Als ik hier op Google kom ik hier weer terecht ...quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is een sixcore Xeon E5 Bak met 16 Gig Ram en Quadro 1800 Videokaart.
LoL.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik hier op Google kom ik hier weer terecht ...
Ben jij nog wakker trouwens, we zitten in de Uto sc.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is another cook (met dank aan Van Gaal).
Ok, nou ik heb mijn zoon hier vandaar dat ik er even niet was/ben, die blijft bij me slapen, en gaat straks van hieruit naar zijn werk. Ik kijk wel even. Thnx.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben jij nog wakker trouwens, we zitten in de Uto sc.
Gezellie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, nou ik heb mijn zoon hier vandaar dat ik er even niet was/ben, die blijft bij me slapen, en gaat straks van hieruit naar zijn werk. Ik kijk wel even. Thnx.
Hoezo? ik zit hier ook nog.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben jij nog wakker trouwens, we zitten in de Uto sc.
Ik ook, maar we zitten ook daar.quote:
Ja, opeens zegt ie ik denk dat ik voorlopig wat vaker bij kou kom pitten....als je dat goed vindt.quote:
Dat zit in mijn genen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij switched ook net zo makkelijk Piet ....
Als je de ruimte hebt, is het niet zo erg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, opeens zegt ie ik denk dat ik voorlopig wat vaker bij kou kom pitten....als je dat goed vindt.
Die zijn moeilijk.quote:
Slaap lekker.quote:
Ja dat lukt is geen probleem, maar opeens wil hij dat normaal neemt ie altijd de laatste bus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt, is het niet zo erg.
Heb je geen bank?quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je de ruimte hebt, is het niet zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |