Ik zal het proberen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie het als een belegging voor het nageslacht ... De kunst dan
Maar heb je het voorbeeld?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zover ik weet ging het om kleurenblind, mijn zoon was er veel mee bezig met vrienden, de meeste zagen dus echt iets anders. Hij zag het ook even een keer in wit en goud, ik heb verder geen idee. Maar de dingen die daarna kwamen waren wel leuk.
Dat kan wel geregeld worden, je kent mijn mailadres.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstuur je ook naar het buitenland? Misschien dat een Spaans nichtje in London belang heeft
Die zijn er wel meer hoor.......ik zwijg verder.....quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een mannelijke borderliner, cool.![]()
En niet alle borderliners zijn hetzelfde.
Ik weet niet of dit de goede foto is, het is in ieder geval de jurk. En ik zie ook alleen blauw.quote:
Waar is Juup?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn er wel meer hoor.......ik zwijg verder.....
Als jij eens de tech-specs stuurt .. Wie weet .. Maar OK ze doet in 3D ontwerp en Spanish dance .. en Reiki.. Maar ik heb dr een tijdje niet meer gesproken... Zal eens gaan polsenquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan wel geregeld worden, je kent mijn mailadres.
Ik weet het, maar die durven er meestal niet voor uit te komen of weten het zelf niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn er wel meer hoor.......ik zwijg verder.....
Reiki, dat is me toch een vage bedoeling.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij eens de tech-specs stuurt .. Wie weet .. Maar OK ze doet in 3D ontwerp en Spanish dance .. en Reiki.. Maar ik heb dr een tijdje niet meer gesproken... Zal eens gaan polsen
Is een sixcore Xeon E5 Bak met 16 Gig Ram en Quadro 1800 Videokaart.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij eens de tech-specs stuurt .. Wie weet .. Maar OK ze doet in 3D ontwerp en Spanish dance .. en Reiki.. Maar ik heb dr een tijdje niet meer gesproken... Zal eens gaan polsen
Ja idd... Maar ik heb het wel ooit eens gevoeld . liggend op de eetkamertafelquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Reiki, dat is me toch een vage bedoeling.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd... Maar ik heb het wel ooit eens gevoeld . liggend op de eetkamertafel
Dat is another cook (met dank aan Van Gaal).quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd... Maar ik heb het wel ooit eens gevoeld . liggend op de eetkamertafel
Als ik hier op Google kom ik hier weer terecht ...quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is een sixcore Xeon E5 Bak met 16 Gig Ram en Quadro 1800 Videokaart.
LoL.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik hier op Google kom ik hier weer terecht ...
Ben jij nog wakker trouwens, we zitten in de Uto sc.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is another cook (met dank aan Van Gaal).
Ok, nou ik heb mijn zoon hier vandaar dat ik er even niet was/ben, die blijft bij me slapen, en gaat straks van hieruit naar zijn werk. Ik kijk wel even. Thnx.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben jij nog wakker trouwens, we zitten in de Uto sc.
Gezellie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, nou ik heb mijn zoon hier vandaar dat ik er even niet was/ben, die blijft bij me slapen, en gaat straks van hieruit naar zijn werk. Ik kijk wel even. Thnx.
Hoezo? ik zit hier ook nog.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben jij nog wakker trouwens, we zitten in de Uto sc.
Ik ook, maar we zitten ook daar.quote:
Ja, opeens zegt ie ik denk dat ik voorlopig wat vaker bij kou kom pitten....als je dat goed vindt.quote:
Dat zit in mijn genen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij switched ook net zo makkelijk Piet ....
Als je de ruimte hebt, is het niet zo erg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, opeens zegt ie ik denk dat ik voorlopig wat vaker bij kou kom pitten....als je dat goed vindt.
Ja dat lukt is geen probleem, maar opeens wil hij dat normaal neemt ie altijd de laatste bus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt, is het niet zo erg.
Heb je geen bank?quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt, is het niet zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |