Tampons.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:49 schreef ChocoFan het volgende: Ik heb alleen geen pompons.
Of hoe die dingen heten.
Ook, en dezequote:
daar staat in principe ontslag opquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb er ook een keer gewoon 1 uit de bus gezet, je loopt het laatste stuk maar.
Klopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zijn voor als je een bloedneus hebt
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook, en dezeook. Vooral toen ik net begon met fokken, als ik met mijn kinderen sprak, deden mijn handen en gezicht de smileys na.
Dat vind ik dan weer niet kunnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb er ook een keer gewoon 1 uit de bus gezet, je loopt het laatste stuk maar.
Ik wist niet dat mijn gezicht zo goed kon uitbeelden. Had jij dat ook toen je het net ging doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]doe ik ook veel, vooral op mijn werk.
Ben er na een jaar ook zelf met gestopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar staat in principe ontslag op
Joh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben er na een jaar ook zelf met gestopt.
Merkte dat mijn aanpak niet helemaal met huidige beleid overeen kwam.
Kende zijn ouders prima, was een straatschandaal uit hetzelfde dorp waar ik jaren gewoond heb.quote:
Ok, je kon hem, nou vooruit dan. En triest eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kende zijn ouders prima, was een straatschandaal uit hetzelfde dorp waar ik jaren gewoond heb.
Niemand die 'm miste als ie uit school terugkwam ging hij ook gelijk de straat op.
Tis maar wat je normaal noemt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
Piet is gewoon de enige normale user in dit topic. Dat is verontrustend.
Ik heb 'm eerst 2x netjes gewaarschuwd, de 3e keer was bus aan de kant en eruit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
Piet is gewoon de enige normale user in dit topic. Dat is verontrustend.
Hij schrok zich rot de 1e keer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Kleinzoon zal wel een andere aanpak krijgen... Is ie al mee te paard gegaan?
Gelukkig zeg jij wat, ik wist het even niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Kleinzoon zal wel een andere aanpak krijgen... Is ie al mee te paard gegaan?
zoals in China, gewoon met blote onderkant rond laten lopen en dan overal waar je bent je behoefte doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook al vroeg trainen om op de pot te zitten.
Klopt wel, soms, denk ik, ik weet momenteel alleen dat opvoeden/ze begeleiden, moeilijk is, te moeilijk soms. En ze hebben nu de leeftijd dat ik het allemaal krijg te horen. Leuk hoor bijna volwassen kinderen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kinderen moet je beetje afharden en de kans geven om op hun bek te gaan maar dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoals in China, gewoon met blote onderkant rond laten lopen en dan overal waar je bent je behoefte doen
ik was te dik om te kunnen lopen, had spekbeentjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
Ik was volgens mij ook al binnen een jaar zindelijk en kon met 10 maanden lopen
Een verwend mokkeltje dusquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was te dik om te kunnen lopen, had spekbeentjes
Ik heb niet gezegd dat het haar schuld wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou, we hebben het over baby's hoor.
Is het de moeite om het op te zoeken, ik verveel me wel een beetje, muziek heb ik geen zin in nu.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu een schilder die een broodje hamburger op groot formaat schildert op 2
Lijkt me niet nee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het haar schuld was
Al bijna afgelopenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het de moeite om het op te zoeken, ik verveel me wel een beetje, muziek heb ik geen zin in nu.
Mijn zoon ging juist sneller lopen omdat kruipen niet lukte, deed ie op 1 arm. Gelukkig had ik van die dingen waar ze in konden zitten en dan rond rijden. Ze volgden me overal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn kleinzoon is lui, hij kan al lopen maar kruipt liever, dan gaat ie sneller.
Deze kruipt rond met turbo versnelling.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon ging juist sneller lopen omdat kruipen niet lukte, deed ie op 1 arm. Gelukkig had ik van die dingen waar ze in konden zitten en dan rond rijden. Ze volgden me overal.
Heb eigenlijk geen idee maar het is wel handig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wil ik wel weten waarom het altijd Sacha haar schuld is, is van voor mijn tijd hier.
Ik weet het eigenlijk ook niet meer... Misschien omdat ze niet elk moment de auto kan pakken en ....quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wil ik wel weten waarom het altijd Sacha haar schuld is, is van voor mijn tijd hier.
Kleintjes die snel zijn,quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze kruipt rond met turbo versnelling.
Dat is de taak van zn moederquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kleintjes die snel zijn,hou hem maar goed in de gaten dan.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee maar het is wel handig.
Dat het handig is snap ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet meer... Misschien omdat ze niet elk moment de auto kan pakken en ....
Volgens mij was ik ook een tijdje de lul , schuldige....quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Dat het handig is snap ik.
Ik wacht wel op een antwoord van KT, die zal het vast wel weten.
Dat mogen mijn dochter en schoonzoon doen, oma doet ook nog duit in het zakje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kleintjes die snel zijn,hou hem maar goed in de gaten dan.
Aha, afwisseling in de schuldige, dat is wel handig....Zoiets moet niet te lang duren lijkt mij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was ik ook een tijdje de lul , schuldige....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat mogen mijn dochter en schoonzoon doen, oma doet ook nog duit in het zakje.
Opa gaat 'm allerlei dingen leren als ie kan lopen.
Ga niet met zo'n kinderwagen kloten.
Echt hè.quote:
Sacha kan het wel hebben, die is er stiekem zelfs beetje trots op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, afwisseling in de schuldige, dat is wel handig....Zoiets moet niet te lang duren lijkt mij.
Trots nog wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sacha kan het wel hebben, die is er stiekem zelfs beetje trots op.
Dat is waar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een 40+ man?
Ja ja, het is duidelijk hoor. Tsss.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Meelevend ben ik ook nog tot op bepaalde hoogte.
Knettergek ben jij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het helemaal nier erg om met een tweelingkinderwagen te lopen, maar goed ik ben ook gek.
Er gaan dan ineens vreemde vrouwen met je praten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het helemaal nier erg om met een tweelingkinderwagen te lopen, maar goed ik ben ook gek.
Alleen als je denkt haar te kennen ... Maar ze kan soms onverbiddelijk terug slaan... Dus pas opquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Trots nog wel.En mag je als newbie haar ook de schuld geven of staat daar nog een bepaalde tijd voor?
Dat was juist leuk die vragen je dan op de koffie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er gaan dan ineens vreemde vrouwen met je praten.
Gewoon zorgen dat je nooit alleen komt te staan met die kleinequote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb altijd een luisterend oor maar het moet niet te gek worden.
Oeh, dan doe ik dat maar niet. Heb het ook nog niet nodig gehad. Houden zo zou wel fijn zijn dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als je denkt haar te kennen ... Maar ze kan soms onverbiddelijk terug slaan... Dus pas op
Werd er helemaal nerveus van.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was juist leuk die vragen je dan op de koffie.
Ach, zo kom je nog eens bij de mensen thuis.quote:
KT kun je ook de schuld geven vanwege zn cross/lok posts en ze overdreven stats ..quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dan doe ik dat maar niet. Heb het ook nog niet nodig gehad. Houden zo zou wel fijn zijn dan.
Volgens mij doe ik dat al eens. En dat veroorzaakt ie dan inderdaad zelf door zulke dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
KT kun je ook de schuld geven vanwege zn cross/lok posts en ze overdreven stats ..
Ik volg hem verder niet.. Maar hij is hier opvallend aanwezig...quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
KT is beetje borderline, soms 24/7 alles in de database en dan ineens half jaar weg.
Een mannelijke borderliner, cool.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
KT is beetje borderline, soms 24/7 alles in de database en dan ineens half jaar weg.
Heb er zelf ook wat last van, vrouw wil 1 paard, ze krijgt er 10.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een mannelijke borderliner, cool.![]()
En niet alle borderliners zijn hetzelfde.
Wat heb je nu weer besteld ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er zelf ook wat last van, vrouw wil 1 paard, ze krijgt er 10.
Dat scherm niks voor jou?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
Ik gok wel eens en afgelopen jaar kwam ik ook wel eens op een veilingsite terecht ... Foute boel...
En bijna ieder mens heeft trekjes ervan. Is ook normaal, je bent pas Borderline als je meer dan 5 of 6 onderdeeltjes hebt waar je hardnekkig last van hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er zelf ook wat last van, vrouw wil 1 paard, ze krijgt er 10.
En wat ga je er mee doen ? Heb je zo'n 3D bril?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Dell Xeon 3D renderbak komt morgen.
Oh jee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
Ik gok wel eens en afgelopen jaar kwam ik ook wel eens op een veilingsite terecht ... Foute boel...
Eerst ff processor veranderen even met spelen en dan weer verkopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat ga je er mee doen ? Heb je zo'n 3D bril?
Had dat met kleurenblind zijn te maken dan? Ik dacht dat dat een trucje was met belichting of fotograferen? Ik heb beide kleuren gezien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
Hebben jullie hier ook dat gedoe met die jurk gezien en gedaan van de week. Dat ie blauw was met zwart en dat mensen die kleurenblind waren wit met goud zagen?
Verstuur je ook naar het buitenland? Misschien dat een Spaans nichtje in London belang heeftquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst ff processor veranderen even met spelen en dan weer verkopen.
3D Autocad, enzo.
Zover ik weet ging het om kleurenblind, mijn zoon was er veel mee bezig met vrienden, de meeste zagen dus echt iets anders. Hij zag het ook even een keer in wit en goud, ik heb verder geen idee. Maar de dingen die daarna kwamen waren wel leuk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Had dat met kleurenblind zijn te maken dan? Ik dacht dat dat een trucje was met belichting of fotograferen? Ik heb beide kleuren gezien.
Ik zal het proberen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie het als een belegging voor het nageslacht ... De kunst dan
Maar heb je het voorbeeld?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zover ik weet ging het om kleurenblind, mijn zoon was er veel mee bezig met vrienden, de meeste zagen dus echt iets anders. Hij zag het ook even een keer in wit en goud, ik heb verder geen idee. Maar de dingen die daarna kwamen waren wel leuk.
Dat kan wel geregeld worden, je kent mijn mailadres.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstuur je ook naar het buitenland? Misschien dat een Spaans nichtje in London belang heeft
Die zijn er wel meer hoor.......ik zwijg verder.....quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een mannelijke borderliner, cool.![]()
En niet alle borderliners zijn hetzelfde.
Ik weet niet of dit de goede foto is, het is in ieder geval de jurk. En ik zie ook alleen blauw.quote:
Waar is Juup?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn er wel meer hoor.......ik zwijg verder.....
Als jij eens de tech-specs stuurt .. Wie weet .. Maar OK ze doet in 3D ontwerp en Spanish dance .. en Reiki.. Maar ik heb dr een tijdje niet meer gesproken... Zal eens gaan polsenquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan wel geregeld worden, je kent mijn mailadres.
Ik weet het, maar die durven er meestal niet voor uit te komen of weten het zelf niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn er wel meer hoor.......ik zwijg verder.....
Reiki, dat is me toch een vage bedoeling.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij eens de tech-specs stuurt .. Wie weet .. Maar OK ze doet in 3D ontwerp en Spanish dance .. en Reiki.. Maar ik heb dr een tijdje niet meer gesproken... Zal eens gaan polsen
Is een sixcore Xeon E5 Bak met 16 Gig Ram en Quadro 1800 Videokaart.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij eens de tech-specs stuurt .. Wie weet .. Maar OK ze doet in 3D ontwerp en Spanish dance .. en Reiki.. Maar ik heb dr een tijdje niet meer gesproken... Zal eens gaan polsen
Ja idd... Maar ik heb het wel ooit eens gevoeld . liggend op de eetkamertafelquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Reiki, dat is me toch een vage bedoeling.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd... Maar ik heb het wel ooit eens gevoeld . liggend op de eetkamertafel
Dat is another cook (met dank aan Van Gaal).quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd... Maar ik heb het wel ooit eens gevoeld . liggend op de eetkamertafel
Als ik hier op Google kom ik hier weer terecht ...quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is een sixcore Xeon E5 Bak met 16 Gig Ram en Quadro 1800 Videokaart.
LoL.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik hier op Google kom ik hier weer terecht ...
Ben jij nog wakker trouwens, we zitten in de Uto sc.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is another cook (met dank aan Van Gaal).
Ok, nou ik heb mijn zoon hier vandaar dat ik er even niet was/ben, die blijft bij me slapen, en gaat straks van hieruit naar zijn werk. Ik kijk wel even. Thnx.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben jij nog wakker trouwens, we zitten in de Uto sc.
Gezellie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, nou ik heb mijn zoon hier vandaar dat ik er even niet was/ben, die blijft bij me slapen, en gaat straks van hieruit naar zijn werk. Ik kijk wel even. Thnx.
Hoezo? ik zit hier ook nog.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben jij nog wakker trouwens, we zitten in de Uto sc.
Ik ook, maar we zitten ook daar.quote:
Ja, opeens zegt ie ik denk dat ik voorlopig wat vaker bij kou kom pitten....als je dat goed vindt.quote:
Dat zit in mijn genen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij switched ook net zo makkelijk Piet ....
Als je de ruimte hebt, is het niet zo erg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, opeens zegt ie ik denk dat ik voorlopig wat vaker bij kou kom pitten....als je dat goed vindt.
Ja dat lukt is geen probleem, maar opeens wil hij dat normaal neemt ie altijd de laatste bus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt, is het niet zo erg.
Heb je geen bank?quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt, is het niet zo erg.
Misschien is er iets aan de hand maar wil hij er nog niet over praten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja dat lukt is geen probleem, maar opeens wil hij dat normaal neemt ie altijd de laatste bus.
Ach, hij heeft zijn verkering uit en thuis zit ie ook maar met 2 zusjes en een moeder en hij wil even met kerels onder elkaar zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is er iets aan de hand maar wil hij er nog niet over praten.
Kijk, ja dan heeft ie dat even nodig. Op de bank dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, hij heeft zijn verkering uit en thuis zit ie ook maar met 2 zusjes en een moeder en hij wil even met kerels onder elkaar zijn.
Met die van jou alles goed?quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk, ja dan heeft ie dat even nodig. Op de bank dus.
Zoon wel, dochter heeft het wat moeilijk momenteel. En ik kan haar niet goed helpen. Niet leuk.quote:
Het is fokking saai hier.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk is het dodelijk saai hier, alles gaat goed wel.
Dat is balen, maar dat hoort ook bij het volwassen worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoon wel, dochter heeft het wat moeilijk momenteel. En ik kan haar niet goed helpen. Niet leuk.
Klopt en klopt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 03:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is balen, maar dat hoort ook bij het volwassen worden.
Ja joh, ik herken dat, ik moet ook iedere keer zeggen, ja jongen dat is nu eenmaal het leven, het gaat niet altijd zoals je wil.quote:
Best wel kut is dat. Ik zou zo graag anders willen zeggen dan, maar kan niet. Want het leven is soms nou eenmaal moeilijk. Een knuffel en kus helpen nu niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 03:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, ik herken dat, ik moet ook iedere keer zeggen, ja jongen dat is nu eenmaal het leven, het gaat niet altijd zoals je wil.
Je kan hooguit goede raad geven, maar that's it.quote:Op woensdag 4 maart 2015 03:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel kut is dat. Ik zou zo graag anders willen zeggen dan, maar kan niet. Want het leven is soms nou eenmaal moeilijk. Een knuffel en kus helpen nu niet meer.
Inderdaad, de rest moeten ze zelf doen. En achter komen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan hooguit goede raad geven, maar that's it.
Is even een hobbelige weg, maar als het goed is komen ze er wel, het is gewoon even lastig als je bijna of net volwassen bent.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, de rest moeten ze zelf doen. En achter komen.
Klopt, hobbelig als de tering. Lastige periode in ieder geval, voor alle partijen. Snap mijn moeder nu ook meer, maar ja, dat is achteraf gelul.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is even een hobbelige weg, maar als het goed is komen ze er wel, het is gewoon even lastig als je bijna of net volwassen bent.
Toen ik zo oud was als mijn zoon nu is was mijn vader al 5 jr dood, ik moest alles zelf uitzoeken en mezelf zien te redden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, hobbelig als de tering. Lastige periode in ieder geval, voor alle partijen. Snap mijn moeder nu ook meer, maar ja, dat is achteraf gelul.
Ik heb het van jongs af aan ook grotendeels zelf gedaan. Dat merk ik nu soms wel, dan denk ik ook, wtf doe ik eigenlijk, net of ik weet hoe het moet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als mijn zoon nu was mijn vader al 5 jr dood, ik moest alles zelf uitzoeken en mezelf zien te redden.
Ik zeg altijd tegen hem ik ben wel ouder dan jij, maar kerel, ik weet ook niet alles, veel dingen zul je zelf achter moeten komen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het van jongs af aan ook grotendeels zelf gedaan. Dat merk ik nu soms wel, dan denk ik ook, wtf doe ik eigenlijk, net of ik weet hoe het moet.
De mijne ook. Gelukkig.quote:
Dat kan best, maar als je wat ouder bent dan heb je toch meer levenswijsheid/ervaring.quote:
Dat is een goede uitspraak en klopt helemaal. Alleen dat loslaten en ze willen beschermen, maar goed, dat gaat dus niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen hem ik ben wel ouder dan jij, maar kerel, ik weet ook niet alles, veel dingen zul je zelf achter moeten komen.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar dame en heer, deze jongen gaat toch even liggen nu, ik moet nu op zijn als hij wakker wordt, en ik zal toch even een uurtje of 3 moeten pitten dus. Truste en CU
Piet, piet piet piiiieeeeet, hallo.quote:
Het is net als met het verschonen van die luiers. Iedereen heeft zijn eigen taakje waar hij/zij goed in is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
Dat het handig is snap ik.
Ik wacht wel op een antwoord van KT, die zal het vast wel weten.
KT voor al uw antwoorden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is net als met het verschonen van die luiers. Iedereen heeft zijn eigen taakje waar hij/zij goed in is.
Sacha is expert in het krijgen van de schuld, dus dan moet je niet iemand anders de schuld gaan geven. Optimaal de kwaliteiten van iedereen benutten, anders gaat het mis. Zo moeilijk is het allemaal niet
Wel nuttig om erbij te vermelden dat sacha zelf heeft aangegeven dat ze haar hele leven al gewend is om de schuld te krijgen. Er worden natuurlijk niet zomaar random kwaliteiten uitgedeeld. Je moet ze wel verdiend hebben in je leven.quote:
Dat ben ik met je oneens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na Rip, Rig and Panic was het niet veel meer met Neneh.
Had je die reclame nog gezien van die blote meiden op een vlot die ik voor je had opgezocht?quote:
Jummie!quote:
Sorry, ik was druk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je die reclame nog gezien van die blote meiden op een vlot die ik voor je had opgezocht?
Alles bijhouden kan ook een obsessie worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:40 schreef Kingstown het volgende:
Wat een kut TT trouwens. Die hebben we een paar maanden geleden ook al gehad.
40+ / [40+ SC #516] Tis late in the evening
Gistermiddag is het me weer gelukt om in mijn eentje het bed te verschonenquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is net als met het verschonen van die luiers. Iedereen heeft zijn eigen taakje waar hij/zij goed in is.
Sacha is expert in het krijgen van de schuld, dus dan moet je niet iemand anders de schuld gaan geven. Optimaal de kwaliteiten van iedereen benutten, anders gaat het mis. Zo moeilijk is het allemaal niet
applaus voor jou, maar ik zou het toch mooi samen doen. Dit weekend ga ik met mijn logees mijn matras keren, dat lukt me in mijn eentje niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Gistermiddag is het me weer gelukt om in mijn eentje het bed te verschonen
oh... nee dat Matras gaat me niet lukken in mijn eentje, die is loodzwaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
applaus voor jou, maar ik zou het toch mooi samen doen. Dit weekend ga ik met mijn logees mijn matras keren, dat lukt me in mijn eentje niet.
oh.. wat luxe.... en lief van die logeesquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn logees komen klussen, ik heb al een heel lijstje. Ik ga lekker voor ze koken en help mee waar ik kan.
Dat was niet de bedoeling van het topic just mequote:Op woensdag 4 maart 2015 09:46 schreef just me het volgende:
Ik zat vanmorgen naast het bedje vantoen ze in slaap aan het vallen was en bedacht me dat ik er toch niet aan moest denken haar nooit meer te zien als haar ouders uit elkaar zouden gaan. Niet dat dat het geval is hoor maar dat komt door dat topic..
Just Emo Oma gaat vandaag maar extra genieten!!
Dat wilde ik net vragen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. wat luxe.... en lief van die logeeswat gaan ze doen?
Moin, ik snap ook nooit wat de bedoeling is, daar ben ik dan weer een kei in.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling van het topic just me![]()
maar geniet maar vandaag dan
maar daar gaan we rekening mee houdenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moin, ik snap ook nooit wat de bedoeling is, daar ben ik dan weer een kei in.
zonwering bij het zolderraam monteren, stoelen in elkaar zetten, koelkast en diepvries verplaatsen zodat ik binnenkort een Amerikaanse koelkast kan laten leveren, op de logeerkamer de laatste plinten op maat maken en monteren, wat dingen aan de muren hangen...quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. wat luxe.... en lief van die logeeswat gaan ze doen?
ik ben net wakker, ben niet zo snelquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat DDM mobiel fokt ofzo, want het duurt altijd even voordat er antwoord komt
TOP logee's dus !quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zonwering bij het zolderraam monteren, stoelen in elkaar zetten, koelkast en diepvries verplaatsen zodat ik binnenkort een Amerikaanse koelkast kan laten leveren, op de logeerkamer de laatste plinten op maat maken en monteren, wat dingen aan de muren hangen...
maar zit je wel mobiel of gewoon met laptop of tablet ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben net wakker, ben niet zo snel
Het doet je wel beseffen hoe kostbaar sommige dingen in het leven zijn en niet vanzelfsprekendquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling van het topic just me![]()
maar geniet maar vandaag dan
Jij zit zeker op je nieuwe openbaring, de smartfoon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
maar zit je wel mobiel of gewoon met laptop of tablet ofzo?
die is zo zwaar op mijn schootquote:
Da's waar denk ik... die momenten heb ik tegenwoordig ook steeds vaker...quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Het doet je wel beseffen hoe kostbaar sommige dingen in het leven zijn en niet vanzelfsprekend
Te groot, die bakken van jou zijn immens.quote:
Nou om eerlijk te zijn... JAquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij zit zeker op je nieuwe openbaring, de smartfoon.
ipadquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
maar zit je wel mobiel of gewoon met laptop of tablet ofzo?
Ik leef nog jaren verder.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's waar denk ik... die momenten heb ik tegenwoordig ook steeds vaker...
zal ook wel komen omdat je ouder wordt
Jullie kunnen elkaars haar in de krul zetten....quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb overigens ook een logee, maar die zal wel geen reet uitvoeren.
Nah, dat gefriemel aan elkaars haar is niet zo ons ding.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie kunnen elkaars haar in de krul zetten....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie kunnen elkaars haar in de krul zetten....
ik ben ook andere dingen aan het doen, mail lezen, ontbijten, tv-kijken, nieuws lezenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja dan zou ik ook trager zijnik zit met mijn noteboekkie
Vrouwen zijn toch meester in het multitasken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben ook andere dingen aan het doen, mail lezen, ontbijten, tv-kijken, nieuws lezen
ik kan het ook allemaal tegelijk, maar reageer niet direct hierquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch meester in het multitasken?
Jaaaaaaaaa, thuis heb ik dat, maar in ziekenhuizen of bij V&D ofzo boven daar waar je kan koffiedrinken en nog op heeeeeeeeel veel plaatsen heb je dat ook toch?quote:
Je denkt dat het kan maar in de praktijk werkt het niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan het ook allemaal tegelijk, maar reageer niet direct hier
Het ziekenhuis hier heeft iig wifi. En er bestaan ook nog hotspots.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, thuis heb ik dat, maar in ziekenhuizen of bij V&D ofzo boven daar waar je kan koffiedrinken en nog op heeeeeeeeel veel plaatsen heb je dat ook toch?
Maar ik denk niet dat ik dat snel ga doen hoor, kweetnog niet, zie ik wel ik moet eerst nog
een boel leren, er zit ook een stappenteller op trouwens, kan je bijhouden hoeveel km je
hebt gelopen en dat soort dingen, maar ik moet nog even weten hoe het werkt, ik
zal morgen wel weer les krijgen, vandaag geen tijden geen zin
Weet ik niet, maar als je mijn zwager ziet dan weet je hetquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu vraag ik me af wat er geil is aan boxershorts?
ja dat bedoel ik! Van die hete plekkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ziekenhuis hier heeft iig wifi. En er bestaan ook nog hotspots.
Gewoon aanzetten en over dat scherm razen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, thuis heb ik dat, maar in ziekenhuizen of bij V&D ofzo boven daar waar je kan koffiedrinken en nog op heeeeeeeeel veel plaatsen heb je dat ook toch?
Maar ik denk niet dat ik dat snel ga doen hoor, kweetnog niet, zie ik wel ik moet eerst nog
een boel leren, er zit ook een stappenteller op trouwens, kan je bijhouden hoeveel km je
hebt gelopen en dat soort dingen, maar ik moet nog even weten hoe het werkt, ik
zal morgen wel weer les krijgen, vandaag geen tijden geen zin
Ja, morgen weer...quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon aanzetten en over dat scherm razen.
Tis toch gewoon Android.quote:
Als je een Samsung hebt ofzo en geen Apple is het meestal Android.quote:
oh... oké... genoeg technisch gepraat hoor op de vroege morgen voor mijquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je een Samsung hebt ofzo en geen Apple is het meestal Android.
Lees je ook de gebruiksaanwijzing als je een andere broodrooster krijgt of kooptquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:13 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... oké... genoeg technisch gepraat hoor op de vroege morgen voor mij
Nee, daar kom ik helemaal niet uit en een broodrooster snap ik zonder gebruiksaanwijzing ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lees je ook de gebruiksaanwijzing als je een andere broodrooster krijgt of koopt
Mijn geheugen is soms idd een zware last, maar ik moet het er maar mee doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alles bijhouden kan ook een obsessie worden.
Kan je iig een snee geroosterd brood eten voor je met de phone aan de slag gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik helemaal niet uit en een broodrooster snap ik zonder gebruiksaanwijzing ook
nog wel
Ik leer het heus wel hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je iig een snee geroosterd brood eten voor je met de phone aan de slag gaat.
quote:Chauffeur zet gehandicapt kind uit taxibusje
Omdat ze zijn geklier zat was zette een vrouwelijke taxichauffeur een 11-jarig verstandelijk gehandicapt jongetje in Odijk uit het taxibusje, waarmee de leerlingen naar school werden vervoerd.
Ontslagen
,,Voor een afkoelingsperiode,'' betoogde de vrouw. Maar het taxibedrijf Hoek vond het onverteerbaar dat haar werkneemster een jongen met het verstandelijk niveau van vijf jaar uit het busje zette. Hoek ontsloeg de vrouw op slaande voet.
Gisteren vocht de chauffeur haar ontslag aan bij de kantonrechter in Utrecht. Ze vindt dat taxibedrijf Hoek nalatig is geweest. ,,Ik heb het bedrijf meerdere keren gewezen op de pesterijen van de kinderen die ik vervoerde. Hoek deed daar niets mee. Ik ben taxichauffeur geen pedagoog.''
Pesterijen
De kinderen scholden de vrouwelijke chauffeur uit en imiteerden haar Hindoestaanse accent. Reinaerde, de instelling waar de jongeren wonen had de taxichauffeur een eenvoudig advies gegeven: slecht gedrag negeren, goed gedrag belonen. Maar op 9 december vorig jaar was de maat vol voor taxichauffeur M.
Ze zette 'pestkop' Levi uit het busje. ,,Voor een afkoelingsperiode,'' legde ze uit. ,,Ik ben andere leerlingen naar huis gaan brengen en was van plan om hem later weer op te pikken.'' Maar zover kwam het niet. Een passant zag het geduw en getrek bij het busje. Hij ving de huilende jongen op en stelde hem op zijn gemak. Vervolgens belde de man de moeder op van de 11-jarige autistische jongen. Die schrok zich rot.
Bijstandsuitkering
Hij is in staat om zich dan wat aan te doen
De moeder van Levi
Als de voorbijganger het voorval niet had gezien, had het helemaal verkeerd kunnen aflopen met haar zoon. ,,Hij is in staat om zich dan wat aan te doen,'' verklaarde de moeder.
De taxichauffeur wilde haar oneervolle ontslag ongedaan maken bij de rechter. ,,Ik heb nu een bijstandsuitkering en als dit bekend wordt, gaan ze me korten.''
Vertrekvergoeding
Taxibedrijf Hoek wilde echter niet terugkomen op het ontslag. ,,Dit weegt zwaar voor Hoek,'' betoogde de advocaat. ,,Dit onbestraft laten zou slecht zijn voor de reputatie van het bedrijf.''
De taxichauffeur nam genoegen met een vertrekvergoeding van 2000 euro. Ze gaat niet meer in beroep tegen haar ontslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |