Vrouwen... Soms...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor iemand die haar verkoudheidje begon met zeuren dat mannen dan heel veel aan het klagen zijn, loop je er zelf ook wel veel over te janken he
Valt wel mee, vandaag weer aan het werk geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog veel snot in je hoofd?
Oh dankje voor de tip.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef anonymoussie het volgende:
Njos gaat zeker naar door het oog van de naald kijken.
Vind jij haar weer niet leuk dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen wil de vriend Danni Lowinski kijken omdat hij haar zo leuk vindt [ afbeelding ]
Het hele programma heeft dan ook maar twee pluspunten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind jij haar weer niet leuk dan?
Nu niet meer natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind jij haar weer niet leuk dan?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanavond komt Die Hard 2 op TV, ik ga wel kijken denk ik.
Die was gisteren op TV.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Die Hard 1 niet op tv komt, dat is toch verreweg de beste.
je moet gewoon je mond houden Duindorpquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Die Hard 1 niet op tv komt, dat is toch verreweg de beste.
Dat kijkt mijn moeder, dat is toch iets met naaien? Ik kijk zo ook Ali B. denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef anonymoussie het volgende:
Njos gaat zeker naar door het oog van de naald kijken.
Ja is wel leuk, een soort project runway maar dan in teams van twee mensen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kijkt mijn moeder, dat is toch iets met naaien? Ik kijk zo ook Ali B. denk ik.
Project Runway keek ik ook soms, toevallig zag ik vorige week een herhaling. Wat me daar altijd zo aan stoorde was de nogal opvallende reclame voor de schoenen en sieraden. Tuurlijk is het gesponsord maar het lag er daar ontzettend dik bovenop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja is wel leuk, een soort project runway maar dan in teams van twee mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |