Goed punt, maar het blijft leuk hoe overdreven jij er altijd op reageertquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet je ook eens wat wij elke dag voor troep moeten lezen, vieze hommetje.
Zo ben ik gewoon, een hele gezellige jongen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed punt, maar het blijft leuk hoe overdreven jij er altijd op reageert.
Contaminatie, taalnazi.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond deze niet zo sterk.
Moet je even overnieuw doen.
Die komt ff met de deur sneeuw in huis vallenquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Wel zo netjes om je eerst even voor te stellen.
Ik wens als een onopvallend en onbekende user door het fokleven te gaan. O:)quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:26 schreef Specularium het volgende:
En wie ben jij?
Wel zo netjes om je eerst even voor te stellen.
hou dan ooo gewoon je mondquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:44 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Ik wens als een onopvallend en onbekende user door het fokleven te gaan. O:)
Die kijk ik alleen met kerstquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanavond komt Die Hard 2 op TV, ik ga wel kijken denk ik.
Dan moet je Sissi kijken natuurlijk.quote:
Stiekem ben ik dan ook gewoon een vrouw.quote:
Die L staat voor Lactacyd?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dan ook gewoon een vrouw.
Ghahahahahaha ...quote:
Voor iemand die haar verkoudheidje begon met zeuren dat mannen dan heel veel aan het klagen zijn, loop je er zelf ook wel veel over te janken hequote:Op woensdag 4 maart 2015 18:10 schreef Uccie het volgende:
Ik haat verkoudheid, sleep ik me met moeite uit bed om nog iets fatsoenlijks te eten te maken, smaakt het allemaal naar karton.
Nog steeds niet beter?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:10 schreef Uccie het volgende:
Ik haat verkoudheid, sleep ik me met moeite uit bed om nog iets fatsoenlijks te eten te maken, smaakt het allemaal naar karton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |