Waarom zou je?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook na een paar dagen al, voel me daar nu soms nog steeds een beetje schuldig over.
Jij hebt veel langer iets gehad. Toch? Ik 8 maanden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook na een paar dagen al, voel me daar nu soms nog steeds een beetje schuldig over.
God, wees blijquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt veel langer iets gehad. Toch? Ik 8 maanden.
Wie weet kan ik wel helemaal nooit iets op die manier voor iemand voelen.
Lekker melodramatisch weer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is niet rationeel.quote:
Vroeg me af of je zou posten. Mijn vorige naamtopic heb je bewust links laten liggen namelijk.quote:
Arme manquote:
Als jij mij beter zou kennen, zou jij dat niet vinden.quote:
Jij ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Arme man
Ik kijk vanuit bed maar even verder. Fijne avond
Wel eng dit ja..quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeg me af of je zou posten. Mijn vorige naamtopic heb je bewust links laten liggen namelijk.
Niet elke relatie is te vergelijken. Soms stelt het in retroaspect ook geen drol voor. Is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is niet rationeel.
Maar het was een lange relatie, soms voelt het voor mezelf alsof ik er te lichtvaardig mee om ben gegaan.
Dat kun je nooit weten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens een....quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Arme man
Ik kijk vanuit bed maar even verder. Fijne avond
Dan had ik de bingo er bij gepakt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef rival het volgende:
[..]
Niet eens een....
"Dat hoor ik ook altijd" oid?
Sleepy morning sex moet inderdaad niet ruig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Keiharde, ruwe seks in de avond. 's Ochtends liefdevol vrijen.
Mwah, als ik er op terugkijk heeft het me wel voor een groot deel gevormd tot hoe ik nu ben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet elke relatie is te vergelijken. Soms stelt het in retroaspect ook geen drol voor. Is.
Ja, ik durfde het niet zo goed te zeggen, maar ik zou ook wel willen knuffelen met Yv, denk ikquote:
Nee, ik doe niet aan dat soort dingen. Dat weet je toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef rival het volgende:
[..]
Niet eens een....
"Dat hoor ik ook altijd" oid?
Ok. Ken je inderdaad niet. Bedoel er verder niets mee, vind het alleen melodramatisch klinken omdat het er van uitgaat dat je jezelf door en door kent, en klaar bent met nieuwe ervaringen op te doen. Dat is iets wat mij sterkt lijkt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij mij beter zou kennen, zou jij dat niet vinden.
Of ik überhaupt zulke gevoelens kan hebben
Ik denk ook niet dat het iets meer was de laatste paar maanden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kun je nooit weten.
Maar het was meer dan 3 jaar ja. Al was het eigenlijk al een halfjaar zo goed als afgelopen, vanwege geen vertrouwen meer vanuit mij.
Dat maakt een breuk gevoelsmatig wel minder heftig denk ik. Als je het in je hoofd al lang opgegeven had.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het iets meer was de laatste paar maanden.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kun je nooit weten.
Maar het was meer dan 3 jaar ja. Al was het eigenlijk al een halfjaar zo goed als afgelopen, vanwege geen vertrouwen meer vanuit mij.
Terecht welquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik durfde het niet zo goed te zeggen, maar ik zou ook wel willen knuffelen met Yv, denk ik
I'm a gentle lil' fuckerquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sleepy morning sex moet inderdaad niet ruig.
Iemand ophalen niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan dat soort dingen. Dat weet je toch?
Aan de andere kant wil je het ook niet opgeven voor je hebt geprobeerd het weer terug te krijgen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]. Zonder vertrouwen ben je nergens, idd.
Knuffelen?quote:
Op die manier niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ok. Ken je inderdaad niet. Bedoel er verder niets mee, vind het alleen melodramatisch klinken omdat het er van uitgaat dat je jezelf door en door kent, en klaar bent met nieuwe ervaringen op te doen. Dat is iets wat mij sterkt lijkt.
Logischquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aan de andere kant wil je het ook niet opgeven voor je hebt geprobeerd het weer terug te krijgen.
Je FL doet anders geloven.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nou, prijs het nou niet aan, straks wilt iedereen
Ik niet hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nou, prijs het nou niet aan, straks wilt iedereen
Ja, maar om vanaf dat punt de het besluit te maken om er een punt achter te zetten. Dat is iets heel andersquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat maakt een breuk gevoelsmatig wel minder heftig denk ik. Als je het in je hoofd al lang opgegeven had.
Liefquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Don't want to make you feel uncomfortable.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben benieuwd naar m'n volgende/toekomstige vriend.Kan mezelf nog niet zo goed voorstellen met iemand anders. Snak ook niet naar een relatie o.i.d... Ik weet niet wat ik hiermee wil zeggen.
Dat werd min of meer voor me gedaan destijds.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar om vanaf dat punt de het besluit te maken om er een punt achter te zetten. Dat is iets heel anders
Wel een mooie post dit eigenlijk. Herkenbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben benieuwd naar m'n volgende/toekomstige vriend.Kan mezelf nog niet zo goed voorstellen met iemand anders. Snak ook niet naar een relatie o.i.d... Ik weet niet wat ik hiermee wil zeggen.
abnormale seks?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, dan mag je geen 'normale' seks meer hebben.
Spierpijn, gewrichtspijn, vetpijn, huidpijn, bloedvatpijn. Alles doet pijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief
is het spierpijn wat je hebt of heb je iets verkeerds gedaan?
Lol.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een mooie post dit eigenlijk. Herkenbaar.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, dan mag je geen 'normale' seks meer hebben.
Dan was het wel wederzijds.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat werd min of meer voor me gedaan destijds.
Hahaha.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Graytelligencequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Sinds 50 shades is het taboe doorbroken om een seksslaaf te houden.
Een week later had hij zich ineens weer bedacht, ik was zo in de war toen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan was het wel wederzijds.
Bij mij had ik het idee dat het haar overvieltoen ik het uitmaakte
Bundle of sticks toch? Of zie jij iets anders?quote:
Stiekem best begrijpelijk.... Kan me ook niet zo goed voorstellen weer tot over mijn oren te wordenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |