Ik mag toch hopen dat ik dat record niet in mijn eentje hoef te halen :dquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
we hebben er 3 per seconde nodig, dus nog even oefenen.
Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
Ondertussen heb ik mijn hele partij dvd's in één keer verkocht en ze zijn al opgehaald![]()
die man woonde hier vlakbij is bijna mijn buurman
dat ruimt lekker op. Ik moet ook weer vanalles op Marktplaats zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
Ondertussen heb ik mijn hele partij dvd's in één keer verkocht en ze zijn al opgehaald![]()
die man woonde hier vlakbij is bijna mijn buurman
Well notedquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Hey, jij hebt een letter uit je ondertitel gehaald?
Hey, jij hebt nog steeds een groen vinkje voor je username staan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef Eska het volgende:
Hey, jij hebt een letter uit je ondertitel gehaald?
Ik had er al een ooitje los verkocht, tenminste.... minimale afname was 10 stuksquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ruimt lekker op. Ik moet ook weer vanalles op Marktplaats zetten.
Neh... boeken zal wel niet veel doen, maar dvd's ook niet meer zo gek veel hoor...quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Dvd's heb ik niet veel, boeken daarentegen... En het verkoopt voor geen meter
Nu nog 300 postings in 1 minuut en 45 seconden, even goed oefenen en je kan a.s. zondag 8 maart om 22 honderd uur in je eentje winnen.quote:
Ja, ik heb ook nog nooit een boek verkocht op MP, is ook niet de moeite denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:27 schreef Deisyy het volgende:
Boeken die ik niet wil bewaren breng ik naar de kringloopwinkel.
Ik heb wel een aantal unieke exemplaren, maar verkopen op MP doe ik sowieso niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
Of je moet een uniek exemplaar van iets hebben, maar dan zou ik hem zelf houden
Te koop T.E.A.B. Die Griek.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
Of je moet een uniek exemplaar van iets hebben, maar dan zou ik hem zelf houden
Ik verkoop eigenlijk nooit iets. Piet maakt nog weleens gebruik van V&A.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maken jullie geen gebruik van FOK! om iets te koop te zetten?
Heb je daar ook cijfers van?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik verkoop eigenlijk nooit iets. Piet maakt nog weleens gebruik van V&A.
Nee, maar misschien kan ik eens een vacature plaatsen dat ik een "schone huishoudster" zoek, betaling vindt in overleg in natura plaats.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maken jullie geen gebruik van FOK! om iets te koop te zetten?
Dat is helemaal geen onaardig plan!quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kan ik eens een vacature plaatsen dat ik een "schone huishoudster" zoek, betaling vindt in overleg in natura plaats.
I know, maar let wel op de woorden "schone huishoudster" en "in overleg".quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen onaardig plan!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft 158 topics geopend in V&A.
Zijn kloons zijn niet meegenomen in deze statistieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |