Ik mag toch hopen dat ik dat record niet in mijn eentje hoef te halen :dquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
we hebben er 3 per seconde nodig, dus nog even oefenen.
Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
Ondertussen heb ik mijn hele partij dvd's in één keer verkocht en ze zijn al opgehaald![]()
die man woonde hier vlakbij is bijna mijn buurman
dat ruimt lekker op. Ik moet ook weer vanalles op Marktplaats zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
Ondertussen heb ik mijn hele partij dvd's in één keer verkocht en ze zijn al opgehaald![]()
Well notedquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Hey, jij hebt een letter uit je ondertitel gehaald?
Hey, jij hebt nog steeds een groen vinkje voor je username staan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef Eska het volgende:
Hey, jij hebt een letter uit je ondertitel gehaald?
Ik had er al een ooitje los verkocht, tenminste.... minimale afname was 10 stuksquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ruimt lekker op. Ik moet ook weer vanalles op Marktplaats zetten.
Neh... boeken zal wel niet veel doen, maar dvd's ook niet meer zo gek veel hoor...quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Dvd's heb ik niet veel, boeken daarentegen... En het verkoopt voor geen meter
Nu nog 300 postings in 1 minuut en 45 seconden, even goed oefenen en je kan a.s. zondag 8 maart om 22 honderd uur in je eentje winnen.quote:
Ja, ik heb ook nog nooit een boek verkocht op MP, is ook niet de moeite denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:27 schreef Deisyy het volgende:
Boeken die ik niet wil bewaren breng ik naar de kringloopwinkel.
Ik heb wel een aantal unieke exemplaren, maar verkopen op MP doe ik sowieso niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
Of je moet een uniek exemplaar van iets hebben, maar dan zou ik hem zelf houden
Te koop T.E.A.B. Die Griek.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
Of je moet een uniek exemplaar van iets hebben, maar dan zou ik hem zelf houden
Ik verkoop eigenlijk nooit iets. Piet maakt nog weleens gebruik van V&A.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maken jullie geen gebruik van FOK! om iets te koop te zetten?
Heb je daar ook cijfers van?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik verkoop eigenlijk nooit iets. Piet maakt nog weleens gebruik van V&A.
Nee, maar misschien kan ik eens een vacature plaatsen dat ik een "schone huishoudster" zoek, betaling vindt in overleg in natura plaats.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maken jullie geen gebruik van FOK! om iets te koop te zetten?
Dat is helemaal geen onaardig plan!quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kan ik eens een vacature plaatsen dat ik een "schone huishoudster" zoek, betaling vindt in overleg in natura plaats.
I know, maar let wel op de woorden "schone huishoudster" en "in overleg".quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onaardig plan!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft 158 topics geopend in V&A.
Zijn kloons zijn niet meegenomen in deze statistieken.
Hahaha!quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft 158 topics geopend in V&A.
Zijn kloons zijn niet meegenomen in deze statistieken.
En dan tijdens het koken het 'overleg' plaats laten vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, maar let wel op de woorden "schone huishoudster" en "in overleg".
Als ze ook nog een beetje kan koken, zou dat mooi meegenomen zijn.![]()
Je hebt me gecertificeerd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hey, jij hebt nog steeds een groen vinkje voor je username staan.
Heel lang geleden al.quote:
lief van jequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn goede daad weer verricht voor vandaag, iemand blij gemaakt met 2 tijdelijke tijdschriftabo's.
Ik moet de mijne nog doen, ik ga straks weer drie mobieltjes op de post doen voor stichting AAPquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn goede daad weer verricht voor vandaag, iemand blij gemaakt met 2 tijdelijke tijdschriftabo's.
Die staat al heel lang in de planning. Had ik zelfs al in het "(goede) voornemen topic" over geschreven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[kingstown-modus]Inb4 een "Goede dadentopic" in 40+[\kingstown-modus]
Ik vind het een leuk plan en ben benieuwd waar je mee komt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die staat al heel lang in de planning. Had ik zelfs al in het "(goede) voornemen topic" over geschreven.![]()
De uitvoering zoals ik die in mijnhoofd heb is echter nogal gecompliceerd en dus op de lange baan, maar heb mezelf verplicht om het iig dit jaar te openen.
Even gezocht en gevonden:quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een leuk plan en ben benieuwd waar je mee komt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
2) Een heel lief topic openen op 40+. Van 40- plussers voor de rest van FOK!
Op deze manier kunnen de 40-plussers de warmte en wijsheid die ze volop bezitten verspreiden over de hele community. Lijkt me wel een topshow.![]()
ja toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
"Op deze manier kunnen de 40-plussers de warmte en wijsheid die ze volop bezitten verspreiden over de hele community."
Overal oefenenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
Trollen in het oefentopic, die hebben we zondag pas nodig.
nou....quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bezit die wijsheid zeker.
Inhoud: > smartphone van Fann waar ze geen wijs uit kan worden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb meteen even een pica gemaakt voor je OP, beetje reclame kan geen kwaad![]()
toch?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Inhoud: > smartphone van Fann waar ze geen wijs uit kan worden.![]()
Ik krijg nu inderdaad niet meer die irritante melding dat ik te snel post.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons niet zo rap. Users met een abo kunnen sneller posten.
Ik zal ophouden met je voor de gek te houden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nee, die hou ik zelf, misschien pleur ik die volgende maand wel in zo'n envelop
Het komt vast wel goed met mij, beetje geduld en dan weet ik het welquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal ophouden met je voor de gek te houden.
Mja, ik zal er ook aan moeten geloven. Zó irritant die melding.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik krijg nu inderdaad niet meer die irritante melding dat ik te snel post.![]()
Eindelijk heb ik een voordeel aan de sterretjes gevonden, maar goed dat ik dit niet eerder doorhad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, ik zal er ook aan moeten geloven. Zó irritant die melding.
Dat had je een vermogen gekost.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik een voordeel aan de sterretjes gevonden, maar goed dat ik dit niet eerder doorhad.
Inderdaad, gaat hem ook niet worden, gelukkig heb ik ze nu gekregen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had je een vermogen gekost.
Oh, wat een tof gebaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, gaat hem ook niet worden, gelukkig heb ik ze nu gekregen.
Misschien zit wijsheid wel in je haren (grijze massa goed beschermd), net als Samson uit de bijbel, die had zijn kracht in zijn haren zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Het komt vast wel goed met mij, beetje geduld en dan weet ik het wel
In het begin vond ik het niet leuk, want ik wist niet van wie ze kwamen. Deze keer weet ik het wel.quote:
Gelul, heb veel grijs haar, ja wel geverfd, maar ben er niet wijzer door volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien zit wijsheid wel in je haren (grijze massa goed beschermd), net als Samson uit de bijbel, die had zijn kracht in zijn haren zitten.
[ afbeelding ]
Wie deelt ze nu uit ?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het begin vond ik het niet leuk, want ik wist niet van wie ze kwamen. Deze keer weet ik het wel.
Ik kan er niet zo goed tegen als ik iets niet weet.
Waarom geverfd? Het maakt toch niet uit als je haar grijs is?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelul, heb veel grijs haar, ja wel geverfd, maar ben er niet wijzer door volgens mij.En de lengte brengt het me ook niet.
Heel veel ben ik achter gekomen. Alleen weet ik dan toevallig wie de mijne heeft gegeven, omdat ik een beetje raar deed vorige week.quote:
Wel als je net 40 bent.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom geverfd? Het maakt toch niet uit als je haar grijs is?
Dat scheer ik af. Ook een optie dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel als je net 40 bent.En al jaren ervoor trouwens. Dus dan verf ik wel even.
Een goedmakertjequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel veel ben ik achter gekomen. Alleen weet ik dan toevallig wie de mijne heeft gegeven, omdat ik een beetje raar deed vorige week.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat scheer ik af. Ook een optie dus.
Ligt er aan waar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ben een vrouw, ga ik toch niet wegscheren.
Ga je 's nachts liggen woelen van wie oh wie....quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het begin vond ik het niet leuk, want ik wist niet van wie ze kwamen. Deze keer weet ik het wel.
Ik kan er niet zo goed tegen als ik iets niet weet.
Had het meer over oksels.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeker, maar beneden is het nog geen grijs gebied.
Och....ik was vroeger best wel een beetje verliefd op deze jongedame:quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
Ben een vrouw, ga ik toch niet wegscheren.
Snachts niet, alleen als ik wakker ben ben ik ermee bezig. Was ermee bezig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je 's nachts liggen woelen van wie oh wie....
Ik noemde het omdat ik die dooddoener altijd naar mijn hoofd geslingerd krijg, en dan alleen omdat ik een man ben, alsof dat een argument is om het niet te verven. Daarbij verf ik mijn haar middenblond, kleurtje 6-7 (mijn oorspronkelijke kleur), en dat illustreert meteen mooi dat ik nogal een dom blondje ben. Twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel als je net 40 bent.En al jaren ervoor trouwens. Dus dan verf ik wel even.
Van wie heb jij hem dan gekregen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dat niet, volgens mij meer uit medelijden. Of om mij weer blij te zien, ik weet het niet.
Ja ja.quote:
Dat zou nog steeds een schoonheid zijn al was ze hélemaal kaal geweestquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....ik was vroeger best wel een beetje verliefd op deze jongedame:
[ afbeelding ]
Dat is dus hetzelfde als dat je als man je haar niet zou kunnen verven. Puur gelul dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ben een vrouw, ga ik toch niet wegscheren.
Vroeger ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
Net zoals bij mannen, overal groeit haar na een bepaalde leeftijd, behalve op hun hoofd.
Bow "Wow, Wow".quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, ik weet dat het steeds vaker gebeurt, mannen die kleuren, maar ik vind het toch nog een beetje raar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik noemde het omdat ik die dooddoener altijd naar mijn hoofd geslingerd krijg, en dan alleen omdat ik een man ben, alsof dat een argument is om het niet te verven. Daarbij verf ik mijn haar middenblond, kleurtje 6-7 (mijn oorspronkelijke kleur), en dat illustreert meteen mooi dat ik nogal een dom blondje ben. Twee vliegen in één klap.
Ik weet niet hoe het is begonnen toen. Ik deed een beetje moeilijk vorige weekquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Van wie heb jij hem dan gekregen?Ik dacht dat FOK dat gewoon af en toe deed
oh....quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is begonnen toen. Ik deed een beetje moeilijk vorige weeken toen kreeg ik ze van Bondage.
![]()
Ook gelul m.i. waarom is het dan wel mooi? Scheer jij je dan maar kaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, ik weet dat het steeds vaker gebeurt, mannen die kleuren, maar ik vind het toch nog een beetje raar.want bij mannen hoeft dat juist niet, grijs is juist mooi.
Zo zie je maar weer, het is maar wat jezelf gewend bent en denkt.
Dat zeg ik ook net ergens in een post, het is maar wat je in je hoofd hebt zitten en of je dat aanpast aan deze tijd. of zoiets.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde als dat je als man je haar niet zou kunnen verven. Puur gelul dus.
Ff op zijn kop schudden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen wel weer kruimels tussen mijn toetsen itten
Tegenwoordig ben je al verdacht als je in de bouwmarkt Duct tape en touw komt kopen.quote:
Ga niet zo snel ineens, dat zeg ik, gelul allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook gelul m.i. waarom is het dan wel mooi? Scheer jij je dan maar kaal.
ja er zitten overal toeters bellen en stekkertjes, durf ik nietquote:
Het is ook gewoon waar, daarom moest ik lachen. Als ik al het overtollige haar op m'n kop zou plakken dan werd het een hele beste pruik.quote:
Niet te bang zijn, als je uitkijkt moet dat gewoon lukken. Stekkertjes kan je voorzichtig losmaken en ff onthouden waar ze zaten. Je kan het.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja er zitten overal toeters bellen en stekkertjes, durf ik niet![]()
moet die Griek later maar doen, tis ijn laptop, hij was van mij, maar ik heb hem aan hem gegeven en
een noteboekkie gekocht, maar die staat weer in de slaapkamer eno....
Gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook gewoon waar, daarom moest ik lachen. Als ik al het overtollige haar op m'n kop zou plakken dan werd het een hele beste pruik.
ik wacht wel effe, jij komt straks thuisquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet te bang zijn, als je uitkijkt moet dat gewoon lukken. Stekkertjes kan je voorzichtig losmaken en ff onthouden waar ze zaten. Je kan het.
Dat dus. oren, neus, wenkbrauwen, de rest van het lichaam, maar niet op het hoofd. Vind het zo sneu dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook gewoon waar, daarom moest ik lachen. Als ik al het overtollige haar op m'n kop zou plakken dan werd het een hele beste pruik.
Ik zwijg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja er zitten overal toeters bellen en stekkertjes, durf ik niet![]()
moet die Griek later maar doen, tis ijn laptop, hij was van mij, maar ik heb hem aan hem gegeven en
een noteboekkie gekocht, maar die staat weer in de slaapkamer eno....
Rond een uur of 2 komt ie toch? Dan nog even wachten, ik kan er prima overheen lezen als letters niet kloppen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wacht wel effe, jij komt straks thuis
Hou jong/oud ben je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bofbips. Op een dag ligt het ineens op straat of zo.
Uitzonderingen daargelaten inderdaad.quote:
Inderdaad, maar 1 van de weinige hier van boven de 50, dacht ik.quote:
Niet gezien dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar 1 van de weinige hier van boven de 50, dacht ik.
En voor hoe lang en zit het ook overal, gelijk weer vragen bij mij.![]()
Hahahaha!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
En voor hoe lang en zit het ook overal, gelijk weer vragen bij mij.
Ok, als Choco hem gezien heeft mag je hem weer weghalen. Thnx.quote:
Komt door die sterren, ik was ineens snel jongųh!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had het niet door, nu wel, hij mag weg.
Dat plaatje van Voxs was best in de richting, vond ik.quote:
Cool he die sterren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt door die sterren, ik was ineens snel jongųh!
Voxs doet het behoorlijk goed inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat plaatje van Voxs was best in de richting, vond ik.
Verrek ja!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat plaatje van Voxs was best in de richting, vond ik.
Ik ben het na een tijdje maar gaan negeren. Als ik me daar druk om moet maken. Maar nu dat ik het niet krijg, mis ik het ook totaal niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nāh, het ging mij echt om die melding. Daar steeg mijn bloeddruk ietwat van.
Die melding heb ik heel af en toen. maar verder zie ik nooit reclames. Van de week wel even, maar heb de dag erna meteen mijn laptop opgeruimd, want die reclame dingen tussendoor stoorden me enorm.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben het na een tijdje maar gaan negeren. Als ik me daar druk om moet maken. Maar nu dat ik het niet krijg, mis ik het ook totaal niet.![]()
Fijn dat je het nu ook even niet krijgt.
Dan ben je niet snel genoeg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die melding heb ik heel af en toen. maar verder zie ik nooit reclames. Van de week wel even, maar heb de dag erna meteen mijn laptop opgeruimd, want die reclame dingen tussendoor stoorden me enorm.
Mee eens, maar desondanks storen me die reclames me heel erg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben je niet snel genoeg.En de reclame heb ik adblocker voor alleen niet of fok, zit hier zo vaak,mogen ze wel wat verdienen ook, en ik scroll er toch wel overheen.
Mooi beeld toch!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Mo zie ik een kruising tussen Hakuna en Neil van The Young Ones voor me
Ik snap het, reclames zijn ook erg vervelend, daarom ook, lang leve adblock.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mee eens, maar desondanks storen me die reclames me heel erg.
nachtmerrie zul je bedoelen. Soms kom je met Google tussen afbeeldingen van kleding opeens een foto van Hakuna tegen, dan schrik je wel hoorquote:
adblock mag hier toch niet?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap het, reclames zijn ook erg vervelend, daarom ook, lang leve adblock.![]()
En stel je dan nog eens die geile zachte G erbij voor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nachtmerrie zul je bedoelen. Soms kom je met Google tussen afbeeldingen van kleding opeens een foto van Hakuna tegen, dan schrik je wel hoor
daar gaat Dees van glijenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En stel je dan nog eens die geile zachte G erbij voor.![]()
En ik schrok gisteren van haar stem, maar ik zal wel de enige zijn.quote:
je schrok? Hoe dat zo?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik schrok gisteren van haar stem, maar ik zal wel de enige zijn.
Joh, dat klinkt zo Hollands. Dat ben ik helemaal niet gewend.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is begonnen toen. Ik deed een beetje moeilijk vorige weeken toen kreeg ik ze van Bondage.
![]()
quote:
Toen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik, vind het nog steeds lief van je. Ik was een beetje raar toen.![]()
Ik pak je pas over 5 jaar terug, dus je hebt even de tijd om je erop voor te bereiden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
Wat zijn jullie rustig dan hier. In de uto sc was ik al aangepakt.
Blijven ze warm doorquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ik maar op mijn handen zitten...
Ach ja, ik ben sowieso raar. Daarom heb ik zelf ook een abo genomenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik, vind het nog steeds lief van je. Ik was een beetje raar toen.![]()
Tering, dat duurt wel heel lang dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik pak je pas over 5 jaar terug, dus je hebt even de tijd om je erop voor te bereiden.
Jeejquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben sowieso raar. Daarom heb ik zelf ook een abo genomen
Tenzij ik nu met een posting uit 2008 van je op de proppen komt, dan is het opeens weer heel snel.quote:
40+ , dan krijg je dat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
Wat zijn jullie rustig dan hier. In de uto sc was ik al aangepakt.
Ha, dat kan lekker niet bij mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tenzij ik nu met een posting uit 2008 van je op de proppen komt, dan is het opeens weer heel snel.
Ik maak er geen geen geheim van, ik ben altijd gestoordquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht ik probeer nog even te doen of ik alleen toen raar was.Niet gelukt dus.
Ik mag dat niet meer over mezelf beweren, en dat is Sas schuld.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:31 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Ik maak er geen geen geheim van, ik ben altijd gestoord [ afbeelding ]
Soort zoekt soort natuurlijk. Ik merk dat vooral tijdens meets, altijd leuke mensen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
JeejMeer dan de helft van de fokkers vind ik raar, daarom voel ik me hier ook zo thuis
Ik vind raar een beter woord.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:31 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Ik maak er geen geen geheim van, ik ben altijd gestoord [ afbeelding ]
Juist, soort zoekt soort en maakt niet uit waar je gaat, je trekt toch wel dezelfde mensen aan. Zo raar vind ik dat nog steeds.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Soort zoekt soort natuurlijk. Ik merk dat vooral tijdens meets, altijd leuke mensen.
Meets? Waar en wanneer?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Soort zoekt soort natuurlijk. Ik merk dat vooral tijdens meets, altijd leuke mensen.
Ik vind het niet zo opmerkelijk. Als je ergens mee gaat posten vind je het blijkbaar interessant, daar heb je dan al raakvlak met anderen. Kans is dan aanwezig dat je ook over andere dingen hetzelfde denkt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, soort zoekt soort en maakt niet uit waar je gaat, je trekt toch wel dezelfde mensen aan. Zo raar vind ik dat nog steeds.
Ja, internet, maar ik bedoelde het echte leven even. Tenminste, mensen die je tegenkomt. Ook gewoon random mensen en dan achteraf, toch weer soort zoekt soort.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo opmerkelijk. Als je ergens mee gaat posten vind je het blijkbaar interessant, daar heb je dan al raakvlak met anderen. Kans is dan aanwezig dat je ook over andere dingen hetzelfde denkt.
Hier in 40+ vind ik juist heel veel verschillende mensen rondlopen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, soort zoekt soort en maakt niet uit waar je gaat, je trekt toch wel dezelfde mensen aan. Zo raar vind ik dat nog steeds.
Met over het algemeen toch tenminste een gezamenlijke overeenkomstquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier in 40+ vind ik juist heel veel verschillende mensen rondlopen.
Hey recordmaakster!quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig wel, ligt ook aan het tijdstip. Logisch dat in de nacht, vooral de nachtbrakers wakker zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, en daar ben ik heel blij om.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ligt ook aan het tijdstip. Logisch dat in de nacht, vooral de nachtbrakers wakker zijn.
Wow!quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hey recordmaakster!![]()
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=115&reeks=
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Geen idee, is dan te laat voor mij om te onthouden.
Goeie smoesquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Geen idee, is dan te laat voor mij om te onthouden.
LOL ik oefen echt thuis nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic voor jou: SPT / THUIS GOLFERS, WE ZOEKEN U.......
Wij mogen dat omdat we ouder zijn dan Sas, jij moet wel eerst toestemming aan haar vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anders op je leeftijd gooien, of zoals ik nu leer, gewoon Sas de schuld geven.![]()
Goed dat je het zegt, zal het volgende keer als ik haar zie even vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij mogen dat omdat we ouder zijn dan Sas, jij moet wel eerst toestemming aan haar vragen.
Moet ze wel eerst van die oncomfortabele bank af kunnen komen, of haal ik nu banken door elkaar? Zo ja, dan ligt dat aan mijn leeftijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, zal het volgende keer als ik haar zie even vragen.
beide dusquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst van die oncomfortabele bank af kunnen komen, of haal ik nu banken door elkaar? Zo ja, dan ligt dat aan mijn leeftijd.
Ja, ik weet niet meer wie van de dames die bank heeft, maar ik weet wel dat ie onmogelijk lekker kan zitten. Krijg dat ding maar niet van mijn netvlies.quote:
Oh die bank, daar heb ik geen ervaringen mee, maar oncomfi volgens mij....quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet meer wie van de dames die bank heeft, maar ik weet wel dat ie onmogelijk lekker kan zitten. Krijg dat ding maar niet van mijn netvlies.
En wat zijn we blij met de zender van Kim Holland. Wat moet ik daarmee, vraag ik me afquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het grote omgooien van Ziggo al geweest. Op 1 april volgt nog een kleine wijziging en binnenkort vraag ik nog even de 2 maanden gratis Tv extra aan.
Doorzappen of de hand aan jezelf slaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat zijn we blij met de zender van Kim Holland. Wat moet ik daarmee, vraag ik me af
Ik zou wel BBC 3 en BBC 4 willen hebben, maar ik ga geen extra pakket nemen, tenzij ik bijvoorbeeld zelf 5 zenders als extra zou kunnen kiezen, maar dat aanbod hebben ze niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben benieuwd naar de andere Italiaanse zender, RAI Uno was niet boeiend
Ik zap ook door, niks tegen naakte vrouwen, maar Kim Holland sla ik over, daar valt niet eens op te fappen al zou ik het willen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Doorzappen of de hand aan jezelf slaan
ziggo biedt nu alle klanten 2 maanden gratis tv extra aan, dus dan kun je in elk geval 2 maanden die BBC-zenders zien, gewoon op tijd opzeggen en dan zit je nergens aan vast. Ik vond al die zenders wel leuk toen het bij mijn overstap naar digitale tv een maand gratis was. VH1 classics had ik vaak aan ipv radio. Ik heb er het geld niet voor over, maar gratis maanden pak ik graag mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou wel BBC 3 en BBC 4 willen hebben, maar ik ga geen extra pakket nemen, tenzij ik bijvoorbeeld zelf 5 zenders als extra zou kunnen kiezen, maar dat aanbod hebben ze niet.
Ga niet betalen voor een heel extra pakket met 2 zenders die ik wel wil, en de rest niet.
Dan zou ik voor de extra zenders die me aanspreken op zijn minst 2 extra pakketten nodig hebben, waar verder een hoop bagger tussen zit.
Die bank, die heb ik ook gezien. Die was wel een beetje....quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst van die oncomfortabele bank af kunnen komen, of haal ik nu banken door elkaar? Zo ja, dan ligt dat aan mijn leeftijd.
Dat maakt weinig uit, want als je automatisch zoekt zet ie de zenders gewoon op dezelfde volgorde terug.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:19 schreef chufi het volgende:
Ik krijg niets extra's alleen alles op een andere kanaal ....
Een beetjequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die bank, die heb ik ook gezien. Die was wel een beetje....![]()
Ik durf het niet te zeggen, maar doe het toch maar denk ik. Vond hem spuuglelijk en leek me zeer oncomfortabel.quote:
Ik heb al alle extra zenders dus ze kunnen me ook weinig extras biedenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat maakt weinig uit, want als je automatisch zoekt zet ie de zenders gewoon op dezelfde volgorde terug.
Alleen jammer dat je geen extra zenders hebt die je zouden kunnen bevallen, maar troost je, ik heb ook niks aan mijn extra zenders.
Die bekleding heeft een leuk oud Hollands tafereeltje tochquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, maar doe het toch maar denk ik. Vond hem spuuglelijk en leek me zeer oncomfortabel.
Flashback naar de 70's was het voor mij en die heb ik in principe niet lang bewust meegemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die bekleding heeft een leuk oud Hollands tafereeltje toch, ik zou wel de mogelijkheid om flink onderuit te liggen erg missen.
Laten we er maar over ophouden, het wordt teruggelezen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flashback naar de 70's was het voor mij en die heb ik in principe niet lang bewust meegemaakt.
Verstandig van je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden, het wordt teruggelezen.En dan heb ik het weer gedaan.
![]()
Dat is om gewoon af en toe te oefenen... Die hoeft nu niet in record tijd dichtquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het gaat hier sneller dan in het record oefentopic.
Het zou wel zo prettig zijn als het meteen als een razende ging.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is om gewoon af en toe te oefenen... Die hoeft nu niet in record tijd dicht
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Aber beklecker nicht das Sofa, Sofa!"
Ja, ik ben een echte Zappa fan, een van mijn afwijkingen.quote:
Ik heb alleen deze LP ooit gekochtquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik ben een echte Zappa fan, een van mijn afwijkingen.
Moet je PP ff mailen die heeft nog een oude Thorens staanquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overweeg ook al een paar jaar er eentje aan te schaffen
Heb mijne nog steeds (bouwjaar 1979}, weliswaar staat ie in de kelder, maar ooit zet ik hem weer boven. Moet eerst nog een hoop doen o.a. eens de boel witten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overweeg ook al een paar jaar er eentje aan te schaffen
Ik ben juist blij dat ik van dat ding af ben, nam alleen maar ruimte in beslag en mijn lp's ga ik toch niet meer luisteren, daar hebben we nu andere technieken voor. Om muziek te luisteren dan.quote:
Zoiets had ik ook.. Mijn huidige installatie heeft geen eens een aansluiting voor de pickup...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik van dat ding af ben, nam alleen maar ruimte in beslag en mijn lp's ga ik toch niet meer luisteren, daar hebben we nu andere technieken voor. Om muziek te luisteren dan.![]()
Lp's blijven veilig opgeborgen staan.
Mijn dochter ging naar de Mediamarkt voor een receiver met phono aansluiting speciaal voor haar platenspeler, die knul die haar hielp wist niet eens dat je er een phono aansluiting voor moet hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook.. Mijn huidige installatie heeft geen eens een aansluiting voor de pickup...
PP doet ook aan platen inkoop
Ik heb geen eens meer een installatie, doe bijna alles via mijn pc luisteren. Of de autoradio.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook.. Mijn huidige installatie heeft geen eens een aansluiting voor de pickup...
PP doet ook aan platen inkoop
Tegenwoordig heb je van die usb-platenspelers waar je je oude LPs kunt opnemen op de computer ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dochter ging naar de Mediamarkt voor een reciever met phono aansluiting speciaal voor haar platenspeler, die knul die haar hielp wist niet eens dat je er een phono aansluiting voor moet hebben.
Ja, maar mijn PC hangt ook aan de receiver met gewoon 2 vette stereoboxen Magnat Vector 3. Ik luister alles TV en PC via dat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen eens meer een installatie, doe bijna alles via mijn pc luisteren. Of de autoradio.![]()
Cassettebandjes heb ik lang geleden al allemaal weggedaan.![]()
Oh wacht, ligt vast nog wel ergens een draagbare cd speler. Maar waar zou ik ff niet weten.
en dat werkt primaquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je van die usb-platenspelers waar je je oude LPs kunt opnemen op de computer ...
Ik heb idd alles digitaal... En gebruik verder mn Homecinema set voor het geluid of idd ook de pc ....quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geen eens meer een installatie, doe bijna alles via mijn pc luisteren. Of de autoradio.![]()
Oh wacht, ligt vast nog wel ergens een draagbare cd speler. Maar waar zou ik ff niet weten.
Heb al mijn cassettebandjes nog. Inclusief de opnames waarop ik als puber in een bandje speelde.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
Zou toch maar eens kijken of dat nog bruikbaar is en kopieren voor het te laat isquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al mijn cassettebandjes nog. Inclusief de opnames waarop ik als puber in een bandje speelde.
Die gaan natuurlijk nooit weg gedaan worden.
Wij zijn meer van de oude stempel, echte stereofielen. Old school.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je van die usb-platenspelers waar je je oude LPs kunt opnemen op de computer ...
Geregeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |