abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150341236
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eens, ik denk anders maar waardeer je posts enorm, ik vind dat geprik naar persoonlijke gegevens alleen zo niet nodig. En daarmee verstoor je de intentie hier en dat is niet nodig. Doen wij ook niet
Jij doet niet anders met 11en30 om de boel hier weer op te halen :(
pi_150341243
Ok weer on topic (al ben ik rete nieuwsgierig naar het scenario van JIC), ik begreep van de zoektocht in januari dat ze juist bij de plekken van de gevonden resten onderwater onderzoek wilden gaan doen met aparte lampen onderwater. Lampen waarbij eventuele botresten zouden oplichten.

Imo begin je dan bij het einde (dus bij het verste punt van de gevonden resten) en werk je terug naar de basis want waar is die?
pi_150341253
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:34 schreef vronie het volgende:

[..]

Jij doet niet anders met 11en30 om de boel hier weer op te halen :(
Nou nou, lees ook eens overdag mee
pi_150341254
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:27 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee, blijf vooral. Jij weet altijd weer haarscherp te verwoorden waarom de bagger in dit topic bagger is 8-)
Was natuurlijk retorisch, dat oprotten. El_Matador vindt het normaal ook prima dat ik vooral zit door te prikken. Maar af en toe blijkbaar niet zo meer.

Even tussen ons: als ik een volgens mij tamelijk goed scenario zou posten, wordt ik meteen beschuldigd van plagiaat en het naar de mond praten van een recent veel genoemde patholoog-anatoom. En met een beetje pech vraagt er ook nog zo'n groupie02 hoeveel geld ik daarvoor vang.
pi_150341266
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:37 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Was natuurlijk retorisch, dat oprotten. El_Matador vindt het normaal ook prima dat ik vooral zit door te prikken. Maar af en toe blijkbaar niet zo meer.

Even tussen ons: als ik een volgens mij tamelijk goed scenario zou posten, wordt ik meteen beschuldigd van plagiaat en het naar de mond praten van een recent veel genoemde patholoog-anatoom. En met een beetje pech vraagt er ook nog zo'n groupie02 hoeveel geld ik daarvoor vang.
Ik vind alléén naar anderen prikken maar zelf geen stukje huid willen laten zien niet fair, dat heb ik gezegd.

En het is natuurlijk prima dat jouw keuze is om slechts op het oordeel van anderen af te gaan (nu de beroemd geworden Frank met zijn waanzinnig lelijke trui), maar zoals gezegd niet erg sterk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150341278
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:37 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Meneer met z'n groupie's...
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind alléén naar anderen prikken maar zelf geen stukje huid willen laten zien niet fair, dat heb ik gezegd.

En het is natuurlijk prima dat jouw keuze is om slechts op het oordeel van anderen af te gaan (nu de beroemd geworden Frank met zijn waanzinnig lelijke trui), maar zoals gezegd niet erg sterk.
trui was heel lelijk...
pi_150341281
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou nou, lees ook eens overdag mee
Ja vanaf 17.00 om jullie steken onder water te lezen
pi_150341284
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:40 schreef El_Matador het volgende:
slechts op het oordeel van anderen af te gaan (nu de beroemd geworden Frank
Kijk, daar heb je het al. Ik zei dus blijkbaar niet voor niks tegen Domnivoor "even tussen ons"
pi_150341299
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Kijk, daar heb je het al. Ik zei dus blijkbaar niet voor niks tegen Domnivoor "even tussen ons"
Dat valt op een openbaar forum niet te ontkennen, dat niet voor niks zijn. ;)

Ik zal je DM niet gaan stalken ofzo... als ik me ook nog daarmee bezig moet gaan houden, moet ik een kloon gaan aanvragen. Een die de modjes al bedenken, hoe fysiek onmogelijk ook. Maar aan de andere kant; die geloven ook de verhaaltjes over 9/11, alle fysische wetten tartend.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150341302
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef vronie het volgende:

[..]

Ja vanaf 17.00 om jullie steken onder water te lezen
Dan weet je ook waarom ik die plaats: niet persoonlijk worden, geen kinderen betrekken en namen posten en zelf ook met punten komen. Ik ben/doe niet moeilijk en waardeer andere meningen enorm.
afzeiken is heel makkelijk, een bijdrage durven leveren is een ander verhaal.
pi_150341305
quote:

[..]

daar is DM voor
pi_150341320
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

daar is DM voor
Tuurlijk. Maar ik vertrouwde erop dat mijn "even tussen ons" gerespecteerd zou worden, en dat DM-gedoe dus niet nodig was.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 02:51:41 #88
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150341333
quote:

[..]

Even tussen ons: het is natuurlijk een compliment dat men naar jouw (niet-bestaande) scenario vist. Aan andere actieve users wordt dat nooit gevraagd ;(
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_150341337
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:45 schreef ootjekatootje het volgende:
afzeiken is heel makkelijk, een bijdrage durven leveren is een ander verhaal.
Ik ga beslist uiterlijk zondag mijn mening geven over de trui van Frank de G. Beloofd!
pi_150341343
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:48 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar ik vertrouwde erop dat mijn "even tussen ons" gerespecteerd zou worden, en dat DM-gedoe dus niet nodig was.
respect moet je verdienen, ben je 80 ofzo? Je post hier alleen om anderen te kleineren, niets meer en niets minder. Joh meneer heeft een fanclub omdat agter hier wat postte...

Nogmaals ben heel benieuwd naar je scenario en ja is goed mooie plastic beker voor de winnaar, zoals je zojuist zelf benoemde. meer verdien je niet...
pi_150341346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:51 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ik ga beslist uiterlijk zondag mijn mening geven over de trui van Frank de G. Beloofd!
Ja, dat was toch wel iets waar ik van dacht "hmmm".

En dat tegenover de best geklede Nederlander (ving ik ooit op in een nieuwslink, toen ik dat nog volgde).

pi_150341348
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:51 schreef JustinCase het volgende:

[..]

De trui was lelijk, maar off topic.
pi_150341357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De trui was lelijk, maar off topic.
Een trui die off topic is, dat vereist spoed. Ik maak er uiterlijk morgen van. Erewoord!
pi_150341365
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:59 schreef ootjekatootje het volgende:
kap ff met dit zielige gedrag zeg...Nog ff
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:53 schreef ootjekatootje het volgende:
meer verdien je niet...
Ergens, diep verborgen onder het bladerdek langs de 2e quebrada, is dit lichtelijk ironisch... ;)

pi_150341374
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Ergens, diep verborgen onder het bladerdek langs de 2e quebrada, is dit lichtelijk ironisch... ;)
huh wat zeg jij nu?
pi_150341384
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 02:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

huh wat zeg jij nu?
Ik zal de laatste zijn die beweert nooit persoonlijke opmerkingen te maken, maar deze "switch" (schijnt een populair woord te zijn in dit topic) is toch wel een beetje ironisch, vind je niet? ;)

pi_150341396
Het is -voor jullie- wellicht niet het tijdstip, maar om toch inhoudelijk door te gaan een crosspost van WS:

quote:
Hi everyone,
I've been reading along for many months, and this is the case that brought me to WS. I've just never had much to add before now. You have all done an incredible job with analysis, and I think Torero has put forth some very compelling 'evidence ' that helps support what we are being told here.

The fact is, we will never know for certain what happened.

This forensic expert has no reason to help panama cover up a crime, or blow off the issue. His conclusion is very sound, in fact. I truly believe Kris and Lisanne may have gone on a little further after the first creek, and then turned back. On their trek back up, Kris slipped down that cliff. Look at the photos, and tell me you cannot see how this could easily happen? Consider her pelvic bone, broken in half. It was likely broken by her fall, or at least cracked. This is a serious injury that would have made it impossible for her to be moved, and impossible for Lisanne to help her.

So the mystery is with Lisanne. I think she tried to help her friend, and it took over a week for her to make her way down to where Kris was. Hence the photo of Kris from above. It makes sense the bras were out away - in this situation who would want to wear one, and if Kris or both were injured, they would come off. Kris had her phone in her jeans pocket in the photo, so she was at least able to try using it for a couple days.

What they are describing here is that the bottom of that cliff ends in the creek bed at a point where it is going down the mountain like a kind of step. One end is a steep drop, the other is a steep climb, and both sides are 30m walls. This is a terrible trap, and the thick vegetation and clouds would make it so incredibly hard for anyone to find them. We can never know why Lisanne did not go back for help - it is possible she fell too (Kris grabs her as she is falling, or they both slide down) or didn't realise she would not be able to get back up once going down. It is also possible she stayed with Kris, refusing to leave her, thinking they would be saved. Perhaps Torero can expand on this or offer a visualization for how this might work with his geology skills.

This location would wash any remains down into the river, including clothing which will slip off a corpse and end up clean and dry on a rock. This leaves us with a trail of evidence for km upon km down the river. Of all the theories I've gone over, of my own and yours, I always thouht the most logical is that they ended up somehow further up the mountain than we thought, above where the shorts were found, and that is how they ended up as the first piece of evidence. The rest has had almost a year to be dispersed and may never be found, or maybe someday it will. It won't change that they are gone, and suffered for days, and should be remembered.

I quoted the above, because it makes it sound like they found more bones. ZaZara can you clarify? I thought we already knew for a fact the previous bones were of Kris, so the statement here is confusing.
Hi Vail, thank you for your kind words.

Some things I do not agree with:

- I think Kris has been herself, physically at the 2nd cable bridge, as there her jeans were found; the chance the jeans were off somewhere along the 2nd quebrada and then transported aaaaaalll the way to end up precisely at the 2nd bridge to me does not sound logical
- Kris was not having her phone in her back pocket; it doesn't walk well and we have no proof of it. I think both phones and camera were with Lisanne in the backpack; also this fragile iPhone would not survive a fall/glide/drop off of 50-60 meters (!)
- I still cannot imagine the backpack being not in situ. Transported by so many different rivers and still containing everything inside in a pristine state does not match the (wild) rivers with many rocks sticking out

What I am doing, is building a new map, based on a new satellite website ( www.here.com ), this is the most recent result (01-03):

Legend is in Dutch, sorry for that, but easy enough to read I think. If anyone has any questions, feel free to ask. The red dot is Start Pianista Trail.

It shows the ridiculously enormous distance from the "accident area" (between Q1 and Mirador, maybe where you see the blue "quebrada" going north on the white path) to the found remains. Bones and other organic remains can be transported easily by rivers. But the backpack with its fragile content? I doubt that completely.

vrijdag 6 maart 2015 @ 04:52:10 #98
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150341551
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:19 schreef JustinCase het volgende:
Geen echte gevangenis? Dat is wel heel zacht uitgedrukt.
*zucht* Ik snap wat je bedoelt, JC. Ook ik zal er hier zo'n 600 posts op hebben zitten en hoewel ik altijd zorgvuldig formuleer, kun je natuurlijk over ieder woord wel steggelen, wat je dan ook met onwelversneden aplomb doet.

Ik wist even geen beter woord dan "gevangenis", omdat er ook discussie over is, of Kris en Lisanne na de val, op een plek terecht waren gekomen waar je niet omhoog of naar links of rechts kon. Ik wilde alleen maar betogen dat, gelet op de foto's, je best nog een kant op kon.

[ Bericht 1% gewijzigd door Perico op 06-03-2015 05:08:48 ]
pi_150341569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 04:52 schreef Perico het volgende:

[..]

*zucht* Ik snap wat je bedoelt, JC. Ook ik zal er hier zo'n 600 posts op hebben zitten en hoewel ik altijd zorgvuldig formuleer, kun je natuurlijk over ieder woord wel steggelen,
Pardon? Over een woord? Het gaat over gevangen zitten ja of nee. Lijkt me wat meer dan steggelen over een woord.
quote:
wat je dan ook met onwelversneden aplomb doet.

Ik wist even geen beter woord dan "gevangenis", omdat er ook discussie over is, of Kris en Lisanne na de val, op een plek terecht waren gekomen waar je niet omhoog of naar links of rechts kon. Ik wilde alleen maar betogen dat, gelet op de foto's, je best nog een kant op kon.
Het gaat er niet om of ze daar nog wat konden lopen of niet, maar of ze er wel of niet uit konden.
En daar zeggen twee foto's, waar kennelijk wat afstand tussen is, natuurlijk helemaal niets over.
Jij ook niet trouwens, maar je suggereert wel dat ze er gewoon uit gekund hadden.

[ Bericht 1% gewijzigd door JustinCase op 06-03-2015 05:33:12 ]
pi_150341966
Goeie moggel allemaal! Lekker geslapen? Oh, nee, ik zie dat jullie nachtdienst hebben gedraaid. *)

Als K&L op 1 april die val op die plek [ergens tussen M en 1eQ] hebben gemaakt, dan moeten ze haast wel onderkoeld zijn geraakt, vooral 's nachts: niet alleen de hoogte speelt mee, maar nu ook de waterige omgeving. Hoe hebben ze het zo lang vol kunnen houden?

En: Volgens verschillende beschrijvingen zijn de oevers van de Culebra steil en diep. Je kunt het water niet zomaar bereiken. Hoe zijn de resten dan zo hoog op het land terecht gekomen? Van de rugzak is het me duidelijk, die plek was niet steil, dat was in de buurt van een rijstveldje. Maar waar de schoenen en het bekken zijn gevonden? Die lagen hoog op het land. Ook in het geval van een cabeza de agua, zou het water alles mee omlaag hebben gesleurd, niet omhoog, zo hoog op het land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')