Hoe kan ik de wandelende database en ontdekker Grijzemassa en de altijd aardige MeloD vergetenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en 11:30! Grijze Massa, meloD, Doorgaan, Kloothommel
Zit niet zo te slijmen man, een deel van de lui die jij noemt lacht zich net als ik een kriek om jouw opvatting van logica. Ze zijn wel gemiddeld wat beleefder daarover, uit respect voor je enorme ijver.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang het idee en ook al eerder gezegd dat de meesten hier meer weten dan de mensen die het NFI rapport kennen.
Als Mata, jij, Domnivoor, Ootje, Perico, (Justin niet), Rapa, Toni, Gynaika, Marrije en enz enz nu vandaag het complete NFI rapport zouden lezen we DIRECT meer zouden weten dan wie dan ook
Inderdaad: hoe betrouwbaar zijn de telefoongegevens die wij hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:41 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Zonder die BS, maar toch. Tja, je weet het niet. Lastig hoor!
Nee, niet "iedereen dacht aan een misdaad"; die mogelijkheid werd sterker door de (verdachte) dood van Leonardo die aan ons gepresenteerd de "juiste taxichauf was". Verdacht door de omstandigheden vooral. En omdat 34-jarige locals nou eenmaal niet zomaar doodgaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijzondere wending weer:
36 uur geleden dacht iedereen hier aan een misdaad en alle oortjes stonden dezelfde kant op.
uche uche, ja je moet een podium hebben, je bent geweldig!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:50 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Zit niet zo te slijmen man, een deel van de lui die jij noemt lacht zich net als ik een kriek om jouw opvatting van logica. Ze zijn wel gemiddeld wat beleefder daarover, uit respect voor je enorme ijver.
Ja, daar hadden we het toen over, maar de NFI-lijst geeft 16:39 en 16:51 aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad: hoe betrouwbaar zijn de telefoongegevens die wij hebben?
Volgens één bron (ik kan hem niet direct vinden) was de eerste noodoproep tussen 15:00 en 16:00.
ps de rest ergert zich suf aan jou posts hier...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:50 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Zit niet zo te slijmen man, een deel van de lui die jij noemt lacht zich net als ik een kriek om jouw opvatting van logica. Ze zijn wel gemiddeld wat beleefder daarover, uit respect voor je enorme ijver.
Welke NFI-lijst? Dat ding in het programma met fake tijden onder de foto's?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het toen over, maar de NFI-lijst geeft 16:39 en 16:51 aan.
Als ik een podium zoals Jackie zou willen, en nog krijgen ook, trapte ik als eerste het klapvee en de groupies eraf.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
uche uche, ja je moet een podium hebben, je bent geweldig!
Matteo en kuil worden ook vergeten. Mannen die nuchter nadenken en (dus) niet meegaan met jackies fanclub.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en 11:30! Grijze Massa, meloD, Doorgaan, Kloothommel
Daarom worden ze ook vergeten. Opdat wij niet gedenken denken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Matteo en kuil worden ook vergeten. Mannen die nuchter nadenken en (dus) niet meegaan met jackies fanclub.
Ik wil graag van de lijst af. Weet niet waar het over gaat maar het klinkt gewoon niet lomp en bot genoeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Matteo en kuil worden ook vergeten. Mannen die nuchter nadenken en (dus) niet meegaan met jackies fanclub.
inderdaad die ook!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
nou meer als een plee heb je dan niet nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:53 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Als ik een podium zou willen, en nog krijgen ook, trapte ik als eerste het klapvee en de groupies eraf.
Ach, wat weet ik als "simpele geoloog" er nou van (bijna 5000 posts hier, de meeste langer dan een onelinertje). Tenslotte hebben we een heuse "crimineel" (hij noemde zich niet "ex-crimineel", viel het je ook op?) in ons midden die geen reet begrijpt van redeneren en logica maar wel een hele schare fans heeft opgebouwd, die zijn cafeetje in het noorden van Nederland regelmatig schijnen te bezoeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:54 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook vergeten. Opdat wij niet gedenken denken.
Ja snif, achteraf posten en commentaar geven is de weg van de minste weerstand, alleen valt niet zo lekker..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:54 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook vergeten. Opdat wij niet gedenken denken.
Lutalo was je ook nog vergeten. Zij heeft ook meegezocht met de huisjes en zit genoeg in de zaak.quote:
Nou, "wandelende database" is toch een goeie poging. Veel botter had ik het niet kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:54 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik wil graag van de lijst af. Weet niet waar het over gaat maar het klinkt gewoon niet lomp en bot genoeg.
Een simpele of een werkeloze? kap ff met dit zielige gedrag zeg...Nog ffquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, wat weet ik als "simpele geoloog" er nou van (bijna 5000 posts hier, de meeste langer dan een onelinertje). Tenslotte hebben we een heuse "crimineel" (hij noemde zich niet "ex-crimineel", viel het je ook op?) in ons midden die geen reet begrijpt van redeneren en logica maar wel een hele schare fans heeft opgebouwd, die zijn cafeetje in het noorden van Nederland regelmatig schijnen te bezoeken.
Daar ben ik het ook mee eens, Justin, je weigert consequent om je eigen visie (heb je die uberhaupt?) te delen met anderen, terwijl je wel op anderen reageert.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Altijd commentaar maar zelf nooit ergens mee komen, klinkt als een heel naar en eenzaam persoon
Ja heb je wel een mening?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, Justin, je weigert consequent om je eigen visie (heb je die uberhaupt?) te delen met anderen, terwijl je wel op anderen reageert.
Dat vind ik weinig inhoudelijk, ergens.
Ik heb geen fanclub en ben daar ook niet naar op zoek. En andere users en kloons en dat soort shit (jezus, alsof er niet genoeg feiten en rare dingen aan de zaak zelf zijn om op in te gaan) heb ik ook werkelijk totaal geen interesse in.
Fixedquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het toen over, maar de NFI-Telegraaf-lijst geeft 16:39 en 16:51 aan.
Ik zal er rekening mee houden als ik weer eens een scenario uit mijn duim zuig. Daar komen precieze tijden in.quote:Ik acht precieze tijden veel betrouwbaarder dan zo'n losse uitspraak die juist aangeeft dat men de data niet gezien heeft.
Het werd mij opgeplakt door iemand die uitblinkt in consequente redenaties, volledig wetenschappelijke logica, het aanpassen van zijn scenario's aan de (nieuwe) feiten en een grote bescheidenheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |