abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150255486
Fallece taxista investigado en caso de las holandesas

El conductor de taxi de Boquete, Leonardo Arturo G, de 34 años de edad, que en su momento fue investigado por haber trasladado a las holandesas Lisanne Froon y Kris Kremers al Sendero El Pianista de Boquete, falleció la tarde del lunes de forma inexplicable en las aguas de Los Cangilones de Gualaca, en la provincia de Chiriquí.

G. había llegado a este sector turístico de Gualaca para llevar a un guía turístico y tres extranjeros, que visitarían el balneario Los Cangilones, uno de los puntos turísticos más importantes de Gualaca.

Aparentemente, G. esperaba a los turistas, pero mientras su guía se bañaba en las aguas del río Estí, y minutos después algunos lugareños vieron su cuerpo flotando en Los Cangilones, alertando a algunos socorristas que había en el lugar.

Cuando los paramédicos trataron de auxiliar a G. brindándole la reanimación cardiopulmonar, ya G. se encontraba sin signos vitales.

Al lugar se trasladaron unidades de la Policía Nacional y de la Personería Municipal de Gualaca, quienes realizaron la diligencia para autorizar el levantamiento del cuerpo, quienes ordenaron el traslado del cuerpo a la Morgue Judicial de David.

Con esta muerte aumentan a cuatro las víctimas por inmersión, transcurrido el año 2015, en la provincia de Chiriquí.

Dood van taxichauffeur onderzocht in het geval van Nederland

Taxichauffeur voor gap, Leonardo Arturo G., 34-jaar-oude, die op dat moment werd onderzocht voor de Nederland Lisanne Froon en Kris Kremers naar de pianist kloof trail hebben overgedragen, maandagmiddag om onverklaarbare redenen in de wateren van de Cangilones van Gualaca, in de provincie Chiriqui overleed.
G. was gekomen om de toeristische sector van Gualaca om een gids en drie buitenlanders, die een bezoek aan Spa Los emmers, een van de belangrijkste toeristische attracties van Gualaca te vervoeren.
Blijkbaar, G. wachtte voor toeristen, maar als uw gids is zwemmen in de wateren van de Río Esti en minuten later dat aantal lokale bevolking zag zijn lichaam drijvend in de emmer, waarschuwen sommige badmeesters die hij had in plaats.
Paramedici geprobeerd om te helpen hem cardiopulmonale reanimatie G., toen G. al zonder vital signs.
De plaats verplaatst eenheden van de nationale politie en de gemeentelijke status van Gualaca, die de diligence voerde zodat de opheffing van het lichaam, degenen die de overdracht van het lichaam aan de justitiële Morgue David besteld.
Met deze dood verhoogd tot vier slachtoffers duik, na het jaar 2015, in de provincie Chiriqui

https://www.facebook.com/proyeccionsocialradio?fref=nf

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 03-03-2015 18:16:28 ]
pi_150255729
Duidelijk. Iedereen met risico te gaan praten komt te verzuipen. Of moeten we lezen: wordt in water teruggevonden? Of is dit een afrekening met een potentiële derde? Het wordt steeds spannender hier. Ik ben om. Dit is geen toeval meer.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:02:02 #253
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150255763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:54 schreef Grijzemassa het volgende:
Fallece taxista investigado en caso de las holandesas
[...]
Heftig nieuws.... Dat is DE taxichauffeur.
pi_150256000
Kun je de reis nog annuleren? _O-
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:11:45 #255
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150256066
jeetje,,,
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 18:13:40 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_150256134
Dat is schrikken.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:17:17 #257
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150256253
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:09 schreef 11en30 het volgende:
Kun je de reis nog annuleren? _O-
Tja, in ieder geval hier doen alsof jullie hem annuleren
pi_150256375
Hopelijk vinden ze gauw aanwijzingen voor de zaak K en L zodat dat hele criminele kutoord verzegeld kan worden en de dader(s) opgespoord. Ik zou zeggen kijk dan meteen ook even onder die twee huisjes op de paddock en check het eerste stukje van de Pianista goed uit. :7
pi_150256391
Een taxichauf die ook gids is maar in zijn eentje in een rivier verzuipt?

Vage shit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:21:30 #260
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150256399
En wie zie ik weer met z'n kop op de fb-link, H...
pi_150256433
Dit gaat nu hopelijk escaleren.
pi_150256591
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:00 schreef 11en30 het volgende:
Duidelijk. Iedereen met risico te gaan praten komt te verzuipen. Of moeten we lezen: wordt in water teruggevonden?
Ja, dat laatste. Iets anders (verdrinken bijv.) staat er niet.
quote:
Of is dit een afrekening met een potentiële derde? Het wordt steeds spannender hier. Ik ben om. Dit is geen toeval meer.
Tja.. de vertaling is nogal krakkemikkig, maar ik haal er wel uit dat het "onverklaarbaar" genoemd wordt. Beetje voorbarig lijkt me dat, als het maandagavond (gisteren dus) gebeurd is. Ze zullen toch wel naar de doodsoorzaak zoeken, neem ik aan.
Of het toeval is weet ik niet, en ook niet of die man iets te vertellen had, iets wat 'ie nog niet verteld had. Was de genoemde niet een dag eerder?

quote:
15s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:21 schreef El_Matador het volgende:
Een taxichauf die ook gids is maar in zijn eentje in een rivier verzuipt?

Vage shit.
Kan natuurlijk wel, maar hij was daar als taxichauffeur als de vertaling een beetje klopt. Hij vervoerde toch een gids en buitenlandse toeristen naar die plek? Welk buitenland staat er niet bij.

Herstel: hij was vlgs. het bericht gekomen om ..... te vervoeren.. En hij wachtte schijnbaar op de toeristen. Wie er was gaan zwemmen wordt mij niet duidelijk: de gids evt. tevens taxichauffeur (laat die z'n taxi dan staan als hij er ook als gids heen gaat?). Vervoeren naar de plek waar je kunt zwemmen, vanaf een (andere) plek waar je kunt zwemmen? Inderdaad vaag, warrig zelfs.

[ Bericht 4% gewijzigd door JustinCase op 03-03-2015 18:43:09 ]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:29:20 #263
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150256657
Ze zullen de boel eerst onderzoeken voordat ze met feiten gaan komen, ik vermoed in juli eens wat te horen van de advocaat van de familie
pi_150256883
Ik lees het nu Justin, scande het Spaans snel door tussen andere activiteiten.

Dit niet verdacht noemen is net zo religieus als wat de mensen doen die jij bekritiseert.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150256927
Of het toeval is weet ik niet, en ook niet of die man iets te vertellen had, iets wat 'ie nog niet verteld had. Was de genoemde niet een dag eerder?
Dat was een andere taxichauffeur, Leonardo M.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150256976
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef Lutalo het volgende:
Of het toeval is weet ik niet, en ook niet of die man iets te vertellen had, iets wat 'ie nog niet verteld had. Was de genoemde niet een dag eerder?
Dat was een andere taxichauffeur, Leonardo M.
Die ligt volgende week in een rivier naar adem te happen dan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150257180
water in de longen of ook droog verdronken?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:47:35 #268
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150257222
Nee, dit was de taxichauffeur van K & L. Hij had een dubbele achternaam: Leonardo Arturo G. M.
pi_150257262
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:37 schreef El_Matador het volgende:
Ik lees het nu Justin, scande het Spaans snel door tussen andere activiteiten.

Dit niet verdacht noemen is net zo religieus als wat de mensen doen die jij bekritiseert.
Ik zeg niet dat het niet verdacht is. Maar ook niet van wel. Er is nog niet eens een doodsoorzaak genoemd, en toch wordt het onverklaarbaar genoemd.

O, ik lees net Lutalo z'n antwoord, dat het niet de chauffeur van een dag eerder was. Tja...
pi_150257310
Dit is groot nieuws, mag wel in de OP.
pi_150257329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, dit was de taxichauffeur van K & L. Hij had een dubbele achternaam: Leonardo Arturo G. M.
Oh, oké.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150257337
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:48 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet verdacht is. Maar ook niet van wel. Er is nog niet eens een doodsoorzaak genoemd, en toch wordt het onverklaarbaar genoemd.

O, ik lees net Lutalo z'n antwoord, dat het niet de chauffeur van een dag eerder was. Tja...
Redelijk onverklaarbaar ja om binnen een paar minuten (!) te verzuipen.

Lutalo is een zij trouwens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150257681
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:54 schreef Grijzemassa het volgende:
Fallece taxista investigado en caso de las holandesas

El conductor de taxi de Boquete, Leonardo Arturo G, de 34 años de edad, que en su momento fue investigado por haber trasladado a las holandesas Lisanne Froon y Kris Kremers al Sendero El Pianista de Boquete, falleció la tarde del lunes de forma inexplicable en las aguas de Los Cangilones de Gualaca, en la provincia de Chiriquí.

G. había llegado a este sector turístico de Gualaca para llevar a un guía turístico y tres extranjeros, que visitarían el balneario Los Cangilones, uno de los puntos turísticos más importantes de Gualaca.

Aparentemente, G. esperaba a los turistas, pero mientras su guía se bañaba en las aguas del río Estí, y minutos después algunos lugareños vieron su cuerpo flotando en Los Cangilones, alertando a algunos socorristas que había en el lugar.

Cuando los paramédicos trataron de auxiliar a G. brindándole la reanimación cardiopulmonar, ya G. se encontraba sin signos vitales.

Al lugar se trasladaron unidades de la Policía Nacional y de la Personería Municipal de Gualaca, quienes realizaron la diligencia para autorizar el levantamiento del cuerpo, quienes ordenaron el traslado del cuerpo a la Morgue Judicial de David.

Con esta muerte aumentan a cuatro las víctimas por inmersión, transcurrido el año 2015, en la provincia de Chiriquí.

Dood van taxichauffeur onderzocht in het geval van Nederland

Taxichauffeur voor gap, Leonardo Arturo G., 34-jaar-oude, die op dat moment werd onderzocht voor de Nederland Lisanne Froon en Kris Kremers naar de pianist kloof trail hebben overgedragen, maandagmiddag om onverklaarbare redenen in de wateren van de Cangilones van Gualaca, in de provincie Chiriqui overleed.
G. was gekomen om de toeristische sector van Gualaca om een gids en drie buitenlanders, die een bezoek aan Spa Los emmers, een van de belangrijkste toeristische attracties van Gualaca te vervoeren.
Blijkbaar, G. wachtte voor toeristen, maar als uw gids is zwemmen in de wateren van de Río Esti en minuten later dat aantal lokale bevolking zag zijn lichaam drijvend in de emmer, waarschuwen sommige badmeesters die hij had in plaats.
Paramedici geprobeerd om te helpen hem cardiopulmonale reanimatie G., toen G. al zonder vital signs.
De plaats verplaatst eenheden van de nationale politie en de gemeentelijke status van Gualaca, die de diligence voerde zodat de opheffing van het lichaam, degenen die de overdracht van het lichaam aan de justitiële Morgue David besteld.
Met deze dood verhoogd tot vier slachtoffers duik, na het jaar 2015, in de provincie Chiriqui

https://www.facebook.com/proyeccionsocialradio?fref=nf
Hoe heb je t gevonden... ^O^ _O_

Is er iemand die dit goed kan vertalen?
pi_150257768
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Redelijk onverklaarbaar ja om binnen een paar minuten (!) te verzuipen.
Verdrinken gaat behoorlijk snel. Maar er staat toch helemaal niet dat hij verdronken is? De verslaggever weet het gewoon niet, er is geen verklaring op het moment dat hij zijn stukje schrijft. Als die er ook niet komt, is het inderdaad verdacht te noemen. Ligt er nog wel aan wat hij wel en niet verteld heeft, maar zo op het eerste gezicht vind ik het verdacht.
quote:
Lutalo is een zij trouwens.
Ja, dat wist ik wel. Vergissingkje.
pi_150257853
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Hoe heb je t gevonden... ^O^ _O_

Is er iemand die dit goed kan vertalen?
Haha ja mijn antennes staan continu uit, hier is nog een link maar daar staat precies hetzelfde in hoor
http://www.tvn-2.com/Noti(...)-las-holandesas.aspx
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')