Ff op zijn kop schudden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:43 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen wel weer kruimels tussen mijn toetsen itten
Tegenwoordig ben je al verdacht als je in de bouwmarkt Duct tape en touw komt kopen.quote:
Ga niet zo snel ineens, dat zeg ik, gelul allemaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook gelul m.i. waarom is het dan wel mooi? Scheer jij je dan maar kaal.
ja er zitten overal toeters bellen en stekkertjes, durf ik nietquote:
Het is ook gewoon waar, daarom moest ik lachen. Als ik al het overtollige haar op m'n kop zou plakken dan werd het een hele beste pruik.quote:
Niet te bang zijn, als je uitkijkt moet dat gewoon lukken. Stekkertjes kan je voorzichtig losmaken en ff onthouden waar ze zaten. Je kan het.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja er zitten overal toeters bellen en stekkertjes, durf ik niet![]()
moet die Griek later maar doen, tis ijn laptop, hij was van mij, maar ik heb hem aan hem gegeven en
een noteboekkie gekocht, maar die staat weer in de slaapkamer eno....
Gelukkig geen last van.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook gewoon waar, daarom moest ik lachen. Als ik al het overtollige haar op m'n kop zou plakken dan werd het een hele beste pruik.
ik wacht wel effe, jij komt straks thuisquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet te bang zijn, als je uitkijkt moet dat gewoon lukken. Stekkertjes kan je voorzichtig losmaken en ff onthouden waar ze zaten. Je kan het.
Dat dus. oren, neus, wenkbrauwen, de rest van het lichaam, maar niet op het hoofd. Vind het zo sneu dan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook gewoon waar, daarom moest ik lachen. Als ik al het overtollige haar op m'n kop zou plakken dan werd het een hele beste pruik.
Ik zwijg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja er zitten overal toeters bellen en stekkertjes, durf ik niet![]()
moet die Griek later maar doen, tis ijn laptop, hij was van mij, maar ik heb hem aan hem gegeven en
een noteboekkie gekocht, maar die staat weer in de slaapkamer eno....
Rond een uur of 2 komt ie toch? Dan nog even wachten, ik kan er prima overheen lezen als letters niet kloppen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wacht wel effe, jij komt straks thuis
Hou jong/oud ben je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bofbips. Op een dag ligt het ineens op straat of zo.
Uitzonderingen daargelaten inderdaad.quote:
Inderdaad, maar 1 van de weinige hier van boven de 50, dacht ik.quote:
Niet gezien dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar 1 van de weinige hier van boven de 50, dacht ik.
En voor hoe lang en zit het ook overal, gelijk weer vragen bij mij.![]()
Hahahaha!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
En voor hoe lang en zit het ook overal, gelijk weer vragen bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |