Dat was voor de verandering weer eens een topshow.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
10/10
Nu nog mn andere idool terugkijken, de rijdende rechter
Mijn trommelvliezen klapperen als nooit tevoren, wat een heerlijkheid.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:50 schreef LTVDK het volgende:
Nieuw EP van Boaz vd Beatzhttps://soundcloud.com/maddecent/sets/boaz-van-de-beatz-horse
Beetje jammer weer dit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:50 schreef LTVDK het volgende:
Nieuw EP van Boaz vd Beatzhttps://soundcloud.com/maddecent/sets/boaz-van-de-beatz-horse
Wat is dat voor gare muziek man. Jumpstyle met nog wat er doorheen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:50 schreef LTVDK het volgende:
Precies, sla hem voor zijn bek Corrie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat voor gare muziek man. Jumpstyle met nog wat er doorheen.
Ik ben wel in een bui ervoor ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, sla hem voor zijn bek Corrie.
Je bent zelf een stelletje.quote:
Ik hoor alleen bij Partymad heel de tijd "Fatima"quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn trommelvliezen klapperen als nooit tevoren, wat een heerlijkheid.
Hooiiii. Je riep?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoor alleen bij Partymad heel de tijd "Fatima"
Misschien ben jij onbewust ook wel verliefd op Ronnie Flex, ik kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoor alleen bij Partymad heel de tijd "Fatima"
Ik ga niet luisteren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]![]()
https://soundcloud.com/ma(...)z-van-de-beatz-horse
Heel stoer zeggen dat je het niet doet maar stiekem luister je het gewoon welquote:
Nopes. Ik weet al dat het kut is:pquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel stoer zeggen dat je het niet doet maar stiekem luister je het gewoon wel.
Sorry dat ik niet klef genoeg ben, ze is wat opstandig vandaagquote:
Dat ben ik nooit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet klef genoeg ben, ze is wat opstandig vandaag.
Meestal schelden we elkaar gewoon uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:20 schreef Kikopuz het volgende:
Is dit een topic waar men langzaam kan chatten met elkaar?
Nou ...quote:
Kneus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meestal schelden we elkaar gewoon uit.
Nare vrouwquote:
Bek dicht Jan-Jaap.quote:
Moet jij zeggen, dwerggeit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:31 schreef Uccie het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar....stelletje klapmongolen.
Wat nou, naakte molrat.quote:
Je bent zelf een zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond deze niet zo sterk.
Moet je even overnieuw doen.
Gewoon toegeven dat het nooit meer iets wordt. Volgend deel nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee laat maar, straks moet LTKDV dit topic weer gaan redden met zijn matigheid.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon toegeven dat het nooit meer iets wordt. Volgend deel nieuwe ronde nieuwe kansen.
Daarbij, met die kutmuziek die hij post is matig nog te hoog gegrepen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarbij, met die kutmuziek die hij post is matig nog te hoog gegrepen.
Goed punt, maar het blijft leuk hoe overdreven jij er altijd op reageertquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet je ook eens wat wij elke dag voor troep moeten lezen, vieze hommetje.
Zo ben ik gewoon, een hele gezellige jongen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed punt, maar het blijft leuk hoe overdreven jij er altijd op reageert.
Contaminatie, taalnazi.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond deze niet zo sterk.
Moet je even overnieuw doen.
Die komt ff met de deur sneeuw in huis vallenquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Wel zo netjes om je eerst even voor te stellen.
Ik wens als een onopvallend en onbekende user door het fokleven te gaan. O:)quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
En wie ben jij?
Wel zo netjes om je eerst even voor te stellen.
hou dan ooo gewoon je mondquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:44 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Ik wens als een onopvallend en onbekende user door het fokleven te gaan. O:)
Die kijk ik alleen met kerstquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanavond komt Die Hard 2 op TV, ik ga wel kijken denk ik.
Dan moet je Sissi kijken natuurlijk.quote:
Stiekem ben ik dan ook gewoon een vrouw.quote:
Die L staat voor Lactacyd?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dan ook gewoon een vrouw.
Ghahahahahaha ...quote:
Voor iemand die haar verkoudheidje begon met zeuren dat mannen dan heel veel aan het klagen zijn, loop je er zelf ook wel veel over te janken hequote:Op woensdag 4 maart 2015 18:10 schreef Uccie het volgende:
Ik haat verkoudheid, sleep ik me met moeite uit bed om nog iets fatsoenlijks te eten te maken, smaakt het allemaal naar karton.
Nog steeds niet beter?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:10 schreef Uccie het volgende:
Ik haat verkoudheid, sleep ik me met moeite uit bed om nog iets fatsoenlijks te eten te maken, smaakt het allemaal naar karton.
Vrouwen... Soms...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor iemand die haar verkoudheidje begon met zeuren dat mannen dan heel veel aan het klagen zijn, loop je er zelf ook wel veel over te janken he
Valt wel mee, vandaag weer aan het werk geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog veel snot in je hoofd?
Oh dankje voor de tip.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef anonymoussie het volgende:
Njos gaat zeker naar door het oog van de naald kijken.
Vind jij haar weer niet leuk dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen wil de vriend Danni Lowinski kijken omdat hij haar zo leuk vindt [ afbeelding ]
Het hele programma heeft dan ook maar twee pluspunten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind jij haar weer niet leuk dan?
Nu niet meer natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind jij haar weer niet leuk dan?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanavond komt Die Hard 2 op TV, ik ga wel kijken denk ik.
Die was gisteren op TV.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Die Hard 1 niet op tv komt, dat is toch verreweg de beste.
je moet gewoon je mond houden Duindorpquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Die Hard 1 niet op tv komt, dat is toch verreweg de beste.
Dat kijkt mijn moeder, dat is toch iets met naaien? Ik kijk zo ook Ali B. denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef anonymoussie het volgende:
Njos gaat zeker naar door het oog van de naald kijken.
Ja is wel leuk, een soort project runway maar dan in teams van twee mensen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kijkt mijn moeder, dat is toch iets met naaien? Ik kijk zo ook Ali B. denk ik.
Project Runway keek ik ook soms, toevallig zag ik vorige week een herhaling. Wat me daar altijd zo aan stoorde was de nogal opvallende reclame voor de schoenen en sieraden. Tuurlijk is het gesponsord maar het lag er daar ontzettend dik bovenop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja is wel leuk, een soort project runway maar dan in teams van twee mensen.
Ja dat is wel zo inderdaad. Bij dit programma lijkt dat wat minder, maar moet zeggen dat ik geen trouwe kijker ben. Waar ik me aan erger is de overdreven introductie van de 'bekende Nederlander' die in elke aflevering langs komt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Project Runway keek ik ook soms, toevallig zag ik vorige week een herhaling. Wat me daar altijd zo aan stoorde was de nogal opvallende reclame voor de schoenen en sieraden. Tuurlijk is het gesponsord maar het lag er daar ontzettend dik bovenop.
Ik pas me aan, aan jullie belevingswereld.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor iemand die haar verkoudheidje begon met zeuren dat mannen dan heel veel aan het klagen zijn, loop je er zelf ook wel veel over te janken he
Ik heb alleen maar ooit een keer een heel klein stukje gezien bij mijn moeder, dus ik ken het verder eigenlijk niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo inderdaad. Bij dit programma lijkt dat wat minder, maar moet zeggen dat ik geen trouwe kijker ben. Waar ik me aan erger is de overdreven introductie van de 'bekende Nederlander' die in elke aflevering langs komt.
Je maakt het nu wel heel makkelijk cnorretjequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Sometimes you're in and sometimes you're out!
KUT dat zei Heidi altijd bij Project Runwayquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel heel makkelijk cnorretje
geen idee, yoki weet dat maar ik kan het niet vindenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
KUT dat zei Heidi altijd bij Project Runway
Ik kan het ook niet vinden, volgens mij is hij in de war.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, yoki weet dat maar ik kan het niet vinden
Ik heb inmiddels door dat wat in de TV gids staat niet klopt, het zou op RTL7 komen maar die zenden nu XXX 2 uit. Beetje jammer weer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, yoki weet dat maar ik kan het niet vinden
Was dat niet toevallig een gids van een paar weken geleden toen ze ze allemaal uitzonden in een week?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels door dat wat in de TV gids staat niet klopt, het zou op RTL7 komen maar die zenden nu XXX 2 uit. Beetje jammer weer.
Op tvgids.nl staat het wel goed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels door dat wat in de TV gids staat niet klopt, het zou op RTL7 komen maar die zenden nu XXX 2 uit. Beetje jammer weer.
Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat niet toevallig een gids van een paar weken geleden toen ze ze allemaal uitzonden in een week?
Ongetwijfeld, op de digitale gids van Ziggo ook. Maar ik ben nog zo oldskool dat ik vertrouw op de papieren Veronica gidsquote:
Ik ga hem maar weer eens downloaden dan, deel 2 is toch beduidend minder.quote:
Die niet gewoon op blu-ray in je kast hebben staan zodat je het elk moment kunt kijken zonder gezeikquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga hem maar weer eens downloaden dan, deel 2 is toch beduidend minder.
je moeder is beduidend minder Duindorpquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga hem maar weer eens downloaden dan, deel 2 is toch beduidend minder.
Inderdaad Karina, soms slaat die jongen zo'n wartaal uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
Wat heeft dat met wijf zijn te makenAlsof die niet in 1x van alles achter elkaar kunnen kijken.
Echt he? En ter informatie, ik kijk geen vrouwenfilms.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad Karina, soms slaat die jongen zo'n wartaal uit.
Maar Brownie zingt alsof hij geen testikels meer heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik kijk zo dus Ali B. ik weet niet wie er te gast is, maar meestal vind ik dat programma wel leuk. Vooral als Brownie gaat zingen.
Nou en ik vind hem grappig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Brownie zingt alsof hij geen testikels meer heeft.
Ik zag het. En ik ben voor. Overal roken topics en zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
FB / Rokershoekje moet terug!
#Adriaan4mod
Gewoon alles van Elflettering en de Heilige Schoonlongbrigade deleten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het. En ik ben voor. Overal roken topics en zo.
Nu jij buiten moet roken dus de rest van ons toch wel lang verlost van je is, zou je kunnen stellen dat het nu gezelliger isquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef sp3c het volgende:
gewoon weer allemaal roken net als vroeger
vroeger was het gezellig
nee nu missen jullie mijn goede grappenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu jij buiten moet roken dus de rest van ons toch wel lang verlost van je is, zou je kunnen stellen dat het nu gezelliger is
Waar moet hij buiten roken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu jij buiten moet roken dus de rest van ons toch wel lang verlost van je is, zou je kunnen stellen dat het nu gezelliger is
zo'n beetje overal he corriequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar moet hij buiten roken?
En ik giechelde.
Ik ben ook beter in andere dingen dan denkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zien jullie ook waar het mis gaat jongens?
Ik ga ervan uit dat sp3c zo met details komtquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook beter in andere dingen dan denken
Ik kan heel goed gamenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat sp3c zo met details komt
Heb je hem aangeraakt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef Peunage het volgende:
Burgemeester van Lelystad ontmoet net Yolo.
Ben je een beetje goed met een joystick ja?quote:
Nee joystick is voor noobs, gewoon toetsenbord en muisquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je een beetje goed met een joystick ja?
Volgens mij hebben we het hier wel eerder over gehad![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
Zit Simek bij Pauw, ik zap. Dat vind ik zo een leuke kerel. Ik zat Humberto te kijken.
Heleen zit er ook,quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
Zit Simek bij Pauw, ik zap. Dat vind ik zo een leuke kerel. Ik zat Humberto te kijken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk nu Pauw terwijl ik er helemaal geen zin in heb.
twitter:jeroenpauw twitterde op woensdag 04-03-2015 om 17:11:50Ik lees posts van Specularium op het FOK!-forum terwijl ik daar geen zin in heb. reageer retweet
En je verstaat de helft niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van Simek, hij is zo druk.
Ik zag hem afgelopen vrijdag ook bij DWDD over dat 'ik zoek een huis' programma, zo grappigquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe van Simek, hij is zo druk.
Wat een goede grap!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]twitter:jeroenpauw twitterde op woensdag 04-03-2015 om 17:11:50Ik lees posts van Specularium op het FOK!-forum terwijl ik daar geen zin in heb. reageer retweet
dijenkletsen en allesquote:
Nee, dat maakt het ook zo vermoeiend.quote:
twitter:JJvanderWal twitterde op woensdag 04-03-2015 om 23:24:09Stiekem ben ik Specularium, ook nooit grappig #matigegrappen #kankerlul reageer retweet
Beter dan Jinek met die kutbank natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
De eerste week van Pauw staat in het teken van slecht verstaanbare mensen en depressieve onderwerpen.
Jij kan wel een komisch duo met Eftelul beginnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
twitter:JJvanderWal twitterde op woensdag 04-03-2015 om 23:24:09Stiekem ben ik Specularium, ook nooit grappig #matigegrappen #kankerlul reageer retweet
Elf-tvbcdequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kan wel een komisch duo met Eftelul beginnen.
twitter:pauwnl twitterde op woensdag 04-03-2015 om 23:40:35Neptweets zijn volkomen kut #pauw reageer retweet
Kun je nagaan wat een kleine piemeltjes FOK!kers hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:50 schreef sp3c het volgende:
godverdomme, zelfs met zo'n klein plaatje is zijn neus groter dan de lul van de gemiddelde fok!ker
twitter:quinsyg twitterde op woensdag 04-03-2015 om 21:41:06Specularium is een fascist! #slavernij #steunbetaling #mylivemattersmore reageer retweet
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een fiets?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
twitter:quinsyg twitterde op woensdag 04-03-2015 om 21:41:06Specularium is een fascist! #slavernij #steunbetaling #mylivemattersmore reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze niet gezien dus ik geloof je op je woord, neem aan dat jij ze wel gezien hebt dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:52 schreef sp3c het volgende:
30 centimeter minimaal
en dat zijn nog de n00bs
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een fiets?Goed om te weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zie het nu pas, tenminste dat dingetjequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geef ik Karina eens een compliment krijg ik geen reactie. Ondankbaar zeg.
Je bent zelf een maan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:54 schreef sp3c het volgende:
dit is gewoon algemene kennis
ik geloof ook wel dat je op de maan geen adem kunt halen maar ik ben dr nog nooit geweest
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat allemaal niet zo grappig, ofzo.
twitter:WiIIibrord twitterde op donderdag 12-02-2015 om 14:12:36Mani89 vind dit dus echt niet grappig he reageer retweet
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Mijn yoghurtkanon knalt op dit moment door mijn bureautafel.
[ afbeelding ]
Kan je ook dansen op de maan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:54 schreef sp3c het volgende:
dit is gewoon algemene kennis
ik geloof ook wel dat je op de maan geen adem kunt halen maar ik ben dr nog nooit geweest
Zou Willibrord d/t fouten maken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:WiIIibrord twitterde op donderdag 12-02-2015 om 14:12:36Mani89 vind dit dus echt niet grappig he reageer retweet
Vind je dat nou zelf grappig, hè? Je bent toch een schoft? Ja? Of niet dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:WiIIibrord twitterde op donderdag 12-02-2015 om 14:12:36Mani89 vind dit dus echt niet grappig he reageer retweet
Als die blonde mevrouw er maar in zit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt een tweede deel van die film! Dat wordt genieten Yoki.
Dat boeit me niet. Als er maar rare nazi's inzittenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als die blonde mevrouw er maar in zit.
Iron Skyquote:
Deel 1 was best vermakelijkquote:
Ik zeg: Mani89. Dat weet jij, en je knikt, jij weet dat nog. Heb je daar toen dat rare gezicht aan overgehouden??quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
Nee man hoe 'slechter' hoe beter. Die dino die de hitlergroet brengtquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deel 1 was best vermakelijkdeze gaat er net te ver over vrees ik ...
Ik neem het als een compliment Johannesquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Corrie. Of hoe u het ook noemen wilt, het blijft ons fascineren.
Ik vond de eerste "te goed" voor wat ik verwachtte eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man hoe 'slechter' hoe beter. Die dino die de hitlergroet brengt![]()
Trailer had ik al gezien natuurlijk
Slaap lekker sp3c.quote:
Wat een lelijke teringherrie.quote:
4 seconden volgehouden, ik hoorde apen.quote:
Kijk hier word ik vrolijk van! Welterusten!quote:
Dan is er wat mis met je oren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
4 seconden volgehouden, ik hoorde apen.
Dankje jij ook voor straks. En dat is ook een leuk nummertje jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk hier word ik vrolijk van! Welterusten!
Slaan we de lente over?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Zondag begint de zomer
Ik ga alvast wat scheerschuim op mijn benen smeren.
Wie heeft je gedwongen dit te zeggen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:01 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ook zin in de zomer, lekker de gordijnen open.
En dan zeggen dat ik onder de plak zit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg ik liever niet. Straks krijg ik weer een hele kanarie in mijn hol.
Rare, lekker juist. Ik kan wel wat kleur gebruiken.quote:
Echt he.. als we intellectueel willen doen kijken we toch geen dwdd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Rare, lekker juist. Ik kan wel wat kleur gebruiken.
En ik kijk vandaag ook maar een Gordon Ramsey, DWDD is een flopshow.
Lekker literair in rondte zwetsenquote:
Precies, allemaal veel te moeilijk voor mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt he.. als we intellectueel willen doen kijken we toch geen dwdd?
Zwetsen is wel een mooi woord trouwensquote:
Ik wilde even de tv draait door kijken, word ik geconfronteerd met die terlinglul.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Rare, lekker juist. Ik kan wel wat kleur gebruiken.
En ik kijk vandaag ook maar een Gordon Ramsey, DWDD is een flopshow.
ja dat komt nu ook nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wilde even de tv draait door kijken, word ik geconfronteerd met die terlinglul.
Intellectuelen kijken dit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Is er iemand die dit nou echt naar kijkt behalve die paar narcistische grijze babyboomers in het publiek?
De zelfverklaarde intellectuelen dan zeker. Een echte intellectueel heeft wel betere dingen te doen dan naar het gezever van een auteur te luisterenquote:
Dit is verplicht voor de cultuursubsidie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Is er iemand die dit nou echt naar kijkt behalve die paar narcistische grijze babyboomers in het publiek?
Dat houdt in dat ik eigenlijk een intellectueel ben want ik kijk niet. Even denken wat die betere dingen zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zelfverklaarde intellectuelen dan zeker. Een echte intellectueel heeft wel betere dingen te doen dan naar het gezever van een auteur te luisteren
Ah, ies koeltoer?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is verplicht voor de cultuursubsidie.
Dat zegt ze ook altijd als ik vraag of ze die eens een keer wil waxenquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, net als de snor van Yasmin.
quote:
Het liedje of de titelquote:
Dat heb je helemaal goed. Radio 6 waardig.quote:
Liedje en titel prima maar de clip is wel wat achterhaald eigenlijk. Die kapselsquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of de clip. Ja dames, jullie mogen het zeggen.
In die tijd was het hip.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Liedje en titel prima maar de clip is wel wat achterhaald eigenlijk. Die kapsels
Waar. Sowieso. Jaren '90 stijl.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik wel maar als je het nu ziet, ziet het er echt niet uit.
Zeventiger en tachtiger jaren is ook meh. Maar inderdaad zestiger jaren kan prima. Zelfs vijftiger jaren, volgens mij ben je dan helemaal hip(ster).quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar. Sowieso. Jaren '90 stijl.
De jaren 60 stijl kan in alle tijden.
Is er nog een derde optie? Ik kijk namelijk geen van beide. Debat is volgens mij supersaai.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een duivels dilemma vandaag. de finale van wie is de mol of het debat
Je bent zelf oersaaiquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er nog een derde optie? Ik kijk namelijk geen van beide. Debat is volgens mij supersaai.
je hebt hier een klein spelfoutje gemaakt knorquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat klopt, heb ik ook nooit ontkendSaaie oude tut.
Jij ook, het is cnor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je hebt hier een klein spelfoutje gemaakt knor
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een duivels dilemma vandaag. de finale van wie is de mol of het debat
Ik zag laatst weer het Zakmes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeventiger en tachtiger jaren is ook meh. Maar inderdaad zestiger jaren kan prima. Zelfs vijftiger jaren, volgens mij ben je dan helemaal hip(ster).
Ach ook nu heb je idiote mode, zoals de onderbroekuitjespijkerbroekquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zag laatst weer het Zakmes.
Die kleding![]()
Je ziet het ook in Flodder. Jaren 90.
Verder heb ik geen problemen met de jaren 90 hoor. Ik heb vooral genoten van de gulden.
godverdomme wat een eikelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |