Waar moet hij buiten roken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu jij buiten moet roken dus de rest van ons toch wel lang verlost van je is, zou je kunnen stellen dat het nu gezelliger is
zo'n beetje overal he corriequote:Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar moet hij buiten roken?
En ik giechelde.
Ik ben ook beter in andere dingen dan denkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zien jullie ook waar het mis gaat jongens?
Ik ga ervan uit dat sp3c zo met details komtquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook beter in andere dingen dan denken
Ik kan heel goed gamenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat sp3c zo met details komt
Heb je hem aangeraakt?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:02 schreef Peunage het volgende:
Burgemeester van Lelystad ontmoet net Yolo.
Ben je een beetje goed met een joystick ja?quote:
Nee joystick is voor noobs, gewoon toetsenbord en muisquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben je een beetje goed met een joystick ja?
Volgens mij hebben we het hier wel eerder over gehad![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
Zit Simek bij Pauw, ik zap. Dat vind ik zo een leuke kerel. Ik zat Humberto te kijken.
Heleen zit er ook,quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
Zit Simek bij Pauw, ik zap. Dat vind ik zo een leuke kerel. Ik zat Humberto te kijken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk nu Pauw terwijl ik er helemaal geen zin in heb.
twitter:jeroenpauw twitterde op woensdag 04-03-2015 om 17:11:50Ik lees posts van Specularium op het FOK!-forum terwijl ik daar geen zin in heb. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |