ik had het al voor die tijd opgeven, dus ik ken weinig van die laatste Oasis platen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:48 schreef Norrage het volgende:
@ghenna en ranja: Onzin. de beste albums van Oasis zijn hun laatstede Noel platen tot op zekere mate inclusief.
Frans meisje die nu al een aantal jaar in de VS woont. Aantal jaar geleden had ze een radiohitje met I'll Kill her [ail kiel her] Haar nieuwe album is voor het eerst met band in plaats van alleen zij met gitaar en minimale andere instrumenen en Ariel Pink doet op een paar nummers mee (niet dat mij dat veel zegt)quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:39 schreef yomthorke het volgende:
Had hier nog nooit van gehoord, maar dit is goed
Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar ik vond het niet meer oprecht klinkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:48 schreef Norrage het volgende:
@ghenna en ranja: Onzin. de beste albums van Oasis zijn hun laatstede Noel platen tot op zekere mate inclusief.
oprecht, is dat net zo iets als essentieel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar ik vond het niet meer oprecht klinken
Of urgent?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:34 schreef ranja het volgende:
[..]
oprecht, is dat net zo iets als essentieel?
quote:I'll kick your sister's ass
I'm going to take your brother's face and smash it in the grass
Ik vind het ergens wel grappig. In ieder interview Ed Sheeran afzeiken en zeggen dat producers niets voorstellen. Eén van de weinige muzikanten van wie het leuk is een interview te lezen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:28 schreef Moody het volgende:
Oasis vond ik altijd wel aardig, maar dankzij het optreden van Noel een paar jaar geleden, ben ik totaal afgeknapt. Wat een arrogante klootzak is dat
Kleurrijk persoon ja, maar ik weet niet of het oprecht is of gewoon "schoppen om het schoppen".quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:35 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel grappig. In ieder interview Ed Sheeran afzeiken en zeggen dat producers niets voorstellen. Eén van de weinige muzikanten van wie het leuk is een interview te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:42 schreef Moody het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je? Zo voorspelbaar. Heb hem tijd een beetje de Geert Wilders onder de musici gevonden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:35 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel grappig. In ieder interview Ed Sheeran afzeiken en zeggen dat producers niets voorstellen. Eén van de weinige muzikanten van wie het leuk is een interview te lezen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Kleurrijk persoon ja, maar ik weet niet of het oprecht is of gewoon "schoppen om het schoppen".
Heb sowieso een hekel aan artiesten die denken of ons laten denken dat ze meer zijn dan het publiek dat hun zo groot heeft gemaakt.Ik vind hem niet echt een fijn persoon nee, maar als je zulke liedjes weet te maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
OOR is sowieso saai, maar dat vind ik geen argument om dan maar de Gallaghers non-stop aan het woord te laten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:56 schreef yomthorke het volgende:
Met Geert valt er tenminste wat te lachen in de kamer. Ik weet niet of je weleens interviews in de OOR leest, maar die zijn vaak zo hemeltergend saai.
We moeten altijd een beetje bitchen op de oude bekenden. Straks komt er weer iemand die de Beatles niet zo boeiend vindt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:40 schreef MaJo het volgende:
Laat ik hier maar weer eens mee posten, check de laatste tijd veel te weinig nieuwe muziek
Nu Fink opstaan want die moet ik waarschijnlijk recenseren aanstaande maandag en heb sinds zijn cd uit 2007 geen muziek meer van hem gecheckt
Verder kaartjes voor Werchter gekocht dus ik ga weer naar een groot festival![]()
En vanwaar die Oasis discussie? Voor zover ik weet zijn ze uit elkaar gegaan na het optreden op Werchter waar ik bij was
Beetje bitchen moet kunnenquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We moeten altijd een beetje bitchen op de oude bekenden. Straks komt er weer iemand die de Beatles niet zo boeiend vindt.
Als je trouwens tijd genoeg hebt mag je best een jaren zestig-lijstje maken.
Heb je lopen stoken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:40 schreef MaJo het volgende:
Voor zover ik weet zijn ze uit elkaar gegaan na het optreden op Werchter waar ik bij was
Ik moet zeggen dat ik het niet om aan te zien vond, de spanning tussen de twee was zo overduidelijk. Vooral als de ene het podium afliep omdat de ander moest zingen, het was niet tofquote:
MUZ / [toernooi] Top 100 van de jaren zestigquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beetje bitchen moet kunnen
Ik zeg nergens dat ik tijd genoeg heb heMaar wil ik best doen, wat zijn de eisen?
Trouwens tof lijstje in de OPZit nog heel wat tussen wat ik nog steeds moet checken
Omdat ik Oasis zou gaan luisteren een tijd terug en nu was ik klaar en kwam ik met mijn bevindingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:40 schreef MaJo het volgende:
En vanwaar die Oasis discussie? Voor zover ik weet zijn ze uit elkaar gegaan na het optreden op Werchter waar ik bij was
En omdat noel een van de platen van het jaar gemaakt heeft natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik Oasis zou gaan luisteren een tijd terug en nu was ik klaar en kwam ik met mijn bevindingen.
Ik had moeten gaan, voordat ik klaar was met twijfelen was alles uitverkocht. Baal echt teringhard nu.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:44 schreef Norrage het volgende:
Ik hoor louter fantastische verhalen over D'Angelo....ik baal dat ik er niet bij ben geweest...maar fucking 65 euro....
Nou, zeg dat wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
En omdat noel een van de platen van het jaar gemaakt heeft natuurlijk
Ik vind 'm maar saai.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat Liam Gallagher op het podium bleef staan om de klapjes in 'Half The World Away' en onhoorbare harmonie op 'Don't Look Back In Anger' te doen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet om aan te zien vond, de spanning tussen de twee was zo overduidelijk. Vooral als de ene het podium afliep omdat de ander moest zingen, het was niet tofHet verbaasde me dus niet dat ze vlak daarna uit elkaar gingen
Lijstje gepostquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MUZ / [toernooi] Top 100 van de jaren zestig
Plaatjes uit de jaren zestig onder elkaar zetten. Dat zijn de eisen.
Ik had op z'n minst verwacht dat ze het respect zouden hebben om samen op het podium te staan, ik vond dit echt een schijnvertoning.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat Liam Gallagher op het podium bleef staan om de klapjes in 'Half The World Away' en onhoorbare harmonie op 'Don't Look Back In Anger' te doen?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar komt die blinde adoratie van jou vandaan, eigenlijk?quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:49 schreef Norrage het volgende:
Haten jullie maar lekker door op de Gallaghers hoor![]()
Norrage vind het soms leuk om een beetje tegen dingen aan te trappen volgens mijquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
[..]
Waar komt die blinde adoratie van jou vandaan, eigenlijk?
Oasis is 75% jeugdnostalgie, de eerste muziek die ik ooit luisterde geloof ik (en toch is hun laatste album de bestequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
[..]
Waar komt die blinde adoratie van jou vandaan, eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |