Jij doet niet anders met 11en30 om de boel hier weer op te halenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, ik denk anders maar waardeer je posts enorm, ik vind dat geprik naar persoonlijke gegevens alleen zo niet nodig. En daarmee verstoor je de intentie hier en dat is niet nodig. Doen wij ook niet
Nou nou, lees ook eens overdag meequote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:34 schreef vronie het volgende:
[..]
Jij doet niet anders met 11en30 om de boel hier weer op te halen
Was natuurlijk retorisch, dat oprotten. El_Matador vindt het normaal ook prima dat ik vooral zit door te prikken. Maar af en toe blijkbaar niet zo meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, blijf vooral. Jij weet altijd weer haarscherp te verwoorden waarom de bagger in dit topic bagger is
Ik vind alléén naar anderen prikken maar zelf geen stukje huid willen laten zien niet fair, dat heb ik gezegd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:37 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Was natuurlijk retorisch, dat oprotten. El_Matador vindt het normaal ook prima dat ik vooral zit door te prikken. Maar af en toe blijkbaar niet zo meer.
Even tussen ons: als ik een volgens mij tamelijk goed scenario zou posten, wordt ik meteen beschuldigd van plagiaat en het naar de mond praten van een recent veel genoemde patholoog-anatoom. En met een beetje pech vraagt er ook nog zo'n groupie02 hoeveel geld ik daarvoor vang.
Meneer met z'n groupie's...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:37 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Was natuurlijk retorisch, dat oprotten. El_Matador vindt het normaal ook prima dat ik vooral zit door te prikken. Maar af en toe blijkbaar niet zo meer.
Even tussen ons: als ik een volgens mij tamelijk goed scenario zou posten, wordt ik meteen beschuldigd van plagiaat en het naar de mond praten van een recent veel genoemde patholoog-anatoom. En met een beetje pech vraagt er ook nog zo'n groupie02 hoeveel geld ik daarvoor vang.
trui was heel lelijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind alléén naar anderen prikken maar zelf geen stukje huid willen laten zien niet fair, dat heb ik gezegd.
En het is natuurlijk prima dat jouw keuze is om slechts op het oordeel van anderen af te gaan (nu de beroemd geworden Frank met zijn waanzinnig lelijke trui), maar zoals gezegd niet erg sterk.
Ja vanaf 17.00 om jullie steken onder water te lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou nou, lees ook eens overdag mee
Kijk, daar heb je het al. Ik zei dus blijkbaar niet voor niks tegen Domnivoor "even tussen ons"quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:40 schreef El_Matador het volgende:
slechts op het oordeel van anderen af te gaan (nu de beroemd geworden Frank
Dat valt op een openbaar forum niet te ontkennen, dat niet voor niks zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al. Ik zei dus blijkbaar niet voor niks tegen Domnivoor "even tussen ons"
Dan weet je ook waarom ik die plaats: niet persoonlijk worden, geen kinderen betrekken en namen posten en zelf ook met punten komen. Ik ben/doe niet moeilijk en waardeer andere meningen enorm.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef vronie het volgende:
[..]
Ja vanaf 17.00 om jullie steken onder water te lezen
daar is DM voorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al. Ik zei dus blijkbaar niet voor niks tegen Domnivoor "even tussen ons"
Tuurlijk. Maar ik vertrouwde erop dat mijn "even tussen ons" gerespecteerd zou worden, en dat DM-gedoe dus niet nodig was.quote:
Even tussen ons: het is natuurlijk een compliment dat men naar jouw (niet-bestaande) scenario vist. Aan andere actieve users wordt dat nooit gevraagdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik ga beslist uiterlijk zondag mijn mening geven over de trui van Frank de G. Beloofd!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:45 schreef ootjekatootje het volgende:
afzeiken is heel makkelijk, een bijdrage durven leveren is een ander verhaal.
respect moet je verdienen, ben je 80 ofzo? Je post hier alleen om anderen te kleineren, niets meer en niets minder. Joh meneer heeft een fanclub omdat agter hier wat postte...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:48 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik vertrouwde erop dat mijn "even tussen ons" gerespecteerd zou worden, en dat DM-gedoe dus niet nodig was.
Ja, dat was toch wel iets waar ik van dacht "hmmm".quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:51 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik ga beslist uiterlijk zondag mijn mening geven over de trui van Frank de G. Beloofd!
De trui was lelijk, maar off topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:51 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik ga beslist uiterlijk zondag mijn mening geven over de trui van Frank de G. Beloofd!
Een trui die off topic is, dat vereist spoed. Ik maak er uiterlijk morgen van. Erewoord!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De trui was lelijk, maar off topic.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:59 schreef ootjekatootje het volgende:
kap ff met dit zielige gedrag zeg...Nog ff
Ergens, diep verborgen onder het bladerdek langs de 2e quebrada, is dit lichtelijk ironisch...quote:
huh wat zeg jij nu?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Ergens, diep verborgen onder het bladerdek langs de 2e quebrada, is dit lichtelijk ironisch...
Ik zal de laatste zijn die beweert nooit persoonlijke opmerkingen te maken, maar deze "switch" (schijnt een populair woord te zijn in dit topic) is toch wel een beetje ironisch, vind je niet?quote:
Hi Vail, thank you for your kind words.quote:Hi everyone,
I've been reading along for many months, and this is the case that brought me to WS. I've just never had much to add before now. You have all done an incredible job with analysis, and I think Torero has put forth some very compelling 'evidence ' that helps support what we are being told here.
The fact is, we will never know for certain what happened.
This forensic expert has no reason to help panama cover up a crime, or blow off the issue. His conclusion is very sound, in fact. I truly believe Kris and Lisanne may have gone on a little further after the first creek, and then turned back. On their trek back up, Kris slipped down that cliff. Look at the photos, and tell me you cannot see how this could easily happen? Consider her pelvic bone, broken in half. It was likely broken by her fall, or at least cracked. This is a serious injury that would have made it impossible for her to be moved, and impossible for Lisanne to help her.
So the mystery is with Lisanne. I think she tried to help her friend, and it took over a week for her to make her way down to where Kris was. Hence the photo of Kris from above. It makes sense the bras were out away - in this situation who would want to wear one, and if Kris or both were injured, they would come off. Kris had her phone in her jeans pocket in the photo, so she was at least able to try using it for a couple days.
What they are describing here is that the bottom of that cliff ends in the creek bed at a point where it is going down the mountain like a kind of step. One end is a steep drop, the other is a steep climb, and both sides are 30m walls. This is a terrible trap, and the thick vegetation and clouds would make it so incredibly hard for anyone to find them. We can never know why Lisanne did not go back for help - it is possible she fell too (Kris grabs her as she is falling, or they both slide down) or didn't realise she would not be able to get back up once going down. It is also possible she stayed with Kris, refusing to leave her, thinking they would be saved. Perhaps Torero can expand on this or offer a visualization for how this might work with his geology skills.
This location would wash any remains down into the river, including clothing which will slip off a corpse and end up clean and dry on a rock. This leaves us with a trail of evidence for km upon km down the river. Of all the theories I've gone over, of my own and yours, I always thouht the most logical is that they ended up somehow further up the mountain than we thought, above where the shorts were found, and that is how they ended up as the first piece of evidence. The rest has had almost a year to be dispersed and may never be found, or maybe someday it will. It won't change that they are gone, and suffered for days, and should be remembered.
I quoted the above, because it makes it sound like they found more bones. ZaZara can you clarify? I thought we already knew for a fact the previous bones were of Kris, so the statement here is confusing.
*zucht* Ik snap wat je bedoelt, JC. Ook ik zal er hier zo'n 600 posts op hebben zitten en hoewel ik altijd zorgvuldig formuleer, kun je natuurlijk over ieder woord wel steggelen, wat je dan ook met onwelversneden aplomb doet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:19 schreef JustinCase het volgende:
Geen echte gevangenis? Dat is wel heel zacht uitgedrukt.
Pardon? Over een woord? Het gaat over gevangen zitten ja of nee. Lijkt me wat meer dan steggelen over een woord.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 04:52 schreef Perico het volgende:
[..]
*zucht* Ik snap wat je bedoelt, JC. Ook ik zal er hier zo'n 600 posts op hebben zitten en hoewel ik altijd zorgvuldig formuleer, kun je natuurlijk over ieder woord wel steggelen,
Het gaat er niet om of ze daar nog wat konden lopen of niet, maar of ze er wel of niet uit konden.quote:wat je dan ook met onwelversneden aplomb doet.
Ik wist even geen beter woord dan "gevangenis", omdat er ook discussie over is, of Kris en Lisanne na de val, op een plek terecht waren gekomen waar je niet omhoog of naar links of rechts kon. Ik wilde alleen maar betogen dat, gelet op de foto's, je best nog een kant op kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |