abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150344028
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Met een gebroken bekken (hoe je als jong persoon je bekken breekt is me een raadsel) trek je dat broekje never nooit niet uit. Dat broekje geeft nog enige 'steun' als een slecht functionerend gipsverband. En uit doen is zo extreem pijnlijk dat je dat wel uit je hoofd laat.
Als leek zou ik dit ook zeggen, dank voor je expertise.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150344072
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:07 schreef El_Matador het volgende:
Op het moment dat ze teruggingen, en het al donker werd, roken 2 van de zoekteamleden een sterke, maar aangename geur van parfum. Het leek een zoet vrouwenparfum te zijn.
Dit alleen al is een joke
pi_150344076
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:07 schreef El_Matador het volgende:
De meisjes zijn gezien op een pad bekend als El Pianista in het noordelijke deel van Boquete, Chiriqui.

Daar begon deze zoektocht woensdag voor zonsopgang.

Op het moment dat ze teruggingen, en het al donker werd, roken 2 van de zoekteamleden een sterke, maar aangename geur van parfum. Het leek een zoet vrouwenparfum te zijn.

15 minuten later, hoort de hele groep een geluid, alsof er met een blikje tegen iets wordt geslagen. Het geluid verstomt snel, na minder dan een minuut, wat in het bos een eeuwigheid lijkt.

Wanneer het geluid van het blik stopt , hoort men duidelijk een schreeuw, een heel scherpe stem.

De groep blijft gedurende enkele seconden verstijfd stilstaan en zoeken waar deze "roep" vandaan komt. De stem lijkt te komen vanaf de bodem van een kloof, niet deel uitmakend van de trail.

Ze komen bij een open plek, niets. Ze besluiten om eromheen te lopen

========

Waar deze plek precies is weten we niet, maar in ieder geval op de Pianista en bij het teruggaan naar Boquete. Wel vreemd dat er "een open plek" niet al te ver vandaan is, waar die helikopter later landde. Dat lijkt dan weer niet het stuk "gang" tussen Q1 en Mirador....
Ja dit is echt niet iets wat je zomaar als gerucht van tafel veegt lijkt me. Maar is toen wel gebeurd helaas.
pi_150344078
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:07 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Dat artikel dateert van half mei. Zes weken nadat de meiden werden vermist!!!!!
Het is mogelijk dat er een veeeel langer geleefd heeft dan de minimale tijd die we hebben; 10 dagen. 4 keer zo lang is lang, maar niet onmogelijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150344102
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:09 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Dit alleen al is een joke
Het is nogal van een Hart van Nederland niveau, dit taalgebruik, maar de expeditie was wel degelijk serieus en de journo is ook met die lui meegeweest.

pi_150344155
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is nogal van een Hart van Nederland niveau, dit taalgebruik, maar de expeditie was wel degelijk serieus en de journo is ook met die lui meegeweest.
Ja, de expeditie was serieus, dat geloof ik echt. Alleen: ik denk dat die leden in het ooitje zijn genomen. Vrouwenparfum? In de jungle? Later verscheen een ander artikel waarin stond dat brutale colombianen dat geintje hadden uitgehaald om die expeditieleden te stangen.
pi_150344169
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:09 schreef El_Matador het volgende:
Het is mogelijk dat er een veeeel langer geleefd heeft dan de minimale tijd die we hebben; 10 dagen. 4 keer zo lang is lang, maar niet onmogelijk.
Ja, maar niet allebei denk ik. Er zou iets voor wandelaars uitgevonden moeten worden...een attribuut, een stok met licht en geluid iets wat je altijd mee neemt en de zoekers ook zo'n attribuut met een ander licht en geluid, wat een bekende reactie wordt bij een zoektocht: een code. Dit is zo onbevredigend.
en fluitjes bij je, wat dan ook.
pi_150344192
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:13 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ja, de expeditie was serieus, dat geloof ik echt. Alleen: ik denk dat die leden in het ooitje zijn genomen. Vrouwenparfum? In de jungle? Later verscheen een ander artikel waarin stond dat brutale colombianen dat geintje hadden uitgehaald om die expeditieleden te stangen.
ootje (zonder katootje). ;)

Maar huh, heb je dat andere artikel ook dan, van die "brutale Colombianen"? Ik hoor dat voor het eerst?

En hoe zou dat "geintje" dan uitgehaald zijn? Expres vrouwenparfum in een bos spuiten??

vrijdag 6 maart 2015 @ 10:15:00 #134
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150344198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:13 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Ja, maar niet allebei denk ik. Er zou iets voor wandelaars uitgevonden moeten worden...een attribuut, een stok met licht en geluid iets wat je altijd mee neemt en de zoekers ook zo'n attribuut met een ander licht en geluid, wat een bekende reactie wordt bij een zoektocht: een code. Dit is zo onbevredigend.
en fluitjes bij je, wat dan ook.
en een aansteker
pi_150344229
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ootje (zonder katootje). ;)

Maar huh, heb je dat andere artikel ook dan, van die "brutale Colombianen"? Ik hoor dat voor het eerst?

En hoe zou dat "geintje" dan uitgehaald zijn? Expres vrouwenparfum in een bos spuiten??
mag ik weer even die link naar DIT artikel, dan hoop ik verder te kunnen zoeken naar dat andere
pi_150344242
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

en een aansteker
Heb je denk ik niet al te veel aan in een nat bos (en nog minder in een nog vochtiger kloof), maar sowieso goed om bij je te hebben.

pi_150344249
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:16 schreef RapaNui het volgende:

[..]

mag ik weer even die link naar DIT artikel, dan hoop ik verder te kunnen zoeken naar dat andere
http://elsiglo.com/cronic(...)-bocas-toro/23835845

pi_150344268
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:08 schreef El_Matador het volgende:
Met een gebroken bekken (hoe je als jong persoon je bekken breekt is me een raadsel) trek je dat broekje never nooit niet uit. Dat broekje geeft nog enige 'steun' als een slecht functionerend gipsverband. En uit doen is zo extreem pijnlijk dat je dat wel uit je hoofd laat.
Ja bij een extreme val moet dat broekje al uit zijn geweest. Als je van hoog naar beneden valt op een harde rotsondergrond en naar voren slaat (bijv) ook weer op een wat hardere bobbel op de ondergrond, kan je bekken wel breken natuurlijk.
pi_150344275
quote:
ik bedoel het artikel van dat parfum en geklop op metaal, van half mei
pi_150344300
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:14 schreef El_Matador het volgende:
Nooit gehoord...ja zoek maar op graag.
pi_150344306
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:17 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Ja bij een extreme val moet dat broekje al uit zijn geweest. Als je van hoog naar beneden valt op een harde rotsondergrond en naar voren slaat (bijv) ook weer op een wat hardere bobbel op de ondergrond, kan je bekken wel breken natuurlijk.
Ja, dat zei ik dus gisteren; jij denkt dat Kris vanaf de 1e quebrada over het pad met Lisanne terugloopt naar de Mirador en dus huis en dan in haar nakie door het bos loopt? Waarom zou je dat in godsnaam gaan doen???

pi_150344320
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef El_Matador het volgende:
- Ravijn tussen Q1 en Mirador - ~14:15-14:45
Hoe kom je aan die tijdlijn?
pi_150344325
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:17 schreef RapaNui het volgende:

[..]

ik bedoel het artikel van dat parfum en geklop op metaal, van half mei
Ay sorry, ik had deze link openstaan.

De juiste:

http://elsiglo.com/cronic(...)rocuraduria/23771963

pi_150344371
Ok. tot later iedereen.
pi_150344418
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die tijdlijn?
Dat is als je omkeert bij Q1. In theorie (ook door de verwijderde foto of foto's) kunnen ze verder doorgelopen zijn (Q2 of zelfs begin paddocks) en toen omgekeerd en wordt het tijdstip later

Er zijn 2 mogelijkheden in het scenario van Frank:

- Kris glijdt weg het ravijn in en Lisanne valt erachteraan (op welke manier dan ook)
- Kris glijdt weg het ravijn in en Lisanne (met rugzak) loopt bovenlangs, gaat op zoek naar haar vriendin

(even uitgaande van een val van Kris en Lisanne met de rugzak, het zou ook andersom kunnen zijn maar Kris' bekkenbot is gebroken en van Lisanne hebben we meer sporen die juist allemaal niet gebroken zijn/geen trauma hebben)

Ik ga duidelijk voor het 2e dan. Lisanne die ook valt, met rugzak en fragiele inhoud, dat zie ik niet zitten.

vrijdag 6 maart 2015 @ 10:27:50 #146
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150344519
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is als je omkeert bij Q1. In theorie (ook door de verwijderde foto of foto's) kunnen ze verder doorgelopen zijn (Q2 of zelfs begin paddocks) en toen omgekeerd en wordt het tijdstip later

Er zijn 2 mogelijkheden in het scenario van Frank:

- Kris glijdt weg het ravijn in en Lisanne valt erachteraan (op welke manier dan ook)
- Kris glijdt weg het ravijn in en Lisanne (met rugzak) loopt bovenlangs, gaat op zoek naar haar vriendin

(even uitgaande van een val van Kris en Lisanne met de rugzak, het zou ook andersom kunnen zijn maar Kris' bekkenbot is gebroken en van Lisanne hebben we meer sporen die juist allemaal niet gebroken zijn/geen trauma hebben)

Ik ga duidelijk voor het 2e dan. Lisanne die ook valt, met rugzak en fragiele inhoud, dat zie ik niet zitten.
Glijden van een helling met de rugzak op de rug, geeft sporen/krassen/scheuren op de rugzak.
pi_150344570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Glijden van een helling met de rugzak op de rug, geeft sporen/krassen/scheuren op de rugzak.
Ja, en een val van 50-60 meter is niet iets waar alles heel blijft, of het moet een magische val zijn. Dat glijden heb ik trouwens niet zo begrepen, ik dacht echt dat het meer een val was. Zeker ook door het enorme hoogteverschil.

pi_150344678
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:19 schreef 11en30 het volgende:
Hoe past de activiteit op de telefoons in dit scenario? http://i1.minus.com/ibgctQGGYkMhOV.png

Eerste waar ik aan denk: noodoproep met de iPhone, 10 minuutjes later met de Samsung. Als je net 70 meter naar beneden gestort bent en je heup in stukken gebroken is, ben je dan in staat om je telefoon uit je broekzak te pakken en 112 te bellen? Hoe aannemelijk is dat?
Hoe kom je erbij dat haar heup aan stukken was gebroken? Waar baseer je dat op?
pi_150344770
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:34 schreef Perico het volgende:

[..]

De nachtfoto's getuigen ook van een mobiele fotonemer, die aan de wandel is. Als de val dan al op 1 april is, is de plek waar ze zijn terechtgekomen, al dan niet met ernstig letsel, geen echte 'gevangenis'.
Die 'gevangenis' kan natuurlijk groot zijn. Waarom moet dat een locatie zijn waar je je kont niet in kunt keren?
pi_150344919
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:28 schreef jackie12 het volgende:

[..]

anderhalf uur of 2 uur en 3 kwartier is een groooot verschil.
Maar dat zei ik ook al bij Martijn F toen was je wat minder kritisch
Het staat mij bij dat er van het begin af aan over verschillende tijden werd gesproken. Volgens mij had HK het in de video in AFK ook al over 1,5 uur en niet over 2,5 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')