En wat zijn we blij met de zender van Kim Holland. Wat moet ik daarmee, vraag ik me afquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het grote omgooien van Ziggo al geweest. Op 1 april volgt nog een kleine wijziging en binnenkort vraag ik nog even de 2 maanden gratis Tv extra aan.
Doorzappen of de hand aan jezelf slaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat zijn we blij met de zender van Kim Holland. Wat moet ik daarmee, vraag ik me af
Ik zou wel BBC 3 en BBC 4 willen hebben, maar ik ga geen extra pakket nemen, tenzij ik bijvoorbeeld zelf 5 zenders als extra zou kunnen kiezen, maar dat aanbod hebben ze niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben benieuwd naar de andere Italiaanse zender, RAI Uno was niet boeiend
Ik zap ook door, niks tegen naakte vrouwen, maar Kim Holland sla ik over, daar valt niet eens op te fappen al zou ik het willen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Doorzappen of de hand aan jezelf slaan
ziggo biedt nu alle klanten 2 maanden gratis tv extra aan, dus dan kun je in elk geval 2 maanden die BBC-zenders zien, gewoon op tijd opzeggen en dan zit je nergens aan vast. Ik vond al die zenders wel leuk toen het bij mijn overstap naar digitale tv een maand gratis was. VH1 classics had ik vaak aan ipv radio. Ik heb er het geld niet voor over, maar gratis maanden pak ik graag mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou wel BBC 3 en BBC 4 willen hebben, maar ik ga geen extra pakket nemen, tenzij ik bijvoorbeeld zelf 5 zenders als extra zou kunnen kiezen, maar dat aanbod hebben ze niet.
Ga niet betalen voor een heel extra pakket met 2 zenders die ik wel wil, en de rest niet.
Dan zou ik voor de extra zenders die me aanspreken op zijn minst 2 extra pakketten nodig hebben, waar verder een hoop bagger tussen zit.
Die bank, die heb ik ook gezien. Die was wel een beetje....quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst van die oncomfortabele bank af kunnen komen, of haal ik nu banken door elkaar? Zo ja, dan ligt dat aan mijn leeftijd.
Dat maakt weinig uit, want als je automatisch zoekt zet ie de zenders gewoon op dezelfde volgorde terug.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:19 schreef chufi het volgende:
Ik krijg niets extra's alleen alles op een andere kanaal ....
Een beetjequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die bank, die heb ik ook gezien. Die was wel een beetje....![]()
Ik durf het niet te zeggen, maar doe het toch maar denk ik. Vond hem spuuglelijk en leek me zeer oncomfortabel.quote:
Ik heb al alle extra zenders dus ze kunnen me ook weinig extras biedenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat maakt weinig uit, want als je automatisch zoekt zet ie de zenders gewoon op dezelfde volgorde terug.
Alleen jammer dat je geen extra zenders hebt die je zouden kunnen bevallen, maar troost je, ik heb ook niks aan mijn extra zenders.
Die bekleding heeft een leuk oud Hollands tafereeltje tochquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, maar doe het toch maar denk ik. Vond hem spuuglelijk en leek me zeer oncomfortabel.
Flashback naar de 70's was het voor mij en die heb ik in principe niet lang bewust meegemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die bekleding heeft een leuk oud Hollands tafereeltje toch, ik zou wel de mogelijkheid om flink onderuit te liggen erg missen.
Laten we er maar over ophouden, het wordt teruggelezen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flashback naar de 70's was het voor mij en die heb ik in principe niet lang bewust meegemaakt.
Verstandig van je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden, het wordt teruggelezen.En dan heb ik het weer gedaan.
![]()
Dat is om gewoon af en toe te oefenen... Die hoeft nu niet in record tijd dichtquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het gaat hier sneller dan in het record oefentopic.
Het zou wel zo prettig zijn als het meteen als een razende ging.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is om gewoon af en toe te oefenen... Die hoeft nu niet in record tijd dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |