Ik mag toch hopen dat ik dat record niet in mijn eentje hoef te halen :dquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
we hebben er 3 per seconde nodig, dus nog even oefenen.
Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
Ondertussen heb ik mijn hele partij dvd's in één keer verkocht en ze zijn al opgehaald![]()
die man woonde hier vlakbij is bijna mijn buurman
dat ruimt lekker op. Ik moet ook weer vanalles op Marktplaats zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
Ondertussen heb ik mijn hele partij dvd's in één keer verkocht en ze zijn al opgehaald![]()
die man woonde hier vlakbij is bijna mijn buurman
Well notedquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Hey, jij hebt een letter uit je ondertitel gehaald?
Hey, jij hebt nog steeds een groen vinkje voor je username staan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef Eska het volgende:
Hey, jij hebt een letter uit je ondertitel gehaald?
Ik had er al een ooitje los verkocht, tenminste.... minimale afname was 10 stuksquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ruimt lekker op. Ik moet ook weer vanalles op Marktplaats zetten.
Neh... boeken zal wel niet veel doen, maar dvd's ook niet meer zo gek veel hoor...quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Dvd's heb ik niet veel, boeken daarentegen... En het verkoopt voor geen meter
Nu nog 300 postings in 1 minuut en 45 seconden, even goed oefenen en je kan a.s. zondag 8 maart om 22 honderd uur in je eentje winnen.quote:
Ja, ik heb ook nog nooit een boek verkocht op MP, is ook niet de moeite denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:27 schreef Deisyy het volgende:
Boeken die ik niet wil bewaren breng ik naar de kringloopwinkel.
Ik heb wel een aantal unieke exemplaren, maar verkopen op MP doe ik sowieso niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
Of je moet een uniek exemplaar van iets hebben, maar dan zou ik hem zelf houden
Te koop T.E.A.B. Die Griek.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
Of je moet een uniek exemplaar van iets hebben, maar dan zou ik hem zelf houden
Ik verkoop eigenlijk nooit iets. Piet maakt nog weleens gebruik van V&A.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maken jullie geen gebruik van FOK! om iets te koop te zetten?
Heb je daar ook cijfers van?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik verkoop eigenlijk nooit iets. Piet maakt nog weleens gebruik van V&A.
Nee, maar misschien kan ik eens een vacature plaatsen dat ik een "schone huishoudster" zoek, betaling vindt in overleg in natura plaats.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maken jullie geen gebruik van FOK! om iets te koop te zetten?
Dat is helemaal geen onaardig plan!quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kan ik eens een vacature plaatsen dat ik een "schone huishoudster" zoek, betaling vindt in overleg in natura plaats.
I know, maar let wel op de woorden "schone huishoudster" en "in overleg".quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onaardig plan!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft 158 topics geopend in V&A.
Zijn kloons zijn niet meegenomen in deze statistieken.
Hahaha!quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft 158 topics geopend in V&A.
Zijn kloons zijn niet meegenomen in deze statistieken.
En dan tijdens het koken het 'overleg' plaats laten vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, maar let wel op de woorden "schone huishoudster" en "in overleg".
Als ze ook nog een beetje kan koken, zou dat mooi meegenomen zijn.![]()
Je hebt me gecertificeerd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hey, jij hebt nog steeds een groen vinkje voor je username staan.
Heel lang geleden al.quote:
lief van jequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn goede daad weer verricht voor vandaag, iemand blij gemaakt met 2 tijdelijke tijdschriftabo's.
Ik moet de mijne nog doen, ik ga straks weer drie mobieltjes op de post doen voor stichting AAPquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn goede daad weer verricht voor vandaag, iemand blij gemaakt met 2 tijdelijke tijdschriftabo's.
Die staat al heel lang in de planning. Had ik zelfs al in het "(goede) voornemen topic" over geschreven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[kingstown-modus]Inb4 een "Goede dadentopic" in 40+[\kingstown-modus]
Ik vind het een leuk plan en ben benieuwd waar je mee komt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die staat al heel lang in de planning. Had ik zelfs al in het "(goede) voornemen topic" over geschreven.![]()
De uitvoering zoals ik die in mijnhoofd heb is echter nogal gecompliceerd en dus op de lange baan, maar heb mezelf verplicht om het iig dit jaar te openen.
Even gezocht en gevonden:quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een leuk plan en ben benieuwd waar je mee komt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
2) Een heel lief topic openen op 40+. Van 40- plussers voor de rest van FOK!
Op deze manier kunnen de 40-plussers de warmte en wijsheid die ze volop bezitten verspreiden over de hele community. Lijkt me wel een topshow.![]()
ja toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
"Op deze manier kunnen de 40-plussers de warmte en wijsheid die ze volop bezitten verspreiden over de hele community."
Overal oefenenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
Trollen in het oefentopic, die hebben we zondag pas nodig.
nou....quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bezit die wijsheid zeker.
Inhoud: > smartphone van Fann waar ze geen wijs uit kan worden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb meteen even een pica gemaakt voor je OP, beetje reclame kan geen kwaad![]()
toch?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Inhoud: > smartphone van Fann waar ze geen wijs uit kan worden.![]()
Ik krijg nu inderdaad niet meer die irritante melding dat ik te snel post.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons niet zo rap. Users met een abo kunnen sneller posten.
Ik zal ophouden met je voor de gek te houden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nee, die hou ik zelf, misschien pleur ik die volgende maand wel in zo'n envelop
Het komt vast wel goed met mij, beetje geduld en dan weet ik het welquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal ophouden met je voor de gek te houden.
Mja, ik zal er ook aan moeten geloven. Zó irritant die melding.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik krijg nu inderdaad niet meer die irritante melding dat ik te snel post.![]()
Eindelijk heb ik een voordeel aan de sterretjes gevonden, maar goed dat ik dit niet eerder doorhad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, ik zal er ook aan moeten geloven. Zó irritant die melding.
Dat had je een vermogen gekost.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik een voordeel aan de sterretjes gevonden, maar goed dat ik dit niet eerder doorhad.
Inderdaad, gaat hem ook niet worden, gelukkig heb ik ze nu gekregen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had je een vermogen gekost.
Oh, wat een tof gebaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, gaat hem ook niet worden, gelukkig heb ik ze nu gekregen.
Misschien zit wijsheid wel in je haren (grijze massa goed beschermd), net als Samson uit de bijbel, die had zijn kracht in zijn haren zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Het komt vast wel goed met mij, beetje geduld en dan weet ik het wel
In het begin vond ik het niet leuk, want ik wist niet van wie ze kwamen. Deze keer weet ik het wel.quote:
Gelul, heb veel grijs haar, ja wel geverfd, maar ben er niet wijzer door volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien zit wijsheid wel in je haren (grijze massa goed beschermd), net als Samson uit de bijbel, die had zijn kracht in zijn haren zitten.
[ afbeelding ]
Wie deelt ze nu uit ?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het begin vond ik het niet leuk, want ik wist niet van wie ze kwamen. Deze keer weet ik het wel.
Ik kan er niet zo goed tegen als ik iets niet weet.
Waarom geverfd? Het maakt toch niet uit als je haar grijs is?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelul, heb veel grijs haar, ja wel geverfd, maar ben er niet wijzer door volgens mij.En de lengte brengt het me ook niet.
Heel veel ben ik achter gekomen. Alleen weet ik dan toevallig wie de mijne heeft gegeven, omdat ik een beetje raar deed vorige week.quote:
Wel als je net 40 bent.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom geverfd? Het maakt toch niet uit als je haar grijs is?
Dat scheer ik af. Ook een optie dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel als je net 40 bent.En al jaren ervoor trouwens. Dus dan verf ik wel even.
Een goedmakertjequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel veel ben ik achter gekomen. Alleen weet ik dan toevallig wie de mijne heeft gegeven, omdat ik een beetje raar deed vorige week.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat scheer ik af. Ook een optie dus.
Ligt er aan waar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ben een vrouw, ga ik toch niet wegscheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |