Waarom zou je?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook na een paar dagen al, voel me daar nu soms nog steeds een beetje schuldig over.
Jij hebt veel langer iets gehad. Toch? Ik 8 maanden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat had ik ook na een paar dagen al, voel me daar nu soms nog steeds een beetje schuldig over.
God, wees blijquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt veel langer iets gehad. Toch? Ik 8 maanden.
Wie weet kan ik wel helemaal nooit iets op die manier voor iemand voelen.
Lekker melodramatisch weer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is niet rationeel.quote:
Vroeg me af of je zou posten. Mijn vorige naamtopic heb je bewust links laten liggen namelijk.quote:
Arme manquote:
Als jij mij beter zou kennen, zou jij dat niet vinden.quote:
Jij ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Arme man
Ik kijk vanuit bed maar even verder. Fijne avond
Wel eng dit ja..quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeg me af of je zou posten. Mijn vorige naamtopic heb je bewust links laten liggen namelijk.
Niet elke relatie is te vergelijken. Soms stelt het in retroaspect ook geen drol voor. Is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is niet rationeel.
Maar het was een lange relatie, soms voelt het voor mezelf alsof ik er te lichtvaardig mee om ben gegaan.
Dat kun je nooit weten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens een....quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Arme man
Ik kijk vanuit bed maar even verder. Fijne avond
Dan had ik de bingo er bij gepakt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef rival het volgende:
[..]
Niet eens een....
"Dat hoor ik ook altijd" oid?
Sleepy morning sex moet inderdaad niet ruig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Keiharde, ruwe seks in de avond. 's Ochtends liefdevol vrijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |