abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150340402
Nieuws

http://www.eenvandaag.nl/(...)s%20en%20Lisanne.pdf

BREAKING - Families: Kris en Lisanne zijn verongelukt (RTV Utrecht) - NOS
BREAKING - Taxichauffeur die Kris en Lisanne naar de Pianista vervoerde dood in een rivier aangetroffen - veel vragen rondom zijn plotselinge dood - Nieuws op rtvutrecht.nl - Nieuws op TVN-2 (Spaanstalig)

In de herhaling - Pauw & Witteman 28 april 2014 - met samenvatting en screencaps van de kaart die Kris en Lisanne vermoedelijk hadden & korte samenvattinkjes van NOS-video's en La Prensa-artikel
Uitgebreide analyse van de fototijden door Perico

Antwoorden voor Kris

Voor het maken van kaarten hebben we 5 mogelijkheden tot onze beschikking
elk met hun voor- en nadelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-3-2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van de wandeling
SPOILER
Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto's
SPOILER
Interviews, getuigen & zoekacties
SPOILER
Nieuwslinks & Informatie op video
SPOILER
Mirador en paddocks video Edwin & Friends
SPOILER
Extra informatie
SPOILER
Status HERE-kaart van het gebied (samenwerking van de users in dit topic)
SPOILER
pi_150340481
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:34 schreef Perico het volgende:

[..]

De nachtfoto's getuigen ook van een mobiele fotonemer, die aan de wandel is. Als de val dan al op 1 april is, is de plek waar ze zijn terechtgekomen, al dan niet met ernstig letsel, geen echte 'gevangenis'.
Geen echte gevangenis? Dat is wel heel zacht uitgedrukt. Wat ik zie op de foto's is een luxe oord, compleet met sauna en tropisch zwemparadijs. Eindeloze wandelpaden, de Nijmeegse vierdaagse kon je er lopen. Eigenlijk is de rest van de wereld een gevangenis. Wat ik mis is een foto van de uitgang, maar die zal vast gewist zijn of geshopt.
pi_150340543
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:07 schreef JustinCase het volgende:

[..]

D'r zitten hier duidelijk mensen de niet-voor-rede-vatbaar-modus. Een paar zeggen dat een TV-uitzending van RTL hals over kop werd gepland, omdat "ze" zenuwachtig werden (en dat kennelijk met een vingerknip zomaar even konden verordonneren), en nu jij met zo tekeer gaan over een foutje, waarvan ik maar even aanneem dat het idd een foutje is, en niet op grond van een nog onbekende correctie gezegd.

Gaat wel weer over denk ik, die modus. Maar zo niet, dan zou ik serieus overwegen, als ik jou was, dat het overlijden van die taxichauffeur te maken heeft met een hier op FOK! ontstaan plan onder de echte kenners, niet om te kopen en voor de duvel niet bang, om al dat onprofessionele werk over te doen, maar dan zoals het hoort, oftewel zoals het op CSI te zien is.
Jij vindt het niet op zijn minst slordig en op zijn hoogst zwaar onprofessioneel om zoiets fout te zeggen? Het gaat niet over een minuutje noodoproep verkeerd hebben ergens in de laatste dagen, maar een uur (!) verschil in de noodoproep, de belangrijkste; de eerste?

Zeker als hij zelf begint over "spookverhalen" en daarmee zich stelt boven mensen die de feiten niet volgen, nogal ironisch, niet?

In die paar minuutjes op tv. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150340607
Doorgaan!

Zolang we niet weten waar ze zijn gevallen.
We niet weten waar die steen is.
En er teveel vragen zijn voor wie wat ook denkt.

Ik sprong gister in de "ik stop er mee modus" want ergens is het wel zo dat als de ouders er vrede mee hebben wie ben ik dan..?"

Maar het verhaal van gister is zo onbevredigend dat zelfs IK nu naar Panama wil voor mij part met Mata en Domnivoor (lekker koffie drinken bij Baru als ie niet in Duitsland is)
Ik wil de steen zien
Ik wil de ravijn zien
Ik wil zien waarom ik ongelijk heb met mn scenario
pi_150340626
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij vindt het niet op zijn minst slordig en op zijn hoogst zwaar onprofessioneel om zoiets fout te zeggen? Het gaat niet over een minuutje noodoproep verkeerd hebben ergens in de laatste dagen, maar een uur (!) verschil in de noodoproep, de belangrijkste; de eerste?

Zeker als hij zelf begint over "spookverhalen" en daarmee zich stelt boven mensen die de feiten niet volgen, nogal ironisch, niet?

anderhalf uur of 2 uur en 3 kwartier is een groooot verschil.
Maar dat zei ik ook al bij Martijn F toen was je wat minder kritisch
pi_150340638
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:39 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Maar ik zal de details omcirkelen die vlgs mij in de richting wijzen dat het een verticale wand is, en als ik weer zin krijg, de foto met die cirkeltjes posten.
Al zie je er Justin Bieber in. Ik neem dat zo van je aan. Dat jij dat erin ziet.
pi_150340639
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:19 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Geen echte gevangenis? Dat is wel heel zacht uitgedrukt. Wat ik zie op de foto's is een luxe oord, compleet met sauna en tropisch zwemparadijs. Eindeloze wandelpaden, de Nijmeegse vierdaagse kon je er lopen. Eigenlijk is de rest van de wereld een gevangenis. Wat ik mis is een foto van de uitgang, maar die zal vast gewist zijn of geshopt.
Droeftoeter... Waar praat je over? Heb je hem ooit gelopen die 4 daagse
pi_150340643
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:O

Als hij per ongeluk duizendveertien gezegd had, had 'ie er tien eeuwen naast gezeten. Boeie

quote:

:O :O :O
pi_150340646
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:30 schreef jackie12 het volgende:

RTV Utrecht kwam er als eerste mee en die leest duidelijk hier mee :)
Ik blijf de zelfoverschatting hier werkelijk verbazingwekkend vinden...

Jij denkt dat NvP en alle andere Spaanssprekenden betrokken bij dit alles (Arrocha en anderen) geen enkele seconde Panamees nieuws volgen (de dood van Leo), maar well een of ander topic op een internetforumpje volgen?

Ik heb niet de minste illusie dat er ook maar iemand geinteresseerd is in ons gelul, en dat houdt ook het mijne in.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150340666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Droeftoeter... Waar praat je over? Heb je hem ooit gelopen die 4 daagse
Als Perico maar snapt wat ik bedoel
pi_150340671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:31 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Als Perico maar snapt wat ik bedoel
Spookie...
pi_150340673
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik blijf de zelfoverschatting hier werkelijk verbazingwekkend vinden...

Jij denkt dat NvP en alle andere Spaanssprekenden betrokken bij dit alles (Arrocha en anderen) geen enkele seconde Panamees nieuws volgen (de dood van Leo), maar well een of ander topic op een internetforumpje volgen?

Ik heb niet de minste illusie dat er ook maar iemand geinteresseerd is in ons gelul, en dat houdt ook het mijne in.
Dat ze jouw gelul minder interessant vinden dan de mijne neem ik direct van je aan :)

Toen Frank en Hans gister begonnen over wilde verhalen ...natuurlijk lezen ze mee!
pi_150340675
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:28 schreef jackie12 het volgende:

[..]

anderhalf uur of 2 uur en 3 kwartier is een groooot verschil.
Maar dat zei ik ook al bij Martijn F toen was je wat minder kritisch
Martijn is slachtoffer. Frank van de G. is professioneel onderzoeker.
Martijn deed een uitspraak over spookverhalen en maakte een foutje. Frank doet een veel harder uitspraak over spookverhalen, stelt zich erboven en maakt dan, precies op het punt waar zijn hypothese (het wordt m.i. pas een theorie als hij de exacte fotolocatie wist te vinden) op hangt, een grove fout.

Ja, ik zie grote verschillen tussen die twee.

pi_150340696
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Martijn is slachtoffer. Frank van de G. is professioneel onderzoeker.
Martijn deed een uitspraak over spookverhalen en maakte een foutje. Frank doet een veel harder uitspraak over spookverhalen, stelt zich erboven en maakt dan, precies op het punt waar zijn hypothese (het wordt m.i. pas een theorie als hij de exacte fotolocatie wist te vinden) op hangt, een grove fout.

Ja, ik zie grote verschillen tussen die twee.
we zijn het in ieder geval over eens: de noodoproepen waren pas om 16.39 uur en na de laatste foto van 13.54 uur was dat precies 2 uur en 3 kwartier.
pi_150340712
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:31 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat ze jouw gelul minder interessant vinden dan de mijne neem ik direct van je aan :)
Daar wordt op WS anders over gedacht. En hier ook bij een flink aantal.

quote:
Toen Frank en Hans gister begonnen over wilde verhalen ...natuurlijk lezen ze mee!
Oh ja, want die verhalen komen van FOK!, niet via andere kanalen. :')

Daarom zeiden ze ook "die paar gekkies op een forum lopen constant spookverhalen rond te strooien, met name die jackie12, die niet zuiver kan redeneren". Dat zeiden ze namelijk, hoor je dat niet in de uitzending?

pi_150340720
Vergiste hij zich of had hij de juiste tijd en hebben wij BS info hier?
pi_150340725
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:33 schreef jackie12 het volgende:

[..]

we zijn het in ieder geval over eens: de noodoproepen waren pas om 16.39 uur en na de laatste foto van 13.54 uur was dat precies 2 uur en 3 kwartier.
Daar kan je het niet mee (on)eens zijn; dat zijn feiten.

pi_150340736
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar kan je het niet mee (on)eens zijn; dat zijn feiten.
Ben ik vlak voor het slapen toch weer aardig voor je
pi_150340749
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

met name die jackie12
Ik ben jaloers, zou graag zelf de baas zijn qua spookverhalen.
pi_150340786
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:34 schreef 11en30 het volgende:
Ik heb al heel lang het idee en ook al eerder gezegd dat de meesten hier meer weten dan de mensen die het NFI rapport kennen.

Als Mata, jij, Domnivoor, Ootje, Perico, (Justin niet), Rapa, Toni, Gynaika, Marrije en enz enz nu vandaag het complete NFI rapport zouden lezen we DIRECT meer zouden weten dan wie dan ook
pi_150340797
Bijzondere wending weer:

36 uur geleden dacht iedereen hier aan een misdaad en alle oortjes stonden dezelfde kant op. En nu moeten we weer gaan hakken? Zielig hoor...
pi_150340803
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:34 schreef 11en30 het volgende:
Dat zei ik ook al. Zonder die BS, maar toch. Tja, je weet het niet. Lastig hoor!
pi_150340819
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijzondere wending weer:

36 uur geleden dacht iedereen hier aan een misdaad en alle oortjes stonden dezelfde kant op. En nu moeten we weer gaan hakken? Zielig hoor...
Klopt maar he wat Frank zegt....
pi_150340823
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:39 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik heb al heel lang het idee en ook al eerder gezegd dat de meesten hier meer weten dan de mensen die het NFI rapport kennen.

Als Mata, jij, Domnivoor, Ootje, Perico, (Justin niet), Rapa, Toni, Gynaika, Marrije en enz enz nu vandaag het complete NFI rapport zouden lezen we DIRECT meer zouden weten dan wie dan ook
en 11:30! Grijze Massa, meloD, Doorgaan, Kloothommel
pi_150340832
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijzondere wending weer:

36 uur geleden dacht iedereen hier aan een misdaad en alle oortjes stonden dezelfde kant op.
Dan heb je niet goed opgelet, mijn oortjes stonden zoals ze horen te staan. Ondanks dat voorbarige, warrige en incomplete sensatieverhaal.
quote:
En nu moeten we weer gaan hakken? Zielig hoor...
Ja, je sprookje duurde maar kort. En je moest er nog selectief voor lezen ook. Zielig? Neuh..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')