Waarom zou je?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook na een paar dagen al, voel me daar nu soms nog steeds een beetje schuldig over.
Jij hebt veel langer iets gehad. Toch? Ik 8 maanden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook na een paar dagen al, voel me daar nu soms nog steeds een beetje schuldig over.
God, wees blijquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt veel langer iets gehad. Toch? Ik 8 maanden.
Wie weet kan ik wel helemaal nooit iets op die manier voor iemand voelen.
Lekker melodramatisch weer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is niet rationeel.quote:
Vroeg me af of je zou posten. Mijn vorige naamtopic heb je bewust links laten liggen namelijk.quote:
Arme manquote:
Als jij mij beter zou kennen, zou jij dat niet vinden.quote:
Jij ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Arme man
Ik kijk vanuit bed maar even verder. Fijne avond
Wel eng dit ja..quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeg me af of je zou posten. Mijn vorige naamtopic heb je bewust links laten liggen namelijk.
Niet elke relatie is te vergelijken. Soms stelt het in retroaspect ook geen drol voor. Is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is niet rationeel.
Maar het was een lange relatie, soms voelt het voor mezelf alsof ik er te lichtvaardig mee om ben gegaan.
Dat kun je nooit weten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens een....quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Arme man
Ik kijk vanuit bed maar even verder. Fijne avond
Dan had ik de bingo er bij gepakt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef rival het volgende:
[..]
Niet eens een....
"Dat hoor ik ook altijd" oid?
Sleepy morning sex moet inderdaad niet ruig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Keiharde, ruwe seks in de avond. 's Ochtends liefdevol vrijen.
Mwah, als ik er op terugkijk heeft het me wel voor een groot deel gevormd tot hoe ik nu ben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet elke relatie is te vergelijken. Soms stelt het in retroaspect ook geen drol voor. Is.
Ja, ik durfde het niet zo goed te zeggen, maar ik zou ook wel willen knuffelen met Yv, denk ikquote:
Nee, ik doe niet aan dat soort dingen. Dat weet je toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef rival het volgende:
[..]
Niet eens een....
"Dat hoor ik ook altijd" oid?
Ok. Ken je inderdaad niet. Bedoel er verder niets mee, vind het alleen melodramatisch klinken omdat het er van uitgaat dat je jezelf door en door kent, en klaar bent met nieuwe ervaringen op te doen. Dat is iets wat mij sterkt lijkt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij mij beter zou kennen, zou jij dat niet vinden.
Of ik überhaupt zulke gevoelens kan hebben
Ik denk ook niet dat het iets meer was de laatste paar maanden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kun je nooit weten.
Maar het was meer dan 3 jaar ja. Al was het eigenlijk al een halfjaar zo goed als afgelopen, vanwege geen vertrouwen meer vanuit mij.
Dat maakt een breuk gevoelsmatig wel minder heftig denk ik. Als je het in je hoofd al lang opgegeven had.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het iets meer was de laatste paar maanden.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kun je nooit weten.
Maar het was meer dan 3 jaar ja. Al was het eigenlijk al een halfjaar zo goed als afgelopen, vanwege geen vertrouwen meer vanuit mij.
Terecht welquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik durfde het niet zo goed te zeggen, maar ik zou ook wel willen knuffelen met Yv, denk ik
I'm a gentle lil' fuckerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sleepy morning sex moet inderdaad niet ruig.
Iemand ophalen niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan dat soort dingen. Dat weet je toch?
Aan de andere kant wil je het ook niet opgeven voor je hebt geprobeerd het weer terug te krijgen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]. Zonder vertrouwen ben je nergens, idd.
Knuffelen?quote:
Op die manier niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ok. Ken je inderdaad niet. Bedoel er verder niets mee, vind het alleen melodramatisch klinken omdat het er van uitgaat dat je jezelf door en door kent, en klaar bent met nieuwe ervaringen op te doen. Dat is iets wat mij sterkt lijkt.
Logischquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan de andere kant wil je het ook niet opgeven voor je hebt geprobeerd het weer terug te krijgen.
Je FL doet anders geloven.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nou, prijs het nou niet aan, straks wilt iedereen
Ik niet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nou, prijs het nou niet aan, straks wilt iedereen
Ja, maar om vanaf dat punt de het besluit te maken om er een punt achter te zetten. Dat is iets heel andersquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat maakt een breuk gevoelsmatig wel minder heftig denk ik. Als je het in je hoofd al lang opgegeven had.
Liefquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Don't want to make you feel uncomfortable.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben benieuwd naar m'n volgende/toekomstige vriend.Kan mezelf nog niet zo goed voorstellen met iemand anders. Snak ook niet naar een relatie o.i.d... Ik weet niet wat ik hiermee wil zeggen.
Dat werd min of meer voor me gedaan destijds.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar om vanaf dat punt de het besluit te maken om er een punt achter te zetten. Dat is iets heel anders
Wel een mooie post dit eigenlijk. Herkenbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben benieuwd naar m'n volgende/toekomstige vriend.Kan mezelf nog niet zo goed voorstellen met iemand anders. Snak ook niet naar een relatie o.i.d... Ik weet niet wat ik hiermee wil zeggen.
abnormale seks?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, dan mag je geen 'normale' seks meer hebben.
Spierpijn, gewrichtspijn, vetpijn, huidpijn, bloedvatpijn. Alles doet pijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief
is het spierpijn wat je hebt of heb je iets verkeerds gedaan?
Lol.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een mooie post dit eigenlijk. Herkenbaar.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, dan mag je geen 'normale' seks meer hebben.
Dan was het wel wederzijds.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat werd min of meer voor me gedaan destijds.
Hahaha.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Graytelligencequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Sinds 50 shades is het taboe doorbroken om een seksslaaf te houden.
Een week later had hij zich ineens weer bedacht, ik was zo in de war toen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan was het wel wederzijds.
Bij mij had ik het idee dat het haar overvieltoen ik het uitmaakte
Bundle of sticks toch? Of zie jij iets anders?quote:
Stiekem best begrijpelijk.... Kan me ook niet zo goed voorstellen weer tot over mijn oren te wordenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil dat niet eensquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet in een aparte kamer slapen.
Sinds Fritzl is dat al hip.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Sinds 50 shades is het taboe doorbroken om een seksslaaf te houden.
Ja in een mailtje en dat was in mijn ogen vrij duidelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een week later had hij zich ineens weer bedacht, ik was zo in de war toen.
Blij dat ik toen even helder heb geprobeerd na te denken en daar niet op in ben gegaan.
Maar je had in eerdere gesprekken toch al wel duidelijk gemaakt dat dit een consequentie zou kunnen zijn?
Oh ja shitquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh je hebt oordopjes aangeschaft?
Je snurkt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh je hebt oordopjes aangeschaft?
Jij ja. Of wachten tot ik in slaap gevallen ben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huehue gewoon niet slapen toch.
Snode plannenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huehue gewoon niet slapen toch.
Ik weet nu in ieder geval wie er wel snurktquote:
Welke site?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet ook nog een keer een profiel aanmaken op die site met hoe kinky ik ben enzo.
Even nadenken.
Kaneel is kinky. 40+ tijgerpunten. Rawr.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet ook nog een keer een profiel aanmaken op die site met hoe kinky ik ben enzo.
Even nadenken.
Kan ik niet aan tippen. Zonder shirt is al heel wat. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kaneel is kinky. 40+ tijgerpunten. Rawr.
Toen ik daar kwam bleek ik niet zo kinky.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Even nadenken.
Kwam door bierquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval wie er wel snurkt
En dan te bedenken dat je het eigenlijk zelf bent geweest die dat heeft bedacht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha.
Vannacht gedroomd dat ik een vriendin had, zo eentje waar een blik genoeg was om alles mee te zeggen. Bewust ben ik daar niet mee bezig, maar ik was zelden zo gelukkig dan toen ik vannacht aan het dromen was. Over fucked up gesproken.
Apart is dat hè. Toch gaat het wel weer gebeuren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:06 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem best begrijpelijk.... Kan me ook niet zo goed voorstellen weer tot over mijn oren te worden
Haha ook eens doenquote:
Ik vind kinky ook zo'n loos begrip.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:12 schreef rival het volgende:
[..]
Toen ik daar kwam bleek ik niet zo kinky.
Dan denkt iig 1 van ons datquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je het eigenlijk zelf bent geweest die dat heeft bedacht.Ik had laatst een onwijs vage droom, en ik begrijp niet hoe m'n onbewustzijn dat ooit heeft kunnen verzinnen. :/
[..]
Apart is dat hè. Toch gaat het wel weer gebeuren.
Ervaring wel, in fantasie not so muchquote:
Sowieso die hokjes.... De ene dag wil ik heel wat anders dan de volgende dag....quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind kinky ook zo'n loos begrip.
Arme kaneelquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een beetje masochist, geniet intens van schaamhaar op pijnlijke plekken pincetteren.
Ja precies, dat is het rare eraan. Blijkbaar ben ik onderbewust wel opzoek naar zo iets. Waar ging jouw vage droom dan over?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je het eigenlijk zelf bent geweest die dat heeft bedacht.Ik had laatst een onwijs vage droom, en ik begrijp niet hoe m'n onbewustzijn dat ooit heeft kunnen verzinnen. :/
Pincetten en haar. Dat is echt een vrouwending....quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een beetje masochist, geniet intens van schaamhaar op pijnlijke plekken pincetteren.
Eerder 'n gevalletje mezelf moed inspreken.quote:
Oh wachtquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat van mezelf he, anders had ik wel sadist gezegd.
Ik weet niet eens waar ik dat ding heb, als ik hem nog hebquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef rival het volgende:
[..]
Pincetten en haar. Dat is echt een vrouwending....
ach....Als ze daar vrolijk van wordt
Je moet ook geen spannende dingen kijken voor je gaat slapen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef yats het volgende:
Grrr, ik kan verdomme niet slapen. Stom brein
Telefoon niet naast je bed. Helpt niet. Wegleggen dat ding. Beneden j de woonkamer of zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef yats het volgende:
Grrr, ik kan verdomme niet slapen. Stom brein
Ik kom hem telkens weer ergens in mijn bed tegen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik dat ding heb, als ik hem nog heb
Veel gelukkiger. Je weet stiekem nog niksquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eerder 'n gevalletje mezelf moed inspreken.
![]()
Nee maar dat moet wel toch. Al heb ik wel twijfels of diegene me net zo, of gelukkiger, zou kunnen maken.
Dat is t nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet ook geen spannende dingen kijken voor je gaat slapen.
Sws geen tv/laptop vlak voor het slapen gaan.
Mijn telefoon is mijn wekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Telefoon niet naast je bed. Helpt niet. Wegleggen dat ding. Beneden j de woonkamer of zo.
Dan ben je de eerstequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik dat ding heb, als ik hem nog heb
Wekker winnen dan bij de volgende KerstKlaas, kan dat excuus ook de deur uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is t niet
[..]
Mijn telefoon is mijn wekker
Ja niet doen dus. Ik heb dat afgeschaft. Veel meer rust. Niet gestoord worden door een buzzend ding naast je. Niet de neiging om maar wat naar dat ding te turen als je niet kunt slapen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is t niet
[..]
Mijn telefoon is mijn wekker
Zo unladylike.quote:
Hehequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:19 schreef rival het volgende:
Mijn telefoon beneden laten als ik naar bed ga.... Moet er niet aan denken....
Wat erg zeg....
Zoveel buzzt dat ding niet. Het is meer dat ik teveel maal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja niet doen dus. Ik heb dat afgeschaft. Veel meer rust. Niet gestoord worden door een buzzend ding naast je. Niet de neiging om maar wat naar dat ding te turen als je niet kunt slapen.
Mediteren?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel buzzt dat ding niet. Het is meer dat ik teveel maal.
Wat is deze?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou ook een beetje hypocriet zijn he.
[..]
Ben eigenlijk heel oncharmant, ja.
Als jij een smartphone had zou ik je elke dag een paar domme feitjes whatsappen, zodat je je nooit eenzaam voelt. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik geen smartphone heb.
Hij zou nooit buzzen waardoor ik me eenzaam zou voelen.
Elke dag?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij een smartphone had zou ik je elke dag een paar domme feitjes whatsappen, zodat je je nooit eenzaam voelt. Zo ben ik dan ook wel weer.
Nee maar je bent nu wel aan het fok!ken. Dat helpt niet om lekker te gaan slapen. Sterker nog, volgens mij maakt fok! je gedachten alleen maar kutter.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel buzzt dat ding niet. Het is meer dat ik teveel maal.
Lief hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij een smartphone had zou ik je elke dag een paar domme feitjes whatsappen, zodat je je nooit eenzaam voelt. Zo ben ik dan ook wel weer.
Yvie ook niet. #nokia3210WeInThisquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik geen smartphone heb.
Hij zou nooit buzzen waardoor ik me eenzaam zou voelen.
Waarom niet, heb vast wel ergens een paar momentjes op een dag van 24 uur dat ik aardig kan zijn naar andere willekeurige mensen die ik nauwelijks ken.quote:
Om eerlijk te zijn weet ik het niet meer precies, maar het bestond uit een mengelmoes van verschillende recente gebeurtenissen. Alleen heel erg vervormd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies, dat is het rare eraan. Blijkbaar ben ik onderbewust wel opzoek naar zo iets. Waar ging jouw vage droom dan over?
Deze doet het wel nog na de wasmachine en muurgooien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yvie ook niet. #nokia3210WeInThis
BuzzFree WTFquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yvie ook niet. #nokia3210WeInThis
Ik bedoel..... Je weet wat ik bedoel!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, is niet naar mij, dus maakt mij dan niet uit. Zou wel jaloers zijn natuurlijk. Dat wel.
Zo ben ik nou eenmaal. Mocht ik een smartphone over hebben geef ik je wel een seintjequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef artelligence het volgende:
Of dromen dat je droomt dat je droomt.
Inception style. Altijd kut.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef artelligence het volgende:
Nog erger... Wakker worden als je allang wakker was!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef artelligence het volgende:
Net als inslaap vallen als je slaapt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nog erger... Wakker worden als je allang wakker was!
Heb ik meerdere keren op een dagquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
Of dromen dat je wakker bent terwijl je eigenlijk al wakker was, terwijl je droomt dat je slaapt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je een kick nodig toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Net als inslaap vallen als je slaapt?
I'm getting confused here.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of dromen dat je wakker bent terwijl je eigenlijk al wakker was, terwijl je droomt dat je slaapt.
Wat doe ik hier nou weerquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb ik meerdere keren op een dag
Ja ik ook, tijd om maar eens mijn bed op te zoeken.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of dromen dat je wakker bent terwijl je eigenlijk al wakker was, terwijl je droomt dat je slaapt.
Schlaf schönquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik ook, tijd om maar eens mijn bed op te zoeken.
Waarom?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga zo ook maar. Wekker om 5.45uur. FML!
Gemeente doet kinderachtig en het grof vuil moet tussen 5-7:30uur buiten staan, dus moet hier om 6uur wegrijden.quote:
WTF.... En nu dan?? Ik mag het hier vanaf 19:00 de dag ervoor voor de deur leggenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gemeente doet kinderachtig en het grof vuil moet tussen 5-7:30uur buiten staan, dus moet hier om 6uur wegrijden.
Ja bij mij ook vanaf 21:30uur. Maar daar niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef rival het volgende:
[..]
WTF.... En nu dan?? Ik mag het hier vanaf 19:00 voor de deur leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef Faxie het volgende:
Ow nog mensen wakker
Dan ga ik maar slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
9 uur lig je weer in bed dus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja bij mij ook vanaf 21:30uur. Maar daar niet.
Uurtje rijden en half uur werk om alles buiten te krijgen als me dat gaat lukken, dus hopelijk mooi op tijd dan
Nah om 10uur nog een afspraak en afhankelijk van mijn energie/irritatie op dat moment terug naar bed of nog een dagje behang afsteken.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:46 schreef Californium het volgende:
"Everything will turn out good at the end and if it is not good then it's not the end"
Goede om mee af te sluiten
Het houdt nooit op he...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah om 10uur nog een afspraak en afhankelijk van mijn energie/irritatie op dat moment terug naar bed of nog een dagje behang afsteken.
Trustequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:46 schreef Californium het volgende:
"Everything will turn out good at the end and if it is not good then it's not the end"
Goede om mee af te sluiten
Gatsiequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Oh toch niet, ik ben ongesteld en nu is mijn bedje vies.
Zwaar leven.
Daarom ben ik het ook aan het schoonmaken.quote:
Ach natte dromen zijn ook vervelend hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom ben ik het ook aan het schoonmaken.
Ik ben eigenijk wel blij, cyclus van 26 dagen deze keer, netjes, netjes.
Heb je die vaak?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach natte dromen zijn ook vervelend hoor
Kwakjes zijn minder vies.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach natte dromen zijn ook vervelend hoor
Hij slaapt in een waterbed, go figure.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij slaapt in een waterbed, go figure.
Nee totaal nietquote:
Truequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kwakjes zijn minder vies.
Bewijs, genoeg vrouwen die een kwakje in de mond nemen, de eerste man die graag een zoute snor haalt in de rode zee mag zich melden, maar veel kunnen het er nooit zijn.
Pak de bezem!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Hey, niet mijn mooie topic vervuilen met deze vieze dingen
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hoor fax, trainen we niet allemaal onze PC spieren?
Als je lang moet staan is het leuk om te doen tegen de verveling. :$
Is niet seksueel getint toch, gewoon net als je tenen samentrekken binnenin je schoenen, omdat je niet helemaal niets kunt doen als je ADHDer bent van binnen.quote:
Nou dat maakt de boel strakquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is niet seksueel getint toch, gewoon net als je tenen samentrekken binnenin je schoenen, omdat je niet helemaal niets kunt doen als je ADHDer bent van binnen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt niet uit als je de boel verder niet gebruikt.
Ja doe dat dan eensquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt niet uit als je de boel verder niet gebruikt.
Ga trouwen danquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wachten op het perfecte moment toch.
Huwelijksdag bijvoorbeeld.
Je bent op dreef, is het niet?quote:
Past wel in een Yvie topicquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar ook de [ afbeelding ] natuurlijk.
Weer eentje die niet tegen complimenten kan.quote:
Voor iemand die met Samzz omgaat heb je niet heel goed opgelet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weer eentje die niet tegen complimenten kan.
Jij bent Samzz niet, verre van zelfsquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor iemand die met Samzz omgaat heb je niet heel goed opgelet.
Schattig = geen compliment
Not the point.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent Samzz niet, verre van zelfs
Dat zou alleen maar het punt zijn als jij zoals Samzz zou zijn.quote:
Shots fired.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Noem je haar nu lelijk?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slapen, ze had pijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:50 schreef Faxie het volgende:
Waar is Sammie eigenlijk?![]()
Kodaline speelt vrijdag in Antwerpen
Nee, dat staat er toch niet? Jij vage Reptilian.quote:
Jaquote:
Wees dan duidelijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat staat er toch niet? Jij vage Reptilian.
Die wilde ik je niet aandoen. Nou ja, eigenlijk wel maar ik heb ook een hart.quote:
Ik ken jou ook wel langer dan vandaagquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die wilde ik je niet aandoen. Nou ja, eigenlijk wel maar ik heb ook een hart.
Dat ben ik ook, maar alleen niet voor jou schijnbaar. Not my problem dealwithit.gif.quote:
Een stenen hart, vooruit.quote:
En toch slaap je vannacht alleenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik neem het wel voor je op hoor. Stoute Barbusse
Ik ookquote:
Stout? Ik? Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik neem het wel voor je op hoor. Stoute Barbusse
Neequote:Op donderdag 5 maart 2015 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon je favo Transformer naast je leggen
Op die manier soms wel ja.quote:
Kreeg Hep aan het lachen hiermee. Bij deze bedankt. :$quote:
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Kreeg Hep aan het lachen hiermee. Bij deze bedankt. :$
Hawaii ipv kawaii. :$quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:28 schreef El_Thijs het volgende:
Bijna klaar met HoC seizoen 2. Tering wat spannend
Die ga ik ook eens binnenhalen. Naast NCIS en 24 nu al favoriet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik ga dit weekend beginnen aan seizoen 3
Ja. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, was dat de grap?Dan snapte ik 'm wel
Filmpje opzetten.quote:
Laatste afleveringquote:
Ik ben weer begonnen met de G1 Transformersquote:
Stoppenquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen gaan slapen en doorgaan, morgen moet ik eigenlijk fit zijn maar nu zit ik zo in de flow. :$
Dat is weer eens wat anders dan een houten hartquote:
Slaap nog kunnen vatten?quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan een houten hart
Uiteindelijk wel. Al was het een korte nacht. Maar ook dat went.quote:
Heb gisteren aflevering 5 gekeken.... Het zit em niet meequote:Op donderdag 5 maart 2015 00:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik ga dit weekend beginnen aan seizoen 3
quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:39 schreef Samzz het volgende:
Whoe, voel me een stuk beter. Op m'n benen na.
Nee, die moest ik net wel even op mijn fietsje sjouwenquote:
Doe je vroegquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, die moest ik net wel even op mijn fietsje sjouwen
Ja, als ik uit school kom om 6 uur heb ik afgesproken, dus dan boodschappen doen lukt niet. En anders gaat scharrel dit weekend zeurenquote:
quote:
He Thijs. Ik moest net aan je denken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moest je net als hem al je stunts zelfs doen?
He Kaneel, tof dat je aan me denkt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Thijs. Ik moest net aan je denken.
Hoe staat het met de banenjacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |