Ja niet doen dus. Ik heb dat afgeschaft. Veel meer rust. Niet gestoord worden door een buzzend ding naast je. Niet de neiging om maar wat naar dat ding te turen als je niet kunt slapen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is t niet
[..]
Mijn telefoon is mijn wekker
Zo unladylike.quote:
Hehequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:19 schreef rival het volgende:
Mijn telefoon beneden laten als ik naar bed ga.... Moet er niet aan denken....
Wat erg zeg....
Zoveel buzzt dat ding niet. Het is meer dat ik teveel maal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja niet doen dus. Ik heb dat afgeschaft. Veel meer rust. Niet gestoord worden door een buzzend ding naast je. Niet de neiging om maar wat naar dat ding te turen als je niet kunt slapen.
Mediteren?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel buzzt dat ding niet. Het is meer dat ik teveel maal.
Wat is deze?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou ook een beetje hypocriet zijn he.
[..]
Ben eigenlijk heel oncharmant, ja.
Als jij een smartphone had zou ik je elke dag een paar domme feitjes whatsappen, zodat je je nooit eenzaam voelt. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik geen smartphone heb.
Hij zou nooit buzzen waardoor ik me eenzaam zou voelen.
Elke dag?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij een smartphone had zou ik je elke dag een paar domme feitjes whatsappen, zodat je je nooit eenzaam voelt. Zo ben ik dan ook wel weer.
Nee maar je bent nu wel aan het fok!ken. Dat helpt niet om lekker te gaan slapen. Sterker nog, volgens mij maakt fok! je gedachten alleen maar kutter.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel buzzt dat ding niet. Het is meer dat ik teveel maal.
Lief hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij een smartphone had zou ik je elke dag een paar domme feitjes whatsappen, zodat je je nooit eenzaam voelt. Zo ben ik dan ook wel weer.
Yvie ook niet. #nokia3210WeInThisquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben blij dat ik geen smartphone heb.
Hij zou nooit buzzen waardoor ik me eenzaam zou voelen.
Waarom niet, heb vast wel ergens een paar momentjes op een dag van 24 uur dat ik aardig kan zijn naar andere willekeurige mensen die ik nauwelijks ken.quote:
Om eerlijk te zijn weet ik het niet meer precies, maar het bestond uit een mengelmoes van verschillende recente gebeurtenissen. Alleen heel erg vervormd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies, dat is het rare eraan. Blijkbaar ben ik onderbewust wel opzoek naar zo iets. Waar ging jouw vage droom dan over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |