abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150340984
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja snif, achteraf posten en commentaar geven is de weg van de minste weerstand, alleen valt niet zo lekker..

Altijd commentaar maar zelf nooit ergens mee komen, klinkt als een heel naar en eenzaam persoon
Ootje, je verdoet je tijd met mij. Er moet weer gejuicht en geklapt worden. Hup, naar je idool!
pi_150340985

[ Bericht 100% gewijzigd door jackie12 op 06-03-2015 02:20:52 ]
pi_150340990
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:50 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Inderdaad: hoe betrouwbaar zijn de telefoongegevens die wij hebben?
Volgens één bron (ik kan hem niet direct vinden) was de eerste noodoproep tussen 15:00 en 16:00.
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #161 - Tijdlijn onder de loep nemen
Hier staat het kaartje in OP nog wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door vronie op 06-03-2015 02:16:26 ]
pi_150340999
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:01 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Fixed :7

[..]

Ik zal er rekening mee houden als ik weer eens een scenario uit mijn duim zuig. Daar komen precieze tijden in.
La Prensa was de eerste met de lijst met oproepen, dus niet 't NSB-krantje Van Wakker Nederland. ;)

Scenario's is wat anders dan een onderzoeker (!) die op tv een grove fout maakt in de paar minuutjes spreektijd die ie kreeg. Betekent niet dat hij een slechte onderzoeker is, maar gezien zijn felheid tegen anderen wat betreft "spookverhalen" zou het hem sieren in ieder geval de feiten (en met name die rondom zijn eigen scenario) juist te verwoorden.

Zo moeilijk is het ook weer niet; 2:45 of anderhalf uur.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150341002
buiten 2 personen om heeft niemand hier de ballen gehad om een scenario te posten, wat een stellt
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het werd mij opgeplakt door iemand die uitblinkt in consequente redenaties, volledig wetenschappelijke logica, het aanpassen van zijn scenario's aan de (nieuwe) feiten en een grote bescheidenheid.

Simpel.

Werkloos raken veel mensen om me heen. Ik was zo verstandig om een sabattical te nemen, terwijl zo'n 15 % van mijn collega's van de ene op de andere dag eruitgekickt werd... -O-
creatievelingen worden er alleen maar beter van, baal alleen van dat geprik op persoonlijke dingen hier op. Kan binnen no time ook jou gegevens hier posten ... Zo niet nodig en onchique
pi_150341010
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:03 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ootje, je verdoet je tijd met mij. Er moet weer gejuicht en geklapt worden. Hup, naar je idool!
O goed idee, die heeft tenminste wat bereikt in zijn leven!!!
pi_150341027
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens, Justin, je weigert consequent om je eigen visie (heb je die uberhaupt?) te delen met anderen, terwijl je wel op anderen reageert.

Dat vind ik weinig inhoudelijk, ergens.
Jij vindt dus dat er in voldoende mate geprikt wordt in de zeepbellen? Zelf doe je het wel, en soms nog fanatiek ook, maar je schiet ook door en prikt selectief. Maar als iedereen, zelfs de wèl kritische minderheid, vindt dat ik op moet rotten, dan zal ik dat zeker overwegen.
quote:
Ik heb geen fanclub en ben daar ook niet naar op zoek. En andere users en kloons en dat soort shit (jezus, alsof er niet genoeg feiten en rare dingen aan de zaak zelf zijn om op in te gaan) heb ik ook werkelijk totaal geen interesse in.
Ah, zo mag ik het horen. Nou denk ik dat er geen klonen zijn, of bijna geen, en dat het hele idee daarover de paranoia weergeeft die hier nogal rijkelijk aanwezig is. Maar veel maakt het niet uit, want sommige groupies zijn zonder kloon te zijn toch al nauwelijks van elkaar te onderscheiden.
pi_150341034
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:06 schreef ootjekatootje het volgende:
buiten 2 personen om heeft niemand hier de ballen gehad om een scenario te posten, wat een stellt
Jij post hier sinds december mee. Daarvóór hebben velen scenario's gepost. Domnivoor, matteo en ik het meest uitgebreide.

quote:
creatievelingen worden er alleen maar beter van, baal alleen van dat geprikt op persoonlijke dingen hier op. Kan binnen no time ook jou gegevens hier posten ... Zo niet nodig en onchique
Mijn gegevens? Is dat dan het "appartement in Barcelona" (ik wacht nog steeds op mijn adres en de sleutel zou ook wel lekker zijn) of dat ik "de vriend van Ingrid L." :') :') zou zijn?

Je reageert erg selectief op "het persoonlijk maken" van zaken. Je grote held jackie blijft immer buiten schot, valt je dat zelf nou niet op? Terwijl hij nota bene begon over "simpele geologen". Inderdaad; zo niet nodig en onchique.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150341042
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij post hier sinds december mee. Daarvóór hebben velen scenario's gepost. Domnivoor, matteo en ik het meest uitgebreide.

[..]

Mijn gegevens? Is dat dan het "appartement in Barcelona" (ik wacht nog steeds op mijn adres en de sleutel zou ook wel lekker zijn) of dat ik "de vriend van Ingrid L." :') :') zou zijn?

Je reageert erg selectief op "het persoonlijk maken" van zaken. Je grote held jackie blijft immer buiten schot, valt je dat zelf nou niet op? Terwijl hij nota bene begon over "simpele geologen". Inderdaad; zo niet nodig en onchique.
een geoloog of iemand uitmaken voor crimineel, wat maakt het jou?
pi_150341057
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:08 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Jij vindt dus dat er in voldoende mate geprikt wordt in de zeepbellen? Zelf doe je het wel, en soms nog fanatiek ook, maar je schiet ook door en prikt selectief. Maar als iedereen, zelfs de nog wel kritische minderheid, vindt dat ik op moet rotten, dan zal ik dat zeker overwegen.

[..]

Ah, zo mag ik het horen. Nou denk ik dat er geen klonen zijn, of bijna geen, en dat het hele idee daarover de paranoia weergeeft die hier nogal rijkelijk aanwezig is. Maar veel maakt het niet uit, want sommige groupies zijn zonder kloon te zijn toch al nauwelijks van elkaar te onderscheiden.
Nee, ik vind niet dat je "op moet rotten", hell, zelfs iemand die over astrofantasie en dromen begint met een onleesbare schrijfstijl heb ik mijn nek uit voor gestoken (tevergeefs, dat wel).

Wel vind ik het nogal makkelijk om je achter de zonnebril, gleufhoed en hoge kraag te verschuilen als je het over anderen hebt, maar niet thuis geeft als er om jouw visie gevraagd wordt.

Tijd is het excuus niet; je bent voldoende aanwezig.

pi_150341061
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik post sinds december actief mee, ik ben meelezer vanaf het eerste uur, maakt dat de zaak anders?? Ik ben denk ik een van de weinige hier die elke post gelezen heeft en ook nog in de herhaling...
pi_150341066
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja snif, achteraf posten en commentaar geven is de weg van de minste weerstand, alleen valt niet zo lekker..

Altijd commentaar maar zelf nooit ergens mee komen, klinkt als een heel naar en eenzaam persoon
Daarom staat ie ook niet op mijn lijst.
misschien bij anderen juist wel.
Bij mij misschien meer als " dichter des Blablalands"
En das ook een mooie titel
pi_150341072
quote:

[..]

Dat deed hij zelf. (hij had het niet eens over "ex-crimineel" toen hij het over zichzelf had; voor de kritische lezer veelzeggend, ik doe het af als een Martijn van de G.'s schoonheidsfoutje)

Een mooier QED van selectieve leesvaardigheid kon je niet geven, dank je wel. _O_

pi_150341098
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat deed hij zelf. (hij had het niet eens over "ex-crimineel" toen hij het over zichzelf had; voor de kritische lezer veelzeggend, ik doe het af als een Martijn van de G.'s schoonheidsfoutje)

Een mooier QED van selectieve leesvaardigheid kon je niet geven, dank je wel. _O_
Ja, juist en wat maakt dit jou? Een grote jongen?
pi_150341124
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, juist en wat maakt dit jou? Een grote jongen?
Er wordt zoveel van mij gemaakt, maar dat boeit me niet. Kris en Lisanne hebben er postuum ook he-le-maal niets aan. Kaartjes, vertalingen en videosamenvattingen (hoe jaag je er in 3 dagen een datapakket van 3,5 Gb door :') ) en andere feitelijke beschouwingen zijn namelijk veel belangrijker.

pi_150341165
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik vind niet dat je "op moet rotten", hell, zelfs iemand die over astrofantasie en dromen begint met een onleesbare schrijfstijl heb ik mijn nek uit voor gestoken (tevergeefs, dat wel).

Wel vind ik het nogal makkelijk om je achter de zonnebril, gleufhoed en hoge kraag te verschuilen als je het over anderen hebt, maar niet thuis geeft als er om jouw visie gevraagd wordt.

Tijd is het excuus niet; je bent voldoende aanwezig.
Als ik ballen moet tonen, en een scenario posten, prima. Maar maak er dan eerst een openlijk toegegeven fictie-wedstrijd van. Dan ga ik serieus mijn best doen voor een scenario. Moeten er alleen geen recent overleden echt bestaande personen in voorkomen, ook al dalen de kijkcijfers drastisch als het over Oek en Tokje zou gaan.

Ik neem aan dat je dat bedoelt, met "visie", al waren de ballen en het scenario niet jouw woorden. Als je iets anders bedoelt dan dat meedoen aan het fantaseren, dan hoor ik het graag.
pi_150341170
quote:

[..]

Wordt er hier iemand voor geoloog uitgemaakt? Dat zou ik niet op me laten zitten. Rapporteren!
pi_150341172
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er wordt zoveel van mij gemaakt, maar dat boeit me niet. Kris en Lisanne hebben er postuum ook he-le-maal niets aan. Kaartjes, vertalingen en videosamenvattingen (hoe jaag je er in 3 dagen een datapakket van 3,5 Gb door :') ) en andere feitelijke beschouwingen zijn namelijk veel belangrijker.
Eens, ik denk anders maar waardeer je posts enorm, ik vind dat geprik naar persoonlijke gegevens alleen zo niet nodig. En daarmee verstoor je de intentie hier en dat is niet nodig. Doen wij ook niet
pi_150341173
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:23 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Wordt er hier iemand voor geoloog uitgemaakt? Dat zou ik niet op me laten zitten. Rapporteren!
Waar en aan wie???
pi_150341187
zo in de nadagen van deze topic-reeks ben ik heel benieuwd naar jou scenario/hypothese, just in case.
pi_150341191
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:22 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Als ik ballen moet tonen, en een scenario posten, prima. Maar maak er dan eerst een openlijk toegegeven fictie-wedstrijd van. Dan ga ik serieus mijn best doen voor een scenario. Moeten er alleen geen recent overleden echt bestaande personen in voorkomen, ook al dalen de kijkcijfers drastisch als het over Oek en Tokje zou gaan.

Ik neem aan dat je dat bedoelt, met "visie", al waren de ballen en het scenario niet jouw woorden. Als je iets anders bedoelt dan dat meedoen aan het fantaseren, dan hoor ik het graag.
Stellen dat scenario's posten "fantasie" is, is natuurlijk waanzin.

Je lijkt mijn klant wel. Type jackie. Hij accepteert mijn scenario's niet omdat ze niet de door hem gewenste uitkomst geven (een bekken vol prachtige olievelden).

Ik zou het willen omdraaien; juist de scenario's zijn goed, omdat ze naast gebaseerd op echte data niet zomaar een voorgebakken idee propaganderen. Een technisch doch geen economisch succes.

Er zijn genoeg feiten bekend in deze zaak (vele malen meer dan in andere grote mediazaken), dus er is genoeg basis voor een scenario (of 2).

Jij hebt zelf stellig gezegd dat je je niet waagt aan "speculatie" over de keuzes van Kris en Lisanne. Dat is eerlijk, maar vind ik -zeker gezien je veelposten- weinig fair.

vrijdag 6 maart 2015 @ 02:27:42 #72
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150341196
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:08 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Jij vindt dus dat er in voldoende mate geprikt wordt in de zeepbellen? Zelf doe je het wel, en soms nog fanatiek ook, maar je schiet ook door en prikt selectief. Maar als iedereen, zelfs de wèl kritische minderheid, vindt dat ik op moet rotten, dan zal ik dat zeker overwegen.
Nee, blijf vooral. Jij weet altijd weer haarscherp te verwoorden waarom de bagger in dit topic bagger is 8-)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_150341209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Eens,
Doen wij ook niet
Dat is nogal in tegenspraak. Ook jij hebt beweerd dat ik klonen zou hebben (waar haal ik in godsnaam de tijd vandaan?? :? ) dan wel niet in Colombia zou wonen (mag ik m'n sleutels nu eens, ik zou dolgraag in Barcelona wonen, of in ieder geval daar een appartementje hebben!), dan wel met andere dingen bezig zou zijn dan met deze zaak.

Ik duik niet in de andere deelnemers omdat ik dat totaal irrelevant vind. Wat los staat van het zelfverkozen persoonlijk contact met Domnivoor, agter en Poolbal dat erg prettig was.

pi_150341210
Zullen we on topic gaan?

Klopt t wat Perico zei dat de zoektocht van Frank en Pitty is begonnen bij de resten en NIET bij de mirador en dat Frank bedoelde dat ze daar in een ravijn zijn gevallen?

Iets wat dat sterkt is dat er geologisch gezien (zei ik dat o jee nu krijg ik m!) Er volgens mij helemaal geen watervallen KUNNEN zijn tussen de mirador en de 1e quebrada
pi_150341234
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:30 schreef jackie12 het volgende:
Zullen we on topic gaan?

Klopt t wat Perico zei dat de zoektocht van Frank en Pitty is begonnen bij de resten en NIET bij de mirador en dat Frank bedoelde dat ze daar in een ravijn zijn gevallen?

Iets wat dat sterkt is dat er geologisch gezien (zei ik dat o jee nu krijg ik m!) Er volgens mij helemaal geen watervallen KUNNEN zijn tussen de mirador en de 1e quebrada
Een waterval is niet zo bijzonder, sprak de geoloog tot de crimineel, want gewoon een steil stuk rots waar water vanaf klettert. In een tropisch gebied waar nog 1,5 keer zoveel regen valt als in "mijn stadje", is dat dan ook helemaal niet vreemd.

Wat ik heb gezegd is dat er geen "commerciële watervallen" zijn langs dat pad. Het is niet zo dat je kan zeggen "we gaan bij de Mirador doorlopen om watervallen te zien". Nee, dat niet.

Dat er ravijnen zijn schijnt redelijk duidelijk te zijn, ondanks zijn nogal slordige fout, vertrouw ik zeker op het oordeel van een ervaren onderzoeker als Frank van de G.

Dat je stelt "ik wil naar Panama om mijn ongelijk bevestigd te zien" is trouwens bemoedigend, jackie, en nogal een positieve breuk met je eerdere in de ogen van nogal wat mensen starre houding.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')