Ga je 's nachts liggen woelen van wie oh wie....quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het begin vond ik het niet leuk, want ik wist niet van wie ze kwamen. Deze keer weet ik het wel.
Ik kan er niet zo goed tegen als ik iets niet weet.
Had het meer over oksels.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeker, maar beneden is het nog geen grijs gebied.
Och....ik was vroeger best wel een beetje verliefd op deze jongedame:quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
Ben een vrouw, ga ik toch niet wegscheren.
Snachts niet, alleen als ik wakker ben ben ik ermee bezig. Was ermee bezig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je 's nachts liggen woelen van wie oh wie....
Ik noemde het omdat ik die dooddoener altijd naar mijn hoofd geslingerd krijg, en dan alleen omdat ik een man ben, alsof dat een argument is om het niet te verven. Daarbij verf ik mijn haar middenblond, kleurtje 6-7 (mijn oorspronkelijke kleur), en dat illustreert meteen mooi dat ik nogal een dom blondje ben. Twee vliegen in één klap.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel als je net 40 bent.En al jaren ervoor trouwens. Dus dan verf ik wel even.
Van wie heb jij hem dan gekregen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dat niet, volgens mij meer uit medelijden. Of om mij weer blij te zien, ik weet het niet.
Ja ja.quote:
Dat zou nog steeds een schoonheid zijn al was ze hélemaal kaal geweestquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....ik was vroeger best wel een beetje verliefd op deze jongedame:
[ afbeelding ]
Dat is dus hetzelfde als dat je als man je haar niet zou kunnen verven. Puur gelul dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ben een vrouw, ga ik toch niet wegscheren.
Vroeger ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
Net zoals bij mannen, overal groeit haar na een bepaalde leeftijd, behalve op hun hoofd.
Bow "Wow, Wow".quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, ik weet dat het steeds vaker gebeurt, mannen die kleuren, maar ik vind het toch nog een beetje raar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik noemde het omdat ik die dooddoener altijd naar mijn hoofd geslingerd krijg, en dan alleen omdat ik een man ben, alsof dat een argument is om het niet te verven. Daarbij verf ik mijn haar middenblond, kleurtje 6-7 (mijn oorspronkelijke kleur), en dat illustreert meteen mooi dat ik nogal een dom blondje ben. Twee vliegen in één klap.
Ik weet niet hoe het is begonnen toen. Ik deed een beetje moeilijk vorige weekquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Van wie heb jij hem dan gekregen?Ik dacht dat FOK dat gewoon af en toe deed
oh....quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het is begonnen toen. Ik deed een beetje moeilijk vorige weeken toen kreeg ik ze van Bondage.
![]()
Ook gelul m.i. waarom is het dan wel mooi? Scheer jij je dan maar kaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, ik weet dat het steeds vaker gebeurt, mannen die kleuren, maar ik vind het toch nog een beetje raar.want bij mannen hoeft dat juist niet, grijs is juist mooi.
Zo zie je maar weer, het is maar wat jezelf gewend bent en denkt.
Dat zeg ik ook net ergens in een post, het is maar wat je in je hoofd hebt zitten en of je dat aanpast aan deze tijd. of zoiets.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde als dat je als man je haar niet zou kunnen verven. Puur gelul dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |