Deze doet het wel nog na de wasmachine en muurgooien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yvie ook niet. #nokia3210WeInThis
BuzzFree WTFquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yvie ook niet. #nokia3210WeInThis
Ik bedoel..... Je weet wat ik bedoel!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, is niet naar mij, dus maakt mij dan niet uit. Zou wel jaloers zijn natuurlijk. Dat wel.
Zo ben ik nou eenmaal. Mocht ik een smartphone over hebben geef ik je wel een seintjequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef artelligence het volgende:
Of dromen dat je droomt dat je droomt.
Inception style. Altijd kut.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef artelligence het volgende:
Nog erger... Wakker worden als je allang wakker was!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef artelligence het volgende:
Net als inslaap vallen als je slaapt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nog erger... Wakker worden als je allang wakker was!
Heb ik meerdere keren op een dagquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
Of dromen dat je wakker bent terwijl je eigenlijk al wakker was, terwijl je droomt dat je slaapt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je een kick nodig toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Net als inslaap vallen als je slaapt?
I'm getting confused here.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of dromen dat je wakker bent terwijl je eigenlijk al wakker was, terwijl je droomt dat je slaapt.
Wat doe ik hier nou weerquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb ik meerdere keren op een dag
Ja ik ook, tijd om maar eens mijn bed op te zoeken.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of dromen dat je wakker bent terwijl je eigenlijk al wakker was, terwijl je droomt dat je slaapt.
Schlaf schönquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik ook, tijd om maar eens mijn bed op te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |