Dan denkt iig 1 van ons datquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je het eigenlijk zelf bent geweest die dat heeft bedacht.Ik had laatst een onwijs vage droom, en ik begrijp niet hoe m'n onbewustzijn dat ooit heeft kunnen verzinnen. :/
[..]
Apart is dat hè. Toch gaat het wel weer gebeuren.
Ervaring wel, in fantasie not so muchquote:
Sowieso die hokjes.... De ene dag wil ik heel wat anders dan de volgende dag....quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind kinky ook zo'n loos begrip.
Arme kaneelquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een beetje masochist, geniet intens van schaamhaar op pijnlijke plekken pincetteren.
Ja precies, dat is het rare eraan. Blijkbaar ben ik onderbewust wel opzoek naar zo iets. Waar ging jouw vage droom dan over?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je het eigenlijk zelf bent geweest die dat heeft bedacht.Ik had laatst een onwijs vage droom, en ik begrijp niet hoe m'n onbewustzijn dat ooit heeft kunnen verzinnen. :/
Pincetten en haar. Dat is echt een vrouwending....quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een beetje masochist, geniet intens van schaamhaar op pijnlijke plekken pincetteren.
Eerder 'n gevalletje mezelf moed inspreken.quote:
Oh wachtquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat van mezelf he, anders had ik wel sadist gezegd.
Ik weet niet eens waar ik dat ding heb, als ik hem nog hebquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:15 schreef rival het volgende:
[..]
Pincetten en haar. Dat is echt een vrouwending....
ach....Als ze daar vrolijk van wordt
Je moet ook geen spannende dingen kijken voor je gaat slapen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef yats het volgende:
Grrr, ik kan verdomme niet slapen. Stom brein
Telefoon niet naast je bed. Helpt niet. Wegleggen dat ding. Beneden j de woonkamer of zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef yats het volgende:
Grrr, ik kan verdomme niet slapen. Stom brein
Ik kom hem telkens weer ergens in mijn bed tegen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik dat ding heb, als ik hem nog heb
Veel gelukkiger. Je weet stiekem nog niksquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eerder 'n gevalletje mezelf moed inspreken.
![]()
Nee maar dat moet wel toch. Al heb ik wel twijfels of diegene me net zo, of gelukkiger, zou kunnen maken.
Dat is t nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet ook geen spannende dingen kijken voor je gaat slapen.
Sws geen tv/laptop vlak voor het slapen gaan.
Mijn telefoon is mijn wekkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Telefoon niet naast je bed. Helpt niet. Wegleggen dat ding. Beneden j de woonkamer of zo.
Dan ben je de eerstequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik dat ding heb, als ik hem nog heb
Wekker winnen dan bij de volgende KerstKlaas, kan dat excuus ook de deur uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is t niet
[..]
Mijn telefoon is mijn wekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |