quote:
Het liedje of de titelquote:
Dat heb je helemaal goed. Radio 6 waardig.quote:
Liedje en titel prima maar de clip is wel wat achterhaald eigenlijk. Die kapselsquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of de clip. Ja dames, jullie mogen het zeggen.
In die tijd was het hip.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Liedje en titel prima maar de clip is wel wat achterhaald eigenlijk. Die kapsels
Waar. Sowieso. Jaren '90 stijl.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik wel maar als je het nu ziet, ziet het er echt niet uit.
Zeventiger en tachtiger jaren is ook meh. Maar inderdaad zestiger jaren kan prima. Zelfs vijftiger jaren, volgens mij ben je dan helemaal hip(ster).quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar. Sowieso. Jaren '90 stijl.
De jaren 60 stijl kan in alle tijden.
Is er nog een derde optie? Ik kijk namelijk geen van beide. Debat is volgens mij supersaai.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een duivels dilemma vandaag. de finale van wie is de mol of het debat
Je bent zelf oersaaiquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er nog een derde optie? Ik kijk namelijk geen van beide. Debat is volgens mij supersaai.
je hebt hier een klein spelfoutje gemaakt knorquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat klopt, heb ik ook nooit ontkendSaaie oude tut.
Jij ook, het is cnor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je hebt hier een klein spelfoutje gemaakt knor
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een duivels dilemma vandaag. de finale van wie is de mol of het debat
Ik zag laatst weer het Zakmes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeventiger en tachtiger jaren is ook meh. Maar inderdaad zestiger jaren kan prima. Zelfs vijftiger jaren, volgens mij ben je dan helemaal hip(ster).
Ach ook nu heb je idiote mode, zoals de onderbroekuitjespijkerbroekquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zag laatst weer het Zakmes.
Die kleding![]()
Je ziet het ook in Flodder. Jaren 90.
Verder heb ik geen problemen met de jaren 90 hoor. Ik heb vooral genoten van de gulden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |