Ik maak er geen geen geheim van, ik ben altijd gestoordquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht ik probeer nog even te doen of ik alleen toen raar was.Niet gelukt dus.
Ik mag dat niet meer over mezelf beweren, en dat is Sas schuld.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik maak er geen geen geheim van, ik ben altijd gestoord [ afbeelding ]
Soort zoekt soort natuurlijk. Ik merk dat vooral tijdens meets, altijd leuke mensen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
JeejMeer dan de helft van de fokkers vind ik raar, daarom voel ik me hier ook zo thuis
Ik vind raar een beter woord.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik maak er geen geen geheim van, ik ben altijd gestoord [ afbeelding ]
Juist, soort zoekt soort en maakt niet uit waar je gaat, je trekt toch wel dezelfde mensen aan. Zo raar vind ik dat nog steeds.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Soort zoekt soort natuurlijk. Ik merk dat vooral tijdens meets, altijd leuke mensen.
Meets? Waar en wanneer?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Soort zoekt soort natuurlijk. Ik merk dat vooral tijdens meets, altijd leuke mensen.
Ik vind het niet zo opmerkelijk. Als je ergens mee gaat posten vind je het blijkbaar interessant, daar heb je dan al raakvlak met anderen. Kans is dan aanwezig dat je ook over andere dingen hetzelfde denkt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, soort zoekt soort en maakt niet uit waar je gaat, je trekt toch wel dezelfde mensen aan. Zo raar vind ik dat nog steeds.
Ja, internet, maar ik bedoelde het echte leven even. Tenminste, mensen die je tegenkomt. Ook gewoon random mensen en dan achteraf, toch weer soort zoekt soort.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo opmerkelijk. Als je ergens mee gaat posten vind je het blijkbaar interessant, daar heb je dan al raakvlak met anderen. Kans is dan aanwezig dat je ook over andere dingen hetzelfde denkt.
Hier in 40+ vind ik juist heel veel verschillende mensen rondlopen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, soort zoekt soort en maakt niet uit waar je gaat, je trekt toch wel dezelfde mensen aan. Zo raar vind ik dat nog steeds.
Met over het algemeen toch tenminste een gezamenlijke overeenkomstquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier in 40+ vind ik juist heel veel verschillende mensen rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |