst) letterlijk terug gelezen die ik op een forum had geplaatst.. Ging wel ergens anders over trouwens maar geeft wel aan dat er journalisten zijn die fora lezen en volgen.
Uiteraard heb ik hen aangeschreven maar ook uiteraard nooit een antwoord gehad.
On topic maar ik heb op een nieuwssite mijn eigen woorden (hele lap tekst) letterlijk terug gelezen die ik op een forum had geplaatst.. Ging over Kris en Lisanne en geeft wel aan dat er journalisten zijn die fora lezen en volgen.
De bron stond erbij (Domnivoor op Websleuths.com) dus ik vond het prima.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150345428
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:01 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Aangezien de uitspraak van (ongeveer) 1,5 uur vaker voorkomt uit bronnen die het zouden moeten weten.. zou het natuurlijk ook nog kunnen dat de tijden op de mobieltjes een uur afweken van de juiste tijd?
We hebben een vaag artikel dat uitkwam en zei dat er al eerder noodoproepen waren, maar de publicatie van de Telegraaf was daarna meen ik. Frank maakte een foutje lijkt me. De ouders zeiden ook 2,5 uur later in eerdere uitzendingen.

Normaalgesproken staat de tijd automatisch goed (gaat met netwerk). Tussen Costa Rica (aankomst Lisanne en Kris) en Panama zit 1 uur tijdsverschil, maar ze waren al ruim 2 weken in Panama, dus die tijd moet goed gestaan hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150345438
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:04 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

On topic maar ik heb op een nieuwssite mijn eigen woorden (hele lap tekst) letterlijk terug gelezen die ik op een forum had geplaatst.. Ging over Kris en Lisanne en geeft wel aan dat er journalisten zijn die fora lezen en volgen.
De bron stond erbij (Domnivoor op Websleuths.com) dus ik vond het prima.
Interessant, heb je een linkje?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:07:57 #162
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150345499
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hmm jammer, maar dank voor de zoektocht.

Nah er groeit en bloeit zoveel in die bossen, het kan ook een bijzonder sterk geurende bloem geweest zijn, het rook "als een vrouwenparfum", dat hoeft het natuurlijk niet te zijn.

Inderdaad, die jungle staat helemaal vol met sterk geurende planten zoals orchideeën (Oncidium sp.). Deze worden gebruikt om parfums te maken, dus de associatie is niet zo gek.
Een dennenbos ruikt ook als toiletverfrisser :+
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150345568
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:06 schreef ootjekatootje het volgende:
buiten 2 personen om heeft niemand hier de ballen gehad om een scenario te posten, wat een stellt
Ik heb hier in de vele maanden anders heel wat scenario's voorbij zien komen en de laatste maanden ben ik niet eens aanwezig geweest (was Fok in zijn geheel ff zat)
Het zijn er dus zeker meer dan 2. Ik heb zelf ook een scenario gepost maar met deze nieuwe info geloof ik daar niet meer in.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:11:31 #164
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150345617
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Interessant, heb je een linkje?
https://martijnmastenbroe(...)15/indianenverhalen/
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150345637
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb hier in de vele maanden anders heel wat scenario's voorbij zien komen en de laatste maanden ben ik niet eens aanwezig geweest (was Fok in zijn geheel ff zat)
Het zijn er dus zeker meer dan 2. Ik heb zelf ook een scenario gepost maar met deze nieuwe info geloof ik daar niet meer in.
Ja, ik kan nog scenario's van je herinneren: dat ze niet meer terug durfden over hetzelfde pad, dat ze wonden of wondjes hadden etc. Hebben nog lang in mijn hoofd gezeten. :)
Make my day!
pi_150345642
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan een practical joke gaan veronderstellen doet Ockham zijn scheermes inslikken...
Ik veeg m'n reet af met Ockham's scheermes.

Het scenario waar de zaak nu mee afgesloten wordt bevat alle uitgangspunten waar ik hier al die tijd voor gek voor ben versleten:

- (de ontknoping van) het drama speelt zich veel dichter bij het Pianistapad af dan jullie denken
- je moet stroomopwaarts bij de zijtakken zijn, niet bij de kabelbruggen want daar zijn ze nooit geweest.
- volg de quebrada's
- ze zijn niet gaan zwerven maar hebben op 1 lokatie (tevergeefs) gewacht op hulp
- onderkoeling is de meest voor de hand liggende doodsoorzaak

Wat voor mij nog niet verklaard is:

- waar is de nachtlokatie?
- waarom zijn ze niet op tijd gevonden?
- wie weet daar allemaal van deze spectaculaire gevangenis waar je zo vanaf het pad inrolt af?

[ Bericht 0% gewijzigd door 11en30 op 06-03-2015 13:29:33 ]
pi_150345718
Persoonlijk heb ik nooit aanleiding gezien voor een misdrijf. Gewoon verdwalen kan daar niet, en aan verdwalen ga je niet dood.
Een ongeluk, een val, danwel een beet van een dier, lijkt mij het meest waarschijnlijk.
Wel heb ik lang gedacht dat ze te ver gelopen zijn, dat ze niet voor het donker thuis konden komen.
Make my day!
pi_150345749
quote:
Ayayay, wat is dat voor mongool joh?

"Ik ben niet bekend met Panama, maar hier heb ik een boek uit 1839 (!!) over Suriname (!) dus Panamese indianen begraven hun doden zo, dus een bot van een kind kan niet op die plek liggen"

Ik ga nog verder lezen naar jouw stukje, maar dit noemt zich een "onderzoeksjournalist". Man man man...

Edit: stukje gelezen en mooi dat ie je scenario zo voor het voetlicht brengt. Maar de rest van zijn "onderzoeksjournalistiek" is wel erg treurig hoor... "dat indiaanse kind moet op hetzelfde moment als Kris en Lisanne zijn omgekomen", hij heeft net zomin die botten onderzocht als wij, maar weet dit wel?

De enige goede inhoudelijke tekst op die pagina is afkomstig van ene Domnivoor. _O_

[ Bericht 21% gewijzigd door El_Matador op 06-03-2015 11:23:03 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:19:20 #169
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150345888
https://www.here.com/dire(...)2.41781,18,satellite

Wat is dat blauwe vlekje? Is dat een huis of een waterval
pi_150346052
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:19 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.here.com/dire(...)2.41781,18,satellite

Wat is dat blauwe vlekje? Is dat een huis of een waterval
Lijkt wel een waterval maar dan de verkeerde kant op? :?
pi_150346103
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:19 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.here.com/dire(...)2.41781,18,satellite

Wat is dat blauwe vlekje? Is dat een huis of een waterval
Jij had het als huis genoteerd, daar had ik dat vraagteken staan, heb het nu als huis in de kaart gezet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:23 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Lijkt wel een waterval maar dan de verkeerde kant op? :?
Nee, de goede; richting de 2e quebrada die net ten noorden ervan stroomt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150346117
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 07:57 schreef RapaNui het volgende:
En: Volgens verschillende beschrijvingen zijn de oevers van de Culebra steil en diep. Je kunt het water niet zomaar bereiken. Hoe zijn de resten dan zo hoog op het land terecht gekomen? Van de rugzak is het me duidelijk, die plek was niet steil, dat was in de buurt van een rijstveldje. Maar waar de schoenen en het bekken zijn gevonden? Die lagen hoog op het land. Ook in het geval van een cabeza de agua, zou het water alles mee omlaag hebben gesleurd, niet omhoog, zo hoog op het land.
Bij hoog water kan het dus wel op een hoge plek worden afgezet.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:26:16 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150346149
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij had het als huis genoteerd, daar had ik dat vraagteken staan, heb het nu als huis in de kaart gezet.
maar is het een huis?
Lijkt inderdaad een waterval maar dan zonder rivier ervoor
pi_150346193
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

maar is het een huis?
Hoe moet ik dat weten? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150346194
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:13 schreef El_Matador het volgende:
Ze hebben namelijk nog vele dagen lang noodoproepen proberen te doen en een week later een nachtelijke fotosessie.
Wat ik mis in deze hele discussie is dat bij HT (TRL LN) heel erg duidelijk, ik geloof zelfs twee keer, is gezegd dat de laatste foto in de middag is gemaakt, niet in de nacht.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:27:55 #176
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150346205
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Bij hoog water kan het dus wel op een hoge plek worden afgezet.
Heeft die tas luchtcompartimenten? Die vult zich met water en zakt dan toch richting bodem?
pi_150346207
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

maar is het een huis?
Lijkt inderdaad een waterval maar dan zonder rivier ervoor
Een bron?

Het is wel erg lichtblauw. xtc- lab?
pi_150346291
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, de goede; richting de 2e quebrada die net ten noorden ervan stroomt.
Dan is het maar wat je erin ziet, ik zie het deze kant op vallen, dat is bergopwaarts daar. Eerder richting de stroom die er rechts langs komt dan.
pi_150346330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:29 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ze konden lang niet zo ver komen als ze wilden.
Ze moeten toch minstens bij de (georafisch, dus dichts bij Boquete zeg maar) eerst gevonden menselijke resten zijn gekomen, om de conclusie, zoals die er nu is, te kunnen trekken.
Het staat vast dat er tussen de laatste normale foto en de eerste noodoproep 1,5 tot 2,45 uur tijd heeft gezeten. In die tijd konden ze de rivier niet bereiken (is meerdere keren door officiële bronnen verklaard) dus om de plek van de aanleiding tot die noodoproep te vinden hoefden ze niet helemaal tot de eerste vondsten te gaan.
pi_150346496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Lijkt inderdaad een waterval maar dan zonder rivier ervoor
pi_150346547
Het ligt iig niet aan het Pianistapad tussen mirador en eerste beekje. Je zou daar wel mogen spreken van verdwaald zijn (of niet?), dat waren ze niet volgens dit afsluitende scenario.
pi_150346620
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en een val van 50-60 meter is niet iets waar alles heel blijft, of het moet een magische val zijn. Dat glijden heb ik trouwens niet zo begrepen, ik dacht echt dat het meer een val was. Zeker ook door het enorme hoogteverschil.
Waarom zou een hoogteverschil van 60 meter niet glijdend "afgelegd" kunnen worden? Als dat zo was bestonden er geen ski-vakanties. Met dat "begrepen" doel je denk ik op de woorden van FvdG? Tja, hij kan natuurlijk elk woord gaan uitleggen dat het ook een beetje anders kan zijn, afhankelijk van hoe steil het is. Maar zou hij echt bedoelen dat het per se loodrecht omlaag geweest moet zijn?

Dan de rugzak. Inderdaad, als 60 meter glijdt. al is het maar deels op je rug, en de hele tijd een rugzak op hebt, kan die niet onbeschadigd blijven. Maar zo te zien is het een rugzakje zonder heupband, alleen over de schouders gedragen. Zonder iets voor buik of borst om het vast te maken, en zo ja, doen wandelaars dat vaak los als het warm is.
Oftewel, dat ding kan in de eerste seconden van de val/glijpartij al los geraakt zijn, doordat onderkant of draagbanden iets raken, resp. ergens achter haken.

Vervolgens kukelt de rugzak verder zelf omlaag, of blijft hangen. In het eerste geval kan de eigenaar 'm redelijk vlot weer bemachtigd hebben, maar als het tegenzat kan dat ook lang geduurd hebben. Dat kwijtraken kan ook gebeuren als één van beiden gecontroleerd naar beneden probeert te komen, ook als dat lukt zonder zelf hard te vallen.
Blijft'ie hangen, of komt terecht op een moeilijk bereikbare plek, dan wordt het anders. Dan moet er geklauterd zijn, of het ding is alsnog vanzelf omlaag gekomen door wind of regen. Misschien pas na een week, maar dan hebben de telefoons er toen niet in gezeten.

Ook dat kan in principe, zonder dat ze stuk gaan, maar de tas hoeft helemaal niet lang onbereikbaar geweest te zijn, omdat het niet maken van foto's helemaal niet verklaard hoeft te worden door een dwingende oorzaak. Ik zou er na zo'n ongeluk geen zin in hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door JustinCase op 06-03-2015 11:55:32 ]
pi_150346769
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:23 schreef El_Matador het volgende:
(even uitgaande van een val van Kris en Lisanne met de rugzak, het zou ook andersom kunnen zijn maar Kris' bekkenbot is gebroken en van Lisanne hebben we meer sporen die juist allemaal niet gebroken zijn/geen trauma hebben)
Het bekken van Kris is niet gebroken, hoe komen jullie daarbij?
pi_150346800
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Glijden van een helling met de rugzak op de rug, geeft sporen/krassen/scheuren op de rugzak.
Het staat mij bij dat er 'sleepsporen' op de rugzak waren aangetroffen..
pi_150346822
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het bekken van Kris is niet gebroken, hoe komen jullie daarbij?
Dat begreep ik hier, ik ga af op wat anderen zeggen. MeloD gaf een goed plaatje en verklaring, net als jij.

Als het niet gebroken is, zijn er dus 0 gebroken/beschadigde beenderen. Dan wordt vallen over zulke enorme afstanden alleen maar onwaarschijnlijker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150346847
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het staat mij bij dat er 'sleepsporen' op de rugzak waren aangetroffen..
Ja, als Frank bij zijn verhaal blijft, is dat ding magisch genoeg door 15 km rivier getransporteerd. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150346868
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en een val van 50-60 meter is niet iets waar alles heel blijft, of het moet een magische val zijn. Dat glijden heb ik trouwens niet zo begrepen, ik dacht echt dat het meer een val was. Zeker ook door het enorme hoogteverschil.
Een helling van 60% met veel begroeiing geeft eerder een 'glijdend' effect dan een vrije val.
pi_150346924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Een helling van 60% met veel begroeiing geeft eerder een 'glijdend' effect dan een vrije val.
60 % of 60 graden? Ik ben gewend in het laatste te denken. Hoe kom je trouwens aan dat statement van 60 %?

Dan nog; het hoogteverschil is echt heel groot. Niet een leuke glijbaan denk ik, maar we gaan het zien daar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150347078
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:55 schreef MeloD het volgende:
Waarom blijft dat gebroken bekken nog regelmatig terug komen? Het bekkenbot op de foto is níet gebroken.. De verschillende botten worden door ligamenten bij elkaar gehouden. Die ligamenten zijn kwetsbaar, zwangere vrouwen kunnen bijvoorbeeld last krijgen van bekkeninstabiliteit. Dan "verweken" de ligamenten onder de invloed van hormonen, waardoor de verschillende bekkenbotten enigszins uit balans kunnen raken, wat veel pijn kan veroorzaken.
[ afbeelding ]
Klopt helemaal behalve dat 'kwetsbaar'. Ligamenten zijn juist ijzersterk, juist doordat ze enige beweging geven. Ook vergaan ze niet zo snel. De aanhechting van ligamenten aan het bot zijn zelfs zo sterk dat het bot eerder afbreekt dan de aanhechting zelf.
De 'verweking' waar je naar verwijst gaat om een grotere bewegelijkheid die noodzakelijk is voor een bevalling. Een grotere bewegelijkheid is net hetzelfde als gemakkelijker scheuren. Sterker nog: Juist het tegendeel.
pi_150347134
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zit weer op de here kaart te kijken:

https://www.here.com/dire(...)2.42451,16,satellite

Het zou dus hier ergens in de buurt moeten zijn. Op de kaart verder naar rechts zie ik wel een "zwart gat" maar dat is niet naast het pad
60% over 60 meter, hoe ver kom je dan van het pad uit?
pi_150347155
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:55 schreef MeloD het volgende:
Waarom blijft dat gebroken bekken nog regelmatig terug komen? Het bekkenbot op de foto is níet gebroken..
Om het verhaal van Frank VdG lek te schieten natuurlijk. Dat verhaal heeft een min of meer officiële status gekregen, en moet dus kapot. Het was bovendien nog op RTL, wat zwaar MSM is.

EDIT: onwetendheid kan in principe, maar het is eerder besproken, en uitgelegd. Dus ik gooi het op de motivatie en daarmee opzet. Zoals een echte BNW'er betaamt :Y
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:55:36 #192
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150347214
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het staat mij bij dat er 'sleepsporen' op de rugzak waren aangetroffen..
Ja.
"Relató que la mochila encontrada tiene signos de arrastre, lo que hace suponer que las extranjeras pudieron ser arrastradas por uno de los afluentes del río ..."
http://tvn-2.com/Noticias(...)-Kris-y-Lisanne.aspx
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  vrijdag 6 maart 2015 @ 11:55:39 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150347218
De gevonden botten zijn niet gebroken. Ergo: er zijn geen geen gebroken botten. Juist.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150347231
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We hebben een vaag artikel dat uitkwam en zei dat er al eerder noodoproepen waren, maar de publicatie van de Telegraaf was daarna meen ik. Frank maakte een foutje lijkt me. De ouders zeiden ook 2,5 uur later in eerdere uitzendingen.

Normaalgesproken staat de tijd automatisch goed (gaat met netwerk). Tussen Costa Rica (aankomst Lisanne en Kris) en Panama zit 1 uur tijdsverschil, maar ze waren al ruim 2 weken in Panama, dus die tijd moet goed gestaan hebben.
Volgens mij zei HK ook 1,5 uur op de AFK video.
pi_150347380
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef JustinCase het volgende:

Dus ik gooi het op de motivatie en daarmee opzet. Zoals een echte BNW'er betaamt :Y
Gast, neem even een FOK!vakantie ofzo. Zielig stookgedrag. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150347458
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gast, neem even een FOK!vakantie ofzo. Zielig stookgedrag. :r
Ik heb al geboekt. Loop van Bocas naar Boquete, dus je komt me wel tegen.

godsamme, zie ik de kluit hier voor vol aan mbt die bekkenhelft, dat het dus geen dompies zijn, is het weer niet goed
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:03:34 #197
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_150347502
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:54 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Om het verhaal van Frank VdG lek te schieten natuurlijk. Dat verhaal heeft een min of meer officiële status gekregen, en moet dus kapot. Het was bovendien nog op RTL, wat zwaar MSM is.

EDIT: onwetendheid kan in principe, maar het is eerder besproken, en uitgelegd. Dus ik gooi het op de motivatie en daarmee opzet. Zoals een echte BNW'er betaamt :Y
Kan het zo zijn, dat HK juist behoefte had aan UT van Late Night? Ook al is het een commerciële zender? Maakt toch niet uit? UT is de meest betrokken presentator op emotioneel vlak en daar is niets mis mee.
pi_150347503
quote:
Dat is een blog, geen nieuwssite.
pi_150347525
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:02 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ik heb al geboekt. Loop van Bocas naar Boquete, dus je komt me wel tegen.

godsamme, zie ik de kluit hier voor vol aan mbt die bekkenhelft, dat het dus geen dompies zijn, is het weer niet goed
Ik zeg het niet snel, maar jackie12 heeft nog meer sociaal gevoel in zijn donder dan jij. Je gaat op negeer, -edit-

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 06-03-2015 12:43:37 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150347649
In grote lijnen is bedacht dat een ongeval geloofwaardiger is dan misdrijf of verdwalen. Valt genoeg voor te zeggen.

Een gelijktijdige opsluiting (zonder gijzeling) is nodig om te verklaren dat de ander geen hulp is gaan halen, geen bereik is gaan zoeken of niet na het overlijden van de eerste is gaan verplaatsen in het gebied.

Het klopt imo wat ze zeggen: dit scenario geeft op de meeste vragen een plausibel antwoord.

Een logische stap is dan zo'n plek zoeken aan het Pianistapad. FdG zegt deze gevonden te hebben tussen mirador en Q1.

Daar moet dan ook de nachtlokatie te vinden zijn. Die hebben ze niet.

Daar moeten dan ook foto's gemaakt kunnen worden van de valkuil met de steile rotswanden en watervallen. Die zijn niet getoond.

Ik zou die laatste open eindjes ook beantwoord willen zien.

En ik zou het er nog niet bij laten zitten. Wie moet van deze gevaarlijke valkuil geweten hebben? Waarom is hij niet bezocht tijdens AFK terwijl HK toen al naar zoiets op zoek was? En waarom is deze plek niet meteen zorgvuldig gecheckt?
pi_150347756
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:03 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Kan het zo zijn, dat HK juist behoefte had aan UT van Late Night? Ook al is het een commerciële zender? Maakt toch niet uit? UT is de meest betrokken presentator op emotioneel vlak en daar is niets mis mee.
Zeker kan dat. Ze kenden elkaar duidelijk (van het onderwerp, neem ik aan) en Umberto tutoyeerde HK. Daar moest ik wel even aan wennen.
Maar het blijft natuurlijk MSM, en FvdG was binnen een dag al halverrwege een Betzaida P -status geFOK!t . Ruwweg dan. Vandaar mijn opmerking.

Je beseft wel dat je suggestie ingaat tegen het idee (echt waar, zelf gelezen in dit topic!) dat HK en alle betrokkenen, hals over kop opgetrommeld zijn? Om het verhaal over die taxichauffeur de wind uit de zeilen te nemen?
pi_150347871
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef 11en30 het volgende:
In grote lijnen is bedacht dat een ongeval geloofwaardiger is dan misdrijf of verdwalen. Valt genoeg voor te zeggen.

Een gelijktijdige opsluiting (zonder gijzeling) is nodig om te verklaren dat de ander geen hulp is gaan halen, geen bereik is gaan zoeken of niet na het overlijden van de eerste is gaan verplaatsen in het gebied.

Het klopt imo wat ze zeggen: dit scenario geeft op de meeste vragen een plausibel antwoord.

Een logische stap is dan zo'n plek zoeken aan het Pianistapad. FdG zegt deze gevonden te hebben tussen mirador en Q1.

Daar moet dan ook de nachtlokatie te vinden zijn. Die hebben ze niet.

Daar moeten dan ook foto's gemaakt kunnen worden van de valkuil met de steile rotswanden en watervallen. Die zijn niet getoond.

Ik zou die laatste open eindjes ook beantwoord willen zien.

En ik zou het er nog niet bij laten zitten. Wie moet van deze gevaarlijke valkuil geweten hebben? Waarom is hij niet bezocht tijdens AFK terwijl HK toen al naar zoiets op zoek was? En waarom is deze plek niet meteen zorgvuldig gecheckt?
Dat houdt mij dus bezig, benadrukkend de laatste alinea.
pi_150347877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heeft die tas luchtcompartimenten? Die vult zich met water en zakt dan toch richting bodem?
Mijn kinderen hebben heel wat rugzakken versleten en daar zaten ook enkele waterdichte bij. Om de schoolboeken droog te houden in de regen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:14:24 #204
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_150347878
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:11 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Je beseft wel dat je suggestie ingaat tegen het idee (echt waar, zelf gelezen in dit topic!) dat HK en alle betrokkenen, hals over kop opgetrommeld zijn? Om het verhaal over die taxichauffeur de wind uit de zeilen te nemen?
Besef ik zeker. Gelukkig maar. Een wijs besluit. Om te voorkomen dat nonsens een eigen leven gaan leiden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')