Hahaha.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben benieuwd naar m'n volgende/toekomstige vriend.Kan mezelf nog niet zo goed voorstellen met iemand anders. Snak ook niet naar een relatie o.i.d... Ik weet niet wat ik hiermee wil zeggen.
Graytelligencequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Sinds 50 shades is het taboe doorbroken om een seksslaaf te houden.
Een week later had hij zich ineens weer bedacht, ik was zo in de war toen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan was het wel wederzijds.
Bij mij had ik het idee dat het haar overvieltoen ik het uitmaakte
Bundle of sticks toch? Of zie jij iets anders?quote:
Stiekem best begrijpelijk.... Kan me ook niet zo goed voorstellen weer tot over mijn oren te wordenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben benieuwd naar m'n volgende/toekomstige vriend.Kan mezelf nog niet zo goed voorstellen met iemand anders. Snak ook niet naar een relatie o.i.d... Ik weet niet wat ik hiermee wil zeggen.
Ik wil dat niet eensquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet in een aparte kamer slapen.
Sinds Fritzl is dat al hip.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Sinds 50 shades is het taboe doorbroken om een seksslaaf te houden.
Ja in een mailtje en dat was in mijn ogen vrij duidelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een week later had hij zich ineens weer bedacht, ik was zo in de war toen.
Blij dat ik toen even helder heb geprobeerd na te denken en daar niet op in ben gegaan.
Maar je had in eerdere gesprekken toch al wel duidelijk gemaakt dat dit een consequentie zou kunnen zijn?
Oh ja shitquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh je hebt oordopjes aangeschaft?
Je snurkt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh je hebt oordopjes aangeschaft?
Jij ja. Of wachten tot ik in slaap gevallen ben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huehue gewoon niet slapen toch.
Snode plannenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huehue gewoon niet slapen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |