abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150347756
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:03 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Kan het zo zijn, dat HK juist behoefte had aan UT van Late Night? Ook al is het een commerciële zender? Maakt toch niet uit? UT is de meest betrokken presentator op emotioneel vlak en daar is niets mis mee.
Zeker kan dat. Ze kenden elkaar duidelijk (van het onderwerp, neem ik aan) en Umberto tutoyeerde HK. Daar moest ik wel even aan wennen.
Maar het blijft natuurlijk MSM, en FvdG was binnen een dag al halverrwege een Betzaida P -status geFOK!t . Ruwweg dan. Vandaar mijn opmerking.

Je beseft wel dat je suggestie ingaat tegen het idee (echt waar, zelf gelezen in dit topic!) dat HK en alle betrokkenen, hals over kop opgetrommeld zijn? Om het verhaal over die taxichauffeur de wind uit de zeilen te nemen?
pi_150347871
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:07 schreef 11en30 het volgende:
In grote lijnen is bedacht dat een ongeval geloofwaardiger is dan misdrijf of verdwalen. Valt genoeg voor te zeggen.

Een gelijktijdige opsluiting (zonder gijzeling) is nodig om te verklaren dat de ander geen hulp is gaan halen, geen bereik is gaan zoeken of niet na het overlijden van de eerste is gaan verplaatsen in het gebied.

Het klopt imo wat ze zeggen: dit scenario geeft op de meeste vragen een plausibel antwoord.

Een logische stap is dan zo'n plek zoeken aan het Pianistapad. FdG zegt deze gevonden te hebben tussen mirador en Q1.

Daar moet dan ook de nachtlokatie te vinden zijn. Die hebben ze niet.

Daar moeten dan ook foto's gemaakt kunnen worden van de valkuil met de steile rotswanden en watervallen. Die zijn niet getoond.

Ik zou die laatste open eindjes ook beantwoord willen zien.

En ik zou het er nog niet bij laten zitten. Wie moet van deze gevaarlijke valkuil geweten hebben? Waarom is hij niet bezocht tijdens AFK terwijl HK toen al naar zoiets op zoek was? En waarom is deze plek niet meteen zorgvuldig gecheckt?
Dat houdt mij dus bezig, benadrukkend de laatste alinea.
pi_150347877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heeft die tas luchtcompartimenten? Die vult zich met water en zakt dan toch richting bodem?
Mijn kinderen hebben heel wat rugzakken versleten en daar zaten ook enkele waterdichte bij. Om de schoolboeken droog te houden in de regen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:14:24 #204
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_150347878
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:11 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Je beseft wel dat je suggestie ingaat tegen het idee (echt waar, zelf gelezen in dit topic!) dat HK en alle betrokkenen, hals over kop opgetrommeld zijn? Om het verhaal over die taxichauffeur de wind uit de zeilen te nemen?
Besef ik zeker. Gelukkig maar. Een wijs besluit. Om te voorkomen dat nonsens een eigen leven gaan leiden.
pi_150347895
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zeg het niet snel, maar jackie12 heeft nog meer sociaal gevoel in zijn donder dan jij. Je gaat op negeer,
Over die trui ga ik echt heus waar vandaag nog iets irrationeels roepen"iets van mezelf prijsgeven"

Had ik toch beloofd? Jantje ongeduld

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 06-03-2015 12:44:35 ]
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:17:11 #206
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_150347970
Oh ja, die trui.
Er stond een hele koude wind, deze opnamedag.
Als die man daar zich lekker in voelt, wie is wie om daar over te oordelen?
Wat een onzin.
pi_150348146
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

60 % of 60 graden? Ik ben gewend in het laatste te denken. Hoe kom je trouwens aan dat statement van 60 %?

Dan nog; het hoogteverschil is echt heel groot. Niet een leuke glijbaan denk ik, maar we gaan het zien daar.
Dat is letterlijk zo gezegd bij RTL LN. En tja..

Maar er werd gezegd: 60 GRADEN idd.

Teken daar nog struikjes, planten, eventueel wat boompjes op.. en je hebt het niet over een vrije val. Omhoog klauteren is echter heel erg lastig. Ik kan me dus ook voorstellen dat ze na een glijpartij uiteindelijk hebben besloten zich te laten zakken ipv omhoog proberen te komen.
pi_150348156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:17 schreef A_Fortiori het volgende:
Oh ja, die trui.
Er stond een hele koude wind, deze opnamedag.
Als die man daar zich lekker in voelt, wie is wie om daar over te oordelen?
Wat een onzin.
Mijn idee ook. Maar ik wil "wat van mezelf prijsgeven", anders wordt ik door de heethoofden hier op negeer gezet. En ik zou een ras-autist zijn, als dat me siberisch liet. Dus ja, dan doe ik water bij de wijn.
Moet wel eerst voor de 3e keer kijken, want ik wordt steeds afgeleid door wat die man zegt.
pi_150348211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat is letterlijk zo gezegd bij RTL LN. En tja..

[ afbeelding ]

Maar er werd gezegd: 60 GRADEN idd.

[ afbeelding ]

Teken daar nog struikjes, planten, eventueel wat boompjes op.. en je hebt het niet over een vrije val. Omhoog klauteren is echter heel erg lastig. Ik kan me dus ook voorstellen dat ze na een glijpartij uiteindelijk hebben besloten zich te laten zakken ipv omhoog proberen te komen.
60 graden werd er idd gezegd.
Het woord 'ravijn' is nergens gevallen, dat fantaseren sommigen hier en gewoon bij. Alleen 'steile helling' is gezegd.
Make my day!
pi_150348219
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:45 schreef El_Matador het volgende:
Dat begreep ik hier, ik ga af op wat anderen zeggen.
Apart want alles wat ik zeg trek je voortdurend in twijfel tot je zelf die info ergens hebt gevonden om dan verder te gaan alsof je dat al die tijd al zo dacht en geen, soms hatelijke, twijfel bij mijn uitspraken hebt gepost.
pi_150348296
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan nog; het hoogteverschil is echt heel groot. Niet een leuke glijbaan denk ik, maar we gaan het zien daar.

Zoiets past wel een beetje op de plek van hun foto van het pad. Echt steil, niet te beklimmen zonder materiaal en heel heel diep. Maar je slaat niet te pletter op de stenen beneden.

Ik zie in zo'n beekdal alleen nog niet echt plek voor watervallen, hoge rotswanden en opsluiting. Zou daar heel graag beeldmateriaal van zien.

En verder is het dal van de "steep area" volgens mij aan de andere kant en niet bij de quebrada's.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:34:08 #212
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150348465
http://www.panoramio.com/photo/12574118

deze fantastisch glijbaan ligt in hetzelfde gebied, iets meer naar links op de Here kaart. Is vanuit de lucht niet te zien op de satellietfoto's door de begroeiing. Zag het ook bij de Bajo watervallen, bladerdak eroverheen en niet goed te zien.

Val/glij je hier van af en je breek een been, dan zit je vast op die locatie.
pi_150348613
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:23 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Mijn idee ook. Maar ik wil "wat van mezelf prijsgeven", anders wordt ik door de heethoofden hier op negeer gezet. En ik zou een ras-autist zijn, als dat me siberisch liet. Dus ja, dan doe ik water bij de wijn.
Moet wel eerst voor de 3e keer kijken, want ik wordt steeds afgeleid door wat die man zegt.
Ah! :) Heb jij dat ook? Die hele trui is me geen moment opgevallen omdat ik de woorden uit zijn mond zat te kijken.

Maar ja.. zo te lezen heb ik ook meer gehoord dan de mensen die zich druk maken over die trui.. die hebben stukken tekst gemist. ;)
pi_150348639
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:27 schreef 11en30 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets past wel een beetje op de plek van hun foto van het pad. Echt steil, niet te beklimmen zonder materiaal en heel heel diep. Maar je slaat niet te pletter op de stenen beneden.

Ik zie in zo'n beekdal alleen nog niet echt plek voor watervallen, hoge rotswanden en opsluiting. Zou daar heel graag beeldmateriaal van zien.

En verder is het dal van de "steep area" volgens mij aan de andere kant en niet bij de quebrada's.
Daar klim je niet lekker omhoog, zelfs niet met touwen en zo'n pak. Naar beneden, zonder die middelen, lijkt me een marteling. Dus als Lisanne dat gedaan heeft voor haar vriendin, mag ze wmb een standbeeld krijgen.

Ik zat ook net te kijken naar Flash Flood video´s. Wel extreme, die vind je het snelst op YT. Maar man, wat een natuurgeweld! En dan te bedenken dat er hier smalend gedaan werd over Sinaproc, dat die maar een regenpak moesten aantrekken of zo. In elk geval heel flauw over niet zoeken "omdat het regent". Wie het zei(den) weet ik niet meer. Vast users die al een paraplu pakken om de deur van het schuurtje op slot te draaien.
pi_150348654
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ah! :) Heb jij dat ook? Die hele trui is me geen moment opgevallen omdat ik de woorden uit zijn mond zat te kijken.

Maar ja.. zo te lezen heb ik ook meer gehoord dan de mensen die zich druk maken over die trui.. die hebben stukken tekst gemist. ;)
Ik zag alleen die ketting. OMG.
pi_150348723
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:39 schreef 11en30 het volgende:
Kan zomaar zijn, dat de man verder niks aan had. 't is maar waar je op let. :)
pi_150348724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:39 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Daar klim je niet lekker omhoog, zelfs niet met touwen en zo'n pak. Naar beneden, zonder die middelen, lijkt me een marteling. Dus als Lisanne dat gedaan heeft voor haar vriendin, mag ze wmb een standbeeld krijgen.
^O^
pi_150348730
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:24 schreef agter het volgende:

[..]

60 graden werd er idd gezegd.
Het woord 'ravijn' is nergens gevallen, dat fantaseren sommigen hier en gewoon bij. Alleen 'steile helling' is gezegd.
Nu ja.. fantaseren.. Hoe wil je die locatie dan noemen? 40-60 meter naar beneden, een helling van 60% (oke, graden), een rivierbedding omgeven door een metershoge rotswand aan beide kanten..
Ik vind de term 'ravijn' dan een goede omschrijving.
pi_150348858
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:39 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ketting? Heb ik ook gemist.
pi_150348901
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:41 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nu ja.. fantaseren.. Hoe wil je die locatie dan noemen? 40-60 meter naar beneden, een helling van 60% (oke, graden), een rivierbedding omgeven door een metershoge rotswand aan beide kanten..
Mee eens dat je dat een ravijn mag noemen. Maar met loodrechte wanden of zelfs daar voorbij noem je het ook een ravijn. En dat gaan mensen zich er vaak bij voorstellen. Goed dus van die FvdG om het woord ravijn niet te gebruiken. Die had zich voorbereid, en niet bij de kledingadviseur.
pi_150348911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ketting? Heb ik ook gemist.
Details ontgaan mij niet.
pi_150348924
Als de plek een waterval bij zich heeft, waardoor ze vast zaten, dan hoeft dat niet perse eentje omhoog/boven hen te zijn. Kan net zo goed verder naar beneden gaan.
Het is dan denkbaar dat ze na een aantal dagen het er toch op gewaagd hebben, de duik genomen hebben. En zo verder, wellicht zwaar gewond, door de rivier meegenomen zijn.
Make my day!
pi_150348970
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:41 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Bij een ravijn stel je je voor dat je bijna loodrecht naar beneden valt en zware klap maakt. Bij een steile helling niet. Dat is het verschil.
Make my day!
pi_150348982
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:47 schreef agter het volgende:
Als de plek een waterval bij zich heeft, waardoor ze vast zaten, dan hoeft dat niet perse eentje omhoog/boven hen te zijn. Kan net zo goed verder naar beneden gaan.
Het is dan denkbaar dat ze na een aantal dagen het er toch op gewaagd hebben, de duik genomen hebben. En zo verder, wellicht zwaar gewond, door de rivier meegenomen zijn.
Er moet zeker een waterval naar beneden zijn geweest anders kun je er ook gewoon levend uit zwemmen/waden. In het persbericht wordt gesproken over meerdere watervallen.

quote:
Bovendien is de stroom aan beide kanten omgeven door
watervallen en is de bedding omgeven door steile rotswand
van enkele meters.

[ Bericht 4% gewijzigd door 11en30 op 06-03-2015 12:55:25 ]
pi_150348989
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:47 schreef agter het volgende:
Zeker, daar werden zelfs voorbeelden van gepost (foto's van zulke plekken).
quote:
Gut ja. Daar was ik niet op gekomen. Chapeau!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')