Ootje, je verdoet je tijd met mij. Er moet weer gejuicht en geklapt worden. Hup, naar je idool!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja snif, achteraf posten en commentaar geven is de weg van de minste weerstand, alleen valt niet zo lekker..
Altijd commentaar maar zelf nooit ergens mee komen, klinkt als een heel naar en eenzaam persoon
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #161 - Tijdlijn onder de loep nemenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad: hoe betrouwbaar zijn de telefoongegevens die wij hebben?
Volgens één bron (ik kan hem niet direct vinden) was de eerste noodoproep tussen 15:00 en 16:00.
La Prensa was de eerste met de lijst met oproepen, dus niet 't NSB-krantje Van Wakker Nederland.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fixed
[..]
Ik zal er rekening mee houden als ik weer eens een scenario uit mijn duim zuig. Daar komen precieze tijden in.
creatievelingen worden er alleen maar beter van, baal alleen van dat geprik op persoonlijke dingen hier op. Kan binnen no time ook jou gegevens hier posten ... Zo niet nodig en onchiquequote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het werd mij opgeplakt door iemand die uitblinkt in consequente redenaties, volledig wetenschappelijke logica, het aanpassen van zijn scenario's aan de (nieuwe) feiten en een grote bescheidenheid.
Simpel.
Werkloos raken veel mensen om me heen. Ik was zo verstandig om een sabattical te nemen, terwijl zo'n 15 % van mijn collega's van de ene op de andere dag eruitgekickt werd...
O goed idee, die heeft tenminste wat bereikt in zijn leven!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:03 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ootje, je verdoet je tijd met mij. Er moet weer gejuicht en geklapt worden. Hup, naar je idool!
Jij vindt dus dat er in voldoende mate geprikt wordt in de zeepbellen? Zelf doe je het wel, en soms nog fanatiek ook, maar je schiet ook door en prikt selectief. Maar als iedereen, zelfs de wèl kritische minderheid, vindt dat ik op moet rotten, dan zal ik dat zeker overwegen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, Justin, je weigert consequent om je eigen visie (heb je die uberhaupt?) te delen met anderen, terwijl je wel op anderen reageert.
Dat vind ik weinig inhoudelijk, ergens.
Ah, zo mag ik het horen. Nou denk ik dat er geen klonen zijn, of bijna geen, en dat het hele idee daarover de paranoia weergeeft die hier nogal rijkelijk aanwezig is. Maar veel maakt het niet uit, want sommige groupies zijn zonder kloon te zijn toch al nauwelijks van elkaar te onderscheiden.quote:Ik heb geen fanclub en ben daar ook niet naar op zoek. En andere users en kloons en dat soort shit (jezus, alsof er niet genoeg feiten en rare dingen aan de zaak zelf zijn om op in te gaan) heb ik ook werkelijk totaal geen interesse in.
Jij post hier sinds december mee. Daarvóór hebben velen scenario's gepost. Domnivoor, matteo en ik het meest uitgebreide.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:06 schreef ootjekatootje het volgende:
buiten 2 personen om heeft niemand hier de ballen gehad om een scenario te posten, wat een stellt
Mijn gegevens? Is dat dan het "appartement in Barcelona" (ik wacht nog steeds op mijn adres en de sleutel zou ook wel lekker zijn) of dat ik "de vriend van Ingrid L."quote:creatievelingen worden er alleen maar beter van, baal alleen van dat geprikt op persoonlijke dingen hier op. Kan binnen no time ook jou gegevens hier posten ... Zo niet nodig en onchique
een geoloog of iemand uitmaken voor crimineel, wat maakt het jou?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij post hier sinds december mee. Daarvóór hebben velen scenario's gepost. Domnivoor, matteo en ik het meest uitgebreide.
[..]
Mijn gegevens? Is dat dan het "appartement in Barcelona" (ik wacht nog steeds op mijn adres en de sleutel zou ook wel lekker zijn) of dat ik "de vriend van Ingrid L."![]()
zou zijn?
Je reageert erg selectief op "het persoonlijk maken" van zaken. Je grote held jackie blijft immer buiten schot, valt je dat zelf nou niet op? Terwijl hij nota bene begon over "simpele geologen". Inderdaad; zo niet nodig en onchique.
Nee, ik vind niet dat je "op moet rotten", hell, zelfs iemand die over astrofantasie en dromen begint met een onleesbare schrijfstijl heb ik mijn nek uit voor gestoken (tevergeefs, dat wel).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:08 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat er in voldoende mate geprikt wordt in de zeepbellen? Zelf doe je het wel, en soms nog fanatiek ook, maar je schiet ook door en prikt selectief. Maar als iedereen, zelfs de nog wel kritische minderheid, vindt dat ik op moet rotten, dan zal ik dat zeker overwegen.
[..]
Ah, zo mag ik het horen. Nou denk ik dat er geen klonen zijn, of bijna geen, en dat het hele idee daarover de paranoia weergeeft die hier nogal rijkelijk aanwezig is. Maar veel maakt het niet uit, want sommige groupies zijn zonder kloon te zijn toch al nauwelijks van elkaar te onderscheiden.
ik post sinds december actief mee, ik ben meelezer vanaf het eerste uur, maakt dat de zaak anders?? Ik ben denk ik een van de weinige hier die elke post gelezen heeft en ook nog in de herhaling...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
een geoloog of iemand uitmaken voor crimineel, wat maakt het jou?
Daarom staat ie ook niet op mijn lijst.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja snif, achteraf posten en commentaar geven is de weg van de minste weerstand, alleen valt niet zo lekker..
Altijd commentaar maar zelf nooit ergens mee komen, klinkt als een heel naar en eenzaam persoon
Dat deed hij zelf. (hij had het niet eens over "ex-crimineel" toen hij het over zichzelf had; voor de kritische lezer veelzeggend, ik doe het af als een Martijn van de G.'s schoonheidsfoutje)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, juist en wat maakt dit jou? Een grote jongen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat deed hij zelf. (hij had het niet eens over "ex-crimineel" toen hij het over zichzelf had; voor de kritische lezer veelzeggend, ik doe het af als een Martijn van de G.'s schoonheidsfoutje)
Een mooier QED van selectieve leesvaardigheid kon je niet geven, dank je wel.
Er wordt zoveel van mij gemaakt, maar dat boeit me niet. Kris en Lisanne hebben er postuum ook he-le-maal niets aan. Kaartjes, vertalingen en videosamenvattingen (hoe jaag je er in 3 dagen een datapakket van 3,5 Gb doorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, juist en wat maakt dit jou? Een grote jongen?
Als ik ballen moet tonen, en een scenario posten, prima. Maar maak er dan eerst een openlijk toegegeven fictie-wedstrijd van. Dan ga ik serieus mijn best doen voor een scenario. Moeten er alleen geen recent overleden echt bestaande personen in voorkomen, ook al dalen de kijkcijfers drastisch als het over Oek en Tokje zou gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet dat je "op moet rotten", hell, zelfs iemand die over astrofantasie en dromen begint met een onleesbare schrijfstijl heb ik mijn nek uit voor gestoken (tevergeefs, dat wel).
Wel vind ik het nogal makkelijk om je achter de zonnebril, gleufhoed en hoge kraag te verschuilen als je het over anderen hebt, maar niet thuis geeft als er om jouw visie gevraagd wordt.
Tijd is het excuus niet; je bent voldoende aanwezig.
Wordt er hier iemand voor geoloog uitgemaakt? Dat zou ik niet op me laten zitten. Rapporteren!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, ik denk anders maar waardeer je posts enorm, ik vind dat geprik naar persoonlijke gegevens alleen zo niet nodig. En daarmee verstoor je de intentie hier en dat is niet nodig. Doen wij ook nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er wordt zoveel van mij gemaakt, maar dat boeit me niet. Kris en Lisanne hebben er postuum ook he-le-maal niets aan. Kaartjes, vertalingen en videosamenvattingen (hoe jaag je er in 3 dagen een datapakket van 3,5 Gb door) en andere feitelijke beschouwingen zijn namelijk veel belangrijker.
Waar en aan wie???quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:23 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Wordt er hier iemand voor geoloog uitgemaakt? Dat zou ik niet op me laten zitten. Rapporteren!
Stellen dat scenario's posten "fantasie" is, is natuurlijk waanzin.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:22 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Als ik ballen moet tonen, en een scenario posten, prima. Maar maak er dan eerst een openlijk toegegeven fictie-wedstrijd van. Dan ga ik serieus mijn best doen voor een scenario. Moeten er alleen geen recent overleden echt bestaande personen in voorkomen, ook al dalen de kijkcijfers drastisch als het over Oek en Tokje zou gaan.
Ik neem aan dat je dat bedoelt, met "visie", al waren de ballen en het scenario niet jouw woorden. Als je iets anders bedoelt dan dat meedoen aan het fantaseren, dan hoor ik het graag.
Nee, blijf vooral. Jij weet altijd weer haarscherp te verwoorden waarom de bagger in dit topic bagger isquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:08 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat er in voldoende mate geprikt wordt in de zeepbellen? Zelf doe je het wel, en soms nog fanatiek ook, maar je schiet ook door en prikt selectief. Maar als iedereen, zelfs de wèl kritische minderheid, vindt dat ik op moet rotten, dan zal ik dat zeker overwegen.
Dat is nogal in tegenspraak. Ook jij hebt beweerd dat ik klonen zou hebben (waar haal ik in godsnaam de tijd vandaan??quote:
Een waterval is niet zo bijzonder, sprak de geoloog tot de crimineel, want gewoon een steil stuk rots waar water vanaf klettert. In een tropisch gebied waar nog 1,5 keer zoveel regen valt als in "mijn stadje", is dat dan ook helemaal niet vreemd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:30 schreef jackie12 het volgende:
Zullen we on topic gaan?
Klopt t wat Perico zei dat de zoektocht van Frank en Pitty is begonnen bij de resten en NIET bij de mirador en dat Frank bedoelde dat ze daar in een ravijn zijn gevallen?
Iets wat dat sterkt is dat er geologisch gezien (zei ik dat o jee nu krijg ik m!) Er volgens mij helemaal geen watervallen KUNNEN zijn tussen de mirador en de 1e quebrada
Jij doet niet anders met 11en30 om de boel hier weer op te halenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, ik denk anders maar waardeer je posts enorm, ik vind dat geprik naar persoonlijke gegevens alleen zo niet nodig. En daarmee verstoor je de intentie hier en dat is niet nodig. Doen wij ook niet
Nou nou, lees ook eens overdag meequote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:34 schreef vronie het volgende:
[..]
Jij doet niet anders met 11en30 om de boel hier weer op te halen
Was natuurlijk retorisch, dat oprotten. El_Matador vindt het normaal ook prima dat ik vooral zit door te prikken. Maar af en toe blijkbaar niet zo meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, blijf vooral. Jij weet altijd weer haarscherp te verwoorden waarom de bagger in dit topic bagger is
Ik vind alléén naar anderen prikken maar zelf geen stukje huid willen laten zien niet fair, dat heb ik gezegd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:37 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Was natuurlijk retorisch, dat oprotten. El_Matador vindt het normaal ook prima dat ik vooral zit door te prikken. Maar af en toe blijkbaar niet zo meer.
Even tussen ons: als ik een volgens mij tamelijk goed scenario zou posten, wordt ik meteen beschuldigd van plagiaat en het naar de mond praten van een recent veel genoemde patholoog-anatoom. En met een beetje pech vraagt er ook nog zo'n groupie02 hoeveel geld ik daarvoor vang.
Meneer met z'n groupie's...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:37 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Was natuurlijk retorisch, dat oprotten. El_Matador vindt het normaal ook prima dat ik vooral zit door te prikken. Maar af en toe blijkbaar niet zo meer.
Even tussen ons: als ik een volgens mij tamelijk goed scenario zou posten, wordt ik meteen beschuldigd van plagiaat en het naar de mond praten van een recent veel genoemde patholoog-anatoom. En met een beetje pech vraagt er ook nog zo'n groupie02 hoeveel geld ik daarvoor vang.
trui was heel lelijk...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind alléén naar anderen prikken maar zelf geen stukje huid willen laten zien niet fair, dat heb ik gezegd.
En het is natuurlijk prima dat jouw keuze is om slechts op het oordeel van anderen af te gaan (nu de beroemd geworden Frank met zijn waanzinnig lelijke trui), maar zoals gezegd niet erg sterk.
Ja vanaf 17.00 om jullie steken onder water te lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou nou, lees ook eens overdag mee
Kijk, daar heb je het al. Ik zei dus blijkbaar niet voor niks tegen Domnivoor "even tussen ons"quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:40 schreef El_Matador het volgende:
slechts op het oordeel van anderen af te gaan (nu de beroemd geworden Frank
Dat valt op een openbaar forum niet te ontkennen, dat niet voor niks zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al. Ik zei dus blijkbaar niet voor niks tegen Domnivoor "even tussen ons"
Dan weet je ook waarom ik die plaats: niet persoonlijk worden, geen kinderen betrekken en namen posten en zelf ook met punten komen. Ik ben/doe niet moeilijk en waardeer andere meningen enorm.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef vronie het volgende:
[..]
Ja vanaf 17.00 om jullie steken onder water te lezen
daar is DM voorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al. Ik zei dus blijkbaar niet voor niks tegen Domnivoor "even tussen ons"
Tuurlijk. Maar ik vertrouwde erop dat mijn "even tussen ons" gerespecteerd zou worden, en dat DM-gedoe dus niet nodig was.quote:
Even tussen ons: het is natuurlijk een compliment dat men naar jouw (niet-bestaande) scenario vist. Aan andere actieve users wordt dat nooit gevraagdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:42 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik ga beslist uiterlijk zondag mijn mening geven over de trui van Frank de G. Beloofd!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:45 schreef ootjekatootje het volgende:
afzeiken is heel makkelijk, een bijdrage durven leveren is een ander verhaal.
respect moet je verdienen, ben je 80 ofzo? Je post hier alleen om anderen te kleineren, niets meer en niets minder. Joh meneer heeft een fanclub omdat agter hier wat postte...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:48 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik vertrouwde erop dat mijn "even tussen ons" gerespecteerd zou worden, en dat DM-gedoe dus niet nodig was.
Ja, dat was toch wel iets waar ik van dacht "hmmm".quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:51 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik ga beslist uiterlijk zondag mijn mening geven over de trui van Frank de G. Beloofd!
De trui was lelijk, maar off topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:51 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik ga beslist uiterlijk zondag mijn mening geven over de trui van Frank de G. Beloofd!
Een trui die off topic is, dat vereist spoed. Ik maak er uiterlijk morgen van. Erewoord!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De trui was lelijk, maar off topic.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:59 schreef ootjekatootje het volgende:
kap ff met dit zielige gedrag zeg...Nog ff
Ergens, diep verborgen onder het bladerdek langs de 2e quebrada, is dit lichtelijk ironisch...quote:
huh wat zeg jij nu?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Ergens, diep verborgen onder het bladerdek langs de 2e quebrada, is dit lichtelijk ironisch...
Ik zal de laatste zijn die beweert nooit persoonlijke opmerkingen te maken, maar deze "switch" (schijnt een populair woord te zijn in dit topic) is toch wel een beetje ironisch, vind je niet?quote:
Hi Vail, thank you for your kind words.quote:Hi everyone,
I've been reading along for many months, and this is the case that brought me to WS. I've just never had much to add before now. You have all done an incredible job with analysis, and I think Torero has put forth some very compelling 'evidence ' that helps support what we are being told here.
The fact is, we will never know for certain what happened.
This forensic expert has no reason to help panama cover up a crime, or blow off the issue. His conclusion is very sound, in fact. I truly believe Kris and Lisanne may have gone on a little further after the first creek, and then turned back. On their trek back up, Kris slipped down that cliff. Look at the photos, and tell me you cannot see how this could easily happen? Consider her pelvic bone, broken in half. It was likely broken by her fall, or at least cracked. This is a serious injury that would have made it impossible for her to be moved, and impossible for Lisanne to help her.
So the mystery is with Lisanne. I think she tried to help her friend, and it took over a week for her to make her way down to where Kris was. Hence the photo of Kris from above. It makes sense the bras were out away - in this situation who would want to wear one, and if Kris or both were injured, they would come off. Kris had her phone in her jeans pocket in the photo, so she was at least able to try using it for a couple days.
What they are describing here is that the bottom of that cliff ends in the creek bed at a point where it is going down the mountain like a kind of step. One end is a steep drop, the other is a steep climb, and both sides are 30m walls. This is a terrible trap, and the thick vegetation and clouds would make it so incredibly hard for anyone to find them. We can never know why Lisanne did not go back for help - it is possible she fell too (Kris grabs her as she is falling, or they both slide down) or didn't realise she would not be able to get back up once going down. It is also possible she stayed with Kris, refusing to leave her, thinking they would be saved. Perhaps Torero can expand on this or offer a visualization for how this might work with his geology skills.
This location would wash any remains down into the river, including clothing which will slip off a corpse and end up clean and dry on a rock. This leaves us with a trail of evidence for km upon km down the river. Of all the theories I've gone over, of my own and yours, I always thouht the most logical is that they ended up somehow further up the mountain than we thought, above where the shorts were found, and that is how they ended up as the first piece of evidence. The rest has had almost a year to be dispersed and may never be found, or maybe someday it will. It won't change that they are gone, and suffered for days, and should be remembered.
I quoted the above, because it makes it sound like they found more bones. ZaZara can you clarify? I thought we already knew for a fact the previous bones were of Kris, so the statement here is confusing.
*zucht* Ik snap wat je bedoelt, JC. Ook ik zal er hier zo'n 600 posts op hebben zitten en hoewel ik altijd zorgvuldig formuleer, kun je natuurlijk over ieder woord wel steggelen, wat je dan ook met onwelversneden aplomb doet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:19 schreef JustinCase het volgende:
Geen echte gevangenis? Dat is wel heel zacht uitgedrukt.
Pardon? Over een woord? Het gaat over gevangen zitten ja of nee. Lijkt me wat meer dan steggelen over een woord.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 04:52 schreef Perico het volgende:
[..]
*zucht* Ik snap wat je bedoelt, JC. Ook ik zal er hier zo'n 600 posts op hebben zitten en hoewel ik altijd zorgvuldig formuleer, kun je natuurlijk over ieder woord wel steggelen,
Het gaat er niet om of ze daar nog wat konden lopen of niet, maar of ze er wel of niet uit konden.quote:wat je dan ook met onwelversneden aplomb doet.
Ik wist even geen beter woord dan "gevangenis", omdat er ook discussie over is, of Kris en Lisanne na de val, op een plek terecht waren gekomen waar je niet omhoog of naar links of rechts kon. Ik wilde alleen maar betogen dat, gelet op de foto's, je best nog een kant op kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |