SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-3-2015SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews, getuigen & zoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirador en paddocks video Edwin & FriendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Status HERE-kaart van het gebied (samenwerking van de users in dit topic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen echte gevangenis? Dat is wel heel zacht uitgedrukt. Wat ik zie op de foto's is een luxe oord, compleet met sauna en tropisch zwemparadijs. Eindeloze wandelpaden, de Nijmeegse vierdaagse kon je er lopen. Eigenlijk is de rest van de wereld een gevangenis. Wat ik mis is een foto van de uitgang, maar die zal vast gewist zijn of geshopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:34 schreef Perico het volgende:
[..]
De nachtfoto's getuigen ook van een mobiele fotonemer, die aan de wandel is. Als de val dan al op 1 april is, is de plek waar ze zijn terechtgekomen, al dan niet met ernstig letsel, geen echte 'gevangenis'.![]()
Jij vindt het niet op zijn minst slordig en op zijn hoogst zwaar onprofessioneel om zoiets fout te zeggen? Het gaat niet over een minuutje noodoproep verkeerd hebben ergens in de laatste dagen, maar een uur (!) verschil in de noodoproep, de belangrijkste; de eerste?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:07 schreef JustinCase het volgende:
[..]
D'r zitten hier duidelijk mensen de niet-voor-rede-vatbaar-modus. Een paar zeggen dat een TV-uitzending van RTL hals over kop werd gepland, omdat "ze" zenuwachtig werden (en dat kennelijk met een vingerknip zomaar even konden verordonneren), en nu jij met zo tekeer gaan over een foutje, waarvan ik maar even aanneem dat het idd een foutje is, en niet op grond van een nog onbekende correctie gezegd.
Gaat wel weer over denk ik, die modus. Maar zo niet, dan zou ik serieus overwegen, als ik jou was, dat het overlijden van die taxichauffeur te maken heeft met een hier op FOK! ontstaan plan onder de echte kenners, niet om te kopen en voor de duvel niet bang, om al dat onprofessionele werk over te doen, maar dan zoals het hoort, oftewel zoals het op CSI te zien is.
Zeker als hij zelf begint over "spookverhalen" en daarmee zich stelt boven mensen die de feiten niet volgen, nogal ironisch, niet?
In die paar minuutjes op tv.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Doorgaan!
Zolang we niet weten waar ze zijn gevallen.
We niet weten waar die steen is.
En er teveel vragen zijn voor wie wat ook denkt.
Ik sprong gister in de "ik stop er mee modus" want ergens is het wel zo dat als de ouders er vrede mee hebben wie ben ik dan..?"
Maar het verhaal van gister is zo onbevredigend dat zelfs IK nu naar Panama wil voor mij part met Mata en Domnivoor (lekker koffie drinken bij Baru als ie niet in Duitsland is)
Ik wil de steen zien
Ik wil de ravijn zien
Ik wil zien waarom ik ongelijk heb met mn scenario![]()
anderhalf uur of 2 uur en 3 kwartier is een groooot verschil.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vindt het niet op zijn minst slordig en op zijn hoogst zwaar onprofessioneel om zoiets fout te zeggen? Het gaat niet over een minuutje noodoproep verkeerd hebben ergens in de laatste dagen, maar een uur (!) verschil in de noodoproep, de belangrijkste; de eerste?
Zeker als hij zelf begint over "spookverhalen" en daarmee zich stelt boven mensen die de feiten niet volgen, nogal ironisch, niet?
In die paar minuutjes op tv.
Maar dat zei ik ook al bij Martijn F toen was je wat minder kritisch![]()
Al zie je er Justin Bieber in. Ik neem dat zo van je aan. Dat jij dat erin ziet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:39 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Maar ik zal de details omcirkelen die vlgs mij in de richting wijzen dat het een verticale wand is, en als ik weer zin krijg, de foto met die cirkeltjes posten.![]()
Droeftoeter... Waar praat je over? Heb je hem ooit gelopen die 4 daagsequote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:19 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Geen echte gevangenis? Dat is wel heel zacht uitgedrukt. Wat ik zie op de foto's is een luxe oord, compleet met sauna en tropisch zwemparadijs. Eindeloze wandelpaden, de Nijmeegse vierdaagse kon je er lopen. Eigenlijk is de rest van de wereld een gevangenis. Wat ik mis is een foto van de uitgang, maar die zal vast gewist zijn of geshopt.![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vindt het niet op zijn minst slordig en op zijn hoogst zwaar onprofessioneel om zoiets fout te zeggen? Het gaat niet over een minuutje noodoproep verkeerd hebben ergens in de laatste dagen, maar een uur (!) verschil in de noodoproep, de belangrijkste; de eerste?![]()
Als hij per ongeluk duizendveertien gezegd had, had 'ie er tien eeuwen naast gezeten. Boeiequote:Zeker als hij zelf begint over "spookverhalen" en daarmee zich stelt boven mensen die de feiten niet volgen, nogal ironisch, niet?
In die paar minuutjes op tv.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf de zelfoverschatting hier werkelijk verbazingwekkend vinden...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:30 schreef jackie12 het volgende:
RTV Utrecht kwam er als eerste mee en die leest duidelijk hier mee
Jij denkt dat NvP en alle andere Spaanssprekenden betrokken bij dit alles (Arrocha en anderen) geen enkele seconde Panamees nieuws volgen (de dood van Leo), maar well een of ander topic op een internetforumpje volgen?
Ik heb niet de minste illusie dat er ook maar iemand geinteresseerd is in ons gelul, en dat houdt ook het mijne in.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Als Perico maar snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Droeftoeter... Waar praat je over? Heb je hem ooit gelopen die 4 daagse![]()
Spookie...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:31 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Als Perico maar snapt wat ik bedoel![]()
Dat ze jouw gelul minder interessant vinden dan de mijne neem ik direct van je aanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijf de zelfoverschatting hier werkelijk verbazingwekkend vinden...
Jij denkt dat NvP en alle andere Spaanssprekenden betrokken bij dit alles (Arrocha en anderen) geen enkele seconde Panamees nieuws volgen (de dood van Leo), maar well een of ander topic op een internetforumpje volgen?
Ik heb niet de minste illusie dat er ook maar iemand geinteresseerd is in ons gelul, en dat houdt ook het mijne in.![]()
Toen Frank en Hans gister begonnen over wilde verhalen ...natuurlijk lezen ze mee!![]()
Martijn is slachtoffer. Frank van de G. is professioneel onderzoeker.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
anderhalf uur of 2 uur en 3 kwartier is een groooot verschil.
Maar dat zei ik ook al bij Martijn F toen was je wat minder kritisch
Martijn deed een uitspraak over spookverhalen en maakte een foutje. Frank doet een veel harder uitspraak over spookverhalen, stelt zich erboven en maakt dan, precies op het punt waar zijn hypothese (het wordt m.i. pas een theorie als hij de exacte fotolocatie wist te vinden) op hangt, een grove fout.
Ja, ik zie grote verschillen tussen die twee.The only limit is your own imagination
we zijn het in ieder geval over eens: de noodoproepen waren pas om 16.39 uur en na de laatste foto van 13.54 uur was dat precies 2 uur en 3 kwartier.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Martijn is slachtoffer. Frank van de G. is professioneel onderzoeker.
Martijn deed een uitspraak over spookverhalen en maakte een foutje. Frank doet een veel harder uitspraak over spookverhalen, stelt zich erboven en maakt dan, precies op het punt waar zijn hypothese (het wordt m.i. pas een theorie als hij de exacte fotolocatie wist te vinden) op hangt, een grove fout.
Ja, ik zie grote verschillen tussen die twee.![]()
Daar wordt op WS anders over gedacht. En hier ook bij een flink aantal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:31 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat ze jouw gelul minder interessant vinden dan de mijne neem ik direct van je aan
Oh ja, want die verhalen komen van FOK!, niet via andere kanalen.quote:Toen Frank en Hans gister begonnen over wilde verhalen ...natuurlijk lezen ze mee!
Daarom zeiden ze ook "die paar gekkies op een forum lopen constant spookverhalen rond te strooien, met name die jackie12, die niet zuiver kan redeneren". Dat zeiden ze namelijk, hoor je dat niet in de uitzending?The only limit is your own imagination
Daar kan je het niet mee (on)eens zijn; dat zijn feiten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:33 schreef jackie12 het volgende:
[..]
we zijn het in ieder geval over eens: de noodoproepen waren pas om 16.39 uur en na de laatste foto van 13.54 uur was dat precies 2 uur en 3 kwartier.The only limit is your own imagination
Ben ik vlak voor het slapen toch weer aardig voor jequote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar kan je het niet mee (on)eens zijn; dat zijn feiten.![]()
Ik heb al heel lang het idee en ook al eerder gezegd dat de meesten hier meer weten dan de mensen die het NFI rapport kennen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:34 schreef 11en30 het volgende:
Vergiste hij zich of had hij de juiste tijd en hebben wij BS info hier?
Als Mata, jij, Domnivoor, Ootje, Perico, (Justin niet), Rapa, Toni, Gynaika, Marrije en enz enz nu vandaag het complete NFI rapport zouden lezen we DIRECT meer zouden weten dan wie dan ook![]()
Bijzondere wending weer:
36 uur geleden dacht iedereen hier aan een misdaad en alle oortjes stonden dezelfde kant op. En nu moeten we weer gaan hakken? Zielig hoor...![]()
Dat zei ik ook al. Zonder die BS, maar toch. Tja, je weet het niet. Lastig hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:34 schreef 11en30 het volgende:
Vergiste hij zich of had hij de juiste tijd en hebben wij BS info hier?![]()
Klopt maar he wat Frank zegt....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijzondere wending weer:
36 uur geleden dacht iedereen hier aan een misdaad en alle oortjes stonden dezelfde kant op. En nu moeten we weer gaan hakken? Zielig hoor...![]()
en 11:30! Grijze Massa, meloD, Doorgaan, Kloothommelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang het idee en ook al eerder gezegd dat de meesten hier meer weten dan de mensen die het NFI rapport kennen.
Als Mata, jij, Domnivoor, Ootje, Perico, (Justin niet), Rapa, Toni, Gynaika, Marrije en enz enz nu vandaag het complete NFI rapport zouden lezen we DIRECT meer zouden weten dan wie dan ook![]()
Dan heb je niet goed opgelet, mijn oortjes stonden zoals ze horen te staan. Ondanks dat voorbarige, warrige en incomplete sensatieverhaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijzondere wending weer:
36 uur geleden dacht iedereen hier aan een misdaad en alle oortjes stonden dezelfde kant op.Ja, je sprookje duurde maar kort. En je moest er nog selectief voor lezen ook. Zielig? Neuh..quote:En nu moeten we weer gaan hakken? Zielig hoor...![]()
Hoe kan ik de wandelende database en ontdekker Grijzemassa en de altijd aardige MeloD vergetenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en 11:30! Grijze Massa, meloD, Doorgaan, Kloothommel![]()
Ik was al een tijdje in slaap gesukkeld bij het wachten op hulp bij goede schuil scenario maar nu 542 weer ingezet is als gevangenismuur zet ik gauw m'n aluhoudje op en spring ik terug in me bootje.![]()
Zit niet zo te slijmen man, een deel van de lui die jij noemt lacht zich net als ik een kriek om jouw opvatting van logica. Ze zijn wel gemiddeld wat beleefder daarover, uit respect voor je enorme ijver.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang het idee en ook al eerder gezegd dat de meesten hier meer weten dan de mensen die het NFI rapport kennen.
Inderdaad: hoe betrouwbaar zijn de telefoongegevens die wij hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:41 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Zonder die BS, maar toch. Tja, je weet het niet. Lastig hoor!
Volgens één bron (ik kan hem niet direct vinden) was de eerste noodoproep tussen 15:00 en 16:00.![]()
Nee, niet "iedereen dacht aan een misdaad"; die mogelijkheid werd sterker door de (verdachte) dood van Leonardo die aan ons gepresenteerd de "juiste taxichauf was". Verdacht door de omstandigheden vooral. En omdat 34-jarige locals nou eenmaal niet zomaar doodgaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijzondere wending weer:
36 uur geleden dacht iedereen hier aan een misdaad en alle oortjes stonden dezelfde kant op.
Al voordat ik de uitzending zag, had ik de hypothese dat Leo er niets mee te maken had en Pa Kremers bevestigde dat waardoor het een valide theorie werd.The only limit is your own imagination
uche uche, ja je moet een podium hebben, je bent geweldig!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:50 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Zit niet zo te slijmen man, een deel van de lui die jij noemt lacht zich net als ik een kriek om jouw opvatting van logica. Ze zijn wel gemiddeld wat beleefder daarover, uit respect voor je enorme ijver.![]()
Ja, daar hadden we het toen over, maar de NFI-lijst geeft 16:39 en 16:51 aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad: hoe betrouwbaar zijn de telefoongegevens die wij hebben?
Volgens één bron (ik kan hem niet direct vinden) was de eerste noodoproep tussen 15:00 en 16:00.
Ik acht precieze tijden veel betrouwbaarder dan zo'n losse uitspraak die juist aangeeft dat men de data niet gezien heeft.The only limit is your own imagination
ps de rest ergert zich suf aan jou posts hier...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:50 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Zit niet zo te slijmen man, een deel van de lui die jij noemt lacht zich net als ik een kriek om jouw opvatting van logica. Ze zijn wel gemiddeld wat beleefder daarover, uit respect voor je enorme ijver.![]()
Welke NFI-lijst? Dat ding in het programma met fake tijden onder de foto's?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het toen over, maar de NFI-lijst geeft 16:39 en 16:51 aan.![]()
Als ik een podium zoals Jackie zou willen, en nog krijgen ook, trapte ik als eerste het klapvee en de groupies eraf.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
uche uche, ja je moet een podium hebben, je bent geweldig!![]()
Matteo en kuil worden ook vergeten. Mannen die nuchter nadenken en (dus) niet meegaan met jackies fanclub.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en 11:30! Grijze Massa, meloD, Doorgaan, KloothommelThe only limit is your own imagination
Daarom worden ze ook vergeten. Opdat wij niet gedenken denken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Matteo en kuil worden ook vergeten. Mannen die nuchter nadenken en (dus) niet meegaan met jackies fanclub.![]()
Ik wil graag van de lijst af. Weet niet waar het over gaat maar het klinkt gewoon niet lomp en bot genoeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Matteo en kuil worden ook vergeten. Mannen die nuchter nadenken en (dus) niet meegaan met jackies fanclub.![]()
inderdaad die ook!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nou meer als een plee heb je dan niet nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:53 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Als ik een podium zou willen, en nog krijgen ook, trapte ik als eerste het klapvee en de groupies eraf.![]()
Ach, wat weet ik als "simpele geoloog" er nou van (bijna 5000 posts hier, de meeste langer dan een onelinertje). Tenslotte hebben we een heuse "crimineel" (hij noemde zich niet "ex-crimineel", viel het je ook op?) in ons midden die geen reet begrijpt van redeneren en logica maar wel een hele schare fans heeft opgebouwd, die zijn cafeetje in het noorden van Nederland regelmatig schijnen te bezoeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:54 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook vergeten. Opdat wij niet gedenken denken.The only limit is your own imagination
Ja snif, achteraf posten en commentaar geven is de weg van de minste weerstand, alleen valt niet zo lekker..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:54 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook vergeten. Opdat wij niet gedenken denken.
Altijd commentaar maar zelf nooit ergens mee komen, klinkt als een heel naar en eenzaam persoon![]()
Lutalo was je ook nog vergeten. Zij heeft ook meegezocht met de huisjes en zit genoeg in de zaak.quote:
En alziend oog agter ook.
[ Bericht 11% gewijzigd door El_Matador op 06-03-2015 02:22:27 ]The only limit is your own imagination
Nou, "wandelende database" is toch een goeie poging. Veel botter had ik het niet kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:54 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik wil graag van de lijst af. Weet niet waar het over gaat maar het klinkt gewoon niet lomp en bot genoeg.![]()
Een simpele of een werkeloze? kap ff met dit zielige gedrag zeg...Nog ffquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, wat weet ik als "simpele geoloog" er nou van (bijna 5000 posts hier, de meeste langer dan een onelinertje). Tenslotte hebben we een heuse "crimineel" (hij noemde zich niet "ex-crimineel", viel het je ook op?) in ons midden die geen reet begrijpt van redeneren en logica maar wel een hele schare fans heeft opgebouwd, die zijn cafeetje in het noorden van Nederland regelmatig schijnen te bezoeken.![]()
Daar ben ik het ook mee eens, Justin, je weigert consequent om je eigen visie (heb je die uberhaupt?) te delen met anderen, terwijl je wel op anderen reageert.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Altijd commentaar maar zelf nooit ergens mee komen, klinkt als een heel naar en eenzaam persoon
Dat vind ik weinig inhoudelijk, ergens.
Ik heb geen fanclub en ben daar ook niet naar op zoek. En andere users en kloons en dat soort shit (jezus, alsof er niet genoeg feiten en rare dingen aan de zaak zelf zijn om op in te gaan) heb ik ook werkelijk totaal geen interesse in.The only limit is your own imagination
Ja heb je wel een mening?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, Justin, je weigert consequent om je eigen visie (heb je die uberhaupt?) te delen met anderen, terwijl je wel op anderen reageert.
Dat vind ik weinig inhoudelijk, ergens.
Ik heb geen fanclub en ben daar ook niet naar op zoek. En andere users en kloons en dat soort shit (jezus, alsof er niet genoeg feiten en rare dingen aan de zaak zelf zijn om op in te gaan) heb ik ook werkelijk totaal geen interesse in.![]()
Fixedquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het toen over, maar de NFI-Telegraaf-lijst geeft 16:39 en 16:51 aan.
Ik zal er rekening mee houden als ik weer eens een scenario uit mijn duim zuig. Daar komen precieze tijden in.quote:Ik acht precieze tijden veel betrouwbaarder dan zo'n losse uitspraak die juist aangeeft dat men de data niet gezien heeft.![]()
Het werd mij opgeplakt door iemand die uitblinkt in consequente redenaties, volledig wetenschappelijke logica, het aanpassen van zijn scenario's aan de (nieuwe) feiten en een grote bescheidenheid.quote:
Simpel.
Werkloos raken veel mensen om me heen. Ik was zo verstandig om een sabattical te nemen, terwijl zo'n 15 % van mijn collega's van de ene op de andere dag eruitgekickt werd...
The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: