Hey recordmaakster!quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Hier in 40+ vind ik juist heel veel verschillende mensen rondlopen.
Gelukkig wel, ligt ook aan het tijdstip. Logisch dat in de nacht, vooral de nachtbrakers wakker zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, en daar ben ik heel blij om.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ligt ook aan het tijdstip. Logisch dat in de nacht, vooral de nachtbrakers wakker zijn.
Wow!quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hey recordmaakster!![]()
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=115&reeks=
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Geen idee, is dan te laat voor mij om te onthouden.
Goeie smoesquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Geen idee, is dan te laat voor mij om te onthouden.
LOL ik oefen echt thuis nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic voor jou: SPT / THUIS GOLFERS, WE ZOEKEN U.......
Wij mogen dat omdat we ouder zijn dan Sas, jij moet wel eerst toestemming aan haar vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anders op je leeftijd gooien, of zoals ik nu leer, gewoon Sas de schuld geven.![]()
Goed dat je het zegt, zal het volgende keer als ik haar zie even vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij mogen dat omdat we ouder zijn dan Sas, jij moet wel eerst toestemming aan haar vragen.
Moet ze wel eerst van die oncomfortabele bank af kunnen komen, of haal ik nu banken door elkaar? Zo ja, dan ligt dat aan mijn leeftijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, zal het volgende keer als ik haar zie even vragen.
beide dusquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst van die oncomfortabele bank af kunnen komen, of haal ik nu banken door elkaar? Zo ja, dan ligt dat aan mijn leeftijd.
Ja, ik weet niet meer wie van de dames die bank heeft, maar ik weet wel dat ie onmogelijk lekker kan zitten. Krijg dat ding maar niet van mijn netvlies.quote:
Oh die bank, daar heb ik geen ervaringen mee, maar oncomfi volgens mij....quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet meer wie van de dames die bank heeft, maar ik weet wel dat ie onmogelijk lekker kan zitten. Krijg dat ding maar niet van mijn netvlies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |