Ja dat is wel zo inderdaad. Bij dit programma lijkt dat wat minder, maar moet zeggen dat ik geen trouwe kijker ben. Waar ik me aan erger is de overdreven introductie van de 'bekende Nederlander' die in elke aflevering langs komt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Project Runway keek ik ook soms, toevallig zag ik vorige week een herhaling. Wat me daar altijd zo aan stoorde was de nogal opvallende reclame voor de schoenen en sieraden. Tuurlijk is het gesponsord maar het lag er daar ontzettend dik bovenop.
Ik pas me aan, aan jullie belevingswereld.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor iemand die haar verkoudheidje begon met zeuren dat mannen dan heel veel aan het klagen zijn, loop je er zelf ook wel veel over te janken he
Ik heb alleen maar ooit een keer een heel klein stukje gezien bij mijn moeder, dus ik ken het verder eigenlijk niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo inderdaad. Bij dit programma lijkt dat wat minder, maar moet zeggen dat ik geen trouwe kijker ben. Waar ik me aan erger is de overdreven introductie van de 'bekende Nederlander' die in elke aflevering langs komt.
Je maakt het nu wel heel makkelijk cnorretjequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Sometimes you're in and sometimes you're out!
KUT dat zei Heidi altijd bij Project Runwayquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel heel makkelijk cnorretje
geen idee, yoki weet dat maar ik kan het niet vindenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
KUT dat zei Heidi altijd bij Project Runway
Ik kan het ook niet vinden, volgens mij is hij in de war.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, yoki weet dat maar ik kan het niet vinden
Ik heb inmiddels door dat wat in de TV gids staat niet klopt, het zou op RTL7 komen maar die zenden nu XXX 2 uit. Beetje jammer weer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, yoki weet dat maar ik kan het niet vinden
Was dat niet toevallig een gids van een paar weken geleden toen ze ze allemaal uitzonden in een week?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels door dat wat in de TV gids staat niet klopt, het zou op RTL7 komen maar die zenden nu XXX 2 uit. Beetje jammer weer.
Op tvgids.nl staat het wel goed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels door dat wat in de TV gids staat niet klopt, het zou op RTL7 komen maar die zenden nu XXX 2 uit. Beetje jammer weer.
Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat niet toevallig een gids van een paar weken geleden toen ze ze allemaal uitzonden in een week?
Ongetwijfeld, op de digitale gids van Ziggo ook. Maar ik ben nog zo oldskool dat ik vertrouw op de papieren Veronica gidsquote:
Ik ga hem maar weer eens downloaden dan, deel 2 is toch beduidend minder.quote:
Die niet gewoon op blu-ray in je kast hebben staan zodat je het elk moment kunt kijken zonder gezeikquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga hem maar weer eens downloaden dan, deel 2 is toch beduidend minder.
je moeder is beduidend minder Duindorpquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga hem maar weer eens downloaden dan, deel 2 is toch beduidend minder.
Inderdaad Karina, soms slaat die jongen zo'n wartaal uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
Wat heeft dat met wijf zijn te makenAlsof die niet in 1x van alles achter elkaar kunnen kijken.
Echt he? En ter informatie, ik kijk geen vrouwenfilms.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad Karina, soms slaat die jongen zo'n wartaal uit.
Maar Brownie zingt alsof hij geen testikels meer heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik kijk zo dus Ali B. ik weet niet wie er te gast is, maar meestal vind ik dat programma wel leuk. Vooral als Brownie gaat zingen.
Nou en ik vind hem grappig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Brownie zingt alsof hij geen testikels meer heeft.
Ik zag het. En ik ben voor. Overal roken topics en zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
FB / Rokershoekje moet terug!
#Adriaan4mod
Gewoon alles van Elflettering en de Heilige Schoonlongbrigade deleten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het. En ik ben voor. Overal roken topics en zo.
Nu jij buiten moet roken dus de rest van ons toch wel lang verlost van je is, zou je kunnen stellen dat het nu gezelliger isquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:43 schreef sp3c het volgende:
gewoon weer allemaal roken net als vroeger
vroeger was het gezellig
nee nu missen jullie mijn goede grappenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu jij buiten moet roken dus de rest van ons toch wel lang verlost van je is, zou je kunnen stellen dat het nu gezelliger is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |