Dat boeit me niet. Als er maar rare nazi's inzittenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als die blonde mevrouw er maar in zit.
Iron Skyquote:
Deel 1 was best vermakelijkquote:
Ik zeg: Mani89. Dat weet jij, en je knikt, jij weet dat nog. Heb je daar toen dat rare gezicht aan overgehouden??quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:WiIIibrord twitterde op donderdag 12-02-2015 om 14:12:36Mani89 vind dit dus echt niet grappig he reageer retweet
Nee man hoe 'slechter' hoe beter. Die dino die de hitlergroet brengtquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deel 1 was best vermakelijkdeze gaat er net te ver over vrees ik ...
Ik neem het als een compliment Johannesquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Corrie. Of hoe u het ook noemen wilt, het blijft ons fascineren.
Ik vond de eerste "te goed" voor wat ik verwachtte eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man hoe 'slechter' hoe beter. Die dino die de hitlergroet brengt![]()
Trailer had ik al gezien natuurlijk
Slaap lekker sp3c.quote:
Wat een lelijke teringherrie.quote:
4 seconden volgehouden, ik hoorde apen.quote:
Kijk hier word ik vrolijk van! Welterusten!quote:
Dan is er wat mis met je oren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
4 seconden volgehouden, ik hoorde apen.
Dankje jij ook voor straks. En dat is ook een leuk nummertje jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk hier word ik vrolijk van! Welterusten!
Slaan we de lente over?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Zondag begint de zomer
Ik ga alvast wat scheerschuim op mijn benen smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |