abonnement Unibet Coolblue
pi_150323221
Heb je een foto van hoe het gevonden is?
pi_150323287
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:53 schreef 11en30 het volgende:
Heb je een foto van hoe het gevonden is?
het broekje? Nee.
Het bekken alleen dit:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Lavenderr op 05-03-2015 18:57:52 ]
Make my day!
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 18:59:07 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_150323395
Topicpointers luitjes. Lees ze.
pi_150323412
Volgens Google is koud water inderdaad één van de meest effectieve manieren om bloedvlekken te verwijderen uit kleding/jeans.
pi_150323422
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:52 schreef El_Matador het volgende:
Geen enkele bloedvlek op de jeans duidt m.i. niet op een ongeval van Kris.
Als Kris haar broekje in water is kwijtgeraakt en dit was voor de echte val, dan zal er geen bloed op zitten.
pi_150323445
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
Topicpointers luitjes. Lees ze.
Excuus. Was de spoiler al aan het zoeken. Maar kan hem mobiel niet vinden. Bedankt voor het spoileren.
Make my day!
pi_150323458
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:59 schreef Saarah het volgende:
Volgens Google is koud water inderdaad één van de meest effectieve manieren om bloedvlekken te verwijderen uit kleding/jeans.
Koud water genoeg daar.
Make my day!
pi_150323501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:59 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Als Kris haar broekje in water is kwijtgeraakt en dit was voor de echte val, dan zal er geen bloed op zitten.
Ok, maar liep Kris dan van de Q1 terug naar de Mirador in haar slipje? :?

Zoals "het meest waarschijnlijke scenario" (RTL Late Night) er nu ligt, zijn Kris of Lisanne of allebei "uitgegleden" tussen de Q1 en de Mirador, dus op de terugweg naar Boquete en via dat ravijn ofwel zelf ofwel door de regens en wassende wateren gespoeld in de 2e quebrada.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150323513
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:57 schreef JustinCase het volgende:

[..]

VdG vertelde toch waarom niet elke steen daar bekeken is? Te omvangrijke en gevaarlijke klus.
Dan bel je die stoere Amerikaanse gidsen om een paar klimmers te regelen, het gebied in te gaan en de lokatie te zoeken. Overmorgen is het gevonden. 8)7
pi_150323520
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:41 schreef El_Matador het volgende:
Een van de argumenten voor de Kremers om deze plek ook te veronderstellen was omdat er geen foto's bekend zijn (gewist?) van de 2e quebrada.

Logisch dat je dan denkt dat ze na Q1 zijn omgedraaid en daar, op de weg terug naar de Mirador, dan ergens uitgegleden (naar links, van het noorden komend, dus ten oosten van het pad) en zo via het "ravijn" de 2e quebrada bereikt hebben.

De grote nadelen van deze verklaring zijn:
- hoe kan het broekje van Kris ongeschonden en onbebloed zijn als ze een enorme val/uitglijder heeft gemaakt
- hoe kunnen de gevonden beenderen allemaal geen sporen van "geweld"/trauma hebben
- hoe kan de inhoud van de rugzak helemaal intact zijn

Mochten de meiden door de 2e quebrada gegaan zijn (lastig, maar de enige weg als je niet meer uit het dal kan klimmen), dan zouden ze bij Toni's paddock uit moeten komen. Vandaar dan weer "het land" op en (gewond?) verder lopen naar de 2e kabelbrug (broekje Kris) en de verre rugzakplek?

Zoniet, zijn zowel de rugzak als de jeans echt vele vele kilometers door de stroom verplaatst (door de 2e quebrada, dan monding in de Rio Matteo en daarna nog de monding met de Changuinola 8 (spijkerbroekje) en daarna nog es het smalle stuk Culebra door om bij de monding van de Pata de Macho "aan te spoelen" (rugzak).

Zonder tests of dat uberhaupt mogelijk is en dan de inhoud ongeschonden te hebben, lijkt me deze aanname bijzonder moeilijk te maken, maar goed, de Kremers hebben er vrede mee, dus zo zij het.
De Kremers hebben er vrede mee.......maar zijn ze nu echt overtuigd?

“De gedachten zijn vrij”. Gelukkig wel.
pi_150323579
Mijn naam wordt hier vaak genoemd zeg, fijn dat ik zoveel fans heb!

Allereerst moet je wel heel naief zijn om te veronderstellen dat Hans ook daadwerkelijk 19 taxichauffeurs bedoelde. Nee natuurlijk niet. 19 getuigeverklaringen waarvan ongetwijfeld een paar taxichauffeurs zitten maar iig Leonardo bij zijn verhaal bleef.
Dat er 18 niet kloppen met de tijd doet mij alleen maar versterken dat ze dus idd ook echt door niemand zijn gezien en goh hoe zou dat nou komen volgens mij?

Verder maken we met zn allen (misschien) een denkfout inclusief mezelf.

Frank heeft het over de top naar de eerste beek.
Redenerend vanaf "onze" mirador is dat tussen die mirador en de 1e quebrada.

Wat we echter even vergeten is dat Frank en dat team zijn gaan zoeken vanaf de andere kant.
Zij vlogen eerst in een helikopter naar het gebied waar ongeveer de resten en spullen zijn gevonden.
Mocht dit kloppen dan zijn ze (K en L) dus idd langs de 2e quebrada gegaan, de paddock over en zijn ze om 16.30 naar beneden gedonderd.
(beetje de lijn Matteo dus)

Maar ja, waarom dan geen foto's van de 2e quebrada? :)
pi_150323600
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:41 schreef El_Matador het volgende:
Zoniet, zijn zowel de rugzak als de jeans echt vele vele kilometers door de stroom verplaatst (door de 2e quebrada, dan monding in de Rio Matteo en daarna nog de monding met de Changuinola 8 (spijkerbroekje) en daarna nog es het smalle stuk Culebra door om bij de monding van de Pata de Macho "aan te spoelen" (rugzak).
Wetenschappelijk proefje met gekleurde plastic ballen toe te voegen aan het dossier? of voor ons als laatste actie? :Y
pi_150323636
Dat het bekken bij de ligamenten los gegaan is, duidt overigens wel op een flinke kracht. Dat scheurt niet zo makkelijk, en ligamenten vergaan ook niet snel.

Ouder1 weet daar meer over te vertellen.
Make my day!
pi_150323703
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Wetenschappelijk proefje met gekleurde plastic ballen toe te voegen aan het dossier? of voor ons als laatste actie? :Y
Geen plastic in het water gooien aub.
pi_150323749
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef jackie12 het volgende:
Wat we echter even vergeten is dat Frank en dat team zijn gaan zoeken vanaf de andere kant.
Zij vlogen eerst in een helikopter naar het gebied waar ongeveer de resten en spullen zijn gevonden.
Mocht dit kloppen
Hoe kom je erbij dat ze daar geweest zijn? Volgens mij zijn ze juist alleen in de buurt van de Mirador en de quebrada's geweest en konden ze niet verder door het slechte weer?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150323763
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef jackie12 het volgende:
Mijn naam wordt hier vaak genoemd zeg, fijn dat ik zoveel fans heb!

Allereerst moet je wel heel naief zijn om te veronderstellen dat Hans ook daadwerkelijk 19 taxichauffeurs bedoelde. Nee natuurlijk niet. 19 getuigeverklaringen waarvan ongetwijfeld een paar taxichauffeurs zitten maar iig Leonardo bij zijn verhaal bleef.
Dat er 18 niet kloppen met de tijd doet mij alleen maar versterken dat ze dus idd ook echt door niemand zijn gezien en goh hoe zou dat nou komen volgens mij?

Maar zo kan je letterlijk alles in je scenario passen.
"Er zijn geen getuigen die zich hebben gemeld, dus ze zijn door niemand gezien".
"Er zijn wel getuigen die zich gemeld hebben, en zelfs één op het juiste tijdstip, maar ach, de rest zat allemaal verkeerd, dus ze zullen wel niet gezien zijn".

Maw: wat er ook gezegd wordt, je kan er altijd wel een draai aan geven om ervoor te zorgen dat ze zogenaamd 'niet gezien zijn'. Dat vind ik dus geen geloofwaardige manier van denken (just my opinion ;) )
pi_150323823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef Saarah het volgende:

Maw: wat er ook gezegd wordt, je kan er altijd wel een draai aan geven om ervoor te zorgen dat ze zogenaamd 'niet gezien zijn'. Dat vind ik dus geen geloofwaardige manier van denken (just my opinion ;) )
Dank Saarah, voor deze opmerking. Dat wordt al maanden tegen jackie gezegd, maar hij wil er maar niet aan dat zijn manier van redeneren totaal niet geloofwaardig is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150323855
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:09 schreef Saarah het volgende:

[..]

Maar zo kan je letterlijk alles in je scenario passen.
"Er zijn geen getuigen die zich hebben gemeld, dus ze zijn door niemand gezien".
"Er zijn wel getuigen die zich gemeld hebben, en zelfs één op het juiste tijdstip, maar ach, de rest zat allemaal verkeerd, dus ze zullen wel niet gezien zijn".

Maw: wat er ook gezegd wordt, je kan er altijd wel een draai aan geven om ervoor te zorgen dat ze zogenaamd 'niet gezien zijn'. Dat vind ik dus geen geloofwaardige manier van denken (just my opinion ;) )
Nu draai je het om.
Een van de belangrijkste redenen dat ik denk dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden is omdat ze niet zijn gezien.
Dit omdat zij achter in een auto zaten van iemand.

Het is juist uitermate "zwak" om te zeggen "nou ja maakt niet uit"
Het maakt namelijk WEL uit dat niemand hen heeft gezien
pi_150323944
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:12 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nu draai je het om.
Een van de belangrijkste redenen dat ik denk dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden is omdat ze niet zijn gezien.
Dit omdat zij achter in een auto zaten van iemand
Ik draai niets om. Jij past alles aan aan jouw belangrijkste reden: ze zijn niet gezien. Je hield hieraan vast, voordien omdat er geen getuigen waren.

Nu blijkt dat er heel veel getuigen waren, en minstens één getuigenis die qua tijd kan kloppen. Maar daar hou je geen rekening mee, je "smijt dat weg" omdat het niet in je redenering past.

Er is dus gewoon niets dat jouw denkwijze onderuit kan halen, omdat het voor jou per se moet passen. Ook al duiden de feiten op iets tegenovergesteld.
pi_150323950
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:27 schreef El_Matador het volgende:
gele ellips
wat zijn de coördinaten van die gele ellips ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_150324018
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:12 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nu draai je het om.
Een van de belangrijkste redenen dat ik denk dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden is omdat ze niet zijn gezien.
DAT WEET JE NIET! :(

quote:
Dit omdat zij achter in een auto zaten van iemand.
Waarom is die auto dan niet gezien/niet gemeld (even uitgaande van dezelfde fallacy die jij toepast; geen melding = niet gezien).

quote:
Het is juist uitermate "zwak" om te zeggen "nou ja maakt niet uit"
Het maakt namelijk WEL uit dat niemand hen heeft gezien
Welnee, als je ziet hoe rustig het is op de Retiring video kan je prima ergens lopen zonder gezien te zijn. Bovendien zijn lang niet alle mensen opgespoord die toen op de Pianista waren, ergo: ze kunnen prima gezien zijn door mensen alleen hebben die zich niet gemeld.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150324051
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:15 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

wat zijn de coördinaten van die gele ellips ?
Die bedekt een deel van het pad, dus niet 1 stel coordinaten. Je ziet de HERE- en Google Earth-kaart, dus je kan de coordinaten zelf opzoeken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150324107
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:02 schreef El_Matador het volgende:
Ok, maar liep Kris dan van de Q1 terug naar de Mirador in haar slipje?
Ik denk niet dat ze terugliepen zelf...eerder iets bij de Quebrada 2 en wat jij zei eentje onderlangs eentje bovenlangs...ja broekje laten gaan door t water of omdat ze gingen schuilen voor iets.
(Maar komt door mijn 1e droom val Kris languit in modder - dat broekje is met afspoelen weggedreven denk ik) Ja in slip, hoop dat ze iets hadden wat ze om kon doen.
pi_150324215
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:07 schreef 11en30 het volgende:
Geen plastic in het water gooien aub.
Uitzondering voor wetenschappelijke proef? Alle ballen proberen te verzamelen. :?
pi_150324244
Als zich 19 getuigen melden die achteraf allemaal fout zitten qua tijd dan is het nalatig om niet te onderzoeken waarom ze fout zaten.

En als al die getuigen allemaal verkeerd zaten hoe kan het dan, zou je je moeten afvragen, dat niemand hen WEL heeft gezien op een tijdstip dat kan.

En als er van die 19 getuige er wel 1 is die qua tijd klopt waarom is deze persoon, die hen dus als laatste heeft gezien, niet nader gehoord?

Dat sommige van jullie dit niet begrijpen...so be it :)
pi_150324336
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:24 schreef jackie12 het volgende:

En als er van die 19 getuige er wel 1 is die qua tijd klopt waarom is deze persoon, die hen dus als laatste heeft gezien, niet nader gehoord?

Hoe weet je dat die niet nader gehoord is? Volgens mij zullen al die getuigen wel gehoord zijn.

Het is ondertussen toch al wel meer dan eens gebleken dat we bijlange niet alles weten wat er gebeurd en onderzocht is hé. En dat is ook logisch, trouwens.
pi_150324348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:20 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze terugliepen zelf...eerder iets bij de Quebrada 2 en wat jij zei eentje onderlangs eentje bovenlangs..
Dat zei ik voordat ik RTL Late Night had gezien. Daar wordt uitgelegd dat dat ravijn tussen Q1 en de Mirador moet liggen (gele ellips).

quote:
.ja broekje laten gaan door t water of omdat ze gingen schuilen voor iets.
Schuilen? Je kostbare spijkerbroekje door de stroom laten meevoeren? Waarom was dat broekje uberhaupt uit dan?

quote:
Ja in slip, hoop dat ze iets hadden wat ze om kon doen.
Veronderstellen dat Kris op 1 april in haar slipje liep lijkt me echt heeel vreemd.

Nog iets; welke kans is groter:
• Kris is bij de 2e kabelbrug geweest en is daar haar spijkerbroekje "verloren"
• Het spijkerbroekje is door vele kilometers quebrada 2-Rio Matteo en de noordelijke zijrivier uit het oosten meegevoerd en precies bij de 2e kabelbrug aan land gespoeld

Ik zou echt die 1e mogelijkheid veel meer kans geven dan de tweede, die van toeval en een enorme afstand in de rivier aan elkaar hangt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150324349
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:05 schreef agter het volgende:
Ouder1 weet daar meer over te vertellen.
Ouder 1 wil je er wat meer over vertellen, wat is je idee?
pi_150324367
maar even terugkomen op wat ik net zei over de plek waar ze dan gevallen zouden kunnen zijn vind ik veel belangrijker.

Wat ik me herinner is dat Pitty en Frank met team hun startbasis niet in Boquete was maar ergens anders.
Volgens mij zijn er zelfs beelden van haar dat ze in de helikopter stapt.

Een belangrijk punt om te onderzoeken of dit zo is
pi_150324408
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef Saarah het volgende:

[..]

Hoe weet je dat die niet nader gehoord is? Volgens mij zullen al die getuigen wel gehoord zijn.

Het is ondertussen toch al wel meer dan eens gebleken dat we bijlange niet alles weten wat er gebeurd en onderzocht is hé. En dat is ook logisch, trouwens.
Saarah, wist je dat Kris en Lisanne allebei geen hoofd hadden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150324487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:24 schreef jackie12 het volgende:
Als zich 19 getuigen melden die achteraf allemaal fout zitten qua tijd dan is het nalatig om niet te onderzoeken waarom ze fout zaten.
Lijkt me dat het OM dat achteraf graag had gedaan, maar men wist pas eind juni dat die getuigenverklaringen niet meer met de tijdlijn konden kloppen. Na zoveel tijd heeft het niet zoveel zin om getuigen opnieuw te horen; grote kans dat ze belangrijke dingen niet meer weten of nog meer zaken door elkaar halen.

quote:
0s.gif
En als al die getuigen allemaal verkeerd zaten hoe kan het dan, zou je je moeten afvragen, dat niemand hen WEL heeft gezien op een tijdstip dat kan.
Omdat ze vroeg vertrokken waren. Misschien is er nauwelijks activiteit op de Pianista in de ochtend.

Ik denk zelf dat er op dinsdag een (taxi)chauffeur was die zich niet heeft gemeld. Die verder ook helemaal niets met de verdwijning van doen heeft, maar ze gewoon bij de trailhead heeft afgezet. Lang niet alle taxichauffeurs zijn ondervraagd, dus zo gek is het niet dat diegene zich niet heeft gemeld.
pi_150324511
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef El_Matador het volgende:
Dat zei ik voordat ik RTL Late Night had gezien. Daar wordt uitgelegd dat dat ravijn tussen Q1 en de Mirador moet liggen (gele ellips).
Dan extra zoekgebied voor de expeditie. Het kan allemaal, die verbindingen met het water, ik heb geen idee hoe ver iets kan komen. Het is er steil..de hoogtes zijn er op punten...de kansen lijken alleen op de kaart groter bij Q2 en verder. De val is m.i. in een bocht, als je dan rechtdoor stapt of glijdt..kan het al gebeurd zijn. Kans dat jullie die plek vinden, de druk is er af, is dat prettiger?
pi_150324555
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Saarah, wist je dat Kris en Lisanne allebei geen hoofd hadden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_150324656
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Saarah, wist je dat Kris en Lisanne allebei geen hoofd hadden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol.

Ja, ik vind het echt een rare manier van denken.
We weten iets niet DUS het is niet gebeurd/ze zijn niet gezien/... Rare logica (en absoluut een logica die niet klopt).
pi_150324660
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:24 schreef Lutalo het volgende:
Als je zooo makkelijk van het pad die helling af kunt glijden, komt er toch wel eens iemand op het idee om daar te kijken/roepen/... ?
Omdat 542 erbij nodig is als verticale hoge rotswand, wat het niet is, heb ik een donkerbruin vermoeden dat de geschetste locatie niet meer dan een zelfbedacht scenario is, tot stand gekomen door alle bijzondere elementen uit het landschap aan Boquete- en Bocas-zijde bij elkaar te zetten.

Dat het best wel eens gegaan kan zijn als ik zei. Kijk hier dan, een steile helling. Oh en ze zijn bij een beekje geweest. Mooi 550 ligt ook in een ondiepe bedding. En die quebrada's komen uit in 'de' rivier. En op internet zag ik plaatjes van hele hoge lost/hidden watervallen en metershoge rotswanden.

Hopelijk was het niet heel duur, deze wetenschappelijke onderbouwing.

[ Bericht 0% gewijzigd door 11en30 op 05-03-2015 19:41:34 ]
pi_150324789
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef El_Matador het volgende:
Schuilen? Je kostbare spijkerbroekje door de stroom laten meevoeren? Waarom was dat broekje uberhaupt uit dan?
Val modder languit: daarna je broekje uitspoelen en de stroom neemt het mee. Je hoort geluiden of wat ook, je gaat ook niet achter je broekje aan...ja dan heb je alleen je slipje nog. Er zijn dingen uit de boom gevist, en ik hoop dat Kris onderweg een kledingstuk heeft gevonden om aan te trekken. Ook daar kunnen lappen, stukken kleding liggen denk ik, iets bruikbaars.
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:36:58 #187
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150324806
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:21 schreef agter het volgende:

[..]

Heb je die 19 getuigenverklaringen gemist? Waarvan er 18 al niet konden met de cameratijden.
Dat er zich meerdere taxichauffeurs gemeld hebben als getuige.
ah, dat. Dat staat voor mij los van een misdaadscenario ja of nee.
pi_150324848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:12 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Het maakt namelijk WEL uit dat niemand hen heeft gezien
Dit is ook onderdeel van de wetenschappelijke verklaring van FdG. Je kunt hier niet lopen zonder gezien te worden.
pi_150324901
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:36 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Val modder languit: daarna je broekje uitspoelen en de stroom neemt het mee. Je hoort geluiden of wat ook, je gaat ook niet achter je broekje aan...ja dan heb je alleen je slipje nog. Er zijn dingen uit de boom gevist, en ik hoop dat Kris onderweg een kledingstuk heeft gevonden om aan te trekken. Ook daar kunnen lappen, stukken kleding liggen denk ik, iets bruikbaars.
Waarom zou je op dag 1 je spijkerbroekje dat een beetje modderig is geworden gaan uitspoelen?? Dat beetje modder, dat is toch niet zo belangrijk?

En nog steeds de vraag; is dat broekje dan echt vele kilometers door kronkelende rivieren gestroomd en precies bij de 2e kabelbrug aan land terechtgekomen (en daar niet meer weggestroomd)? Van alle bochten en plekken waar dat broekje kan aanspoelen, is het "toevallig" bij de 2e kabelbrug terechtgekomen?

Het is toch veel logischer dat Kris daar is geweest dan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150324920
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom was dat broekje uberhaupt uit dan?
Nee dat hou je lekker aan met een gebroken bekken. 8)7
pi_150324943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef jackie12 het volgende:

Verder maken we met zn allen (misschien) een denkfout inclusief mezelf.

Frank heeft het over de top naar de eerste beek.
Redenerend vanaf "onze" mirador is dat tussen die mirador en de 1e quebrada.

Wat we echter even vergeten is dat Frank en dat team zijn gaan zoeken vanaf de andere kant.
Zij vlogen eerst in een helikopter naar het gebied waar ongeveer de resten en spullen zijn gevonden.
Mocht dit kloppen dan zijn ze (K en L) dus idd langs de 2e quebrada gegaan, de paddock over en zijn ze om 16.30 naar beneden gedonderd.
(beetje de lijn Matteo dus)

Maar ja, waarom dan geen foto's van de 2e quebrada? :)
ik dacht ook heel naïef dat ze vanaf de andere kant zijn begonnen (heb dat gepost) maar uit Frank d G 's verhaal meen ik toch op te maken dat ie in Boquete begonnen is met zn zoektocht.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150325011
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:37 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dit is ook onderdeel van de wetenschappelijke verklaring van FdG. Je kunt hier niet lopen zonder gezien te worden.
Frank vd G is ongetwijfeld de beste forensisch patholoog anatoom die er is.
Maar dat hij onderzoeksleider was van het team in Panama??

Zou dat aan een rechercheur overlaten. Heeft nl niets met zijn vak te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(nu trainen, latersz )
pi_150325106
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:42 schreef jackie12 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:46:23 #194
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150325155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef jackie12 het volgende:

Mocht dit kloppen dan zijn ze (K en L) dus idd langs de 2e quebrada gegaan, de paddock over en zijn ze om 16.30 naar beneden gedonderd.
(beetje de lijn Matteo dus)

Maar ja, waarom dan geen foto's van de 2e quebrada? :)
Als het zo gegaan is als jij hier schetst, ben je het dan met me eens dat K&L niet wisten waar ze mee bezig waren? Om halfvijf achter de paddock, dan ben je niet meer voor donker terug bij het restaurant (en dat is nog zacht uitgedrukt). Maar ik vond zelfs het doorlopen tot voorbij Q1 altijd al vreemd, gezien de verkoudheid en voetblessure van L.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150325288
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:46 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Als het zo gegaan is als jij hier schetst, ben je het dan met me eens dat K&L niet wisten waar ze mee bezig waren? Om halfvijf achter de paddock, dan ben je niet meer voor donker terug bij het restaurant (en dat is nog zacht uitgedrukt).
Sowieso in 2 uurtjes alle paddocks over lijkt me belachelijk veel te snel. Maar sowieso klopt het niet met de nieuwe "verklaring"; die stelt juist dat ze nooit op die paddocks geweest zijn.

quote:
Maar ik vond zelfs het doorlopen tot voorbij Q1 altijd al vreemd, gezien de verkoudheid en voetblessure van L.
Lisanne ziet er niet verkouden uit op de foto's. We hebben 1 berichtje dat ze de avond ervoor "hoestte". Welke voetblessure trouwens? We weten van een scheenblessure, maar die was ouder, niet recent.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150325427
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar sowieso klopt het niet met de nieuwe "verklaring";
Zolang ze 542 nodig hebben als verticale wand zou ik niet te veel waarde hechten aan hun verklaringen.

Het is sowieso niet meer dan één van de vele scenario's spookverhalen.
pi_150325494
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:39 schreef El_Matador het volgende:
Het is toch veel logischer dat Kris daar is geweest dan?
Ik denk ook dat ze daar geweest is. (Niet beetje modder, echt heeel veel.)
pi_150325537
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Zolang ze 542 nodig hebben als verticale wand zou ik niet te veel waarde hechten aan hun verklaringen.

Het is sowieso niet meer dan één van de vele scenario's spookverhalen.
De verklaring van een stel expeditieleden met veul meer ervaring dan wie dan ook afdoen als "sowieso niet veel meer dan" wat wij hier bedenken lijkt me nogal oneerbiedig en zelfoverschattend.

Zeker als deze verklaring de ervoor zo felle Hans K. heeft overtuigd zijn misdrijfscenario (inclusief grot) te laten varen...

_542 is geen verticale wand volgens mij, maar Hans K. stelt dat de foto naar boven is genomen; dus de planten groeien hoger dan de fotograaf. Mij lijkt het juist naar beneden, maar goed, er is door echte experts naar die foto's gekeken, ik ga niet beweren dat ik het beter zou weten dan zij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150325604
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De verklaring van een stel expeditieleden met veul meer ervaring dan wie dan ook afdoen als "sowieso niet veel meer dan" wat wij hier bedenken lijkt me nogal oneerbiedig en zelfoverschattend.
Wat een Vinexmanier van denken weer. :N
pi_150325691
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom zou je op dag 1 je spijkerbroekje dat een beetje modderig is geworden gaan uitspoelen?? Dat beetje modder, dat is toch niet zo belangrijk?

En nog steeds de vraag; is dat broekje dan echt vele kilometers door kronkelende rivieren gestroomd en precies bij de 2e kabelbrug aan land terechtgekomen (en daar niet meer weggestroomd)? Van alle bochten en plekken waar dat broekje kan aanspoelen, is het "toevallig" bij de 2e kabelbrug terechtgekomen?

Het is toch veel logischer dat Kris daar is geweest dan?
Welk bewijs hebben we eigenlijk voor de “zogenaamde” vindplaatsen van Jeans Kris, bekkenbot van Kris en schoen van Lisanne met inhoud, de rugzak en een rib van Kris?
pi_150325706
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:59 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Wat een Vinexmanier van denken weer. :N
Juist niet; zij zijn daar geweest, wij allemaal niet. Wij moeten het doen met 2e hands informatie en kaarten. Zij hebben daar gestaan, zijn die 2e quebrada ingeweest, etc.

Juist denken dat wij het beter zouden weten, zou een "Vinexmanier" zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150325739
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:01 schreef gynaika het volgende:

[..]

Welk bewijs hebben we eigenlijk voor de “zogenaamde” vindplaatsen van Jeans Kris, bekkenbot van Kris en schoen van Lisanne met inhoud, de rugzak en een rib van Kris?
Wat bedoel je met "bewijs"?

De vindplaatsen zijn door Feliciano aan miura (hier) / KingRoad (WS) gecommuniceerd. Aangezien hij de vinder was, kunnen we er wel vanuit gaan dat dat klopt, niet?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150325786
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist niet; zij zijn daar geweest, wij allemaal niet. Wij moeten het doen met 2e hands informatie en kaarten. Zij hebben daar gestaan, zijn die 2e quebrada ingeweest, etc.

Juist denken dat wij het beter zouden weten, zou een "Vinexmanier" zijn.
Neil Armstrong weet ook veul meer van maanlandingen dan jij. :W
pi_150325910
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "bewijs"?

De vindplaatsen zijn door Feliciano aan miura (hier) / KingRoad (WS) gecommuniceerd. Aangezien hij de vinder was, kunnen we er wel vanuit gaan dat dat klopt, niet?
Aangezien ik wel eens miura en KingRoad kan zijn zou ik ook daar niet al te veel waarde aan hechten. :7
pi_150325912
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Neil Armstrong weet ook veul meer van maanlandingen dan jij. :W
Nee, want die is daar net zomin geweest als ik.

Dus nogal kromme vergelijking, aangezien de expeditieleden van deze reis wél en ik (nog) niet in Boquete geweest zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150325999
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want die is daar net zomin geweest als ik.

Dus nogal kromme vergelijking, aangezien de expeditieleden van deze reis wél en ik (nog) niet in Boquete geweest zijn.
FdG is ook niet op zijn lokatie geweest. Het is een scenario, een verzinsel, een hypothese, een false flag.

Hij is alleen op een zandpad geweest waar een dichtbegroeide steile helling naast ligt (zie foto's RtlLN). De rest van hun verhaal is daar niet aanwezig. Geloof me maar.

[ Bericht 5% gewijzigd door 11en30 op 05-03-2015 20:34:49 ]
pi_150326140
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "bewijs"?

De vindplaatsen zijn door Feliciano aan miura (hier) / KingRoad (WS) gecommuniceerd. Aangezien hij de vinder was, kunnen we er wel vanuit gaan dat dat klopt, niet?
We kunnen het aannemen maar wel eens van indianenverhalen gehoord?
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:20:39 #208
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150326450
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:04 schreef jackie12 het volgende:
Wat we echter even vergeten is dat Frank en dat team zijn gaan zoeken vanaf de andere kant.
Zij vlogen eerst in een helikopter naar het gebied waar ongeveer de resten en spullen zijn gevonden.
Mocht dit kloppen dan zijn ze (K en L) dus idd langs de 2e quebrada gegaan, de paddock over en zijn ze om 16.30 naar beneden gedonderd.
Dat klopt ja, bronnen melden dat de locatie van de val zich bevindt op drie dagmarsen lopen van Alto Romero.

Ik neem daarom aan dat de laatste zoektocht daar begonnen is. Is ook vrij logisch, omdat je dan ook alle interessante vindplaatsen meeneemt in het begin.

Blijft de vraag of ze gevallen zijn in de afdaling, of op de weg terug na de 1ste Quebrada in de klim.
pi_150326493
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:12 schreef gynaika het volgende:

[..]

We kunnen het aannemen maar wel eens van indianenverhalen gehoord?
Ja, denk jij dat de vindplaatsen "indianenverhalen" zijn? Waar is alles dat wel gevonden?

Angel P. zegt trouwens live op camera dat het spijkerbroekje bij de 2e kabelbrug gevonden is. Waarom zou hij dat verzinnen/verkeerd zeggen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150327117
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, denk jij dat de vindplaatsen "indianenverhalen" zijn? Waar is alles dat wel gevonden?

Angel P. zegt trouwens live op camera dat het spijkerbroekje bij de 2e kabelbrug gevonden is. Waarom zou hij dat verzinnen/verkeerd zeggen?
Waarom zouden 19 taxichauffeurs zeggen dat ze die meiden hebben afgezet bij de trail?
pi_150327231
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom zouden 19 taxichauffeurs zeggen dat ze die meiden hebben afgezet bij de trail?
Misschien omdat ze zich allen vergisten in welke meiden ze vervoerden en dachten te helpen? Geen idee, dat zou je aan henzelf moeten vragen, lijkt me?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150327356
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom zouden 19 taxichauffeurs zeggen dat ze die meiden hebben afgezet bij de trail?
Ik denk omdat alle taxichauffeurs zich hebben moeten melden. Als een dat niet doet, dan ben je verdacht.
pi_150327417
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien omdat ze zich allen vergisten in welke meiden ze vervoerden en dachten te helpen? Geen idee, dat zou je aan henzelf moeten vragen, lijkt me?
Dat gaat helaas niet meer, ik mis er dan 1...
pi_150327523
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, denk jij dat de vindplaatsen "indianenverhalen" zijn? Waar is alles dat wel gevonden?

Angel P. zegt trouwens live op camera dat het spijkerbroekje bij de 2e kabelbrug gevonden is. Waarom zou hij dat verzinnen/verkeerd zeggen?
Derden die bij een eventueel misdrijf betrokken zijn geweest kunnen de ”gevonden” bezittingen en botresten aangeleverd hebben met een gefingeerde vindplaats erbij.
pi_150327656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef gynaika het volgende:

[..]

Derden die bij een eventueel misdrijf betrokken zijn geweest kunnen de ”gevonden” bezittingen en botresten aangeleverd hebben met een gefingeerde vindplaats erbij.
Het zoekteam van Feliciano bestond uit 10 man (6 inheemsen, 3 uit Boquete en hijzelf). Die mensen liegen dus allemaal om geen enorme beloning van 45.000 dollar op te strijken? Houden allemaal hun mond over de "nep"vindplaatsen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150327774
Komt een indiaan bij F: ik heb hier een tas,
Joh waar heb je die gevonden?
Nou bij de derde bocht naar rechts, pad volgen en op de rotonde de eerste afslag nemen....
pi_150327845
De dreiging van we vermoorden je hele familie maakt meer indruk dan een tas met geld...
pi_150327950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
De dreiging van we vermoorden je hele familie...
Welja, nog een ernstiger beschuldiging...

Kan het nog over feiten gaan of blijven dit soort filmscenario's komen? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150327979
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zoekteam van Feliciano bestond uit 10 man (6 inheemsen, 3 uit Boquete en hijzelf). Die mensen liegen dus allemaal om geen enorme beloning van 45.000 dollar op te strijken? Houden allemaal hun mond over de "nep"vindplaatsen?
De beloning was 30.000 dollar voor het levend vinden van Kris en Lisanne.
Niet voor wat voor vondst dan ook na overlijden.
pi_150328068
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
De dreiging van we vermoorden je hele familie maakt meer indruk dan een tas met geld...
Ze hebben ook wedstrijden scenario's schrijven. Is dat niet een idee?
pi_150328120
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef 11en30 het volgende:

[..]

FdG is ook niet op zijn lokatie geweest. Het is een scenario, een verzinsel, een hypothese, een false flag.

Hij is alleen op een zandpad geweest waar een dichtbegroeide steile helling naast ligt (zie foto's RtlLN). De rest van hun verhaal is daar niet aanwezig. Geloof me maar.
Hij zegt toch duidelijk dat hij naar beneden afgedaald is.
Maar mss vind je hem een leugenaar?
Make my day!
pi_150328134
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:45 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

De beloning was 30.000 dollar voor het levend vinden van Kris en Lisanne.
Niet voor wat voor vondst dan ook na overlijden.
+ 10.000 euro van Tros Vermist! ;)

Maar ok, dan nog zal er een beloning uitgeloofd worden als mensen gaan praten en een "dader" aanwijzen.

Nu zelfs de familie die het meest hamerde op misdrijf dat niet meer zo ziet, denk ik dat vasthouden aan een misdrijf een nogal zinloze zaak is geworden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150328228
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef agter het volgende:

[..]

Hij zegt toch duidelijk dat hij naar beneden afgedaald is.
Maar mss vind je hem een leugenaar?
De voorstelling van gisteren was onderdeel van een strategie of een spookverhaal.
pi_150328291
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom zouden 19 taxichauffeurs zeggen dat ze die meiden hebben afgezet bij de trail?
Het is algemeen bekend dat getuigenverklaringen op veel punten uiteen kunnen lopen...ook al hebben mensen hetzelfde auto-ongeluk gezien, toch noemen ze niet eenduidig dezelfde autokleur.
Make my day!
pi_150328328
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De voorstelling van gisteren was een strategie of een spookverhaal.
Ah, je noemt hem dus een leugenaar.
Make my day!
pi_150328399
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De voorstelling van gisteren was onderdeel van een strategie of een spookverhaal.
lomp. bot en gevoelloos
pi_150328411
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:50 schreef agter het volgende:

[..]

Ah, je noemt hem dus een leugenaar.
De toekomst zal het uitwijzen.

Voorlopig hou ik het op "pics or it didn't happen".

Tot aan het pad en de steile helling lijkt het me best een mogelijk scenario.
Ik heb zelfs een paar geloofwaardige varianten op hun versie gegeven.

[ Bericht 12% gewijzigd door 11en30 op 05-03-2015 20:57:46 ]
pi_150328573
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

lomp. bot en gevoelloos
sterker nog
pi_150328645
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De toekomst zal het uitwijzen.

Voorlopig hou ik het op "pics or it didn't happen".
Ik vind het nogal onbeschoft van je om die beste man, Frank van de Goot, die zich zo ingezet heeft voor de familie, voor leugenaar uit te maken. Zonder bewijzen of onderbouwingen.
Waar haal je het lef vandaan? Echt hoor. Ik sta verteld van je lompheid.
Dit is weer een nieuw dieptepunt.
Make my day!
pi_150328782
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het nogal onbeschoft van je om die beste man, Frank van de G., die zich zo ingezet heeft voor de familie, voor leugenaar uit te maken.
Waar haal je het lef vandaan? Echt hoor. Ik sta verteld van je lompheid.
Leugenaar vind ik ook belachelijk te ver gaan. Wel maakt hij een opmerking over "spookverhalen" maar heeft wel zelf een heel basaal feit als de eerste noodoproep fout in zijn hoofd.

Dat geeft te denken. Zijn expertise neem ik serieus, wat ik zei, maar zo'n lompe fout maken op tv is nogal slordig...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150328858
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

+ 10.000 euro van Tros Vermist! ;)

Maar ok, dan nog zal er een beloning uitgeloofd worden als mensen gaan praten en een "dader" aanwijzen.

Nu zelfs de familie die het meest hamerde op misdrijf dat niet meer zo ziet, denk ik dat vasthouden aan een misdrijf een nogal zinloze zaak is geworden...
Ik denk dat de dood van de taxichauffeur een spaak in het wiel was van het scenario van F vd G

Die had zijn conclusies getrokken en zijn verhaal klaar. Toen werd de dood van de taxichauffeur bekend en zette alles op losse schroeven. Daar was hij zichtbaar niet blij mee.
pi_150328907
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leugenaar vind ik ook belachelijk te ver gaan. Wel maakt hij een opmerking over "spookverhalen" maar heeft wel zelf een heel basaal feit als de eerste noodoproep fout in zijn hoofd.

Dat geeft te denken. Zijn expertise neem ik serieus, wat ik zei, maar zo'n lompe fout maken op tv is nogal slordig...
Dat zou best kunnen.
Maar als die man letterlijk op tv verklaart dat hij afgedaald is op de plek, dan hier over hem schrijven dat hij dat liegt.. Bizar.
Make my day!
pi_150328959
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leugenaar vind ik ook belachelijk te ver gaan. Wel maakt hij een opmerking over "spookverhalen" maar heeft wel zelf een heel basaal feit als de eerste noodoproep fout in zijn hoofd.

Dat geeft te denken. Zijn expertise neem ik serieus, wat ik zei, maar zo'n lompe fout maken op tv is nogal slordig...
Zenuwen spelen ook een rol. Het is ook een heftig verhaal. Een entertainment-programma is wel wat anders dan een opsporing verzocht, waar men wel feiten uitdiept.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:00:25 #234
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150328969
Wie heeft die 19 taxichauffeurs verzonnen?
In de uitzending van gisteravond hadden ze het over 19 getuigenverklaringen.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150329088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Domnivoor het volgende:
Wie heeft die 19 taxichauffeurs verzonnen?
In de uitzending van gisteravond hadden ze het over 19 getuigenverklaringen.
Ja, zo hoor ik het ook. Maar het woord taxichauffeurs zegt hij overigens wel in meervoud.
Make my day!
pi_150329105
Planning B.P.: allerlaatste zoektocht tussen 12 - 16 januari 2015
algemeen bericht voor aanvang zoektocht Frank de G.:
-http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)isanne-gestart.dhtml
- http://www.dvhn.nl/nieuws(...)isanne-12111343.html
- speurhonden zoeken bij de rivier: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zonder-succes.dhtml
Team F. de G.: niet bij de rivier kunnen komen: http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)sanne-deceptie.dhtml
Per helicopter naar het zoekgebied !!: http://nos.nl/artikel/201(...)uw-de-jungle-in.html

Start 6 januari 2015: Team F de G.
Start zondag 11 januari 2015 honden team sluit aan.
Stop/terugtocht 23 januari 2015

zoek nog even verder naar het echte zoekgebied tijdens de uitvoering

[ Bericht 19% gewijzigd door doorgaan op 05-03-2015 22:13:55 ]
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 21:04:08 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_150329163
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef agter het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen.
Maar als die man letterlijk op tv verklaart dat hij afgedaald is op de plek, dan hier over hem schrijven dat hij dat liegt.. Bizar.
Ja, dat is schandalig. Maar daar heeft '11en30' geen boodschap aan.
pi_150329230
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat is schandalig. Maar daar heeft '11en30' geen boodschap aan.
Gewoon iedereen tot op het bot afbranden en zwartmaken die iets vermeldt wat niet in je straatje past.
Wat een manieren, zeg.
Make my day!
pi_150329252
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat is schandalig. Maar daar heeft '11en30' geen boodschap aan.
Wil je even quoten welke uitspraak van mij je hier nu in deze discussie schandalig vindt?
pi_150329272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat klopt ja, bronnen melden dat de locatie van de val zich bevindt op drie dagmarsen lopen van Alto Romero.

Ik neem daarom aan dat de laatste zoektocht daar begonnen is. Is ook vrij logisch, omdat je dan ook alle interessante vindplaatsen meeneemt in het begin.

Blijft de vraag of ze gevallen zijn in de afdaling, of op de weg terug na de 1ste Quebrada in de klim.
Dat moet dan op de terugweg in de klim zijn geweest omdat er bij Q1 foto’s van Kris zijn gemaakt. Zij waren dus heelhuids van de Mirador bij Q1 aangekomen.
pi_150329363
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef agter het volgende:

[..]

Gewoon iedereen tot op het bot afbranden en zwartmaken die iets vermeldt wat niet in je straatje past.
Wat een manieren, zeg.
Hold your horses. Lavenderr komt zo toelichten. Mag jij ook even voor haar doen. Kun je de post waar je je zo over opwindt even quoten?
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:10:02 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150329450
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De voorstelling van gisteren was onderdeel van een strategie of een spookverhaal.
als ik nog op expeditie naar boquete zou gaan zou ik ook zeggen dat vasthouden aan een misdrijf zinloos is
pi_150329522
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:06 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dat moet dan op de terugweg in de klim zijn geweest omdat er bij Q1 foto’s van Kris zijn gemaakt. Zij waren dus heelhuids van de Mirador bij Q1 aangekomen.
Ja, als ik het goed begrijp denkt men nu als meest waarschijnlijke scenario dat Kris en Lisanne terugliepen na op de 1e quebrada geweest te zijn en op het stuk tussen Q1 en de Mirador in een ravijn gedonderd zijn.

Dan nog:
- Mirador - ~13:00
- Q1 - ~14:00
- Q2 - ~14:30
- Paddocks - ~15:00

- Ravijn tussen Q1 en Mirador - ~14:15-14:45
- Eerste noodoproep - ~16:39 (2-2,5 uur NA de val/glijpartij in een ravijn) = eerst 2 uur proberen eruit te komen en dan pas proberen te bellen? Vind ik erg lang...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150329611
quote:
3s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

als ik nog op expeditie naar boquete zou gaan zou ik ook zeggen dat vasthouden aan een misdrijf zinloos is
Dus mijn argument over juist de "misdrijf-ouders" negeer je compleet, maar je vermoedt wel een of andere strategie die ik zou hebben om dat te zeggen? :?

Het wordt steeds goorder hier. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150329675
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, als ik het goed begrijp denkt men nu als meest waarschijnlijke scenario dat Kris en Lisanne terugliepen na op de 1e quebrada geweest te zijn en op het stuk tussen Q1 en de Mirador in een ravijn gedonderd zijn.

Dan nog:
- Mirador - ~13:00
- Q1 - ~14:00
- Q2 - ~14:30
- Paddocks - ~15:00

- Ravijn tussen Q1 en Mirador - ~14:15-14:45
- Eerste noodoproep - ~16:39 (2-2,5 uur NA de val/glijpartij in een ravijn) = eerst 2 uur proberen eruit te komen en dan pas proberen te bellen? Vind ik erg lang...
Kan best mirador - q1 - q2 en weer terug naar q1- richting mirador - ongeluk zijn.
We weten niet waar ze omgekeerd zijn.
Make my day!
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:15:05 #246
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150329714
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, als ik het goed begrijp denkt men nu als meest waarschijnlijke scenario dat Kris en Lisanne terugliepen na op de 1e quebrada geweest te zijn en op het stuk tussen Q1 en de Mirador in een ravijn gedonderd zijn.

Dan nog:
- Mirador - ~13:00
- Q1 - ~14:00
- Q2 - ~14:30
- Paddocks - ~15:00

- Ravijn tussen Q1 en Mirador - ~14:15-14:45
- Eerste noodoproep - ~16:39 (2-2,5 uur NA de val/glijpartij in een ravijn) = eerst 2 uur proberen eruit te komen en dan pas proberen te bellen? Vind ik erg lang...
De een valt en de ander doet er 2 uur over om af te dalen. Vervolgens komen ze allebei niet meer weg.
Bijvoorbeeld.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:15:56 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150329756
quote:
18s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus mijn argument over juist de "misdrijf-ouders" negeer je compleet, maar je vermoedt wel een of andere strategie die ik zou hebben om dat te zeggen? :?

Het wordt steeds goorder hier. :r
het was meer bedoeld als grapje, maar dat was wellicht niet duidelijk
pi_150329775
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef agter het volgende:

[..]

Kan best mirador - q1 - q2 en weer terug naar q1- richting mirador - ongeluk zijn.
We weten niet waar ze omgekeerd zijn.
Ja, ok, dat kan ook. Dan zou er een uurtje bijkomen qua tijd. Of zelfs begin paddocks aangetikt, "nee, hier moeten we niet heen" en dan terug naar de Mirador en in het ravijn vallen.

Dan zijn de foto's van de 2e quebrada dus later gewist of vonden ze het niet nodig foto's te maken.

Zou kunnen inderdaad.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150329798
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, als ik het goed begrijp denkt men nu als meest waarschijnlijke scenario dat Kris en Lisanne terugliepen na op de 1e quebrada geweest te zijn en op het stuk tussen Q1 en de Mirador in een ravijn gedonderd zijn.

Dan nog:
- Mirador - ~13:00
- Q1 - ~14:00
- Q2 - ~14:30
- Paddocks - ~15:00

- Ravijn tussen Q1 en Mirador - ~14:15-14:45
- Eerste noodoproep - ~16:39 (2-2,5 uur NA de val/glijpartij in een ravijn) = eerst 2 uur proberen eruit te komen en dan pas proberen te bellen? Vind ik erg lang...
Toch wel aannemelijk, we weten niet wat zich heeft afgespeeld.
pi_150330010
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:27 schreef jackie12 het volgende:
maar even terugkomen op wat ik net zei over de plek waar ze dan gevallen zouden kunnen zijn vind ik veel belangrijker.

Wat ik me herinner is dat Pitty en Frank met team hun startbasis niet in Boquete was maar ergens anders.
Volgens mij zijn er zelfs beelden van haar dat ze in de helikopter stapt.

Een belangrijk punt om te onderzoeken of dit zo is
Hee Jackie, er waren twee teams: het ene team liep over de Pianista, daar zat Frank bij. Het andere team was met P. en met JvP en de honden, zij gingen deels met helicopter en verder vanuit het noorden overland.
Frank deed dus het zuidelijke gedeelte, overland. Zo had ik het destijds begrepen en zo is het ook in het persbericht van gisteren beschreven.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:26:38 #251
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150330247
quote:
3s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

als ik nog op expeditie naar boquete zou gaan zou ik ook zeggen dat vasthouden aan een misdrijf zinloos is
Als je vasthoudt aan een bepaald scenario is een expeditie zinloos.
Ik hou me alleen vast aan de kabelbruggen :)
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150330507
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef El_Matador het volgende:
- Eerste noodoproep - ~16:39 (2-2,5 uur NA de val/glijpartij in een ravijn) = eerst 2 uur proberen eruit te komen en dan pas proberen te bellen? Vind ik erg lang...
Ja, het kan ...allemaal...maar toch....
pi_150330595
Maar hierboven uit de links af te leiden: team F. de G. en anderen zijn dus per helicopter naar zoekgebied afgereisd.
pi_150330699
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:32 schreef doorgaan het volgende:
Maar hierboven uit de links af te leiden: team F. de G. en anderen zijn dus per helicopter naar zoekgebied afgereisd.
Team F d G was toch ook eerder begonnen dan dat andere team?
Make my day!
pi_150330763
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik hou me alleen vast aan de kabelbruggen
Ja please ! Als ik die op ga ben ik er geweest. dus langs de oever...strompelen tot de nachtfoto met het haasje, (de rotsachtergrond) ..
pi_150330938
--

[ Bericht 100% gewijzigd door agter op 05-03-2015 21:38:48 ]
Make my day!
pi_150330953
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:34 schreef agter het volgende:
Team F d G was toch ook eerder begonnen dan dat andere team?
Ja, Frank en zijn team vertrokken 3 januari en zijn dinsdag 6 januari gestart met de zoektocht samen met 2 locale gidsen:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)kris-en-lisanne.html

herhaal uit dit stuk de insteek van de zoektocht:
RIVIER
De forensische experts gaan met twee lokale gidsen op pad. Het drietal houdt er rekening mee dat de twee vrouwen mogelijk op een steile berghelling zijn uitgegleden en een val van grote hoogte in de rivier hebben gemaakt.

De experts zullen zich tijdens de zoektocht daarom vooral richten op het gebied rond de rivieren in de bergen. "Morgen gaan we naar Boquete, daar krijgen we lokale gidsen mee en dan gaan we naar een deel waar wat resten gevonden zijn, namelijk in de rivier zelf. Daarna is het simpelweg stroomwaarts die rivier op", aldus Frank van de Goot.

[ Bericht 47% gewijzigd door doorgaan op 05-03-2015 22:09:40 ]
pi_150333075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:21 schreef RapaNui het volgende:
Op donderdag 5 maart 2015 19:27 schreef jackie12 het volgende:
maar even terugkomen op wat ik net zei over de plek waar ze dan gevallen zouden kunnen zijn vind ik veel belangrijker.

Wat ik me herinner is dat Pitty en Frank met team hun startbasis niet in Boquete was maar ergens anders.
Volgens mij zijn er zelfs beelden van haar dat ze in de helikopter stapt.

Een belangrijk punt om te onderzoeken of dit zo is
Per helicopter dus.
pi_150334740
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat klopt ja, bronnen melden dat de locatie van de val zich bevindt op drie dagmarsen lopen van Alto Romero.

Ik neem daarom aan dat de laatste zoektocht daar begonnen is. Is ook vrij logisch, omdat je dan ook alle interessante vindplaatsen meeneemt in het begin.

Blijft de vraag of ze gevallen zijn in de afdaling, of op de weg terug na de 1ste Quebrada in de klim.
Ik denk dat we inderdaad verkeerd zaten inclusief mezelf.
Doorgaan zei het net ook al.
Frank vd G en Pitty gingen zoeken naar resten dus waarom zou je dan bij de mirador gaan zoeken?
Frank zei ook "bij het einde van de Piansta" Ik denk dat hij daarmee de hele trail bedoelde
pi_150335099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:46 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Als het zo gegaan is als jij hier schetst, ben je het dan met me eens dat K&L niet wisten waar ze mee bezig waren? Om halfvijf achter de paddock, dan ben je niet meer voor donker terug bij het restaurant (en dat is nog zacht uitgedrukt). Maar ik vond zelfs het doorlopen tot voorbij Q1 altijd al vreemd, gezien de verkoudheid en voetblessure van L.
Als het klopt wat Perico zegt en Doorgaan net met bronnen kwam dat het NIET tussen de mirador en de 1e quebrada is gebeurd dan hebben de Kremers een verhaal aangenomen die in mijn ogen echt nergens op slaat.
Ik blijf erbij, Kris en Lisanne zijn niet verder gekomen dan de 1e quebrada.
Als er een ongeluk is gebeurd op de terugweg tussen die 1e quebrada en de mirador omdat daar ravijnen zitten dan sta ik daar absoluut voor open.
pi_150335137
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik denk dat we inderdaad verkeerd zaten inclusief mezelf.
Doorgaan zei het net ook al.
Frank vd G en Pitty gingen zoeken naar resten dus waarom zou je dan bij de mirador gaan zoeken?
Frank zei ook "bij het einde van de Piansta" Ik denk dat hij daarmee de hele trail bedoelde
Hier vind je info van de laatste zoekaktie, kijk bij 16 januari
https://twitter.com/photospain
pi_150335182
Toch hier de video van Okke Ornstein nog even:
Op 25: 10 zegt de vrouw van het Ned/Am echtpaar dat ze met elkaar (de mensen die op Pianista wonen) betaald hebben voor een privédetective; aan de hand daarvan kwamen getuigenissen en een tijdschema.
Dan zegt ze op 26:01 ze gingen hiking schoenen halen, hebben een taxi genomen en zouden een tuin gaan bezoeken???!!!

Dit is dan nieuwe informatie.
pi_150335297
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:49 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Hier vind je info van de laatste zoekaktie, kijk bij 16 januari
https://twitter.com/photospain
pi_150335586
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:49 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Hier vind je info van de laatste zoekaktie, kijk bij 16 januari
https://twitter.com/photospain
Ja, dank, maar ook niet van het gebied zelf helaas.
pi_150335961
En dan nog wat:

Frank vd G werd door de ouders gevraagd.

Er waren 3 opties

1- verdwalen
2- ongeluk
3- misdrijf

Hans had in Nederland al tegen Frank gezegd dat het 1 pad was en kwam daar in Panama zelf ook achter dus door verdwalen een streep
Hans had tegen Frank al gezegd dat een misdrijf onwaarschijnlijk is omdat er nog naar 112 is gebeld in de dagen erna. Dus in Nederland ging daar wat betreft Frank ook een streep door

Wat bleef er dan nog over?

Precies, een ongeluk.

Het enige wat Frank nog even moest vinden was een plek waar je een ongeluk kon krijgen en die vond ie met hulp van de gidsen.
pi_150336155
Video Okke Ornstein vermeldt ook
op 27:33 http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/
:
Als je in Panama blijkbaar besluit om een getuigenis af te leggen (als je iets weet of behulpzaam wilt zijn) dan kun je naar El Personaría:daar kun je je hele verhaal vertellen, ze spreken er echter geen Engels, alleen maar Spaans. Mensen nemen een tolk mee of gaan er niet heen. Actief getuigenissen opnemen is blijkbaar niet de gewoonte begrijp ik hier uit.

http://www.proz.com/kudoz(...)unicipal_panama.html
pi_150336331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:07 schreef doorgaan het volgende:
Video Okke Ornstein vermeldt ook
op 27:33 http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/
:
Als je in Panama blijkbaar besluit om een getuigenis af te leggen (als je iets weet of behulpzaam wilt zijn) dan kun je naar El Personaría:daar kun je je hele verhaal vertellen, ze spreken er echter geen Engels, alleen maar Spaans. Mensen nemen een tolk mee of gaan er niet heen. Actief getuigenissen opnemen is blijkbaar niet de gewoonte begrijp ik hier uit.

http://www.proz.com/kudoz(...)unicipal_panama.html
Klopt de inhoud van deze video is hier al meerdere keren bsproken, al een tijd geleden.

Er is nooit actief naar getuigen gezocht door de politie, alleen door de prive detective en door de expats.
pi_150336537
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:48 schreef jackie12 het volgende:
Als er een ongeluk is gebeurd op de terugweg tussen die 1e quebrada en de mirador omdat daar ravijnen zitten dan sta ik daar absoluut voor open.
Qua plek houd ik alles open. Kan in elke ravijn van grote hoogte. Ik ken het gebied niet, ben er niet naar beneden geweest zoals F. de G en heb geen originele foto's gezien.

Ik denk steeds de paddocks zijn ze niet over gegaan, maar hoe en wat dan wel...ik weet het ook niet!! Omgedraaid bij de 1eQ...terug? eerst naar de 2eQ? en toen....voor mij ook een vraagteken.
Dus nee ik pretendeer niks.
pi_150336614
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:48 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als het klopt wat Perico zegt en Doorgaan net met bronnen kwam dat het NIET tussen de mirador en de 1e quebrada is gebeurd dan hebben de Kremers een verhaal aangenomen die in mijn ogen echt nergens op slaat.
Ik blijf erbij, Kris en Lisanne zijn niet verder gekomen dan de 1e quebrada.
Als er een ongeluk is gebeurd op de terugweg tussen die 1e quebrada en de mirador omdat daar ravijnen zitten dan sta ik daar absoluut voor open.
Daar heb ik Perico ook in bevestigd, in de klim van Q1 naar de Mirador een ongeluk gekregen door blijkbaar een misstap. En dat is mogelijk.
pi_150336617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:11 schreef Grijzemassa het volgende:
Klopt de inhoud van deze video is hier al meerdere keren bsproken, al een tijd geleden.
Ja...ik vind m nu weer intrigerend omdat zij TUIN BEZOEKEN NOEMT. Waar komt dat vandaan?
Bedoelt ze Boquete Garden (Inn)?
pi_150336685
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef jackie12 het volgende:

Het enige wat Frank nog even moest vinden was een plek waar je een ongeluk kon krijgen en die vond ie met hulp van de gidsen.
Hij vond een plek die het in zich heeft om een ongeluk te krijgen tussen de mirador en Q1.
Waar je zo 40-70m lager een rivier (welke??) in kan tuimelen.

Of hij ook een plek vond die het in zich heeft om in opgesloten te worden, met watervallen en hoge rotswanden is niet beantwoord. In de uitzending werd daarvoor foto 542 opgevoerd. Maar in het persbericht staat dat hij dat daar beneden zou hebben aangetroffen.

Hij vond niet lokatie 542 en 550.

[ Bericht 3% gewijzigd door 11en30 op 05-03-2015 23:49:36 ]
pi_150336747
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef gynaika het volgende:
Daar heb ik Perico ook in bevestigd, in de klim van Q1 naar de Mirador een ongeluk gekregen door blijkbaar een misstap. En dat is mogelijk.
Kan heel goed. Waar alles is gevonden, dat is een apart verhaal en alleen ter plaatse te onderzoeken door experts denk ik of dat rijmt. Nu ontbreekt dat laatste stukje en dat is best wel onbevredigend.
pi_150336824
tl;dr

[ Bericht 61% gewijzigd door 11en30 op 05-03-2015 23:50:35 ]
pi_150336869
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:18 schreef 11en30 het volgende:
Hij vond niet lokatie 542 en 550.
Nee en geen gekleurde vloeistoffen in de rivier(en). Jammer.
pi_150336943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Ja...ik vind m nu weer intrigerend omdat zij TUIN BEZOEKEN NOEMT. Waar komt dat vandaan?
Bedoelt ze Boquete Garden (Inn)?
Ik zie niet in wat het uitmaakt. Ze zijn de Pianista gaan lopen en niet teruggekomen.
Ergens achter de mirador is het misgegaan. Alle tuinen zijn voor de mirador.
Ik vermoed dat er Boquete Garden Inn bedoeld wordt.
pi_150337260
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey Dr., welkom terug (voor eventjes).

Ik kan de "verklaring" van nu niet rijmen met de feiten (als je een grote val maakt -30 tot 40 meter las ik- dan breek je sowieso iets, is het niet de spullen in de rugzak dan toch zeker je linkerbeen -Lisanne- en bekken/rib -Kris-), maar als de ouders dit geloven heb ik daar respect voor.

Qua "onderzoek" valt er inderdaad weinig meer te doen.

Ik denk zelf toch eerder aan elkaar kwijtgeraakt zijn dan aan een val. Niemand van de onderzoekers denkt daaraan (meiden gescheiden) maar het is voor mij de enige verklaring hoe ze zo belachelijk ver naar het noorden gegaan kunnen zijn.

De omgekomen taxichauf heeft bij nader inzien ook niet met Kris en Lisanne te maken gehad.

Manipulatie van telefoonoproepen is inderdaad te ridicuul voor woorden.
Mata goed dat je weer ontband bent. Die val hoeft geen 40 meter te zijn, je kan ook een paar meter glijden op een richel belanden, de ene helpt de ander en nog meer problemen of verder wegglijden. Kwijtraken is ook nog steeds een optie
pi_150337659
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:23 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik zie niet in wat het uitmaakt. Ze zijn de Pianista gaan lopen en niet teruggekomen.
Ergens achter de mirador is het misgegaan. Alle tuinen zijn voor de mirador.
Ik vermoed dat er Boquete Garden Inn bedoeld wordt.
Het zou helpen 31 maart en/of 1 april beter in beeld te krijgen. Maar de kans wordt nu wel klein dat dit ooit gebeurd.
Hoe kwamen ze op het idee, hoe zouden ze erheen gegaan zijn. Welke dag, kwamen ze daar mensen tegen?
Die vrouw op de video spreekt ook over: ""na een beetje heen en weer rijden met de taxi"?
Maar dit blijft open.
pi_150337663
Het scenario van een ongeluk is niet verkeerd. Alleen de lokatie is nog erg vaag omdat ze het plaatsen tussen mirador en Q1 en er geen foto's van tonen maar 542 als bewijs van rotswand omhoog en insluiting gebruiken. En het verklaart ook niet waarom ze niet gevonden zijn.
pi_150337736
Mensen: Truste allemaal.
pi_150339318
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:05 schreef agter het volgende:
Dat het bekken bij de ligamenten los gegaan is, duidt overigens wel op een flinke kracht. Dat scheurt niet zo makkelijk, en ligamenten vergaan ook niet snel.

Ouder1 weet daar meer over te vertellen.
Het gaat na verloop van tijd zonder kracht los door vertering van de ligamenten.
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leugenaar vind ik ook belachelijk te ver gaan. Wel maakt hij een opmerking over "spookverhalen" maar heeft wel zelf een heel basaal feit als de eerste noodoproep fout in zijn hoofd.
Fout gezegd en fout in het hoofd is niet hetzelfde. Ik herinner me een discussie die woedde (en nog steeds woedt) over over een bijzin die de later vermoorde Benazhir Bh. tegen David Fr. (Engels woord voor als het vriest) zei: "Omar Sh., the man who murdered Osama bin-L. (Duits voor winkel)."
Mensen met een beetje gezond verstand snapten dat ze zich versprak. Bhu. zei het terloops, zoals je iets zegt wat allang bekend is, en David F. reageerde niet eens. Bekend was wel (officieus), en daar doelde Bhut. wsch. op, dat Dat Omar She. Daniel P. vermoord had. Maar die P. was dan ook vermoord, en Osama Bin Ldn. leefde nog (het interview was in 2007) Maar niks hoor, de complotters houden vol, en zien elke verplaatsing van de video als bewijs voor een doofpot:

http://littlecountrylost.(...)shiekh-murdered.html
quote:
Dat geeft te denken. Zijn expertise neem ik serieus, wat ik zei, maar zo'n lompe fout maken op tv is nogal slordig...
Ja, het geeft te denken, en dat doe ik ook: ik denk dat vergissen menselijk is, en dat Frank (v?)dG een mens is.
pi_150339387
Hoe past de activiteit op de telefoons in dit scenario? http://i1.minus.com/ibgctQGGYkMhOV.png

Eerste waar ik aan denk: noodoproep met de iPhone, 10 minuutjes later met de Samsung. Als je net 70 meter naar beneden gestort bent en je heup in stukken gebroken is, ben je dan in staat om je telefoon uit je broekzak te pakken en 112 te bellen? Hoe aannemelijk is dat?
pi_150339434
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:58 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik denk dat de dood van de taxichauffeur een spaak in het wiel was van het scenario van F vd G

Die had zijn conclusies getrokken en zijn verhaal klaar. Toen werd de dood van de taxichauffeur bekend en zette alles op losse schroeven. Daar was hij zichtbaar niet blij mee.
Hij keek zoals een evolutiebioloog kijkt tijdens een lezing, als er iemand roept dat de wereld in zes dagen geschapen is. Een erg beleefde bioloog dan, een gemiddelde zal zijn ergernis minder goed verbergen.
pi_150339444
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:19 schreef 11en30 het volgende:
Hoe past de activiteit op de telefoons in dit scenario? http://i1.minus.com/ibgctQGGYkMhOV.png

Eerste waar ik aan denk: noodoproep met de iPhone, 10 minuutjes later met de Samsung. Als je net 70 meter naar beneden gestort bent en je heup in stukken gebroken is, ben je dan in staat om je telefoon uit je broekzak te pakken en 112 te bellen? Hoe aannemelijk is dat?
Niet.

Ik houd een deur open voor een val in een ravijn tussen quebrada 1 en de mirador maar dan moet daar ook de steen liggen.
Verder slaat het hele belgedrag in welk ongeval of verdwaalscenario helemaal nergens op
pi_150339537
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:21 schreef jackie12 het volgende:

[..]

maar dan moet daar ook de steen liggen.
Eens. En die is nog niet gevonden. Gaat ook niemand meer naar zoeken. Dat vind ik verdacht. Ben je er bijna, volgens je persbericht dan, zeg je meh laat maar zitten die exacte nachtlokatie.

Ik vind HK een sympathieke gast en ik denk niet dat hij zo onverschillig is als hij zich gisteren voordeed.
pi_150339573
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:19 schreef 11en30 het volgende:
Hoe past de activiteit op de telefoons in dit scenario? http://i1.minus.com/ibgctQGGYkMhOV.png

Eerste waar ik aan denk: noodoproep met de iPhone, 10 minuutjes later met de Samsung. Als je net 70 meter naar beneden gestort bent en je heup in stukken gebroken is, ben je dan in staat om je telefoon uit je broekzak te pakken en 112 te bellen? Hoe aannemelijk is dat?
Als ze echt in dat ravijn van 50-60 meter gedonderd zijn, kan het de eerste (in onze ogen bar weinige; 2) noodoproepen wel verklaren. Als je in een dal zit waar je niet uitkomt, probeer je het ieder een keer en probeer je het 's ochtends verderop of misschien er al uitgeklommen stroomafwaarts wel.

Telefoon zat niet in de broekzak, maar in de rugzak, denk ik.

Oh en Justin, iemand die eerst begint over spookverhalen, zich op de borst klopt een serieus onderzoeker te zijn, maar zo'n "slordigheidsfoutje" maakt in de paar zinnetjes die hij "zenuwachtig" :') op tv uitspreekt, is natuurlijk zwaar onprofessioneel. Heel anders dan Martijn Fr. ook, want hij was geen onderzoeker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150339672
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:58 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik denk dat de dood van de taxichauffeur een spaak in het wiel was van het scenario van F vd G

Die had zijn conclusies getrokken en zijn verhaal klaar. Toen werd de dood van de taxichauffeur bekend en zette alles op losse schroeven. Daar was hij zichtbaar niet blij mee.
Zoals ik gisteren al zei denk ik niet dat dit gisterochtend in de planning stond van zowel Hans als Frank.
Pas nadat de Telegraaf opende met de dood van de taxichauffeur is denk ik besloten om direct actie te ondernemen.
En aan de trui van Frank te zien had ie een vrije dag en was ie nog niet thuis geweest.

Ik denk zelfs Grijzemassa, en dat is een compliment, dat als jij dinsdagavond niet met dit nieuws hier op FOK was gekomen dat zij helemaal niet bij Umberto hadden gezeten.
RTV Utrecht kwam er als eerste mee en die leest duidelijk hier mee :)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:34:03 #287
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150339734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:21 schreef jackie12 het volgende:
Niet.

Ik houd een deur open voor een val in een ravijn tussen quebrada 1 en de mirador maar dan moet daar ook de steen liggen.
Verder slaat het hele belgedrag in welk ongeval of verdwaalscenario helemaal nergens op
De nachtfoto's getuigen ook van een mobiele fotonemer, die aan de wandel is. Als de val dan al op 1 april is, is de plek waar ze zijn terechtgekomen, al dan niet met ernstig letsel, geen echte 'gevangenis'.
pi_150339771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:30 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Zoals ik gisteren al zei denk ik niet dat dit gisterochtend in de planning stond van zowel Hans als Frank.
Pas nadat de Telegraaf opende met de dood van de taxichauffeur is denk ik besloten om direct actie te ondernemen.
En aan de trui van Frank te zien had ie een vrije dag en was ie nog niet thuis geweest.

Ik denk zelfs Grijzemassa, en dat is een compliment, dat als jij dinsdagavond niet met dit nieuws hier op FOK was gekomen dat zij helemaal niet bij Umberto hadden gezeten.
RTV Utrecht kwam er als eerste mee en die leest duidelijk hier mee :)
Het lichtelijk overdreven bedanken van HT zou ook op een (spoed) gunst kunnen wijzen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:36:54 #289
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_150339799
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:35 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Het lichtelijk overdreven bedanken van HT zou ook op een (spoed) gunst kunnen wijzen.
Kennelijk vergeet men hier dat het om een emotionele en traumatische gebeurtenis gaat.
pi_150339813
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:34 schreef Perico het volgende:

[..]

De nachtfoto's getuigen ook van een mobiele fotonemer, die aan de wandel is. Als de val dan al op 1 april is, is de plek waar ze zijn terechtgekomen, al dan niet met ernstig letsel, geen echte 'gevangenis'.
De volgorde zou nog kunnen wijzen op een verblijf boven op de oever en niet beneden in de rivierbedding. Dat is de richting van de verplaatsing.
pi_150339838
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:19 schreef 11en30 het volgende:
Hoe past de activiteit op de telefoons in dit scenario? http://i1.minus.com/ibgctQGGYkMhOV.png

Eerste waar ik aan denk: noodoproep met de iPhone, 10 minuutjes later met de Samsung. Als je net 70 meter naar beneden gestort bent en je heup in stukken gebroken is, ben je dan in staat om je telefoon uit je broekzak te pakken en 112 te bellen? Hoe aannemelijk is dat?
Heb je al uitgezocht of dat bekken niet gewoon later door vertering van het weefsel uiteengevallen kan zijn?
O, en je conclusie over horizontaal op foto 542 deel ik niet. Vooral niet dat het zo duidelijk is. Je noemt een boomstam waarvan je maar aanneemt dat het een boomstam is. Wat er te zien is als 'verdorde blaadjes' ligt bijna allemaal op plekken die juist kloppen als het een verticale wand is, er ligt niet één op een plek waar dat niet kan in dat geval, en ook niet één waar ze bij uitstek zouden blijven liggen in dat geval: waar dat zogenaamde sediment van RapaNui zo horizontaal ligt te zijn. Ik heb voorlopig even geen zin meer, omdat jij iedereen die het anders ziet wegzet als blind voor wat overduidelijk te zien is. Dus inclusief Hans K., Frank de G. en enkele posters hier.

Maar ik zal de details omcirkelen die vlgs mij in de richting wijzen dat het een verticale wand is, en als ik weer zin krijg, de foto met die cirkeltjes posten.
pi_150339932


[ Bericht 100% gewijzigd door vronie op 06-03-2015 00:46:27 ]
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:48:13 #293
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150339988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:46 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ze hebben ook wedstrijden scenario's schrijven. Is dat niet een idee?
Dat zijn geen wedstrijden.... Wat win je?... Dom verhaal dit
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:51:33 #294
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150340046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:33 schreef Saarah het volgende:

[..]

Lol.

Ja, ik vind het echt een rare manier van denken.
We weten iets niet DUS het is niet gebeurd/ze zijn niet gezien/... Rare logica (en absoluut een logica die niet klopt).
Soort van leedvermaak? Succes met je carrière...
  vrijdag 6 maart 2015 @ 00:56:26 #295
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150340136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Domnivoor het volgende:
Wie heeft die 19 taxichauffeurs verzonnen?
In de uitzending van gisteravond hadden ze het over 19 getuigenverklaringen.
juist, Jackie had dus wel gelijk...
pi_150340142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:03 schreef doorgaan het volgende:
Planning B.P.: allerlaatste zoektocht tussen 12 - 16 januari 2015
algemeen bericht voor aanvang zoektocht Frank de G.:
-http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)isanne-gestart.dhtml
- http://www.dvhn.nl/nieuws(...)isanne-12111343.html
- speurhonden zoeken bij de rivier: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zonder-succes.dhtml
Team F. de G.: niet bij de rivier kunnen komen: http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)sanne-deceptie.dhtml
Per helicopter naar het zoekgebied !!: http://nos.nl/artikel/201(...)uw-de-jungle-in.html

Start 6 januari 2015: Team F de G.
Start zondag 11 januari 2015 honden team sluit aan.
Stop/terugtocht 23 januari 2015

zoek nog even verder naar het echte zoekgebied tijdens de uitvoering
Ik kwam enkele dagen geleden een bericht hier tegen ik dacht een Twitter bericht van JvP over de zoek tochten.
Het eerste team ging zoeken bij Alto Romero en het tweede team bij Rambala?

[ Bericht 0% gewijzigd door vronie op 06-03-2015 01:06:50 ]
  vrijdag 6 maart 2015 @ 01:02:21 #297
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150340233
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:56 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik kwam enkele dagen geleden een bericht hier tegen ik dacht een Twitter bericht van NvP over de zoek tochten.
Het eerste team ging zoeken bij Alto Romero en het tweede team bij Rambala?
goeie post!
pi_150340302
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:39 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Heb je al uitgezocht of dat bekken niet gewoon later door vertering van het weefsel uiteengevallen kan zijn?
Lol nee. Ik vind het leuk om hier en daar mee te construeren aan de scenario's van anderen maar verder dan dat ga ik niet.
pi_150340317
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Oh en Justin, iemand die eerst begint over spookverhalen, zich op de borst klopt een serieus onderzoeker te zijn, maar zo'n "slordigheidsfoutje" maakt in de paar zinnetjes die hij "zenuwachtig" :') op tv uitspreekt, is natuurlijk zwaar onprofessioneel.
D'r zitten hier duidelijk mensen de niet-voor-rede-vatbaar-modus. Een paar zeggen dat een TV-uitzending van RTL hals over kop werd gepland, omdat "ze" zenuwachtig werden (en dat kennelijk met een vingerknip zomaar even konden verordonneren), en nu jij met zo tekeer gaan over een foutje, waarvan ik maar even aanneem dat het idd een foutje is, en niet op grond van een nog onbekende correctie gezegd.

Gaat wel weer over denk ik, die modus. Maar zo niet, dan zou ik serieus overwegen, als ik jou was, dat het overlijden van die taxichauffeur te maken heeft met een hier op FOK! ontstaan plan onder de echte kenners, niet om te kopen en voor de duvel niet bang, om al dat onprofessionele werk over te doen, maar dan zoals het hoort, oftewel zoals het op CSI te zien is.
pi_150340321
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:56 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik kwam enkele dagen geleden een bericht hier tegen ik dacht een Twitter bericht van NvP over de zoek tochten.
Het eerste team ging zoeken bij Alto Romero en het tweede team bij Rambala?
Ik ga misschien nu iets heel lelijks zeggen.
Bij mij komt het een beetje over dat Hans (geen man van de wereld maar wel slim en jongens wat een respect hoe hij in de media iedere keer is!) zich vastklampt aan mensen die in zijn ogen meer expertise hebben dan hij.
Eerst Pitty. (wat deed ze veel voor hen...not!)
Daarna de oud-rechercheurs. (geen idee hoe dat is verlopen maar als de rechercheurs denken aan een misdrijf en Hans nu opeens aan een ongeluk zal dat ook wel niet echt lekker zijn)
En als laatste Frank.
Deze beste F.P.A zijn ze gaan volgen en geloven.
Gek? NEE natuurlijk niet!
Die arme mensen leven al een jaar in een hel.
Dochter vermist en je leeft daarna in onzekerheid. Wie kan hun helpen om aan die onzekerheid een einde te maken, precies Frank.

Of je nou aan verdwalen dacht of aan een misdrijf...tjonge jonge wat een lulverhaal van Frank.
Hij ging naar Panama op zoek naar een ongeluk.
En die vond ie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')