nachtmerrie zul je bedoelen. Soms kom je met Google tussen afbeeldingen van kleding opeens een foto van Hakuna tegen, dan schrik je wel hoorquote:
adblock mag hier toch niet?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap het, reclames zijn ook erg vervelend, daarom ook, lang leve adblock.![]()
En stel je dan nog eens die geile zachte G erbij voor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nachtmerrie zul je bedoelen. Soms kom je met Google tussen afbeeldingen van kleding opeens een foto van Hakuna tegen, dan schrik je wel hoor
daar gaat Dees van glijenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En stel je dan nog eens die geile zachte G erbij voor.![]()
En ik schrok gisteren van haar stem, maar ik zal wel de enige zijn.quote:
je schrok? Hoe dat zo?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik schrok gisteren van haar stem, maar ik zal wel de enige zijn.
Joh, dat klinkt zo Hollands. Dat ben ik helemaal niet gewend.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is begonnen toen. Ik deed een beetje moeilijk vorige weeken toen kreeg ik ze van Bondage.
![]()
quote:
Toen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik, vind het nog steeds lief van je. Ik was een beetje raar toen.![]()
Ik pak je pas over 5 jaar terug, dus je hebt even de tijd om je erop voor te bereiden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
Wat zijn jullie rustig dan hier. In de uto sc was ik al aangepakt.
Blijven ze warm doorquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ik maar op mijn handen zitten...
Ach ja, ik ben sowieso raar. Daarom heb ik zelf ook een abo genomenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik, vind het nog steeds lief van je. Ik was een beetje raar toen.![]()
Tering, dat duurt wel heel lang dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik pak je pas over 5 jaar terug, dus je hebt even de tijd om je erop voor te bereiden.
Jeejquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben sowieso raar. Daarom heb ik zelf ook een abo genomen
Tenzij ik nu met een posting uit 2008 van je op de proppen komt, dan is het opeens weer heel snel.quote:
40+ , dan krijg je dat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
Wat zijn jullie rustig dan hier. In de uto sc was ik al aangepakt.
Ha, dat kan lekker niet bij mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tenzij ik nu met een posting uit 2008 van je op de proppen komt, dan is het opeens weer heel snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |